dnes je 20.4.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
november 2022
PoUtStŠtPiSoNe
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    
<október  december>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 10/2022
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/25/EÚ
ODDIEL I: OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Východoslovenská vodárenská spoločnosť, a.s.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 36570460
Komenského 50, 04248 Košice-Sever

Slovensko
Kontaktná osoba: Východoslovenská vodárenská spoločnosť, a.s.
Telefón: +421 908225248
Email: turcanova@apuen.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.vodarne.eu
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
KOMUNIKÁCIA
Prístup k súťažným dokumentom: Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/445218
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na adrese: vyššie uvedenej adrese
Ponuky alebo žiadosti o účasť sa musia predložiť
HLAVNÁ ČINNOSŤ
Vodárenstvo
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: 10/2022
Hlavný kód CPV
24542000-5
Druh zákazky
Stručný opis
Dodávka organických polymérnych flokulantov pre prevádzky ČOV v správe VVS, a.s., vrátane dopravy na miesto určenia a vykládky tovaru v predpokladanom množstve: pre časť 1: 114 200 kg práškového flokulantu (množstvo na obdobie 1 roka). pre časť 2: 39 400 kg emulzného flokulantu (množstvo na obdobie 6 mesiacov) a opcii na ďalších 39 400 kg emulzného flokulantu. Výsledkom zadávania zákazky bude uzatvorenie kúpnej zmluvy v každej časti predmetu zákazky, pričom dodanie flokulantov bude realizované na základe objednávok vystavených jednotlivými závodmi (pôjde o objednávanie ročného alebo 6 mesačného množstva daného závodu).
Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 814 460,00
bez DPH
Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 2
OPIS
Názov
Akrylové polyméry v primárnych formách v práškovom stave
Časť č.: 1
Dodatočné kódy CPV
24542000-5

Miesto vykonania
SK04:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Miestom dodania sú jednotlivé ČOV v správe VVS, a.s. konkrétne uvedené v prílohe č. 1 kúpnej zmluvy.
Opis obstarávania
Predmetom dodania budú práškové flokulanty v celkovom množstve 114 200 kg do 9 týždňov odo dňa vystavenia objednávky daným závodom.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena nie je jediným kritériom výberu a všetky kritériá sú uvedené len v súťažných podkladoch
Odhadovaná hodnota
481 924,00:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
3:
Informácie o variantoch
Informácie o opciách
Informácie o elektronických katalógoch
Informácie o fondoch EÚ
Doplňujúce informácie
Uchádzač pred predložením ponuky je povinný vykonať poloprevádzkové testy na určených 3 ČOV. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladov.

Názov
Akrylové polyméry v primárnych formách v tekutom stave
Časť č.: 2
Dodatočné kódy CPV
24542000-5

Miesto vykonania
SK04:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Miestom dodania sú jednotlivé ČOV v správe VVS, a.s. konkrétne uvedené v prílohe č. 1 kúpnej zmluvy.
Opis obstarávania
Predmetom dodania budú tekuté / emulzné flokulanty v základnom zmluvnom množstve 39 400 kg do 9 týždňov odo dňa vystavenia objednávky daným závodom. Obstarávateľ bude mať právo do 3 mesiacov od podpisu zmluvy uplatniť opciu na ďalších 39 400 kg tekutých flokulantov.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena nie je jediným kritériom výberu a všetky kritériá sú uvedené len v súťažných podkladoch
Odhadovaná hodnota
332 536,00:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
3:
Informácie o variantoch
Informácie o opciách
Opis opcií: Obstarávateľ bude mať právo do 3 mesiacov od podpisu zmluvy uplatniť opciu na ďalších 39 400 kg tekutých flokulantov.
Informácie o elektronických katalógoch
Informácie o fondoch EÚ
Doplňujúce informácie
Predpokladaná hodnota tejto časti predmetu zákazky je 332 536 EUR bez DPH vrátane opčného plnenia. Predpokladaná hodnota základného zmluvného množstva je 166 268 EUR bez DPH (zodpovedá 39 400 kg tekutého flokulantu).

ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Obstarávateľ požaduje preukázať splnenie podmienok účasti osobného postavenia v rozsahu § 32 zákona o verejnom obstarávaní. Uchádzač preukáže splnenie daných podmienok účasti v súlade s pokynmi / odporúčaniami uvedenými v súťažných podkladoch alebo v zákone o verejnom obstarávaní.
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Nevyžaduje sa.
Technická a odborná spôsobilosť
Objektívne pravidlá a kritériá účasti
Informácie o vyhradených zákazkách
Požadované zábezpeky a záruky
Obstarávateľ vyžaduje zabezpečenie ponuky uchádzača zložením zábezpeky ponuky vo výške: pre časť 1: 4.000 EUR pre časť 2: 3.000 EUR Podmienky a možnosti zloženia zábezpeky ponuky sú uvedené v súťažných podkladoch.
Hlavné podmienky financovania a spôsoby platieb a/alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa tieto podmienky a spôsoby riadia
Premet zákazky / zmluvy pre obe časti bude financovaný z vlastných zdrojov obstarávateľa. V zmysle zmluvy je splatnosť faktúr 60 dní odo dňa doručenia riadne vystavenej faktúry.
Právna forma, ktorú má vytvoriť skupina hospodárskych subjektov, ktorej sa zadá zákazka
Obstarávateľ uviedol požiadavky na uzatvorenie zmluvy so skupinou dodávateľov v súťažných podkladoch.
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
Podmienky vykonania zákazky sú uvedené v kúpnej zmluvy každej časti predmetu zákazky. Z hľadiska predmetu zákazky a skúsenosti obstarávateľa ide o štandardné zmluvné podmienky.
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
OPIS
Druh postupu
Verejná súťaž
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácie o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2022/S 145-411816
Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 2022-12-09T09:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 2023-02-28T00:00:00
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. Súťažné podklady sú uverejnené na stránke: https://josephine.proebiz.com/sk/tender/32711/summary 2. Komunikácia medzi obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi sa uskutočňuje v elektronickej podobe prostredníctvom systému Josephine, ak nie je v súťažných podkladoch uvedené inak. 3. Podmienkou komunikácie v systéme Josephine je, aby záujemca/uchádzač bol registrovaný v informačnom systéme IS Josephine. Podmienky registrácie: a) v systéme JOSEPHINE registráciou a prihlásením pomocou občianskeho preukazu s elektronickým čipom a bezpečnostným osobnostným kódom (eID). V systéme je autentifikovaná spoločnosť, ktorú pomocou eID registruje štatutár danej spoločnosti. Autentifikáciu vykonáva poskytovateľ systému JOSEPHINE a to v pracovných dňoch v čase 8.00 16.00 hod. O dokončení autentifikácie je uchádzač informovaný e-mailom. b) nahraním kvalifikovaného elektronického podpisu (napríklad podpisu eID) štatutára danej spoločnosti na kartu užívateľa po registrácii a prihlásení do systému JOSEPHINE. Autentifikáciu vykoná poskytovateľ systému JOSEPHINE a to v pracovných dňoch v čase 8.00 16.00 hod. O dokončení autentifikácie je uchádzač informovaný e-mailom. c) vložením dokumentu preukazujúceho osobu štatutára na kartu užívateľa po registrácii, ktorý je podpísaný elektronickým podpisom štatutára, alebo prešiel zaručenou konverziou. Autentifikáciu vykoná poskytovateľ systému JOSEPHINE a to v pracovných dňoch v čase 8.00 16.00 hod. O dokončení autentifikácie je uchádzač informovaný emailom. d) vložením plnej moci na kartu užívateľa po registrácii, ktorá je podpísaná elektronickým podpisom štatutára aj splnomocnenou osobou, alebo prešla zaručenou konverziou. Autentifikáciu vykoná poskytovateľ systému JOSEPHINE a to v pracovné dni v čase 8.00 16.00 hod. O dokončení autentifikácie je uchádzač informovaný e-mailom. e) počkaním na autentifikačný kód, ktorý bude poslaný na adresu sídla firmy do rúk štatutára uchádzača v listovej podobe formou doporučenej pošty. Lehota na tento úkon sú obvykle 4 pracovné dni (v rámci Európskej únie) a je potrebné s touto lehotou počítať pri vkladaní ponuky. O odoslaní listovej zásielky je uchádzač informovaný e-mailom. 4. Plynutie zákonných lehôt v prípade elektronickej komunikácie je odo dňa odoslania/doručenia správy. Pod pojmom doručenie sa myslí, kedy bola správa doručená uchádzačovi do systému Josephine a nie kedy si ju uchádzač prečítal. 5. Kontakty na vykonanie poloprevádzkových testov sú uvedené v príslušnej časti Súťažných podkladov. Záujemca,za účelom vykonania poloprevádzkových testov kontaktuje priamo kontaktné osoby daných ČOV. (testy sa budú realizovať individuálne).
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-11-08T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Posledné novely zákona o verejnom obstarávaní

Lektor: Mgr. Ľubomír Kubička

Dátum: 29.4.2024

Čas konania: 14:00 - 15:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
25.4.2024 - Odvody

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 19.4.2024
1 EUR1,07 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (-0)
1 EUR4,33 PLN (+0,01)
1 EUR25,27 CZK (+0,02)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA