dnes je 18.4.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2023
PoUtStŠtPiSoNe
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    
<apríl  jún>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: nábytok
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre zákazky s nízkou hodnotou
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Obec Vištuk
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00305171
Vištuk č. 353 Array, 90085 Vištuk

Slovensko
Kontaktná osoba: Obec Vištuk
Telefón: +421 915274799 Fax: +421 336408030
Email: svecova.verejneobstaravanie@gmail.com
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.vistuk.sk
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/467634
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo:
Hlavný kód CPV
39100000-3
Druh zákazky
Stručný opis
Predmetom zákazky je výroba a dodanie nábytku stolov a stoličiek vrátane prislúchajúcich služieb a prác, v rámci projektu Modernizácia materiálno-technického a technologického vybavenia Kultúrneho domu v obci Vištuk spolufinancovaného z OP IROP, v rozsahu technickej špecifikácie definovanej v zmluve, ktorá tvorí Prílohu č. 2 tejto Výzvy (Príloha zmluvy č. 1 Špecifikácia s cenovou kalkuláciou) . Výroba dosiek stola sa požaduje z certifikovaného a zdravotne nezávadného materiálu DTD, ako je napr. Egger, Kronospan alebo ekvivalent, a to z dôvodu, že sa požaduje trvácnejší a hlavne bezúdržbový nábytok, ktorý nie je potrebné pravidelne nejakým spôsobom ošetrovať, čím by vznikli verejnému obstarávateľovi ďalšie neprimerané náklady.
Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 70 702,33
bez DPH
OPIS
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: A.Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa nasledovné podmienky účasti: a)§ 32 ods. 1 písm. e) zákona uchádzač musí byť oprávnený dodávať tovar, poskytovať služby alebo vykonávať stavebné práce, ktorý zodpovedá predmetu zákazky. Uchádzač nemusí predkladať v ponuke doklad o oprávnení, ktorý zodpovedá predmetu zákazky, pokiaľ je tento doklad verejne prístupný: napr.: výpis zo Živnostenského registra, Obchodného registra, avšak pre rýchlejšiu identifikáciu zápisu v takom registri môže vo svojej ponuke uviesť link/odkaz na stránku jeho zápisu - túto skutočnosť si overí verejný obstarávateľ sám v príslušnom registri, v ktorom je uchádzač zapísaný. V opačnom prípade, ak doklad verejne prístupný nie je, požaduje sa originál alebo overená kópia oprávnenia; b)§ 32 ods. 1 písm. f) zákona uchádzač nesmie byť vedený v registri osôb so zákazom účasti vo verejnom obstarávaní, ktorý vedie Úrad pre verejné obstarávanie podľa § 183 zákona. Túto skutočnosť si overí verejný obstarávateľ sám na webovej stránke Úradu pre verejné obstarávanie a na základe predloženého vyhlásenia podľa prílohy č. 2 tejto Výzvy ; V prípade, že uchádzač je vedený v tomto registri ku dňu predkladania ponúk, nebude jeho ponuka hodnotená; c)Dodávateľ aj jeho subdodávatelia musia zároveň spĺňať podmienky zákona č. 315/2016 Z.z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov a byť zapísaní v registri partnerov verejného sektora počas trvania platnosti uzavretej zmluvy, ak sa na nich vzťahuje povinnosť zápisu v danom registri - Túto skutočnosť si overí verejný obstarávateľ sám v registri partnerov VS pred podpisom zmluvy; Bližšie vo výzve bod 13.
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: Neuplatňuje sa
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Neuplatňuje sa
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: B. Podmienky účasti týkajúce sa technickej alebo odbornej spôsobilosti: a) § 34 ods. 1 písm. a): zoznamom dodávok tovaru za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona; Odôvodnenie primeranosti: Účelom požiadavky na predloženie zoznamu dodaných tovarov v predchádzajúcom období je najmä preukázanie skutočnosti, či je uchádzač spoľahlivý a technicky spôsobilý dodať predmet zákazky. Vzhľadom ku komplexnému charakteru a rozsahu zákazky je potrebné, aby uchádzač preukázal dostatočné skúsenosti s plnením predmetu zákazky podobného alebo rovnakého charakteru. b) Primerane doklady podľa § 34 ods. 1 písm. d) opisom technického vybavenia a opatrení použitých uchádzačom alebo záujemcom na zabezpečenie kvality. Odôvodnenie primeranosti: Verejný obstarávateľ vyžaduje predloženie uvedených dokladov za účelom preverenia technickej a odbornej spôsobilosti uchádzača, potrebných skúseností a zabezpečenia kvality dodania predmetu zákazky, a tým zaistiť predpoklad bezproblémového a úspešného zvládnutia zákazky. Uchádzač musí vo vzťahu k dodávke tovaru preukázať, že jednou z priorít riadenia organizácie je životné prostredie, jeho ochrana a hospodárne využívanie energií. Verejný obstarávateľ považuje za potrebné, aby uchádzač preukázal, že je schopný plniť predmet zmluvy v požadovanom rozsahu a požadovanej kvalite, čoho preukázaním bude aj zavedenie systému FSC, ktorého cieľom je podporovať environmentálne zodpovedné, sociálne prínosné a ekonomicky životaschopné obhospodarovanie lesov celého sveta. Certifikát FSC totiž označuje výrobky, ktoré pochádzajú zo zodpovedne obhospodarovaných lesov. Zaručuje, že drevo bolo vyťažené a spracované environmentálne, sociálne a ekonomicky zodpovedne. Predmetná podmienka vyplýva aj z uznesenia vlády o zelenom obstarávaní. Bližšie vo výzve bod 13.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: B. Podmienky účasti týkajúce sa technickej alebo odbornej spôsobilosti: a) § 34 ods. 1 písm. a): zoznamom dodávok tovaru za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona; Uchádzač v ponuke predloží: Zoznamom dodávok tovaru rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet tejto zákazky, za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania, s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov, v min. objeme 70.000,00 Eur bez DPH súhrnne za všetky požadované roky a všetky zákazky uvedené v zozname, predloženom uchádzačom. V prípade, že v rámci dodávok tovaru boli dodané tovary iného charakteru ako predmet tejto zákazky, musí byť z dokladu pre objektívne posúdenie splnenia podmienok účasti zrejmá hodnota dodávok tovaru rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet tejto zákazky. V prípade uvedenia hodnôt v inej mene ako v EUR, uchádzač uvedie hodnotu zákazky v pôvodnej mene a následne vykoná prepočet na menu EUR - pri prepočte inej meny na menu euro sa použije kurz Európskej centrálnej banky platný v deň odoslania Výzvy na predkladanie ponúk do vestníka verejného obstarávania (bod VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA). Z dokladov musí byť zrejmá cena bez dane z pridanej hodnoty (DPH), alebo ak bude cena vrátane DPH, musí byť zrejmá výška, alebo sadzba DPH, aby bolo možné vypočítať cenu bez DPH. b) Primerane doklady podľa § 34 ods. 1 písm. d) opisom technického vybavenia a opatrení použitých uchádzačom alebo záujemcom na zabezpečenie kvality. Uchádzač v ponuke predloží v nadväznosti na aktuálnu odpadovú politiku, zelené verejné obstarávanie a elimináciu znečistenia životného prostredia: 1) prehlásenie o pôvode materiálu, z ktorého uchádzač vyrába predmet zákazky vrátane 2) certifikátu systému FSC (Forest Stewardship Council) spoločnosti, od ktorej odoberá materiál na výrobu predmetu zákazky, súčasne 3) s preukázaním hodnoverného dokladu, ktorý potvrdí spoluprácu a odber dodávky materiálu od danej spoločnosti, ktorej FSC certifikát uchádzač predloží v ponuke. Certifikát systému FSC musí byť vydaný podľa FSC požiadaviek na vystavenie príslušného certifikátu, vydaného nezávislou inštitúciou, ktorým sa potvrdzuje splnenie podmienok pre jeho vydanie. Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenné osvedčenia vydané príslušnými orgánmi členských štátov. Verejný obstarávateľ prijme aj iné dôkazy predložené uchádzačom, ktoré sú rovnocenné opatreniam systému FSC. Bližšie vo výzve bod 13.
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
Informácie o elektronickej aukcii
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 2023-05-19T14:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Predmetné verejné obstarávanie je s ohľadom na špecifikáciu predmetu zákazky a podmienky účasti zelené.
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2023-05-09T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Posledné novely zákona o verejnom obstarávaní

Lektor: Mgr. Ľubomír Kubička

Dátum: 29.4.2024

Čas konania: 14:00 - 15:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
25.4.2024 - Odvody

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 17.4.2024
1 EUR1,06 USD (+0,01)
1 EUR0,85 GBP (-0)
1 EUR4,35 PLN (+0,01)
1 EUR25,23 CZK (+0,02)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA