dnes je 19.4.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2023
PoUtStŠtPiSoNe
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
<február  apríl>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 1342/2023
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre zákazky s nízkou hodnotou
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Mesto Žiar nad Hronom
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00321125
Š. Moysesa 46, 96519 Žiar nad Hronom

Slovensko
Kontaktná osoba: Mesto Žiar nad Hronom
Telefón: +421 456787136
Email: lubomir.polak@ziar.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.ziar.sk
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/461298
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: 1342/2023
Hlavný kód CPV
71320000-7
Druh zákazky
Stručný opis
Predmet zákazky je vypracovanie projektovej dokumentácie v stavebno-realizačnom stupni, s vykreslenými detailmi a podrobný rozpočet s výkazom výmer s rešpektujúcou štruktúrou vyplývajúcou z výzvy Plánu obnovy a rozdelený pre jednotlivé oblasti podpory. Bližšie informácie sú uvedené v prílohe č. 1 k Zmluve o dielo_Opis zákazky.
Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 34 166,67
bez DPH
OPIS
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) v nadväznosti na ods. 2 písm. e) a f) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní uchádzač na splnenie podmienok účasti predloží doklad o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky a Čestné vyhlásenie, že uchádzač nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní (ďalej len čestné vyhlásenie). Uchádzač alebo záujemca nie je povinný predkladať doklad podľa predchádzajúceho odseku, a to fotokópiu dokladu o oprávnení, ktorým sa preukazuje, že je oprávnený dodať tovar alebo uskutočniť službu, ktorá je predmetom zákazky, ak verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ je oprávnený použiť údaje z informačných systémov verejnej správy podľa osobitného predpisu (portál: oversi.gov.sk). Vyplnené čestné vyhlásenie uchádzač predkladá.
Ekonomické a finančné postavenie
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: Preukázanie sa minimálne jednou referenciou na vypracovanie projektovej dokumentácie na výstavbu alebo rekonštrukciu bytových a nebytových stavieb, a to v minimálnej sume 30 000 ? s DPH.
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
Informácie o elektronickej aukcii
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 2023-03-27T10:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
- Uchádzač v rámci ponuky predloží vyplnené čestné vyhlásenie podľa § 32 ods. 1 písm. f) v nadväznosti na ods. 2 písm. f) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní, - Preukázanie sa minimálne jednou referenciou na vypracovanie projektovej dokumentácie na výstavbu alebo rekonštrukciu bytových a nebytových stavieb, a to v minimálnej sume 30 000 ? s DPH, - Potrebné úpravy v projektovej dokumentácii (minoritné (drobné) úpravy projektovej dokumentácie), ktoré budú dopracované v rámci, - Rozpočet musí byť vypracovaný a rozdelený na oblasti podpory podľa Prílohy č. 5 - Osobitné podmienky oprávnených výdavkov a aktivít v súlade s Tabuľkou č. 1 - Prehľad oblastí podpory výdavky priamo súvisiace s Projektom, - Víťazný Uchádzač/Zhotoviteľ projektovej dokumentácie musí mať uzatvorené poistenie zodpovednosti za škodu tretím osobám (preukáže sa ním v čase pred podpisom zmluvy, na výzvu verejného obstarávateľa), - Verejný obstarávateľ odporúča obhliadku objektu pred podaním samotnej ponuky. Pre dohodnutie termínu obhliadky prosím kontaktovať: Ing. Miloš Čerťaský, 0907 767 441, email: milos.certasky@ziar.sk, - V prípade, že bude opis predmetu zákazky odkazovať na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, obchodné označenie, patent alebo typ, verejný obstarávateľ pripúšťa použitie ekvivalentu, pričom ponúkaný ekvivalent musí spĺňať najmä požiadavky na rovnaké rozmerové, materiálové, tepelnú a chemickú odolnosť, požiarne, hygienické, konštrukčné a farebné vlastnosti, ktoré sú špecifikované v opise predmetu zákazky. Predložený ekvivalent nesmie vyžadovať iné vedľajšie náklady, ktoré by musel zabezpečiť verejný obstarávateľ v rámci súčinnosti viažucej sa k plneniu predmetu zmluvy, ktorá bude výsledkom verejného obstarávania a prijatím predloženého ekvivalentu nesmie dôjsť k zvýšeným priamym alebo nepriamym nákladom vyplývajúcim z užívania dodaného predmetu zmluvy. V prípade uvedenia konkrétnych značiek tovarov, materiálov a výrobkov, pri ktorých sú uvedené minimálne požiadavky, môže uchádzač predložiť aj tovar/materiály/výrobky lepších parametrov. Dôkaz o ich vhodnosti musí byť priložený v ponuke. Uchádzač je povinný s ponukou predložiť výrobný list tohto tovaru/výrobku/materiálu, v ktorom preukáže, že ním navrhovaný ekvivalent spĺňa rovnaké alebo kvalitatívne lepšie parametre, ako sú minimálne požiadavky uvedené v opise predmetu zákazky. Verejný obstarávateľ si v zmysle uvedených pravidiel vyhradzuje právo neakceptovať navrhovaný ekvivalentný výrobok. Pri návrhu na použitie iných ekvivalentných tovarov/materiálov/výrobkov, ako sú uvedené v opise predmetu zákazky je dôkazné bremeno o vhodnosti navrhnutého tovaru/materiálu/výrobku na strane uchádzača, - Dodávateľ predložením svojej ponuky deklaruje, že disponuje materiálno-technickým zázemím pre daný projekt, že je schopný zabezpečiť administratívne/personálne kapacity s náležitou odbornou spôsobilosťou,
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2023-03-09T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Posledné novely zákona o verejnom obstarávaní

Lektor: Mgr. Ľubomír Kubička

Dátum: 29.4.2024

Čas konania: 14:00 - 15:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
25.4.2024 - Odvody

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 18.4.2024
1 EUR1,07 USD (+0,01)
1 EUR0,86 GBP (+0,01)
1 EUR4,33 PLN (-0,02)
1 EUR25,25 CZK (+0,03)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA