dnes je 29.3.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2023
PoUtStŠtPiSoNe
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    
<apríl  jún>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 05/NLZ/2023 - DNS
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
LESY Slovenskej republiky, štátny podnik
Vnútroštátne identifikačné číslo: 36038351
Námestie SNP 8, 97566 Banská Bystrica

Slovensko
Kontaktná osoba: LESY Slovenskej republiky, štátny podnik
Telefón: +421 905444577
Email: bohuslav.chudik@lesy.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.lesy.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/467522
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: 05/NLZ/2023 - DNS
Hlavný kód CPV
45112000-5
Druh zákazky
Stručný opis:
Predmetom zákazky je zriadenie dynamického nákupného systému a zadávanie jednotlivých zákaziek v rámci vyhláseného DNS na predmet zákazky s názvom: Služby mechanizačnými prostriedkami, ktoré sú zaradené podľa Spoločného slovníka obstarávania (CPV) v rozsahu skupín, ktoré sú uvedené vyššie. Bližšie vymedzenie predmetu zákazky: Predmetom zákaziek zadávaných v dynamickom nákupnom systéme (ďalej ako "DNS") budú služby na oprave a údržbe lesných ciest, zvážnic a približovacích liniek. Hlavnými úkonmi sú výkopové práce, rozhŕňanie, nakladanie zeminy (príp. sypkých materiálov, kameniva, štrkodrviny), zemná úprava pláne zvážnic bez rozhŕňania štrku (úprava koľají po ťažbovo-dopravnej erózii, dopravnej erózii, vodnej erózii a pod.). Údržba výkopovej a násypovej časti telesa cesty, zvážnice a výjazdy do porastov, zakopávanie kolov, rozhŕňanie kameniva, úprava dočasných skládok dreva pri lesných cestách. Základné práce vykonávané na lesných cestách a zvážniciach pozostávajú z čistenia pozdĺžnych odvodňovacích objektov (s prehodením alebo nakladaním zeminy), čistením krajníc, výkopovými prácami pri oprave priečnych odvodňovacích objektov (napr. výmena poškodených rúrových priepustov pomocou rýpadlo-nakladača s vytiahnutím/vyvezením rúr na zvážnicu do cca. 1 km). Osadenie odvodňovacích zvodníc s ich rozvezením, čistenie kalových jám. Tieto práce sa najčastejšie vykonávajú rýpadlo-nakladačom. V niektorých prípadoch sú potrebné výkopové práce v podmienkach, kde nepostačuje bežná dĺžka dosahu ramena. Preto je potrebné rýpadlo. Pracovné úkony pozostávajú z výkopových prác, naloženia na dopravný prostriedok a celkového urovnania povrchov na objektoch. Väčšina prác na lesných cestách a zvážniciach sa vykonáva na spevnených komunikáciách s asfaltovým alebo kameninovým povrchom. Práce na zriadení približovacích liniek pozostávajú z výkopových prác, odstraňovaný pňov a celkovú úpravu povrchu rozhŕňaním v lesných porastoch. Zemné práce dozérom (do 90 kW a nad 90 kW), zriaďovanie dočasných približovacích ciest do 4m šírky, úprava existujúcich zvážnic a približovacích liniek, svahovanie, úprava pláne, zemné práce. Mulčovanie banketov a krajníc lesných ciest traktorom s adaptérom, odstraňovanie náletových drevín z telesa LC, orezávanie okrajových stromov pomocou adaptéra. Čistenie manipulačno-expedičných drevoskladov obsahuje zhŕňanie a nakladanie zeminy a kôry z priestorov medzi dopravníkmi manipulačnej linky a príslušných plôch. Súčasťou zákazky je aj doprava nákladným automobilom do 12 t alebo nad 12 t, potrebným na prepravu materiálov (kamenivo, štrkodrvina, zemina, železné rúry, železobetónové rúry , zvodnice a iné) na krátke (do 5 km), stredne dlhé (do 20 km) a dlhé vzdialenosti (nad 20 km) po štátnych komunikáciách, lesných cestách spevnených a lesných cestách nespevnených. Doprava je vykonávaná aj v sťažených klimatických podmienkach na lesných cestách s občasným sklonom do 15 % a asfaltovým alebo kameninovým povrchom (resp. zemným a rozbahneným povrchom). Pohon väčšieho počtu náprav je vhodnejší vzhľadom na stúpanie a klimatické podmienky dopravy. Najčastejšie sú prepravovaná sypké materiáli kamenivo, štrkodrvina, zemina alebo kamenivo z miestnych zdrojov, v nepravidelných intervaloch závislých od aktuálnych potrieb a počasia počas celého roka. V prípade, že si to bude predmet konkrétnej zákazky vyžadovať, verejný obstarávateľ bude uplatňovať environmentálne a sociálne aspekty verejného obstarávania. Verejný obstarávateľ zriaďuje (vyhlasuje) DNS pre svoje organizačné zložky - odštepné závody: 1) OZ Karpaty 2) OZ Podunajsko 3) OZ Tribeč 4) OZ Považie 5) OZ Sever 6) OZ Tatry 7) OZ Horehronie 8) OZ Poľana 9) OZ Gemer 10) OZ Východ 11) OZ Šariš 12) OZ Vihorlat 13) OZ Lesnej techniky 14) OZ Semenoles 15) OZ Ulič
Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 14 000 000,00
bez DPH
Informácie o častiach
OPIS
Dodatočné kódy CPV
45112000-5

45233141-9

45233142-6

45246410-0

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK0:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
LESY Slovenskej republiky, štátny podnik, Námestie SNP 8, 975 66 Banská Bystrica, resp. jeho organizačné zložky a organizačné jednotky - jednotlivé lesné správy a lesné obvody
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je zriadenie dynamického nákupného systému a zadávanie jednotlivých zákaziek v rámci vyhláseného DNS na predmet zákazky s názvom: Služby mechanizačnými prostriedkami, ktoré sú zaradené podľa Spoločného slovníka obstarávania (CPV) v rozsahu skupín, ktoré sú uvedené vyššie. Bližšie vymedzenie predmetu zákazky: Predmetom zákaziek zadávaných v dynamickom nákupnom systéme (ďalej ako "DNS") budú služby na oprave a údržbe lesných ciest, zvážnic a približovacích liniek. Hlavnými úkonmi sú výkopové práce, rozhŕňanie, nakladanie zeminy (príp. sypkých materiálov, kameniva, štrkodrviny), zemná úprava pláne zvážnic bez rozhŕňania štrku (úprava koľají po ťažbovo-dopravnej erózii, dopravnej erózii, vodnej erózii a pod.). Údržba výkopovej a násypovej časti telesa cesty, zvážnice a výjazdy do porastov, zakopávanie kolov, rozhŕňanie kameniva, úprava dočasných skládok dreva pri lesných cestách. Základné práce vykonávané na lesných cestách a zvážniciach pozostávajú z čistenia pozdĺžnych odvodňovacích objektov (s prehodením alebo nakladaním zeminy), čistením krajníc, výkopovými prácami pri oprave priečnych odvodňovacích objektov (napr. výmena poškodených rúrových priepustov pomocou rýpadlo-nakladača s vytiahnutím/vyvezením rúr na zvážnicu do cca. 1 km). Osadenie odvodňovacích zvodníc s ich rozvezením, čistenie kalových jám. Tieto práce sa najčastejšie vykonávajú rýpadlo-nakladačom. V niektorých prípadoch sú potrebné výkopové práce v podmienkach, kde nepostačuje bežná dĺžka dosahu ramena. Preto je potrebné rýpadlo. Pracovné úkony pozostávajú z výkopových prác, naloženia na dopravný prostriedok a celkového urovnania povrchov na objektoch. Väčšina prác na lesných cestách a zvážniciach sa vykonáva na spevnených komunikáciách s asfaltovým alebo kameninovým povrchom. Práce na zriadení približovacích liniek pozostávajú z výkopových prác, odstraňovaný pňov a celkovú úpravu povrchu rozhŕňaním v lesných porastoch. Zemné práce dozérom (do 90 kW a nad 90 kW), zriaďovanie dočasných približovacích ciest do 4m šírky, úprava existujúcich zvážnic a približovacích liniek, svahovanie, úprava pláne, zemné práce. Mulčovanie banketov a krajníc lesných ciest traktorom s adaptérom, odstraňovanie náletových drevín z telesa LC, orezávanie okrajových stromov pomocou adaptéra. Čistenie manipulačno-expedičných drevoskladov obsahuje zhŕňanie a nakladanie zeminy a kôry z priestorov medzi dopravníkmi manipulačnej linky a príslušných plôch. Súčasťou zákazky je aj doprava nákladným automobilom do 12 t alebo nad 12 t, potrebným na prepravu materiálov (kamenivo, štrkodrvina, zemina, železné rúry, železobetónové rúry , zvodnice a iné) na krátke (do 5 km), stredne dlhé (do 20 km) a dlhé vzdialenosti (nad 20 km) po štátnych komunikáciách, lesných cestách spevnených a lesných cestách nespevnených. Doprava je vykonávaná aj v sťažených klimatických podmienkach na lesných cestách s občasným sklonom do 15 % a asfaltovým alebo kameninovým povrchom (resp. zemným a rozbahneným povrchom). Pohon väčšieho počtu náprav je vhodnejší vzhľadom na stúpanie a klimatické podmienky dopravy. Najčastejšie sú prepravovaná sypké materiáli kamenivo, štrkodrvina, zemina alebo kamenivo z miestnych zdrojov, v nepravidelných intervaloch závislých od aktuálnych potrieb a počasia počas celého roka. V prípade, že si to bude predmet konkrétnej zákazky vyžadovať, verejný obstarávateľ bude uplatňovať environmentálne a sociálne aspekty verejného obstarávania. Verejný obstarávateľ zriaďuje (vyhlasuje) DNS pre svoje organizačné zložky - odštepné závody: 1) OZ Karpaty 2) OZ Podunajsko 3) OZ Tribeč 4) OZ Považie 5) OZ Sever 6) OZ Tatry 7) OZ Horehronie 8) OZ Poľana 9) OZ Gemer 10) OZ Východ 11) OZ Šariš 12) OZ Vihorlat 13) OZ Lesnej techniky 14) OZ Semenoles 15) OZ Ulič
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
14 000 000,00:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
48:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Áno
Popis obnovy: Pod pojmom obnova obstarávania rozumieme vyhlásenie konkrétnej výzvy na predkladanie ponúk po vytvorení DNS (dynamického nákupného systému).
Informácie o obmedzeniach počtu uchádzačov, ktorí budú vyzvaní na účasť
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie:
Verejný obstarávateľ predpokladá zadávanie konkrétnych zákaziek v rámci dynamického nákupného systému v dopredu neurčitých, nepravidelných intervaloch, ktoré budú závisieť od potrieb verejného obstarávateľa. Rovnako, objem konkrétnych zákaziek zadávaných v rámci dynamického nákupného systému verejný obstarávateľ predpokladá od jednotiek až po tisíce jednotiek v konkrétnej zadávanej zákazke v rámci dynamického nákupného systému.

ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Podmienky účasti vo verejnom obstarávaní podľa § 32 (osobné postavenie) ZVO musí uchádzač nasledovne preukázať: a) nebol on, ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu, ani člen dozorného orgánu, ani prokurista právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskych spoločenstiev, trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny, trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny, trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme, trestný čin obchodovania s ľuďmi, trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním alebo trestný čin machinácie pri verejnom obstarávaní a verejnej dražbe, PREUKÁZANIE: Uchádzač predloží výpis z registra trestov nie starší ako tri mesiace. Fyzická osoba predloží výpis z registra trestov za osobu, na ktorú je vydané živnostenské oprávnenie alebo iné než živnostenské oprávnenie podľa osobitých predpisov. Právnická osoba predloží výpisy z registra trestov právnických osôb, výpisy z registra trestov za všetky osoby, ktoré tvoria štatutárny orgán alebo sú členmi štatutárneho orgánu podnikateľa. b) nemá evidované nedoplatky na poistnom na sociálne poistenie a zdravotná poisťovňa neeviduje voči nemu pohľadávky po splatnosti podľa osobitných predpisov v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu, PREUKÁZANIE: Uchádzač predloží potvrdenie zo Sociálnej poisťovne a všetkých zdravotných poisťovní nie staršie ako tri mesiace. c) nemá evidované daňové nedoplatky voči daňovému úradu a colnému úradu podľa osobitných predpisov46c) v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. PREUKÁZANIE: Uchádzač predloží potvrdenie miestne príslušného daňového úradu a miestne príslušného colného úradu nie staršie ako tri mesiace. d) nebol na jeho majetok vyhlásený konkurz, nie je v reštrukturalizácii, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku, PREUKÁZANIE: Uchádzač predloží potvrdenie príslušného súdu nie staršie ako tri mesiace. e) je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, PREUKÁZANIE: Uchádzač predloží doklad o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky. f) nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. PREUKÁZANIE: Uchádzač predloží čestné vyhlásenie. Ak právo štátu uchádzača so sídlom, miestom podnikania alebo obvyklým pobytom mimo územia Slovenskej republiky neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, môže ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu uchádzača. Uchádzač môže preukázať splnenie podmienok účasti osobného postavenia zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov podľa § 152 ZVO. Verejný obstarávateľ uzná rovnocenný zápis alebo potvrdenie o zápise vydané príslušným orgánom iného členského štátu. Verejný obstarávateľ príjme aj iný rovnocenný doklad predložený uchádzačom alebo záujemcom. Uchádzač sa považuje za spĺňajúceho podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32, ods. 1, písm. b) a písm. c) ZVO, ak zaplatil nedoplatky alebo mu bolo povolené nedoplatky platiť v splátkach. Uchádzač zo Slovenskej republiky NIE JE povinný predkladať doklady podľa § 32, ods. 2, písm. b), písm. c), písm. e) a písm. d) ZVO, nakoľko verejný obstarávateľ je oprávnený použiť údaje z informačných systémov verejnej správy. Uchádzač JE povinný predkladať doklady podľa § 32, ods. 2, písm. a) a písm. f) ZVO, nakoľko verejný obstarávateľ nie je oprávnený použiť údaje z informačných systémov verejnej správy.
Ekonomické a finančné postavenie
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Neuplatňuje sa.
Technická a odborná spôsobilosť
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Podmienky účasti pre zaradenie záujemcov do DNS vo verejnom obstarávaní podľa § 34 (Technická alebo odborná spôsobilosť) ZVO sa musí preukázať nasledovne: § 34 ods.1 písm. j) ZVO -uchádzač predloží údaje o strojovom, prevádzkovom alebo technickom vybavení, ktoré má k dispozícií na poskytnutie služby Minimálna požadovaná úroveň: uchádzač predloží doklad o disponibilite minimálne jedného pracovného stroja z nasledovných možností: rýpadlo-nakladač, rýpadlo, nákladný automobil - sklápač do 12t, nad 12t, dózer na zemné práce, mulčovač, gréder, UDS, kráčajúci báger a iné Druh dokladu: - kópia osvedčenia o evidencii (technický preukaz/ďalej len TP) stroja alebo technického vybavenia - ak je vlastníkom prostriedku podľa TP iná osoba ako uchádzač, tak predkladá preukázanie disponibility nasledovne: o zmluva o výpožičke o nájomná zmluva alebo zmluva o budúcej nájomnej zmluve o kúpna zmluva alebo zmluva o budúcej kúpnej zmluve o leasingová zmluva alebo zmluva o budúcej leasingovej zmluve o alebo uvedené formy vlastníctva / disponibility preukázané subdodávateľom. o v prípade, iného vzťahu ako vlastníctvo forma vzťahu k uvádzanému stroju alebo technickému vybaveniu, vo vlastníctve alebo v inom vzťahu (uviesť a doložiť zmluvou preukazujúcou disponibilnosť daným strojným vybavením) - v prípade, ak prostriedok nemá TP, uchádzač predloží fotografiu zobrazujúcu čitateľné VIN číslo prostriedku Uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač alebo záujemca verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy alebo koncesnej zmluvy bude skutočne používať kapacity osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až g) a ods. 7 ZVO; oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce, alebo poskytovať službu preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky alebo koncesie, na ktorú boli kapacity záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté. Ak ide o požiadavku súvisiacu so vzdelaním, odbornou kvalifikáciou alebo relevantnými odbornými skúsenosťami najmä podľa odseku 1 písm. g) ZVO, uchádzač alebo záujemca môže využiť kapacity inej osoby len, ak táto bude reálne vykonávať služby, na ktoré sa kapacity vyžadujú. Verejný obstarávateľ môže u osoby, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, hodnotiť existenciu dôvodov na vylúčenie podľa § 40 ods. 8 ZVO. Verejný obstarávateľ upozorňuje, že písomná spoločná Zmluva uzavretá s Inou osobou v zmysle § 34 ods. 3 ZVO, ktorej kapacitami mieni uchádzač preukázať svoju technickú spôsobilosť, musí byť súčasťou ponuky uchádzača a nie je možné ju predbežne nahradiť jednotným európskym dokumentom. Zdôvodnením je skutočnosť, že táto povinnosť vyplýva uchádzačovi zo ZVO a zároveň jednotným európskym dokumentom predbežne preukazuje uchádzač ako aj Iná osoba podľa § 34 ods. 3 ZVO splnenie podmienok účasti a preukazuje neexistenciu dôvodov na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7 ZVO, pričom jednotný európsky dokument neobsahuje záväzok Inej osoby podľa § 34 ods. 3 ZVO.
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky:
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
DRUH POSTUPU
Druh postupu
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Nie
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ:
Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 2023-06-14T11:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Trvanie ponuky v mesiacoch (od uplynutia lehoty na predkladanie ponúk)
Trvanie v mesiacoch: 48
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1) Dynamický nákupný systém (ďalej len DNS) je elektronický postup zadávania nadlimitnej zákazky na poskytnutie služby, ktoré sú bežne dostupné na trhu. DNS je postup zadávania zákazky v zmysle § 58 až § 61 zákona o verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ bude pri prijímaní žiadostí o zaradenie do DNS a následnom zasielaní čiastkových výziev na predloženie ponuky, ako aj pri komunikácii, komunikovať so záujemcami/uchádzačmi prostredníctvom softvéru JOSEPHINE, ako nástrojom na elektronizáciu verejného obstarávania (ďalej len IS JOSEPHINE) na internetovej adrese: https://josephine.proebiz.com. 2) Cieľom zriadenia DNS a zadávania zákaziek v DNS je umožniť verejnému obstarávateľovi flexibilné zadávanie zákaziek v súlade so ZVO podľa svojich reálnych potrieb, t.j. v čase a rozsahu, ktorý mu je známy. 3) Verejný obstarávateľ bude pri komunikácií s uchádzačmi, resp. záujemcami postupovať v zmysle § 20, ods. 3 ZVO prostredníctvom zabezpečeného komunikačného rozhrania IS JOSEPHINE. Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi sa uskutočňuje v tomto verejnom obstarávaní elektronickou formou, ktorá zabezpečí trvalé zachytenie ich obsahu, prostredníctvom IS JOSEPNINE dostupného na adrese https://josephine.proebiz.com. Uvedené platí aj pre komunikáciu pri jednotlivých Výzvach na predkladanie ponúk 4) Žiadosť o účasť bude predložená prostredníctvom rozhrania Ponuky a žiadosti IS JOSEPHINE v slovenskom alebo českom jazyku a bude obsahovať: a) Žiadosť o účasť, v ktorej bude uvedené meno a priezvisko kontaktnej osoby, telefónny kontakt a e-mailová adresa, prostredníctvom ktorej bude môcť verejný obstarávateľ komunikovať (zhodná s emailovou adresou uvedenou pri registrácii do IS JOSEPHINE), obchodné meno záujemcu a označenie súťaže. Žiadosť o účasť tvorí prílohu č. 1 týchto súťažných podkladov. b) v prípade skupiny dodávateľov vystavenú plnú moc pre jedného z členov skupiny, ktorý bude oprávnený prijímať pokyny za všetkých a konať v mene všetkých ostatných členov skupiny, podpísanú všetkými členmi skupiny alebo osobou, resp. osobami oprávnenými konať v danej veci za každého člena skupiny. Plná moc bude záujemcom vložená v *.pdf formáte, ako sken. c) dokumenty, ktorými záujemca alebo skupina dodávateľov záujemcu preukazuje splnenie podmienok účasti v zmysle týchto súťažných podkladov. 5) Ak úspešný uchádzač neposkytne súčinnosť podľa ZVO a neuzavrie s verejným obstarávateľom zmluvný vzťah, resp. ak sa po uzatvorení zmluvného vzťahu vyskytnú dôvody, pre ktoré je verejný obstarávateľ oprávnený odstúpiť od zmluvného vzťahu, a to najmenej 3-krát v rámci tohto DNS, verejný obstarávateľ bude takéto konanie považovať za závažné porušenie profesijných povinností a bude to chápané ako nesplnenie podmienky účasti osobného postavenia a bude z DNS vylúčený. Verejný obstarávateľ môže odstúpiť od zmluvného vzťahu aj podľa § 19 ZVO. 6) Všetky výdavky spojené so zaradením do DNS, s prípadnou a predložením ponuky do vybraných zákaziek znáša záujemca bez akéhokoľvek finančného alebo iného nároku voči verejnému obstarávateľovi. 7) Predkladanie ponúk v rámci vyhlásených čiastkových zákaziek bude umožnené v zmysle ZVO len zaradeným záujemcom. Verejný obstarávateľ bude vyhlasovať jednotlivé zákazky odoslaním výzvy na predkladanie ponúk všetkým zaradeným záujemcom naraz (zabezpečuje IS JOSEPHINE). 8) Predmetné verejné obstarávanie nie je obstarávanie inovácií a zelené verejné obstarávanie. Predmetné verejné obstarávanie je zamerané na spoločensky zodpovedné VO.
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
2023-05-09T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Momentálne nie je k dispozícii žiadny webinár otázok a odpovedí, čoskoro však budú vypísané nové.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
31.3.2024 - Daň z pridanej hodnoty
Kurzy mien 28.3.2024
1 EUR1,08 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (-0)
1 EUR4,31 PLN (-0)
1 EUR25,31 CZK (-0,01)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA