dnes je 16.4.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
november 2022
PoUtStŠtPiSoNe
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    
<október  december>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 1/NLZ - časť I. - Behaviorálky
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
Bez určenia postupu: Zmluvy na základe rámcovej dohody (§ 26 ods. 5)
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Ministerstvo investícií, regionálneho rozvoja a informatizácie Slovenskej republiky
Vnútroštátne identifikačné číslo: 50349287
Pribinova 4195/25, 81109 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Ministerstvo investícií, regionálneho rozvoja a informatizácie Slovenskej republiky
Telefón: +421 220928102
Email: branislav.hudec@mirri.gov.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://https://www.vicepremier.gov.sk/index.html
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: 1/NLZ - časť I.
Hlavný kód CPV
79400000-8
Druh zákazky
Stručný opis:
Časť I: Komplexná podpora programovej, architektonickej a projektovej kancelárie (PMO) ÚPPVII, podpora odboru riadenia projektov a ostatných IT projektov ÚPPVII v aktivitách informatizácie a zefektívňovania verejnej správy (VS) v rámci operačných programov financovaných z EŠIF, ale najmä Operačného programu Integrovaná infraštruktúra (OPII) a Operačného programu Efektívna verejná správa (OPEVS). Ďalej komplexná podpora odboru riadenia IT projektov v aktivitách projektového riadenia a prípravy štúdií, reformných zámerov v rámci operačných programov financovaných z EŠIF, ale najmä OPII a OPEVS.
Informácie o častiach
OPIS
Dodatočné kódy CPV
66171000-9

72224000-1

79410000-1

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Ministerstvo investícií, regionálneho rozvoja a informatizácie Slovenskej republiky, Dúbravská cesta 4, 841 04 Bratislava
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je zabezpečenie odborných poradenských a konzultačných služieb s cieľom podporiť úspešnú implementáciu tretej hlavnej aktivity Realizácia inovácií projektu Zlepšenie digitálnych služieb verejnej správy prostredníctvom behaviorálnych inovácií (ďalej len projekt), a to zabezpečiť pokrytie činnosti B. Realizácia náhodného kontrolovaného testovania (Randomized Controlled Trial RCT) z pre potreby Ministerstva investícií, regionálneho rozvoja a informatizácie Slovenskej republiky (ďalej len MIRRI). RCT testovanie bude použité na overenie účinnosti vytipovaných intervencií do digitálnych a nedigitálnych komunikačno-administratívnych nástrojov verejnej správy ako napr. webové stránky a služby, digitálna a listová komunikácia (výzvy, rozhodnutia, eNotifikácie, pripomienky a iné) a podobne. Úspešný uchádzač musí byť pripravený na obe varianty testovania (digitálne/nedigitálne/kombinácia). V prípade digitálneho RCT testovania je nevyhnutným predpokladom dostupnosť (a schopnosť jeho nastavenia a použitia) softvérového riešenia (napr. Google Optimize), ktoré umožní v reálnom čase porovnávať 2 a viac variant (pred/po intervencii) komunikačno-administratívneho nástroja (webového sídla, portálu so službami, newsletteru a iné). V prípade nedigitálneho RCT testovania komunikačno-administratívneho nástroja (výzvy, rozhodnutia, pripomienky a iné) sa na vyhodnotenie účinnosti intervencií sa použije informačný systém koncového užívateľa výhod tohto testovania. V takomto prípade musí byť uchádzač schopný nadizajnovať vhodné intervencie, vhodný dizajn testovania, podpora pri jeho realizácii a vyhodnotenia testovania (vrátane ponaučení). Pre vysvetlenie uvádzame, že intervenciami v rámci projektu a náhodného kontrolovaného testovania sa rozumie napríklad (nielen): -Úprava architektúry voľby pre digitálnu službu a nastavenie kritérií úspešnosti pre elektronickú službu; -Úprava textov listov/e-mailov/SMS; -Úprava a zjednodušenie služby (najmä lepšie UX, zjednodušenie popisov a vysvetlení, uplatnenie pravidla jeden krát a dosť); -Úpravy formulárov; -Úpravy spôsobu zobrazenia na web stránke; -Doplnenia notifikačného systému a jeho formy pre občana/podnikateľa; -Návrh navigácie pre občana/podnikateľa; -Zavedenie proaktívnych elementov pre elektronickú službu; -Zavedenie možností personalizácie pre elektronickú službu; -Doplnenie interaktívnej navigácie pre elektronickú službu (aby bolo jasné, aké kroky v životnej situácií je potrebné sledovať a prečo); -Doplnenie sledovania stavu vybavenia elektronickej služby; -Meranie používania elektronickej služby a transparentné zverejňovanie počtu transakcií; -Meranie spätnej väzby pre elektronickú službu (vrátane hodnotenia, možnosti komentovania). Intervenovať budeme spolu s partnerskou organizáciou v najfrekventovanejších životných situáciách (bližšie uvedené v samotnej výzve na predkladanie ponúk) pre dosiahnutie nákladovej efektívnosti. Náhodným kontrolovaným testovaním sa rozumie metóda v zahraničí označovaná aj ako Randomized Controlled Trial RCT. Uvedená metóda umožňuje porovnávať efektivitu novej intervencie oproti tomu čo by sa udialo keby sme nič nezmenili a to pomocou náhodnej kontrolnej vzorky, na ktorej sa testuje. Kontrolnú vzorku predstavujú náhodní používatelia, ktorí sú dlhšie časové obdobie vystavení rôznym schémam skúšanej intervencie. Dôležité je, aby takto získané dáta mali štatistickú relevanciu a bolo by tak na základe nich možné posúdiť, či navrhnutá schéma (digitálna služba, politika) funguje alebo nie. Predmetom čiastkovej zákazky je poskytnutie služby a vykonanie diela. Pre poskytnutie služieb bol stanovený rozsah 40 človekodní a pre vykonanie diela 10 človekodní s lehotou plnenia do 10 mes. od nadobudnutia účinnosti zmluvy.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Celková cena za predmet zákazky v EUR vrátane DPH:80 %:
Kvalita tímu Expertov:20%:
Náklady/Cena: Cena
Cena
Relatívna váha: 80%
Informácie o opciách
Opcie: Nie
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Operačný program Efektívna verejná správa
Doplňujúce informácie

ODDIEL IV: POSTUP
OPIS
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Áno
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2018/S 184-416494
Informácie o ukončení výzvy na súťaž vo forme predbežného oznámenia
ODDIEL V: ZADANIE ZÁKAZKYRealizácia Pokusu metódou experimentovania pomocou náhodnej kontrolnej skupiny (RCT trials) a tvorba odborných metodických podkladov.:
Zákazka/časť je pridelená: Áno
ZADANIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2022-03-24T00:00:00
Informácie o ponukách
Počet prijatých ponúk: 1
(MSP ? ako sa uvádza v odporúčaní Komisie 2003/361/ES): 0
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ: 0
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ: 0
Počet ponúk prijatých elektronicky: 1
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Áno
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Chcete uviesť pôvodnú predpokladanú celkovú hodnotu zákazky/časti: Áno
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 26 000,00
bez DPH
Informácie o subdodávkach

ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
POSTUPY PRESKÚMAVANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-11-11T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Posledné novely zákona o verejnom obstarávaní

Lektor: Mgr. Ľubomír Kubička

Dátum: 29.4.2024

Čas konania: 14:00 - 15:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
25.4.2024 - Odvody

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 15.4.2024
1 EUR1,07 USD (+0,01)
1 EUR0,85 GBP (-0)
1 EUR4,29 PLN (+0,04)
1 EUR25,32 CZK (-0,01)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA