dnes je 29.3.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
november 2022
PoUtStŠtPiSoNe
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    
<október  december>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: ID 3425/2022
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre zákazky s nízkou hodnotou
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Spojená škola
Vnútroštátne identifikačné číslo: 37956108
Školská 7, 97590 Banská Bystrica

Slovensko
Kontaktná osoba: Spojená škola
Telefón: +421 949014600
Email: beata.fulneckova@bbsk.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://spojenaskolabb.edupage.org
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/452053
Ďalšie informácie možno získať na adrese
iné (vyplňte prílohu A.I)
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: ID 3425/2022
Hlavný kód CPV
71520000-9
Druh zákazky
Stručný opis
Predmetom verejného obstarávania je poskytnutie služby stavebno - technického dozoru pre potreby verejného obstarávateľa ako objednávateľa stavebných prác pre stavbu s názvom: Spojená škola Banská Bystrica časť Vlkanová modernizácia odborného vzdelávania. Stručný opis predmetnej stavby je uvedený v prílohe č. 1 k Výzve Návrh zmluvy o výkone Stavebného dozoru. Výsledkom verejného obstarávania bude uzavretie Zmluvy o výkone Stavebného dozoru medzi verejným obstarávateľom a úspešným uchádzačom. Zmluva bude uzavretá v súlade s príslušnými ustanoveniami v zmysle § 566, nasl. zákona č. 513/1991 Zb. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov a zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. Všetky náklady na dopravu a ostatné práce priamo aj nepriamo súvisiace s poskytovaním služby musia byť súčasťou celkovej ceny. Navrhovaná zmluvná cena musí byť špecifikovaná ako maximálna a pevne daná. Cena sa nesmie meniť počas doby trvania zmluvného vzťahu. Akékoľvek iné zmeny sa môžu robiť len na základe písomnej dohody oboch zmluvných strán. Zhotoviteľ stavby bude vybraný na základe výsledku verejnej súťaže s názvom: Spojená škola Banská Bystrica časť Vlkanová modernizácia odborného vzdelávania (Stavebné úpravy haly s dielňou Spojenej školy SOŠ automobilovej) vyhlásenej výzvou na predkladanie ponúk, ktorá bola zverejnená dňa 28.07.2022 vo Vestníku verejného obstarávania číslo 168/2022 pod označením 34757 - WYP. Súťažné podklady vrátane projektovej dokumentácie k zákazke s názvom: Spojená škola Banská Bystrica časť Vlkanová modernizácia odborného vzdelávania (Stavebné úpravy haly s dielňou Spojenej školy SOŠ automobilovej) sú zverejnené na nasledovnej URL adrese elektronického systému JOSEPHINE: https://josephine.proebiz.com/sk/tender/29076/summary Stavebný dozor bude zodpovedný za dohľad nad kvalitou a množstvom zrealizovaných prác pre zaistenie bezproblémovej implementácie stavby v súlade s odsúhlasenou projektovou dokumentáciou, časovým harmonogramom a rozpočtom stavby. Priebeh výstavby bude zapisovaný do stavebného denníka. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky je vo Výzve na predkladanie ponúk a v prílohách tejto Výzvy. Konkrétne v Prílohe č.1 Výzvy Návrh zmluvy o výkone Stavebného dozoru.
Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 29 000,00
bez DPH
OPIS
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Vyžaduje sa splnenie podmienok účasti osobného postavenia a ich preukázanie v súlade s ust. § 32 ods. 1 písm. e) ZVO . Verejný obstarávateľ informuje uchádzačov, že doklady ktoré podľa § 32 ods. 3 ZVO nevyžaduje od uchádzačov z dôvodu použitia údajov z informačných systémov verejnej správy predkladať, sú: -doklad o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedná predmetu zákazky podľa § 32 ods. 2 písm. e) ZVO. Uvedené platí v prípade uchádzačov so sídlom alebo miestom podnikania v Slovenskej republike. Verejný obstarávateľ informuje uchádzačov, že doklad, ktorý nevyžaduje predkladať od uchádzačov, z dôvodu použitia údajov z informačných systémov verejnej správy, je čestné vyhlásenie, že uchádzač nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní (§32 ods. 2 písm. f) ZVO), to platí pre uchádzača, ktorý je zapísaný v zozname hospodárskych subjektov, avšak uchádzač v ponuke uvedie skutočnosť, že je zapísaný v zozname hospodárskych subjektov.
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: Nevyžaduje sa.
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: 1. Uchádzač preukáže splnenie podmienky účasti podľa § 34 ods. 1 písm. a) ZVO predložením zoznamu poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov. Dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa ZVO. 2. Uchádzač preukáže splnenie podmienky účasti podľa § 34 ods. 1 písm. g) ZVO predložením údajov o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy alebo riadiacich zamestnancov. Požaduje sa od uchádzača predložiť údaje o odbornej kvalifikácii osôb, ktoré budú zodpovedné za realizáciu poskytnutých služieb a budú určené na plnenie zmluvy. Minimálna úroveň. Minimálne jedna osoba vo funkcii stavebného dozoru musí spĺňať nasledovné minimálne požiadavky: -musí mať odbornú spôsobilosť na výkon činnosti stavebného dozoru podľa zákona č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných inžinieroch v znení neskorších prepisov pre skupinu pozemné stavby, alebo ekvivalentnú odbornú spôsobilosť či odbornú kvalifikáciu, podľa právnych predpisov podľa právnych predpisov platných v mieste sídla/adresy tejto osoby; -musí mať odbornú prax súvisiacu s predmetom zákazky v dĺžke minimálne 3 roky (k uplynutiu lehoty na predkladanie ponúk) a skúsenosť z výkonu funkcie stavebného dozoru na realizácii minimálne 3 stavbách rovnakého alebo obdobného charakteru ako je predmet zákazky. Za služby (stavby) rovnakého alebo obdobného charakteru sa považuje (rekonštrukcia a/alebo výstavba budovy). 3. Verejný obstarávateľ umožňuje uchádzačom na preukázanie splnenia podmienok účasti podľa bodu 14.Výzvy využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač alebo záujemca verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude skutočne používať kapacity osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ZVO; oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce, alebo poskytovať službu preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté. 4. Verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzač a iná osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti (viď. bod 14.3 výzvy), zodpovedali za plnenie zmluvy spoločne. Preto takáto iná osoba je účastníkom zmluvy uzavretej s úspešným uchádzačom na základe tohto verejného obstarávania a iná osoba je povinná podpísať zmluvu v rovnakej lehote ako úspešný uchádzač. Ustanovuje sa, že zmluva s poskytovateľom (úspešným uchádzačom) je riadne uzavretá iba vtedy, ak ju uzavrú všetky zmluvné strany, vrátane osôb spoločne s úspešným uchádzačom zodpovedným za plnenie zmluvy. 5. Vzhľadom k tomu, že funkcionalita informačného systému Zber údajov, prostredníctvom ktorého verejný obstarávateľ zverejňuje toto oznámenie o vyhlásení verejného obstarávania, neumožňuje kvôli limitu znakov zverejniť podmienky účasti v úplnom rozsahu, verejný obstarávateľ ich zverejňuje vo Výzve na predkladanie ponúk v bode 14, ktorá je voľne prístupná v profile verejného obstarávateľa a na adrese uvedenej v ods. I.3) KOMUNIKÁCIA tohto oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: 1.Podmienka účasti podľa § 34 ods. 1 písm. a) ZVO bude splnená, ak uchádzač hore uvedeným zoznamom preukáže, že poskytol služby rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky za predchádzajúce 3 roky, t. j. 3 roky spätne od vyhlásenia predmetného verejného obstarávania, v súhrnnej hodnote minimálne 14 500,00 EUR bez DPH. Za služby rovnakého alebo podobného charakteru sa považuje výkon činnosti stavebného dozoru na zákazkách podobného charakteru ako v predmete zákazky (rekonštrukcia a/alebo výstavba budovy). V prípade ak uchádzač predkladá zmluvu, referenciu alebo dôkaz o poskytnutí služby, ktorých uskutočnenie časovo presahuje posudzované obdobie, uchádzač v zozname uvedie zvlášť hodnotu iba za tú časť poskytnutej služby, ktorá bola realizovaná v posudzovanom období (a len túto sumu uchádzač započíta do celkového súčtu už poskytnutých služieb). V prípade, ak poskytnuté služby realizoval uchádzač ako člen združenia skupiny poskytovateľov, vyčísli a započíta iba finančný objem, uskutočňovaný ním samotným. Potvrdenia vydané v inej mene ako v eurách je potrebné prepočítať a to tak, že sumy uvedené v iných menách budú prepočítané kurzom ECB platným k prvému dňu v roku, v ktorom boli služby poskytnuté. 2. Podmienka účasti podľa § 34 ods. 1 písm. g) ZVO bude splnená ak uchádzač predloží: -doklad o oprávnení vykonávať činnosť stavebného dozoru vydaný Slovenskou komorou stavebných inžinierov (SKSI) scan originálu alebo úradne osvedčenej fotokópie, resp. dokladu o ekvivalentnej odbornej spôsobilosti podľa právnych predpisov platných v mieste sídla/adresy tejto osoby, rovnako scan originálu alebo úradne osvedčenej fotokópie, -profesijný životopis so zoznamom odborných skúseností preukazujúcich požadovanú odbornú prax, v takom rozsahu, aby bolo možné posúdiť splnenie podmienky účasti.
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
Verejný obstarávateľ v zmysle § 42 ods. 12 ZVO určuje osobitné zmluvné podmienky, ktoré sú uvedené v bode 26.2. Výzvy.
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
Informácie o elektronickej aukcii
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 2022-11-23T10:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1.Ver.obstarávateľ bude pri komunikácii v celom procese obstarávania, t.j. pred aj po lehote na predkladanie ponúk postupovať v zmysle § 20 ZVO prostredníctvom komunikačného rozhrania systému JOSEPHINE. Pravidlá pre doručovanie zásielok: zásielka sa považuje za doručenú záujemcovi/uchádzačovi okamihom jej prevzatia. Za okamih prevzatia sa považuje okamih, od kedy má adresát objektívnu možnosť oboznámiť sa s jej obsahom, t.j. ako náhle sa dostane zásielka do sféry jeho dispozície. 2.Ponuka je vyhotovená elektronicky v zmysle § 49 ods. 1 písm. a) ZVO a vložená do systému JOSEPHINE umiestnenom na webovej adrese https://josephine.proebiz.com/. 3.Predkladanie ponúk je umožnené iba autentifikovaným uchádzačom. Autentifikáciu je možné previesť nasledovnými spôsobmi: - v systéme JOSEPHINE registráciou a prihlásením pomocou občianskeho preukazu s elektronickým čipom a bezpečnostným osobnostným kódom (eID). V systéme je autentifikovaná spoločnosť, ktorú pomocou eID registruje štatutár danej spoločnosti. Autentifikáciu vykonáva poskytovateľ systému JOSEPHINE a to v pracovných dňoch v čase 8.00 16.00 hod. - nahraním kvalifikovaného elektronického podpisu (napríklad podpisu eID) štatutára danej spoločnosti na kartu užívateľa po registrácii a prihlásení do systému JOSEPHINE. Autentifikáciu vykoná poskytovateľ systému JOSEPHINE a to v pracovných dňoch v čase 8.00 16.00 hod. - vložením plnej moci na kartu užívateľa po registrácii, ktorá je podpísaná elektronickým podpisom štatutára aj splnomocnenou osobou, alebo prešla zaručenou konverziou. Autentifikáciu vykoná poskytovateľ systému JOSEPHINE a to v pracovné dni v čase 8.00 16.00 hod. - počkaním na autentifikačný kód, ktorý bude poslaný na adresu sídla firmy do rúk štatutára uchádzača v listovej podobe formou doporučenej pošty. Lehota na tento úkon sú obvykle 3 pracovné dni a je potrebné s touto lehotou počítať pri vkladaní ponuky. 4.Výzva na predkladanie ponúk a ostatná dokumentácia k predmetnému obstarávaniu bude uverejnená v príslušnej zákazke v systéme JOSEPHINE umiestnenom na webovej adrese https://josephine.proebiz.com/,čím verejný obstarávateľ umožňuje neobmedzený a priamy prístup k podkladom. 5.Vzhľadom ku skutočnosti, že verejný obstarávateľ v predmetnom verejnom obstarávaní využije postup v súlade s ust. § 117 ZVO. Vyhodnotenie splnenia podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk. 6.V súvislosti s otváraním ponúk, verejný obstarávateľ informuje, že otváranie ponúk sa uskutoční elektronicky prostredníctvom komunikačného rozhrania systému JOSEPHINE po uplynutí lehoty na predkladanie ponúk uvedenej v ODD. IV. POSTUP, konkrétne v ods. IV..2) Lehota na predkladanie ponúk tohto oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania. 7. Predmetné verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie, obstarávanie inovácií a ani obstarávanie zamerané na sociálne aspekty. 8. Všetky ďalšie relevantné informácie sú uvedené vo Výzve na predkladanie ponúk a jej prílohách.
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-11-10T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Momentálne nie je k dispozícii žiadny webinár otázok a odpovedí, čoskoro však budú vypísané nové.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
31.3.2024 - Daň z pridanej hodnoty
Kurzy mien 28.3.2024
1 EUR1,08 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (-0)
1 EUR4,31 PLN (-0)
1 EUR25,31 CZK (-0,01)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA