dnes je 23.4.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
november 2022
PoUtStŠtPiSoNe
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    
<október  december>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 040/33/2021
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Fakultná nemocnica s poliklinikou Žilina
Vnútroštátne identifikačné číslo: 17335825
Vojtecha Spanyola 43, 01207 Žilina

Slovensko
Kontaktná osoba: Fakultná nemocnica s poliklinikou Žilina
Telefón: +421 415110193
Email: taligova@fnspza.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.nspza.sk
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: 040/33/2021
Hlavný kód CPV
32550000-3
Druh zákazky
OPIS
Názov
Časť č.: Nová digitálna telefónna ústredňa a upgrade siete
Dodatočné kódy CPV
32540000-0

48820000-2

32410000-0

72267000-4

32424000-1

Miesto vykonania
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Fakultná nemocnica s poliklinikou Žilina, Vojtecha Spanyola 43, 012 07 Žilina.
Opis verejného obstarávania v čase uzatvorenia zmluvy:
Dodávka a inštalácia komunikačného systému - Digitálnej telefónnej ústredne vrátane súvisiacej infraštruktúry ( práce na komunikačnom systéme, aktívna infraštruktúra potrebná na nasadenie VoIP, práce na aktívnej infraštruktúre, pasívna infraštruktúra na nasadenie VoIP spoločne s prácami). Dodávka HW a SW vrátane všetkých potrebných licencií pre prevádzkovanie systému počas celej životnosti dodaných zariadení, technológii a softvéru. Inštalačné práce a odborné nasadenie dodaného systému a aktívnej, pasívnej infraštruktúry vrátane zariadení a prac potrebných pre požadovane funkcionality systému Servisná podpora na 60 mesiacov ( servisná podpora dodávateľa vrátane upgradu na najnovšiu verziu počas celej doby trvania zmluvného vzťahu , pravidelné ročné profylaktické prehliadky) Bližšie informácie k opisu obstarávania sú v časti B.1 Opis predmetu zákazky Súťažných podkladov.
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody, dynamického nákupného systému alebo koncesie
v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 60
Informácie o fondoch Európskej únie
ODDIEL IV: POSTUP
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Oznámenie o výsledku obstarávania týkajúce sa tejto zákazky
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2022/S 213-610547
ODDIEL V: PRIDELENIE ZÁKAZKY/KONCESIE
Zákazka č.: 1
Časť č.:
Názov: Nová digitálna telefónna ústredňa a upgrade siete
PRIDELENIE ZÁKAZKY/KONCESIE
Dátum uzatvorenia zmluvy/rozhodnutia o pridelení koncesie:
2022-10-03T00:00:00
Informácie o ponukách
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Informácie o hodnote zákazky/časti/koncesie (bez DPH)
Celková hodnota obstarávania: 970 158,33
bez DPH
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
2022-11-04T00:00:00
ODDIEL VII: ÚPRAVY V ZAKÁZKE/KONCESII
OPIS VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA PO ÚPRAVÁCH
Hlavný kód CPV:
32550000-3
Dodatočné kódy CPV
32540000-0

48820000-2

32410000-0

72267000-4

32424000-1

Miesto vykonania
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Fakultná nemocnica s poliklinikou Žilina, Vojtecha Spanyola 43, 012 07 Žilina.
Opis obstarávania:
Dodávka a inštalácia komunikačného systému - Digitálnej telefónnej ústredne vrátane súvisiacej infraštruktúry ( práce na komunikačnom systéme, aktívna infraštruktúra potrebná na nasadenie VoIP, práce na aktívnej infraštruktúre, pasívna infraštruktúra na nasadenie VoIP spoločne s prácami). Dodávka HW a SW vrátane všetkých potrebných licencií pre prevádzkovanie systému počas celej životnosti dodaných zariadení, technológii a softvéru. Inštalačné práce a odborné nasadenie dodaného systému a aktívnej, pasívnej infraštruktúry vrátane zariadení a prac potrebných pre požadovane funkcionality systému Servisná podpora na 60 mesiacov ( servisná podpora dodávateľa vrátane upgradu na najnovšiu verziu počas celej doby trvania zmluvného vzťahu , pravidelné ročné profylaktické prehliadky) Bližšie informácie k opisu obstarávania sú v časti B.1 Opis predmetu zákazky Súťažných podkladov.
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody, dynamického nákupného systému alebo koncesie
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 60
Informácie o hodnote zákazky/časti/koncesie (bez DPH)
Celková hodnota zákazky/časti/koncesie: 970 158,33
bez DPH
Zákazka/koncesia bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
INFORMÁCIE O ÚPRAVÁCH
Opis úprav
Objednávateľ a Dodávateľ sa vzájomne dohodli na tom, že: Čl. VIII Cena a platobné podmienky sa mení tým, že sa dopĺňa o nasledovné ustanovenie zmluvy, a to bod 8.13: Dodávateľ sa zaväzuje, že neprijme vyhlásenie tretej strany v zmysle § 303 a nasl. Obchodného zákonníka ako ručiteľa záväzku vzniknutého na základe tejto zmluvy, a teda sa v zmysle § 306 Obchodného zákonníka nebude domáhať splnenia záväzku vzniknutého na základe tejto zmluvy od ručiteľa. Dodávateľ berie na vedomie a výslovne súhlasí, že v prípade porušenia takéhoto zákazu je Objednávateľ oprávnený uložiť Dodávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 2 % z celkovej hodnoty predmetu zmluvy (pohľadávky Dodávateľa podľa tejto zmluvy). V ostatných častiach sa zmluva nemení.
Zvýšenie ceny
Aktualizovaná celková hodnota zákazky pred zmenou: 970 158,33
bez DPH
Celková hodnota zákazky po úprave: 970 158,33
bez DPH


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Posledné novely zákona o verejnom obstarávaní

Lektor: Mgr. Ľubomír Kubička

Dátum: 29.4.2024

Čas konania: 14:00 - 15:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
25.4.2024 - Odvody

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 22.4.2024
1 EUR1,06 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (+0,01)
1 EUR4,32 PLN (-0,01)
1 EUR25,28 CZK (+0,01)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA