dnes je 29.3.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2023
PoUtStŠtPiSoNe
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    
<apríl  jún>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: FUR000014
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Trenčiansky samosprávny kraj
Vnútroštátne identifikačné číslo: 36126624
K dolnej stanici 7282/20A, 91101 Trenčín

Slovensko
Kontaktná osoba: Trenčiansky samosprávny kraj
Telefón: +421 326555862
Email: tomas.balaz@tsk.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.tsk.sk
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: FUR000014
Hlavný kód CPV
45214220-8
Druh zmluvy
OPIS
Názov
Obslúžime aj anglického kráľa škola, ktorá teóriu s praxou spája (SOŠ OaS Trenčín) - stavebné práce
Časť č.:
Dodatočné kódy CPV
45214220-8

Miesto vykonania
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: katastrálne územie Trenčín, Hviezdoslavova 5, 911 01 Trenčín, parcelné čísla: 1145/3, 1146, 1115/1, 1158/3
Opis verejného obstarávania v čase uzatvorenia zmluvy
Predmetom zákazky je rekonštrukcia objektu gastrocentra SOŠ OaS Trenčín. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 12
Informácie o fondoch Európskej únie
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Integrovaný regionálny operačný program (IROP)
ODDIEL V: PRIDELENIE ZÁKAZKY
Zákazka č.: 1
Časť č.:
Názov: Obslúžime aj anglického kráľa škola, ktorá teóriu s praxou spája (SOŠ OaS Trenčín) - stavebné práce
PRIDELENIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2021-12-16T00:00:00
Informácie o ponukách
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Ďalší dodávatelia
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Celková hodnota obstarávania: 4 092 306,47
bez DPH
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2023-05-12T00:00:00
ODDIEL VII: ÚPRAVY V ZAKÁZKE
OPIS VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA PO ÚPRAVÁCH
Hlavný kód CPV
45214220-8
Dodatočné kódy CPV
45214220-8

Miesto vykonania
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: katastrálne územie Trenčín, Hviezdoslavova 5, 911 01 Trenčín, parcelné čísla: 1145/3, 1146, 1115/1, 1158/3
Opis obstarávania
Predmetom zákazky je rekonštrukcia objektu gastrocentra SOŠ OaS Trenčín. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 14
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Celková hodnota zákazky/časti: 4 246 535,63
bez DPH
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Ďalší dodávatelia
INFORMÁCIE O ÚPRAVÁCH
Opis úprav
Dodatkom č. 3 k Zmluve o dielo č. 2021/1086 sa zmluvné strany dohodli v zmysle § 3 zákona č. 18/1996 Z.z. o cenách v znení neskorších predpisov nasledovne: Pôvodná cena diela bola stanovená ako výsledok procesu verejného obstarávania: Spolu bez DPH: 3 529 973,49 eur DPH 20%: 705 994,70 eur Celý predmet zmluvy spolu: 4 235 968,19 eur Hodnota zmeny ceny diela v zmysle Dodatku č.1: Spolu bez DPH: 399 167,75 eur DPH 20 %: 79 833,55 eur Spolu: 479 001,30 eur Hodnota zmeny ceny diela v zmysle Dodatku č.2: Spolu bez DPH: 163 165,23 eur DPH 20 %: 32 633,04 eur Spolu: 195 798,27 eur Hodnota zmeny ceny diela v zmysle Dodatku č.3: Spolu bez DPH: 154 229,16 eur DPH 20 %: 30.845,83 eur Spolu: 185.074,99 eur Celý predmet zmluvy spolu bez DPH: 4 246 535,63 eur DPH 20 %: 849 307,12 eur Celý predmet zmluvy spolu: 5 095 842,75 eur
Zvýšenie ceny
Hodnota bez DPH: 4 092 306,47
bez DPH
Celková hodnota zákazky po úprave: 4 246 535,63
bez DPH


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Momentálne nie je k dispozícii žiadny webinár otázok a odpovedí, čoskoro však budú vypísané nové.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
31.3.2024 - Daň z pridanej hodnoty
Kurzy mien 28.3.2024
1 EUR1,08 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (-0)
1 EUR4,31 PLN (-0)
1 EUR25,31 CZK (-0,01)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA