dnes je 20.4.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2023
PoUtStŠtPiSoNe
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    
<apríl  jún>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: NDL/2023/TOR/2
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Mesto Tornaľa
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00319091
Mieru 14, 98201 Tornaľa

Slovensko
Kontaktná osoba: Mesto Tornaľa
Telefón: +421 905642149
Email: obsk@obsk.eu
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.mestotornala.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/467461
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: NDL/2023/TOR/2
Hlavný kód CPV
90500000-2
Druh zákazky
Stručný opis:
Predmetom obstarávania je zber, preprava, uloženie, zneškodnenie alebo zhodnotenie nasledovných druhov odpadov na území mesta Tornaľa: 1. zber, preprava a uloženie zmesového odpadu s uložením v zariadení na zneškodnenie odpadov 2. zber, preprava a uloženie objemného odpadu s uložením v zariadení na zneškodnenie odpadov 3. zber, preprava a uloženie biologicky rozložiteľných odpadov zo záhrad a parkov vrátane odpadu z cintorínov, ktoré je možné zaradiť do skupiny 20 Komunálne odpady (ďalej len BRO) 4. zber, preprava a uloženie biologicky rozložiteľných kuchynských a reštauračných odpadov z domácností (ďalej len BRKO) 5. spoločný zber, preprava a uloženie BRKO a BRO z domácností - IBV 6. mobilný zber, preprava a zneškodnenie oddelene zbieraných zložiek komunálneho odpadu z domácností s obsahom škodlivých látok (elektroodpad a pod.) 7. zber, preprava a uloženie drobného stavebného odpadu zo zberného dvora na ul. Cintorínska v Tornali s uložením v zariadení na zneškodnenie odpadov 8. zber, preprava a zhodnotenie, zneškodnenie alebo uloženie jedlých olejov a tukov z domácností Celkový počet obyvateľov mesta Tornaľa k 15.02.2023 je 6749.
Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 644 000,00
bez DPH
Informácie o častiach
OPIS
Dodatočné kódy CPV
90510000-5

90511000-2

90512000-9

90511100-3

90513000-6

90513100-7

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK0:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Územie mesta Tornaľa
Opis obstarávania:
Predmetom obstarávania je zber, preprava, uloženie, zneškodnenie alebo zhodnotenie nasledovných druhov odpadov na území mesta Tornaľa: 1.zber, preprava a uloženie zmesového odpadu s uložením v zariadení na zneškodnenie odpadov 2.zber, preprava a uloženie objemného odpadu s uložením v zariadení na zneškodnenie odpadov 3.zber, preprava a uloženie biologicky rozložiteľných odpadov zo záhrad a parkov vrátane odpadu z cintorínov, ktoré je možné zaradiť do skupiny 20 Komunálne odpady (ďalej len BRO) 4.zber, preprava a zhodnotenie biologicky rozložiteľných kuchynských a reštauračných odpadov z domácností (ďalej len BRKO) 5.spoločný zber, preprava a zhodnotenie BRKO a BRO z domácností IBV 6.mobilný zber, preprava a zneškodnenie oddelene zbieraných zložiek komunálneho odpadu z domácností s obsahom škodlivých látok (elektroodpad a pod.) 7.zber, preprava a uloženie zmesového odpadu od podnikateľských subjektov s uložením v zariadení na zneškodnenie odpadov 8.zber, preprava a uloženie drobného stavebného odpadu zo zberného dvora na ul. Cintorínska v Tornali s uložením v zariadení na zneškodnenie odpadov 9.zber, preprava a zhodnotenie, zneškodnenie alebo uloženie jedlých olejov a tukov z domácností Celkový počet obyvateľov mesta Tornaľa k 15.02.2023 je 6749. Podmienky a podrobnosti dodávky služieb: -zber, preprava a uloženie zmesového odpadu z domácností - IBV zo 120 litr. a KBV z 1100 litr. zberných nádob s intervalom vývozu 1 x týždenne, -zber, preprava a uloženie zmesového odpadu od podnikateľských subjektov z 50 litr. zberných vriec, 110 litr., 120 litr., 240 litr. a 1100 litr. zberných nádob s intervalom vývozu 1 x týždenne, -zber, preprava a zhodnotenie, zneškodnenie alebo uloženie spoločný zber BRO a BRKO zo 120 litr. zberných nádob s intervalom vývozu 1 x za 7 dní v období mesiacov marec až november a 1 x za 14 dní v období mesiacov december až február, -zber, preprava a zhodnotenie, zneškodnenie alebo uloženie - triedený zber BRKO (kuchynský) z 240 litr. zberných nádob s intervalom vývozu 1 x za 7 dní v období mesiacov marec až november a 1 x za 14 dní v období mesiacov december až február, -zabezpečiť najmenej dvakrát ročne (2 x 2 dni) mobilný zber, prepravu a zneškodnenie oddelene zbieraných zložiek komunálneho odpadu z domácností s obsahom škodlivých látok (elektroodpad a pod.), -zabezpečiť do nájmu 5 kusov VOK 7 m3, z toho 4 ks na objemný odpad a 1 ks na BRO a umiestniť na stále stojisko v mestských častiach Behynce, Starňa, lokalita ul. A. Pénteka, ul. Dobšinského a zberný dvor, zabezpečiť zber, prepravu a uloženie alebo zhodnotenie objemného odpadu a BRO z týchto 5 ks veľkoobjemových kontajnerov s intervalom vývozu 1 x za 14 dní (ďalej len VOK) pre potreby producentov odpadov na území mesta, -zber, preprava a zhodnotenie, zneškodnenie alebo uloženie jedlých olejov a tukov z domácností z 240 litr. zbernej nádoby s intervalom vývozu 1 x za mesiac, -zber, preprava, zhodnotenie alebo uloženie drobného stavebného odpadu z domácností z VOK nádob s intervalom vývozu 1 x za 14 dní na zbernom dvore ul. Cintorínska v Tornali, -zber preprava a uloženie zmesového odpadu z čistenia ulíc z VOK s intervalom vývozu 1 x za 14 dní na zbernom dvore ul. Cintorínska v Tornali,
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
644 000,00:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
24:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie:

ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: 1.Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti uvedené v § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len zákon o verejnom obstarávaní"). Ich splnenie môže uchádzač preukázať jedným z nasledovných spôsobov: 1.1.predložením dokladov podľa § 32 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní ak uchádzač alebo záujemca má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia SR môže splnenie týchto podmienok preukázať podľa § 32 ods. 4 a 5 zákona o verejnom obstarávaní 1.2.v súlade s § 152 zákona o verejnom obstarávaní zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov 1.3.v súlade s § 39 zákona o verejnom obstarávaní môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti jednotným európskym dokumentom (ďalej len JED) V prípade, že sa verejného obstarávania zúčastní skupina dodávateľov, požaduje sa preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. Verejný obstarávateľ uzná rovnocenný zápis, ako je zápis do zoznamu hospodárskych subjektov podľa zákona, alebo potvrdenie o zápise vydané príslušným orgánom iného členského štátu, ktorým uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ príjme aj iný rovnocenný doklad predložený uchádzačom 2.Záujemca/uchádzač so sídlom/miestom podnikania v Slovenskej republike, a ktorého údaje sú vedené v informačných systémoch verejnej správy Slovenskej republiky, nie je povinný v zmysle § 32 ods. 3 zákona predkladať verejnému obstarávateľovi, a to z dôvodu použitia údajov z informačných systémov verejnej správy, nasledovné doklady: 2.1.výpis z registra trestov záujemcu / uchádzača, jeho štatutárneho orgánu, člena štatutárneho orgánu, člena dozorného orgánu, prokuristu v súlade s § 32 ods. 1 písm. a) a ods. 2 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní Upozornenie: Uchádzač poskytne za účelom získania výpisu z registra trestov uchádzača, jeho štatutárneho orgánu, člena štatutárneho orgánu, člena dozorného orgánu, prokuristu, ktorý je občanom Slovenskej republiky údaje v rozsahu podľa § 10 ods. 4 Zákona č. 330/2007 Z. z. o registri trestov a o zmene doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov t.j. nasledovné údaje: krstné meno, priezvisko, rodné priezvisko, rodné číslo, číslo občianskeho preukazu alebo cestovného pasu 2.2.potvrdenia zdravotnej poisťovne a Sociálnej poisťovne podľa § 32 ods. 1 písm. b) a ods.2 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní 2.3.potvrdenia miestne príslušného daňového úradu a miestne príslušného colného úradu podľa § 32 ods. 1 písm. c) a ods. 2 písm. c) zákona o verejnom obstarávaní 2.4.potvrdenie miestne príslušného súdu, že na jeho majetok nebol vyhlásený konkurz, nie je v reštrukturalizácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku, t.zn. že doklad podľa § 32 ods. 2 písm. d) týkajúci sa konkurzu a reštrukturalizácie Upozornenie: Na splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. d) ZVO sa vyžaduje preukázanie skutočnosti, že nebol na uchádzačov majetok vyhlásený konkurz, že uchádzač nie je v reštrukturalizácii, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku, pričom verejný obstarávateľ z informačných systémov verejnej správy nedokáže v súčasnej dobe získať potvrdenie o tom, že uchádzač nie je v likvidácii!!! 2.5.výpis z Obchodného registra Slovenskej republiky alebo výpis zo Živnostenského registra Slovenskej republiky, v prípade preukázania splnenia podmienok účasti týkajúcej sa osobného postavenia podľa § 32 ods.1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní týmito typmi dokladu.
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Neuplatňuje sa
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Zoznam a krátky opis kritérií výberu: § 34 Technická spôsobilosť alebo odborná spôsobilosť Požadovanú technickú a odbornú spôsobilosť uchádzač preukáže nasledovne: - podľa § 34 ods. 1 písm. a) zákona o VO - podľa § 34 ods. 1 písm. d) v nadväznosti na § 35 zákona o VO - podľa § 34 ods. 1 písm. f) zákona o VO - podľa § 34 ods. 1 písm. h) zákona o VO v nadväznosti na § 36 zákona o VO - podľa § 34 ods. 1 písm. j) zákona o VO. Z dôvodu obmedzeného rozsahu sú podrobnosti týkajúce sa podmienok účasti podľa § 34 uvedené v súťažných podkladoch časť A2 Podmienky účasti
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky:
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
DRUH POSTUPU
Druh postupu
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Áno
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ:
Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 2023-06-09T08:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Trvanie ponuky v mesiacoch (od uplynutia lehoty na predkladanie ponúk)
Trvanie v mesiacoch: 10
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1.V zmysle § 66 ods.7 zákona o verejnom obstarávaní verejný obstarávateľ rozhodol, že vyhodnotenie splnenia podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritéria na vyhodnotenie ponúk. 2.Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii v celom procese obstarávania, t.j. pred aj po lehote na predkladanie ponúk postupovať v zmysle § 20 zákona o verejnom obstarávaní prostredníctvom komunikačného rozhrania systému Josephine; Podrobnejšie informácie ohľadom komunikácie sú uvedené v súťažných podkladoch. 3.Pravidlá pre doručovanie: zásielka sa považuje za doručenú záujemcovi/uchádzačovi, ak jej adresát bude mať objektívnu možnosť oboznámiť sa s jej obsahom, t.j. ako náhle sa dostane zásielka do sféry jeho dispozície. Za okamih doručenia sa v systéme Josephine považuje okamih jej odoslania v systéme Josephine a to v súlade s funkcionalitou systému. 4.Ponuka bude vyhotovená elektronicky v zmysle § 49 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní a vložená do systému Josephine umiestnenom na webovej adrese https://josephine.proebiz.com/ 5.Predkladanie ponúk je umožnené iba autentifikovaným uchádzačom. Autentifikácia je podrobne uvedená v súťažných podkladoch 6.Súťažné podklady a ostatná dokumentácia k predmetnému obstarávaniu bude uverejnená v profile verejného obstarávateľa umiestnenom na webovej adrese https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/5250 , čím verejný obstarávateľ umožní neobmedzený a priamy prístup k podkladom. 7.Komunikačným jazykom v tejto verejnej súťaži je slovenský jazyk. 8.Zábezpeka ponuky sa vyžaduje vo výške 20 000,00 EUR (slovom: Dvadsaťtisícc EUR). Spôsob a podmienky zloženia zábezpeky sú stanovené podľa zákona o VO a podrobne rozpísané v súťažných podkladoch. Zloženie zábezpeky preukážu uchádzači v ponukách. 9.V prípade potreby vysvetlenia podmienok účasti vo verejnom obstarávaní, súťažných podkladov alebo inej sprievodnej dokumentácie alebo iných dokumentov poskytnutých verejným obstarávateľom môže ktorýkoľvek zo záujemcov požiadať dostatočne vopred o ich vysvetlenie priamo prostredníctvom Josephine 10.Všetky ďalšie relevantné informácie sú uvedené v súťažných podkladoch. 11.Odôvodnenie nerozdelenia zákazky na časti podľa § 28 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní: Komplexný charakter poskytovaných služieb, vyplývajúci z identifikovaných potrieb verejného obstarávateľa vo vzťahu k zabezpečeniu efektivity dosiahnutia určeného účelu zadávanej zákazky neumožňuje rozdelenie zákazky na časti. Špecifický charakter poskytovaných služieb ako je nakladanie s komunálnymi odpadmi a ich vytriedenými zložkami t. j. zber, preprava a nakladanie s komunálnymi odpadmi za účelom ich zhodnotenia, resp. zneškodnenia na území mesta Tornaľa nie je možné deliť na časti. Verejný obstarávateľ má záujem poskytovať kvalitnú a stabilnú službu obyvateľom, ktorú môže garantovať iba jedným zmluvným partnerom zodpovedným za celý predmet zákazky 12.V zmysle § 39 ods. 1 zákona o VO môže uchádzač predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom Jednotným európskym dokumentom (ďalej iba "JED"). Uchádzač môže prehlásiť splnenie podmienky účasti technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti prostredníctvom globálneho údaju uvedeného v oddiele IV. časti jednotného európskeho dokumentu. 13.Elektronická aukcia sa nepoužije 14.Vzhľadom na podmienky účasti predmetné verejné obstarávanie je zelené verejné obstarávanie
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
2023-05-08T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Posledné novely zákona o verejnom obstarávaní

Lektor: Mgr. Ľubomír Kubička

Dátum: 29.4.2024

Čas konania: 14:00 - 15:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
25.4.2024 - Odvody

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 19.4.2024
1 EUR1,07 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (-0)
1 EUR4,33 PLN (+0,01)
1 EUR25,27 CZK (+0,02)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA