dnes je 20.4.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
november 2022
PoUtStŠtPiSoNe
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    
<október  december>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia
PTK/ZSK/3/2022
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
Typ oznámenia: Toto oznámenie poskytuje len predbežné informácie
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Žilinský samosprávny kraj
Vnútroštátne identifikačné číslo: 37808427
Komenského 48, 01109 Žilina

Slovensko
Kontaktná osoba: Žilinský samosprávny kraj
Telefón: +421 415032111 / 415032410 Fax: +421 415032431
Email: obstaravanie@zask.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.zask.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
KOMUNIKÁCIA
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedenej adrese
DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĹA
Regionálny alebo miestny orgán
HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II: 1
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
PTK/ZSK/3/2022:
Hlavný kód CPV
72000000-5
Druh zákazky
Stručný opis
Žilinský samosprávny kraj ako verejný obstarávateľ podľa § 7 ods. 1 písm. c) zákona o verejnom obstarávaní uskutočňuje toho času prípravné trhové konzultácie podľa § 25 zákona o verejnom obstarávaní na plánovaný predmet zákazky: Kompletný systém PACS 2, pre potreby nemocníc v zriaďovateľskej pôsobnosti Žilinského samosprávneho kraja. Predmetom zákazky ,,Kompletný systém PACS 2 je dodanie a implementácia systému pre správu, ukladanie (archiváciu) a zobrazenie obrazovej dokumentácie získanej najmä z RTG, CT a ďalších rádiodiagnostických a obdobných zariadení (tzv. Picture Archiving and Communication System) (ďalej len Systém PACS) a jeho následnú podporu v súlade s opisom predmetu zákazky a zmluvnými podmienkami. Súčasťou predmetu zákazky je dodanie všetkých potrebných licencií (ďalej len Licencia) pre počítačové programy (vrátane databázy), ktoré sú potrebné pre riadny chod Systému PACS (ďalej len Softvér), a to: -inštaláciu, nastavenie a sprevádzkovanie Systému PACS, -napojenie všetkých modalít na Systém PACS (RTG, CT, MG, MR a ďalšie rádiodiagnostické a obdobné zariadenia predstavujúce vstupné zariadenia do Systému PACS), -sprevádzkovanie Systému PACS na diagnostických a klinických oddeleniach, -prepojenie Systému PACS s nemocničným informačným systémom používaným Odberateľom a spustenie Systému PACS do ostrej prevádzky v rámci počítačového prostredia IT infraštruktúry Odberateľa, ďalej je súčasťou plnenia prevod a konverzia dát z existujúceho systému používaného Odberateľom, do Systému PACS podľa súťažných podkladov a požiadaviek Odberateľa, vykonanie školenia personálu Odberateľa a poskytovanie technickej podpory na zabezpečenie náležitého chodu Systému PACS po jeho uvedení do ostrej prevádzky Technická podpora bude poskytovaná v dĺžke 4 roky odo dňa uvedenia Systému PACS do ostrej prevádzky. Súčasťou predmetu zákazky je aj komplexné dodanie HW vybavenia - server s príslušenstvom potrebným pre poskytovanie služieb uvedených v bode I.3., tak, aby nebolo potrebné obstarávateľom meniť konfiguráciu HW počas celej doby trvania zmluvy -inštalácia dodaného HW v sídle obstarávateľa -služby spojené s nábehom -kompletná migrácia dát. Cieľom prípravných trhových konzultácii bude najmä zapojenie záujemcov a odbornej verejnosti na účel prípravy následného verejného obstarávania, informovania hospodárskych subjektov a odborné konzultácie k požadovanému rozsahu a predmetu verejného obstarávania, stanoveniu predpokladanej hodnoty zákazky, dobe realizácie, overenia si aktuálnosti, objektívnosti a primeranosti požiadaviek a technických špecifikácií predmetu zákazky, ako i stanovenia nediskriminačných podmienok, tak aby verejný obstarávateľ umožnil účasť na verejnom obstarávaní na daný predmet zákazky čo najširšiemu okruhu potenciálnych záujemcov pôsobiaci na relevantnom trhu.
Celková odhadovaná hodnota
Informácie o častiach
OPIS
Dodatočné kódy CPV

Miesto vykonania
SK031:
Opis obstarávania
Žilinský samosprávny kraj ako verejný obstarávateľ podľa § 7 ods. 1 písm. c) zákona o verejnom obstarávaní uskutočňuje toho času prípravné trhové konzultácie podľa § 25 zákona o verejnom obstarávaní na plánovaný predmet zákazky: Kompletný systém PACS 2, pre potreby nemocníc v zriaďovateľskej pôsobnosti Žilinského samosprávneho kraja. Predmetom zákazky ,,Kompletný systém PACS 2 je dodanie a implementácia systému pre správu, ukladanie (archiváciu) a zobrazenie obrazovej dokumentácie získanej najmä z RTG, CT a ďalších rádiodiagnostických a obdobných zariadení (tzv. Picture Archiving and Communication System) (ďalej len Systém PACS) a jeho následnú podporu v súlade s opisom predmetu zákazky a zmluvnými podmienkami. Súčasťou predmetu zákazky je dodanie všetkých potrebných licencií (ďalej len Licencia) pre počítačové programy (vrátane databázy), ktoré sú potrebné pre riadny chod Systému PACS (ďalej len Softvér), a to: -inštaláciu, nastavenie a sprevádzkovanie Systému PACS, -napojenie všetkých modalít na Systém PACS (RTG, CT, MG, MR a ďalšie rádiodiagnostické a obdobné zariadenia predstavujúce vstupné zariadenia do Systému PACS), -sprevádzkovanie Systému PACS na diagnostických a klinických oddeleniach, -prepojenie Systému PACS s nemocničným informačným systémom používaným Odberateľom a spustenie Systému PACS do ostrej prevádzky v rámci počítačového prostredia IT infraštruktúry Odberateľa, ďalej je súčasťou plnenia prevod a konverzia dát z existujúceho systému používaného Odberateľom, do Systému PACS podľa súťažných podkladov a požiadaviek Odberateľa, vykonanie školenia personálu Odberateľa a poskytovanie technickej podpory na zabezpečenie náležitého chodu Systému PACS po jeho uvedení do ostrej prevádzky Technická podpora bude poskytovaná v dĺžke 4 roky odo dňa uvedenia Systému PACS do ostrej prevádzky. Súčasťou predmetu zákazky je aj komplexné dodanie HW vybavenia - server s príslušenstvom potrebným pre poskytovanie služieb uvedených v bode I.3., tak, aby nebolo potrebné obstarávateľom meniť konfiguráciu HW počas celej doby trvania zmluvy -inštalácia dodaného HW v sídle obstarávateľa -služby spojené s nábehom -kompletná migrácia dát. Cieľom prípravných trhových konzultácii bude najmä zapojenie záujemcov a odbornej verejnosti na účel prípravy následného verejného obstarávania, informovania hospodárskych subjektov a odborné konzultácie k požadovanému rozsahu a predmetu verejného obstarávania, stanoveniu predpokladanej hodnoty zákazky, dobe realizácie, overenia si aktuálnosti, objektívnosti a primeranosti požiadaviek a technických špecifikácií predmetu zákazky, ako i stanovenia nediskriminačných podmienok, tak aby verejný obstarávateľ umožnil účasť na verejnom obstarávaní na daný predmet zákazky čo najširšiemu okruhu potenciálnych záujemcov pôsobiaci na relevantnom trhu.
Doplňujúce informácie

PREDPOKLADANÝ DÁTUM ZVEREJNENIA OZNÁMENIA O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
2022-11-30T00:00:00
ODDIEL IV: POSTUP
OPIS
Informácie o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Hospodársky subjekt, ktorý má záujem zúčastniť sa prípravných trhových konzultácií, prejaví svoj záujem zaslaním vyplnenej Prílohy č. 1 Prihlasovací formulár a vyplnenej Prílohy č. 2 - Okruh otázok na adresu elektronickej pošty verejného obstarávateľa: obstaravanie.zsk@gmail.com v termíne do 22.11.2022 do 15:00 hod;
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-11-07T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Posledné novely zákona o verejnom obstarávaní

Lektor: Mgr. Ľubomír Kubička

Dátum: 29.4.2024

Čas konania: 14:00 - 15:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
25.4.2024 - Odvody

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 19.4.2024
1 EUR1,07 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (-0)
1 EUR4,33 PLN (+0,01)
1 EUR25,27 CZK (+0,02)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA