dnes je 23.4.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2023
PoUtStŠtPiSoNe
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    
<apríl  jún>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: VO_DSS_1/2022_oovvo
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
DSS pre deti a dospelých Šoporňa - Štrkovec
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31824099
Šoporňa - Štrkovec 10 Array, 92552 Šoporňa

Slovensko
Kontaktná osoba: DSS pre deti a dospelých Šoporňa - Štrkovec
Telefón: +421 918373314
Email: katarina.szazova@mpprofit.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.dssstrkovec.zupa-tt.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĹA
Iné (uveďte)
Iný druh: Verejný obstarávateľ podľa § 7 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní
HLAVNÁ ČINNOSŤ
Sociálna starostlivosť
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: VO_DSS_1/2022
Hlavný kód CPV
45210000-2
Druh zákazky
Stručný opis
V prípade zadávania zákazky ide od zmiešanú zákazku a verejný obstarávateľ postupuje podľa § 30 ods. 1 ZVO. Predmet zákazky sa delí na 2 časti: - Časť 1: SO 01 Prístavba a SO 02 Prestavba - Časť 2: SO 01 Zariadenia veľko kuchýň a SO 02 Práčovňa Opis predmetu zákazky: Časť 1: SO 01 Prístavba a SO 02 Prestavba Funkčné rozdelenie stavby je v horizontálnom i vertikálnom smere. V princípe je stavba členené na prístavbu - SO 01 a prestavbu - SO 02. Samostatné statické, dilatačné celky sú komunikačne a prevádzkovo prepojené. Dokumentácia rozčleňuje stavbu na objekty: SO 01 prístavba /navrhovaný stavebný objekt/ SO 02 prestavba /jestvujúceho južného krídla/ SO 03 El NN rozvody, verejné osvetlenie a telokomunikačný kábel SO 04 prívod vody, kanalizácia splašková SO 05 kanalizácia dažďová, vsaky SO 06 rozvod plynu SO 07 spevnené plochy a sadové úpravy /Úpravy sú pričlenené k objektu SO 01/ (Zariadenia veľko kuchýň a zariaďovacie predmety práčovne so sušiarňou sú predmetom zákazky časť 2!)
Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 2
OPIS
Názov
Časť 1: SO 01 Prístavba a SO 02 Prestavba
1:
Dodatočné kódy CPV
45211200-1

45262211-3

45310000-3

45320000-6

45331000-6

45332200-5

45332000-3

Miesto vykonania
SK021:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: katastrálne územie: Šoporňa, parcela registra C 11392/2, Obec Šoporňa, okres Galanta, Trnavský kraj
Opis obstarávania
Časť 1: SO 01 Prístavba a SO 02 Prestavba Funkčné rozdelenie stavby je v horizontálnom i vertikálnom smere. V princípe je stavba členené na prístavbu - SO 01 a prestavbu - SO 02. Samostatné statické, dilatačné celky sú komunikačne a prevádzkovo prepojené. Dokumentácia rozčleňuje stavbu na objekty: SO 01 prístavba /navrhovaný stavebný objekt/ SO 02 prestavba /jestvujúceho južného krídla/ SO 03 El NN rozvody, verejné osvetlenie a telokomunikačný kábel SO 04 prívod vody, kanalizácia splašková SO 05 kanalizácia dažďová, vsaky SO 06 rozvod plynu SO 07 spevnené plochy a sadové úpravy /Úpravy sú pričlenené k objektu SO 01/ Prístavba SO 01- kuchyňa, jedáleň, ubytovanie so zázemím Samostatná prevádzka pristavovaného pavilónu nadväzuje komunikačne na zázemie jestvujúceho zariadenia. Pavilón je dvojpodlažný. V prízemí, ktoré je spojené krčkom chodby, je kuchyňa a jedáleň. Cez komunikačné jadro vertikálnej komunikácie so schodiskom a výťahom je línia napojená na jedáleň. Kuchyňa má vlastný samostatný vstup pre zamestnancov a zásobovanie. Zázemie kuchyne je rozdelené na socialno hygienické a kancelárske priestory a skladové priestory. Väzba hospodárskeho pavilónu na pôvodnú dispozíciu predurčuje polohu kuchyne so svojim zázemím. Zásobovanie kuchyne je samostatným vstupom z dvora. Tu vstupuje i zamestnanec pracujúci v kuchyni. Samostatné sociálne zariadenie a šatne, členené podľa pohlavia, dopĺňa kancelária. Na rampu príjmu nadväzuje sklad odpadov /chladený/, suchý sklad, priestor pre chladničky. Vlastná varňa bude produkovať denne 100 / max.150/ jedál pre klientov a zamestnancov. Samostatne sú vyčlenené úseky pre čistú prípravu mäsa, zeleniny, prípravu múčnikov. V kontakte na výdaj jedál je umiestnená umyváreň stolového riadu. Samostatne je riešená umyváreň kuchynského riadu. Jedáleň je otvorená presklenými stenami do dvora i na juh. S možnosťou rozšírenia plochy o zimnú záhradu. Osobitnú pozíciu má z dvora prístupná samostatná kotolňa-TZB. Vertikálna komunikácia - schodisko s výťahom spájajú prízemie s poschodím, na ktorom je umiestnené integrované bývanie. Samostatné ubytovacie bunky sú navrhnuté pre klientov v štruktúre predsieň, kuchynka, hygienické jadro, terasa. Ubytovacie bunky sú navrhnuté a budú vybavené v zmysle vyhlášky č.210/2016 Z.z. Starostlivosť o klientov dotvára prevádzkovo bezpodnetová miestnosť a miestnosť snov. Izolačka má samostatný vstup, samostatné hygienické zariadene. Prevádzka ošetrovne, ambulancia má vlastný priestor. Pracovníci v tomto pavilóne majú vlastné sociálne zariadenie s dennou miestnosťou a čajovou kuchynkou. Prestavba SO 02 - chránené bývanie, práčovňa, administratíva Snaha o maximálnu integráciu klientely vyústila do realizácie chráneného bývania navrhnuté v polohe bývalej administratívy. Je to forma, kde budú vytvorené podmienky pre samostatný život za pomoci asistencie. Kapacita chráneného bývania je max 8 lôžok. Klienti budú bývať v dvojlôžkových izbách, ktorých súčasťou bude kuchynka a hygienické jadro. Prevádzka bude zabezpečená odborne - lekár, sestra, vychovávateľ. Zamestnanci majú jestvujúce vlastné sociálne zázemie. Samostatne je navrhnutá prevádzka práčovne so vstupom pre špinavé prádlo a samostatným výstupom pre čisté prádlo. Selektované prádlo je priamo bez medziskládky odnášané do priestorov práčovne. Čisté prádlo má samostatný sklad. Priestor pre pračky je oddelený od sušenia a to plynule nadväzuje na priestory žehlenia-manglovne. Bývalá jedáleň je prerobená na kancelárske priestory zariadenia. Kancelárie majú navrhnuté samostatné hygienické zariadenie a čajovú kuchynku. Je tu úsek ekonomický, hospodársky, zasadačka, kancelária a sekretariát riaditeľa. (Zariadenia veľko kuchýň a zariaďovacie predmety práčovne so sušiarňou sú predmetom zákazky časť 2!) Podrobný opis predmetu zákazky pre časť 1 je uvedený v Projektovej dokumentácii (príloha č. 2 Súťažných podkladov) a výkaze výmer (Príloha č. 1 Návrhu Zmluvy o dielo) a vo zvyšných častiach súťažných podkladov.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Informácie o fondoch EÚ
Doplňujúce informácie
1. Zábezpeka: Vyžaduje sa vo výške 45 000,00 EUR len pre Časť 1. Podrobné informácie sú uvedené v Súťažných podkladoch, bod 16. Zábezpeka ponuky, podmienky jej zloženia, podmienky jej uvoľnenia alebo vrátenia. 2. Na vyhodnotenie ponúk pre Časť 1/Časť 2 sa použije tzv. "Super reverz" v zmysle § 112 ods. 7 písm. b) ZVO spolu s prvou vetou § 55 ods. 1 ZVO (bližšie info v SP - bod 24. a 25.).

Názov
Časť 2: SO 01 Zariadenia veľko kuchýň a SO 02 Práčovňa
2:
Dodatočné kódy CPV
39312200-4

39713200-5

Miesto vykonania
SK021:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: katastrálne územie: Šoporňa, parcela registra C 11392/2, Obec Šoporňa, okres Galanta, Trnavský kraj
Opis obstarávania
Predmetom zákazky je obstaranie veľkokuchynského zariadenia a zariadenia práčovne v súlade s Prílohou č. 1 Návrhu Kúpnej zmluvy: Výkaz výmer, ktorá obsahuje podrobné vymedzenie predmetu zákazky vrátane vypracovaných technických špecifikácií. Ponuky, ktoré nesplnia minimálnu špecifikáciu opisu predmetu zákazky, budú z predmetného verejného obstarávania vylúčené. Verejný obstarávateľ zároveň upozorňuje záujemcov/uchádzačov na presné dodržanie požadovaných parametrov alebo požadovaných minimálnych a maximálnych údajov rozmerov, príkonov, atď. z dôvodu, že sa jedná o inštaláciu zariadení na miesta, kde prívody (elektro, vodoinštalácie, inštalácie odpadov) sú presne dané a vyšpecifikované v Prílohe č. 2 súťažných podkladov Projektová dokumentácia. V prípade presne stanovených rozmerov, resp. parametrov verejný obstarávateľ požaduje tieto parametre dodržať z dôvodu priestorového obmedzania, inak bude ponuka záujemcu/uchádzača z ďalšieho vyhodnocovania vylúčená. Všetky dodávané zariadenia v rámci predmetu zákazky musia byť dodané ako nové, nie použité či repasované zariadenia a nesmú na nich viaznuť práva tretích strán. Všetky materiály a technológie musia byť platne certifikované, resp. musia byť v súlade so zákonom č. 56/2018 Z. z. o posudzovaní zhody výrobku, sprístupňovaní určeného výrobku na trhu a o zmene a doplnení niektorých zákonov. Dodanie predmetu zákazky zahrňuje aj záväzok dodávateľa/uchádzača poskytnúť súvisiace služby s predmetom zákazky v nasledovnom rozsahu: a)doprava a montáž vrátane montážneho spotrebného materiálu; b)montáž zariadení na presne udané a prichystané profesie: príkony, istenia, prívody vody, vyvedenia odpadov tak, aby boli zariadenia plne funkčné; c)zaškolenie personálu; d)revízie na všetky zapojené zariadenia vystavenie revíznych správ; e)počas záručnej doby dodávateľ zabezpečí 2 pravidelné odborné prehliadky zariadení v cene, odvápnenie zariadení podľa odporúčania výrobcom. Podrobný opis predmetu zákazky pre časť 2 je uvedený v Projektovej dokumentácii (príloha č. 2 Súťažných podkladov) a výkaze výmer (Príloha č. 1 Návrhu Kúpnej zmluvy) a vo zvyšných častiach súťažných podkladov.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Informácie o fondoch EÚ
Doplňujúce informácie
1. Zábezpeka: NEVYŽADUJE SA pre Časť 2. 2. Na vyhodnotenie ponúk pre Časť 1/Časť 2 sa použije tzv. "Super reverz" v zmysle § 112 ods. 7 písm. b) ZVO spolu s prvou vetou § 55 ods. 1 ZVO (bližšie info v SP - bod 24. a 25.).

ODDIEL IV: POSTUP
OPIS
Druh postupu
Výzva na predkladanie ponúk
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
ODDIEL V: ZADANIE ZÁKAZKY1:
Názov: Časť 1: SO 01 Prístavba a SO 02 Prestavba
PRIDELENIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2023-05-10T00:00:00
Informácie o ponukách
Počet prijatých ponúk: 2
Počet ponúk doručených od malých a stredných podnikov: 2
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ: 0
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ: 0
Počet ponúk prijatých elektronicky: 2
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Pôvodne odhadovaná celková hodnota zákazky/časti: 1 599 992,94
bez DPH
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 2 286 620,29
bez DPH

2:
Názov: Časť 2: SO 01 Zariadenia veľko kuchýň a SO 02 Práčovňa
PRIDELENIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2023-05-10T00:00:00
Informácie o ponukách
Počet prijatých ponúk: 2
Počet ponúk doručených od malých a stredných podnikov: 2
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ: 0
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ: 0
Počet ponúk prijatých elektronicky: 2
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Pôvodne odhadovaná celková hodnota zákazky/časti: 92 481,39
bez DPH
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 160 000,00
bez DPH

ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2023-05-11T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Posledné novely zákona o verejnom obstarávaní

Lektor: Mgr. Ľubomír Kubička

Dátum: 29.4.2024

Čas konania: 14:00 - 15:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
25.4.2024 - Odvody

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 22.4.2024
1 EUR1,06 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (+0,01)
1 EUR4,32 PLN (-0,01)
1 EUR25,28 CZK (+0,01)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA