dnes je 29.3.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
november 2022
PoUtStŠtPiSoNe
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    
<október  december>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 434593
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Prešovský samosprávny kraj
Vnútroštátne identifikačné číslo: 37870475
Námestie mieru 2, 08001 Prešov

Slovensko
Kontaktná osoba: Prešovský samosprávny kraj
Telefón: +421 517460432
Email: svp@vucpo.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.vucpo.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/434593
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: iné (vyplňte prílohu A.I)
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: PSK-2022-ID-0617-IDS_BUSy
Hlavný kód CPV
60112000-6
Druh zákazky
Stručný opis:
Predmetom Verejného obstarávania je výber dopravcov pre zabezpečenie bezpečných, efektívnych a kvalitných dopravných služieb podľa potrieb dopravnej obslužnosti územia pri zohľadnení sociálnych a environmentálnych faktorov a cieľov regionálneho rozvoja.
Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 587 349 155,00
bez DPH
Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 3
OPIS
Názov
Časť 1 predmetu zákazky Obstaranie dopravcu na zabezpečenie služieb vo verejnom záujme v prímestskej pravidelnej autobusovej doprave pre Prešovský samosprávny kraj - PSK Západ
Časť č.: 1
Dodatočné kódy CPV
60112000-6

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK041:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Vymedzené časti záujmového územia prešovského samosprávneho kraja označené ako - PSK Západ
Opis obstarávania:
Obstarávané služby sú podľa Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (ES) č. 1370/2007 z 23. októbra 2007 o službách vo verejnom záujme v železničnej a cestnej osobnej doprave, ktorým sa zrušujú nariadenia Rady (EHS) č. 1191/69 a (EHS) č. 1107/70 a zákona č. 56/2012 Z. z. o cestnej doprave v znení neskorších predpisov službami vo verejnom záujme. Opis predmetu zákazky vrátane požiadaviek na zabezpečenie služby je uvedený v návrhu Zmluvy o službách vo verejnom záujme v prímestskej pravidelnej autobusovej doprave a v jej prílohách. Z hľadiska rozdelenia celkového dopravného výkonu potrebného pre zabezpečenie dopravnej obslužnosti Prešovského samosprávneho kraja je pomer oceňovaného dopravného výkonu pripadajúci na Časť 1 - PSK Západ: 7 529 487,40 km/rok.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
158 584 272,00:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
120:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Áno
Opis opcií: Doba trvania každej Zmluvy o službách je (7) rokov s možnosťou uplatnenia opcie zo strany verejného obstarávateľa na obdobie ďalších (3) rokov. Podľa podmienok Zmluvy a pokynov na spracovanie jednotlivých príloh Zmluvy, ktoré budú tvoriť ponuku uchádzača, však uchádzač bude pri koncepcii ponuky kalkulovať s celkovým trvaním Zmluvy (10) rokov, pričom pre prípad neuplatnenia opcie po prvých (7) rokoch trvania Zmluvy sa pre taký prípad uplatnia postupy a mechanizmy podľa Zmluvy o ochrane investícií, ktorá tvorí Prílohu B2 súťažných podkladov.
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie:

Názov
Časť 2 predmetu zákazky Obstaranie dopravcu na zabezpečenie služieb vo verejnom záujme v prímestskej pravidelnej autobusovej doprave pre Prešovský samosprávny kraj - PSK Stred
Časť č.: 2
Dodatočné kódy CPV
60112000-6

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK041:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Vymedzené časti záujmového územia prešovského samosprávneho kraja označené ako - PSK Stred
Opis obstarávania:
Obstarávané služby sú podľa Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (ES) č. 1370/2007 z 23. októbra 2007 o službách vo verejnom záujme v železničnej a cestnej osobnej doprave, ktorým sa zrušujú nariadenia Rady (EHS) č. 1191/69 a (EHS) č. 1107/70 a zákona č. 56/2012 Z. z. o cestnej doprave v znení neskorších predpisov službami vo verejnom záujme. Opis predmetu zákazky vrátane požiadaviek na zabezpečenie služby je uvedený v návrhu Zmluvy o službách vo verejnom záujme v prímestskej pravidelnej autobusovej doprave a v jej prílohách. Z hľadiska rozdelenia celkového dopravného výkonu potrebného pre zabezpečenie dopravnej obslužnosti Prešovského samosprávneho kraja je pomer oceňovaného dopravného výkonu pripadajúci na Časť 2 - PSK Stred: 11 202 361,22 km/rok.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
234 939 662,00:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
120:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Áno
Opis opcií: Doba trvania každej Zmluvy o službách je (7) rokov s možnosťou uplatnenia opcie zo strany verejného obstarávateľa na obdobie ďalších (3) rokov. Podľa podmienok Zmluvy a pokynov na spracovanie jednotlivých príloh Zmluvy, ktoré budú tvoriť ponuku uchádzača, však uchádzač bude pri koncepcii ponuky kalkulovať s celkovým trvaním Zmluvy (10) rokov, pričom pre prípad neuplatnenia opcie po prvých (7) rokoch trvania Zmluvy sa pre taký prípad uplatnia postupy a mechanizmy podľa Zmluvy o ochrane investícií, ktorá tvorí Prílohu B2 súťažných podkladov.
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie:

Názov
Časť 3 predmetu zákazky Obstaranie dopravcu na zabezpečenie služieb vo verejnom záujme v prímestskej pravidelnej autobusovej doprave pre Prešovský samosprávny kraj - PSK Východ
Časť č.: 3
Dodatočné kódy CPV
60112000-6

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK041:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Vymedzené časti záujmového územia prešovského samosprávneho kraja označené ako - PSK Východ
Opis obstarávania:
Obstarávané služby sú podľa Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (ES) č. 1370/2007 z 23. októbra 2007 o službách vo verejnom záujme v železničnej a cestnej osobnej doprave, ktorým sa zrušujú nariadenia Rady (EHS) č. 1191/69 a (EHS) č. 1107/70 a zákona č. 56/2012 Z. z. o cestnej doprave v znení neskorších predpisov službami vo verejnom záujme. Opis predmetu zákazky vrátane požiadaviek na zabezpečenie služby je uvedený v návrhu Zmluvy o službách vo verejnom záujme v prímestskej pravidelnej autobusovej doprave a v jej prílohách. Z hľadiska rozdelenia celkového dopravného výkonu potrebného pre zabezpečenie dopravnej obslužnosti Prešovského samosprávneho kraja je pomer oceňovaného dopravného výkonu pripadajúci na Časť 3 - PSK Východ: 9 357 342,40 km/rok
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
193 825 221,00:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
120:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Áno
Opis opcií: Doba trvania každej Zmluvy o službách je (7) rokov s možnosťou uplatnenia opcie zo strany verejného obstarávateľa na obdobie ďalších (3) rokov. Podľa podmienok Zmluvy a pokynov na spracovanie jednotlivých príloh Zmluvy, ktoré budú tvoriť ponuku uchádzača, však uchádzač bude pri koncepcii ponuky kalkulovať s celkovým trvaním Zmluvy (10) rokov, pričom pre prípad neuplatnenia opcie po prvých (7) rokoch trvania Zmluvy sa pre taký prípad uplatnia postupy a mechanizmy podľa Zmluvy o ochrane investícií, ktorá tvorí Prílohu B2 súťažných podkladov.
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie:

ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: 1.1Tohto Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia vymedzené v ustanovení § 32 ods. 1 ZVO. 1.2Spôsob preukázania splnenia podmienok podľa § 32 ods. 1 ZVO: a)uchádzač preukáže splnenie podmienok účasti osobného postavenia svojím zápisom v zozname hospodárskych subjektov (ďalej len ZHS), ktorý vedie Úrad pre verejné obstarávanie v súlade s § 152 ZVO, b)uchádzač, ktorý nie je zapísaný v ZHS podľa § 152 ZVO preukáže splnenie podmienok účasti osobného postavenia dokladmi v súlade s § 32 ods. 2 ZVO. 1.3Splnenie podmienok účasti možno tiež preukázať Jednotným európskym dokumentom v zmysle § 39 ZVO, pričom doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá Verejnému obstarávateľovi uchádzač podľa § 55 ods. 1 ZVO v čase a spôsobom určeným Verejným obstarávateľom. 1.4Ak uchádzač alebo záujemca má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva niektoré z dokladov uvedených v bode 1.2b) tejto časti súťažných podkladov vyššie alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. 1.5Ak právo štátu uchádzača alebo záujemcu so sídlom, miestom podnikania alebo obvyklým pobytom mimo územia Slovenskej republiky neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, môže ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu uchádzača alebo záujemcu. 1.6Verejný obstarávateľ podľa ustanovenia § 32 ods. 3 ZVO oznamuje záujemcom, že je oprávnený použiť údaje z informačných systémov verejnej správy podľa osobitného predpisu v rozsahu všetkých dokladov podľa ustanovenia § 32 ods. 2 ZVO s výnimkou dokladu podľa ustanovenia § 32 ods. 2 písm. d) ZVO týkajúcej sa potvrdenia o tom, že záujemca nie je v likvidácií a dokladu podľa ustanovenia § 32 ods. 2 písm. f) ZVO. 1.7Ak uchádzač za fyzické osoby nepredloží doklad podľa § 32 ods. 2 písm. a) ZVO, je povinný na účely preukázania podmienky podľa § 32 ods. 1 písm. a) ZVO poskytnúť verejnému obstarávateľovi údaje, potrebné na vyžiadanie výpisu z registra trestov za tieto fyzické osoby. Uvedené sa v súvislosti s dokladom podľa § 32 ods. 2 písm. a) ZVO netýka výpisu z registra trestov pre právnické osoby a výpisu z registra trestov pre fyzické osoby s obvyklým pobytom mimo územia SR, nakoľko tieto doklady nie je verejný obstarávateľ oprávnený získať z informačných systémov verejnej správy podľa osobitného predpisu 1.8Podrobnosti k podmienkam účasti osobného postavenia a ich preukazovanie sú uvedené v § 32 ZVO.
Ekonomické a finančné postavenie
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Tohto Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa nižšie stanovené požiadavky pre preukázanie svojej technickej alebo odbornej spôsobilosti. Pre preukázanie splnenia uvedených podmienok predloží uchádzač v ponuke nasledovné doklady V súlade s ustanovením § 34 ods. 1 písm. a) ZVO: Zoznam poskytnutých služieb za predchádzajúce (3) roky od vyhlásenia Verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa ZVO. V súlade s ustanovením § 34 ods. 1 písm. g) ZVO: Údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy alebo riadiacich zamestnancov.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Vo vzťahu k podmienke účasti podľa § 34 ods. 1 písm. a) ZVO: Pre Časť 1 zákazky PSK Západ - Zo zoznamu poskytnutých služieb musí vyplynúť, že uchádzač za predchádzajúce (3) roky od vyhlásenia verejného obstarávania prevádzkoval / poskytoval pravidelnú autobusovú dopravu v minimálnom rozsahu 3 700 000 tarifných kilometrov. Pre Časť 2 zákazky PSK Stred - Zo zoznamu poskytnutých služieb musí vyplynúť, že uchádzač za predchádzajúce (3) roky od vyhlásenia verejného obstarávania prevádzkoval / poskytoval pravidelnú autobusovú dopravu v minimálnom rozsahu 5 600 000 tarifných kilometrov. Pre Časť 3 zákazky PSK Východ - Zo zoznamu poskytnutých služieb musí vyplynúť, že uchádzač za predchádzajúce (3) roky od vyhlásenia verejného obstarávania prevádzkoval / poskytoval pravidelnú autobusovú dopravu v minimálnom rozsahu 4 600 000 tarifných kilometrov. Pre prípad, že uchádzač predkladá ponuku na viacero častí predmetu zákazky, rozsah minimálnych požiadaviek na referenčné plnenia sa nekumuluje (nesčítava), ale vo vzťahu ku každej časti zákazky sa posudzuje samostatne. Vo vzťahu k podmienke účasti podľa § 34 ods. 1 písm. g) ZVO: Uchádzač musí preukázať svoju odbornú spôsobilosť na poskytovanie požadovaných služieb potvrdením, že má k dispozícii nižšie uvedených odborníkov spĺňajúcich stanovené požiadavky, v príslušnom počte. Stanovená podmienka účasti sa vzťahuje na každú časť predmetu zákazky rovnako. V prípade, ak uchádzač predkladá ponuku na viacero častí predmetu zákazky môže splnenie tejto podmienky účasti preukázať aj jedinou osobou vo vzťahu k všetkým častiam predmetu zákazky. Nižšie uvedené požiadavky na odborníka uchádzač preukáže predložením vyplneného formuláru D2 súťažných podkladov s doplnením údajov určených na posúdenie splnenia podmienky účasti a predložením kópie požadovaného dokladu. Odborník č. 1 Vedúci dopravy (1 osoba) Odborník musí spĺňať nasledovné požiadavky: -je držiteľom osvedčenia o odbornej spôsobilosti podľa Nariadenia (ES) č. 1071/2009; -má najmenej 5 ročné odborné skúsenosti v oblasti riadenia cestnej verejnej osobnej dopravy na pozícii vedúceho dopravy (resp. osoby zodpovednej za riadenie cestnej verejnej osobnej dopravy).
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky:
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
DRUH POSTUPU
Druh postupu
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Áno
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2021/S 197-513892
Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 2022-12-06T23:59:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 2023-10-25T00:00:00
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1. Verejný obstarávateľ vyžaduje na zabezpečenie ponuky zloženie zábezpeky v nasledovných výškach: a)Pre Časť 1 predmetu zákazky PSK Západ - vo výške 100 000,- EUR; b)Pre Časť 2 predmetu zákazky PSK Stred - vo výške 100 000,- EUR; c)Pre Časť 3 predmetu zákazky PSK Východ - vo výške 100 000,- EUR. Pre vylúčenie pochybností, v prípade ak uchádzač predkladá ponuku na viacero častí predmetu zákazky, zábezpeku v stanovenej výške skladá pre každú ponuku (časť zákazky) samostatne. 2. Obstarávateľ bude pri komunikácii s uchádzačmi, resp. záujemcami, postupovať v zmysle § 20 ZVO prostredníctvom komunikačného rozhrania systému ERANET. Tento spôsob komunikácie sa týka akejkoľvek komunikácie a podaní medzi Obstarávateľom a uchádzačmi, resp. záujemcami, počas celého procesu Verejného obstarávania. 3. Návod na používanie systému je dostupný na adrese: https://psk.eranet.sk/data/innovis/manual_dodavatela.pdf. 4. Verejný obstarávateľ bude uplatňovať opatrenia upravené v § 10 ods. 4 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a súvisiacich ustanoveniach voči hospodárskym subjektom z tretích štátov, na základe ustanovení príslušného nariadenia vlády.
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
2022-11-04T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Momentálne nie je k dispozícii žiadny webinár otázok a odpovedí, čoskoro však budú vypísané nové.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
31.3.2024 - Daň z pridanej hodnoty
Kurzy mien 27.3.2024
1 EUR1,08 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (-0)
1 EUR4,31 PLN (+0,01)
1 EUR25,32 CZK (+0,05)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA