dnes je 25.4.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2023
PoUtStŠtPiSoNe
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
<február  apríl>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 01/2023
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre zákazky s nízkou hodnotou
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Správa majetku mesta Trnava, p. o.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 53041984
Spartakovská ulica 7239/1B, 91701 Trnava

Slovensko
Kontaktná osoba: Správa majetku mesta Trnava, p. o.
Telefón: +421 917792185
Email: viktor.strbka@smmt.trnava.sk
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/459741
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: 01/2023
Hlavný kód CPV
50700000-2
Druh zákazky
Stručný opis
Predmetom zákazky je pravidelný sezónny servis klimatizácie a vzduchotechniky v objektoch TTIP - Industrial Park a Mestský zimný štadión - Administratíva Súčasťou zákazky bude: vykonanie mimozáručného, havarijného servisu a prípadných opráv s dodaním v NPK určených náhradných dielov, v prípade poruchy na klimatizačných a vzduchotechnických zariadeniach. vykonanie preškolenia zodpovedných pracovníkov objednávateľa na obsluhu zariadení, vrátane zaškolenia nového pracovníka objednávateľa, prípadne osoby určenej objednávateľom.
Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 143 842,22
bez DPH
OPIS
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Verejný obstarávateľ vyžaduje splnenie podmienky podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len "ZVO"). Uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní podľa § 32 ods. 2 písm. e) alebo § 152 ZVO. V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie predmetných podmienok účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) ZVO preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. Splnenie podmienok účasti môže uchádzač preukázať vyplneným jednotným európskym dokumentom (ďalej len "JED") podľa § 39 ods. 1 ZVO, pričom z uchádzačom predloženého predmetného dokumentu musí byť jednoznačne zrejmé, že rozsahom, obsahom aj spôsobom spĺňa podmienky účasti preukazované dokumentom JED, ku dňu predkladania ponúk a je schopný túto skutočnosť preukázať. Doklady, nie staršie ako 3 mesiace ku dňu predkladania ponúk, musia byť z ich originálu alebo z ich úradne overenej fotokópie naskenované a vložené do systému IS EVO.
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač preukáže ekonomické a finančné postavenie, doklady v zmysle ustanovenia § 33 ods.1 písm. a) zákona 343/2015 o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len "ZVO"), t.j. vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky. Uchádzač predloží vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky, v ktorej má vedené účty (ďalej len "vyjadrenie"). Z vyjadrenia musí byť zrejmé, že uchádzač ku dňu vystavenia vyjadrenia: a) si plní svoje záväzky, b) nie je v nepovolenom debete, c) bežný účet uchádzača nie je predmetom exekúcie. Zároveň uchádzač predloží čestné prehlásenie, že v iných bankách ako tých, ktorých potvrdenia predkladá, nemá vedené účty a ani žiadne iné záväzky. Uchádzač môže v zmysle § 39 ZVO dočasne nahradiť doklady jednotným európskym dokumentom (ďalej len "JED"), v takomto prípade súčasťou jeho ponuky bude vyplnený JED. Hospodársky subjekt môže vyplniť len oddiel alfa časti IV bez toho, aby musel vyplniť iné oddiely časti IV. Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti: Verejný obstarávateľ touto podmienkou preveruje stav ekonomickej a finančnej situácie uchádzača, jeho platobnú schopnosť a plnenie si záväzkov voči banke/bankám, ktorá/é vedie uchádzačovi účet/účty, aby predišiel možným rizikám pri plnení zmluvy s prihliadnutím na finančný objem požadovaného predmetu zákazky a na to, že verejný obstarávateľ na plnenie zmluvy neposkytuje preddavky. Účelom podmienky účasti je vybrať spôsobilého uchádzača, ktorý je schopný riadne a včas si splniť svoje záväzky.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Doklady, nie staršie ako 3 mesiace ku dňu predkladania ponúk, musia byť z ich originálu alebo z ich úradne overenej fotokópie naskenované a vložené do systému IS EVO.
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: 1.) v zmysle § 34 ods. 1 písm. a) zákona č. 343/2015 o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len "ZVO"). 2/ 5 Verejný obstarávateľ požaduje predložiť zoznam poskytnutých služieb obdobného charakteru (servis a opravy zariadení priemyselnej klimatizácie a priemyselnej vzduchotechniky) za predchádzajúce 3 roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia ako súčasť zoznamu referencií, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa ZVO. Za službu obdobného charakteru verejný obstarávateľ považuje vykonanie servisu a opráv zariadení priemyselnej klimatizácie a priemyselnej vzduchotechniky. V prípade, že uchádzač má zverejnené referencie na webovej stránke Úradu pre verejné obstarávanie, uvedie ich v zozname svojich referencií s poznámkou UVO. 2.) v zmysle § 34 ods. 1 písm. g) údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy. Verejný obstarávateľ požaduje predložiť oprávnenia o odbornej spôsobilosti osôb: - s oprávnením pre nakladanie s fluorovanými skleníkovými plynmi podľa zákona č. 286/2009 Z.z. o fluórovaných skleníkových plynoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, - s osvedčením pre práce na elektrických zariadeniach podľa §23 vyhlášky Ministerstva práce, sociálnych vecí a rodiny SR č. 508/2009 Z. z. ktorou sa ustanovujú podrobnosti na zaistenie bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci s technickými zariadeniami tlakovými, zdvíhacími, elektrickými a plynovými a ktorou sa ustanovujú technické zariadenia, ktoré sa považujú za vyhradené technické zariadenia v znení neskorších predpisov, - s oprávnením vykonávať montáž a revízie požiarnych klapiek podľa vyhlášky Ministerstva vnútra SR č. 478/2008 o vlastnostiach, konkrétnych podmienkach prevádzkovania a zabezpečenia pravidelnej kontroly požiarneho uzáveru, - s osvedčením/certifikátom o skúške spájkovača podľa STN EN ISO 13585, kategória 912 T O D Ag340 FF t2 D64 L5 VU. Verejný obstarávateľ prijme ku každému požadovanému dokladu aj iný ekvivalentný doklad členského štátu EÚ alebo štátu ktorý je zmluvnou stranou dohody o vládnom obstarávaní GPA, ktorý preukazuje obdobné oprávnenie podľa právneho poriadku daného štátu alebo organizácie. 3) v zmysle § 34 ods. 1 písm. d) opisom technického vybavenia, študijných a výskumných zariadení a opatrení použitých uchádzačom alebo záujemcom na zabezpečenie kvality. 4) v zmysle § 34 ods. 1 písm. h) uvedením opatrení environmentálneho manažérstva, ktoré uchádzač alebo záujemca použije pri plnení zmluvy alebo koncesnej zmluvy. Uchádzač môže v zmysle § 39 ZVO dočasne nahradiť doklady dokumentom JED, v takomto prípade súčasťou jeho ponuky bude vyplnený JED. Hospodársky subjekt môže vyplniť len oddiel alfa časti IV bez toho, aby musel vyplniť iné oddiely časti IV.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: K bodu III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť, podbod 1.: Uchádzač musí preukázať minimálne 3 referencie, ktorých súhrn potvrdzuje poskytovanie služby (servis a opravy zariadení priemyselnej klimatizácie a priemyselnej vzduchotechniky) v rozhodnom období v objektoch s rozlohou min. 2 500 m2. Z uvedeného zoznamu musí vyplývať min. jedna referencia, ktorá potvrdzuje poskytovanie služby (servis a opravy zariadení priemyselnej klimatizácie a priemyselnej vzduchotechniky) v rozhodnom období v objektoch s rozlohou min. 1000 m2. V prípade poskytovania služby, ktorej začiatok plnenia alebo koniec plnenia nespadá do rozhodného obdobia, bude uchádzačovi započítaná pre splnenie podmienky podľa bodu 1. len tá časť poskytnutej služby spadajúca do rozhodného obdobia. Ak z referencie zverejnenej na ÚVO nevyplýva preukázanie minimálnej úrovne spôsobilosti verejný obstarávateľ odporúča, aby uchádzač v ponuke uviedol informácie preukazujúce požadovanú úroveň spôsobilosti. Za priemyselnú klimatizáciu a priemyselnú vzduchotechniku sa považuje klimatizácia a vzduchotechnika inštalovaná v priemyselných halách, stravovacích zariadeniach, administratívnych budovách, spoločenských sálach, kinách, divadlách, športových objektoch, zdravotníckych zariadeniach, nákupných centrách a v iných obdobných objektoch. K bodu III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť, podbod 2.: Uchádzač predloží požadované platné oprávnenia. K bodu III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť, podbod 3.: Uchádzač predloží platný certifikát systému manažérstva kvality v oblasti montáž, inštalácia a servis kúrenia a klimatizačných zariadení v zmysle požiadaviek STN EN ISO 9001:2015, resp. ekvivalent, vydaný nezávislou inštitúciou. Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenný certifikát systému manažérstva kvality vydaný príslušným orgánom členského štátu v súlade s § 35 zákona o verejnom obstarávaní. K bodu III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť, podbod 4.: Uchádzač predloží platný certifikát systému environmentálneho manažérstva v oblasti montáž, inštalácia a servis kúrenia a klimatizačných zariadení v zmysle požiadaviek STN EN ISO 14001:2015, resp. ekvivalent, vydaný nezávislou inštitúciou. Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenný certifikát systému environmentálneho manažérstva vydaný príslušným orgánom členského štátu v súlade s § 36 zákona o verejnom obstarávaní. Odôvodnenie použitia: Bod 1: Splnením podmienky účasti uchádzač preukáže skúsenosti, schopnosť a spôsobilosť pre poskytnutie služby v plnom rozsahu a v požadovanej kvalite. Predmetnou podmienkou účasti sleduje VO cieľ, preverenia skutočnosti, či uchádzač má dostatočnú skúsenosť s obdobnými zákazkami. Bod 2: Splnením podmienky účasti uchádzač preukáže, že osoba/osoby zodpovedná/é za poskytnutie predmetu zákazky je/sú dostatočne odborne spôsobilá/é pre vykonávanie požadovaných služieb. Bod 3: Splnením podmienky účasti uchádzač preukáže schopnosť zabezpečiť kvalitu procesov pri poskytovaní požadovaných služieb. Bod 4: Splnením podmienky účasti uchádzač preukáže schopnosť zabezpečiť kvalitu environmentálnych procesov pri poskytovaní požadovaných služieb.
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
Zhotoviteľ (subjekt s ktorým je uzavretá zmluva) je povinný zabezpečiť poistenie všeobecnej zodpovednosti za škodu spôsobenú pri výkone činností na dobu realizácie predmetu zákazky min. do výšky 300 000,- Eur. Ide o zmluvnú podmienku.
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
Informácie o elektronickej aukcii
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 2023-03-10T10:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2023-02-28T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Posledné novely zákona o verejnom obstarávaní

Lektor: Mgr. Ľubomír Kubička

Dátum: 29.4.2024

Čas konania: 14:00 - 15:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
25.4.2024 - Odvody

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 24.4.2024
1 EUR1,07 USD (+0,01)
1 EUR0,86 GBP (-0)
1 EUR4,32 PLN (+0,01)
1 EUR25,24 CZK (-0,01)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA