dnes je 18.4.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2023
PoUtStŠtPiSoNe
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    
<apríl  jún>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 4/2023
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre zákazky s nízkou hodnotou
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Slovenský pozemkový fond
Vnútroštátne identifikačné číslo: 17335345
Búdkova 36, 81715 Bratislava - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktná osoba: Slovenský pozemkový fond
Telefón: +421 903464477
Email: elena.sivova@gmail.com
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/466459
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: 5/2023
Hlavný kód CPV
71317210-8
Druh zákazky
Stručný opis
Komplexné vykonávanie činnosti v oblasti bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci, v oblasti požiarnej ochrany a v oblasti civilnej ochrany podľa Zmluvy o poskytovaní služby BOZP, OPP, CO
Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 14 871,00
bez DPH
OPIS
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Osobné postavenie § 32 ods. 1, písm. e) a f) ZVO 4. Uchádzač musí spĺňať podmienku účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) ZVO, t. j. musí byť oprávnený poskytovať služby v oblasti predmetu zákazky. Pre účely splnenia predmetnej podmienky účasti osobného postavenia uchádzač nepredkladá doklad o oprávnení poskytovať služby (napríklad výpis u obchodného registra alebo živnostenského registra), uvedenú skutočnosť overí verejný obstarávateľ z informačného systému verejnej správy. Uvedené platí pre hospodárske subjekty (uchádzačov) taxatívne vymenované v § 2 ods. 2 zákona č. 272/2015 Z. z. o registri právnických osôb, podnikateľov a orgánov verejnej moci a o zmene a doplnení niektorých zákonov. V ostatných prípadoch je uchádzač naďalej povinný predložiť doklad preukazujúci splnenie podmienky účasti týkajúcej sa osobného postavenia ( napríklad výpis u obchodného registra alebo živnostenského registra). Ak z predložených dokladov nemožno posúdiť ich platnosť alebo splnenie podmienky účasti, verejný obstarávateľ požiada uchádzača o vysvetlenie alebo doplnenie predložených dokladov. Ak uchádzač nesplní požiadavku podľa tohto bodu výzvy na predkladanie ponúk, ani po výzve na vysvetlenie alebo doplnenie chýbajúcich dokladov, bude z verejného obstarávania vylúčený a ako úspešný bude vyhodnotený uchádzač, ktorý sa umiestnil ako druhý v poradí. Uchádzač musí spĺňať podmienku účasti podľa § 32 ods. 1 písm. f) ZVO, t. j. nesmie mať uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu (uvedenú skutočnosť overí verejný obstarávateľ). Verejný obstarávateľ neuzavrie zmluvu s uchádzačom, u ktorého existuje dôvod na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní (konflikt záujmov, ktorý nemožno odstrániť inými účinnými opatreniami).
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: Neuplatňuje sa
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: Neuplatňuje sa
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
Podmienky plnenia sú uvedené v zmluve.
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
Informácie o elektronickej aukcii
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 2023-05-31T10:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. Súťažné podklady budú každému záujemcovi k dispozícii na komunikačnom elektronickom portáli www.eplatforma.gov.sk. Systém EVO je dostupný na adrese: eplatforma.vlada.gov.sk Komunikáciu v systéme EVO a pre elektronické predkladanie ponuky prostredníctvom systému EVO je potrebné postupovať v súlade s informáciami uvedenými na stránke (www.eplatforma.gov.sk), kde sú prístupné príručky pre záujemcov/uchádzačov www.ezakazky.sk bez obmedzenia od okamihu registrácie v príslušnej zákazke. 2. Verejný obstarávateľ nepožaduje zábezpeku na predloženie ponuky podľa § 46 ZVO, požaduje zmluvnú zábezpeku na plnenie zmluvy od úspešného uchádzača. 3. Verejný obstarávateľ bude pri komunikácií postupovať v zmysle § 20 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len "ZVO") prostredníctvom komunikačného rozhrania systému EVO. Pravidlá pre doručovanie: zásielka sa považuje za doručenú záujemcovi/uchádzačovi okamihom jej prevzatia. Za okamih prevzatia sa považuje okamih, od kedy má adresát objektívnu možnosť oboznámiť sa s jej obsahom, t. j. ako náhle sa dostane zásielka do sféry jeho dispozície. 4. CPV : 71317100-4 Poradenské služby pre oblasť ochrany a kontroly pred požiarom a výbuchom 71317200-5 Služby súvisiace s ochranou zdravia a bezpečnosťou pri práci 71317210-8 Poradenské služby týkajúce sa ochrany zdravia a bezpečnosti pri práci 75251110-4 Prevencia proti požiarom 5. Verejný obstarávateľ iba od uchádzača, ktorý sa umiestni predbežne na prvom mieste v poradí vyzve na preukázanie odbornej spôsobilosti uvedené v tejto výzve III.1) 6. Podmienky vykonania zákazky. V rámci splnenia požiadavky oprávnenia uchádzača na výkon služby vydané Národným inšpektorátom práce (ďalej len NIP) v súlade s § 21 ods. 8 a ods. 10 zákona o BOZP, si verejný obstarávateľ overí v zozname vydaných a odobratých osvedčení a oprávnení vedenom na portáli NIP. Ak nepredloží požadované doklady alebo nepredloží požadované doklady v rámci súčinnosti do 5 pracovných dní, bude vyzvaný na plnenie uchádzač druhý v poradí. 7. Verejný obstarávateľ vyzve uchádzača, ktorý bol po vyhodnotení ponúk označený ako úspešný uchádzač, na predloženie dokladov nevyhnutných na overenie splnenia tých podmienok účasti osobného postavenia, ktoré si nevie verejný obstarávateľ overiť sám z verejne prístupných zdrojov (napr. na predloženie originálu alebo osvedčenej kópie dokladu o oprávnení podnikať živnostenské oprávnenie alebo výpis zo živnostenského registra alebo iné než živnostenské oprávnenie, vydané podľa osobitných predpisov alebo výpis z obchodného registra, príp. registra právnických osôb a podnikateľov). V prípade, že uchádzač s najnižšou cenou nepreukáže splnenie podmienok účasti osobného postavenia, verejný obstarávateľ môže vyzvať uchádzača druhého v poradí. Tento postup môže verejný obstarávateľ opakovať. 8. Verejný obstarávateľ označí za úspešného uchádzača s najlepším návrhom na plnenie kritérií (príloha č. 2 zmluvy), ktorý preukázal splnenie stanovených podmienok účasti a požiadaviek na predmet zákazky. 9. Informácia o výsledku procesu obstarávania a vyhodnotenia cenových ponúk bude úspešnému uchádzačovi zaslaná elektronicky. 10. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať žiadnu ponuku. V prípade, ak úspešný uchádzač neposkytne súčinnosť pri podpise zmluvy, verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo uplatniť s ďalším uchádzačom v poradí. 11. Ďalšie požiadavky na plnenie sú uvedené v Zmluve o poskytnutí služieb a v jej prílohách 12. Predmetom plnenia NIE JE poskytovanie služieb v rámci pracovnej zdravotnej služby v zmysle zákona č. 355/2007 Z. z. o ochrane zdravia, podpore a rozvoji verejného zdravia v platnom znení
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2023-05-17T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Posledné novely zákona o verejnom obstarávaní

Lektor: Mgr. Ľubomír Kubička

Dátum: 29.4.2024

Čas konania: 14:00 - 15:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
25.4.2024 - Odvody

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 17.4.2024
1 EUR1,06 USD (+0,01)
1 EUR0,85 GBP (-0)
1 EUR4,35 PLN (+0,01)
1 EUR25,23 CZK (+0,02)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA