dnes je 29.3.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2023
PoUtStŠtPiSoNe
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    
<apríl  jún>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: ST/72/2023/SE/VO
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
SLOVAKIA TRAVEL
Vnútroštátne identifikačné číslo: 53667506
Suché mýto 7045/1, 81103 Bratislava - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktná osoba: SLOVAKIA TRAVEL
Email: obstaravanie@slovakia.travel
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://https://www.slovakia.travel/
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/467203
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: ST/72/2023/SE/VO
Hlavný kód CPV
79952000-2
Druh zákazky
Stručný opis:
V zmysle napĺňania cieľov a z nich vyplývajúcich akčných plánov SLOVAKIA TRAVEL je organizovanie prezentačných a odborných podujatí (odborných konferencií a pracovných stretnutí, tlačových konferencií, prezentácií, B2C podujatí pre verejnosť, a iných podujatí) kľúčovým marketingovým nástrojom pre oslovenie slovenskej odbornej a širokej verejnosti, ale najmä zahraničných zdrojových trhov. Cieľom VO je zabezpečenie komplexných profesionálnych služieb pre organizáciu podujatí rôzneho druhu určených pre slovenských a zahraničných účastníkov, pre B2B a B2C publikum, pre zástupcov médií, cestovných kancelárií, subjekty cestovného ruchu, štátne a verejné inštitúcie, organizácie a pre širokú verejnosť. Jednotlivé podujatia budú realizované v priebehu stanoveného obdobia pre potreby viacerých oddelení SLOVAKIA TRAVEL. Cieľom je zabezpečenie služieb a podmienok pre prezentáciu Slovenska ako destinácie cestovného ruchu na Slovensku a v zahraničí. Predmetom zákaziek zadávaných v rámci jednotlivých kategórií dynamického nákupného systému bude komplexné zabezpečenie podujatí podľa požiadaviek verejného obstarávateľa na území Slovenskej republiky, v krajinách Európskej únie a v mimoeurópskych krajinách. Dynamický nákupný systém je rozdelený do nasledovných kategórií: Kategória č. 1: Konferencie, prezentácie a pracovné stretnutia Kategória č. 2: B2C podujatia pre verejnosť
Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 2 494 578,67
bez DPH
Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 2
OPIS
Názov
Kategória č. 1: Konferencie, prezentácie a pracovné stretnutia
Časť č.: 1
Dodatočné kódy CPV
79952000-2

79951000-5

55120000-7

80510000-2

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Predmet zákazky bude poskytovaný na území Slovenskej republiky (ďalej len ako SR), v krajinách Európskej únie (ďalej len ako EÚ) a v mimoeurópskych krajinách.
Opis obstarávania:
Predmetom zákaziek zadávaných v rámci tejto kategórie dynamického nákupného systému bude komplexné technicko-organizačné zabezpečenie podujatí pre verejnosť podľa aktuálnych potrieb a požiadaviek verejného obstarávateľa - odborných konferencií, tlačových konferencií, odborných prezentácií a pracovných stretnutí na území Slovenskej republiky, v krajinách Európskej únie a v mimoeurópskych krajinách.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
1 483 997,47:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
24:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o obmedzeniach počtu uchádzačov, ktorí budú vyzvaní na účasť
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie:

Názov
Kategória č. 2: B2C podujatia pre verejnosť
Časť č.: 2
Dodatočné kódy CPV
79952000-2

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Predmet zákazky bude poskytovaný na území Slovenskej republiky (ďalej len ako SR), v krajinách Európskej únie (ďalej len ako EÚ) a v mimoeurópskych krajinách.
Opis obstarávania:
Predmetom zákaziek zadávaných v rámci tejto kategórie dynamického nákupného systému bude komplexné technicko-organizačné zabezpečenie B2C podujatí a eventov pre verejnosť podľa aktuálnych potrieb a požiadaviek verejného obstarávateľa na území Slovenskej republiky, v krajinách Európskej únie a v mimoeurópskych krajinách.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
1 010 581,20:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
24:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o obmedzeniach počtu uchádzačov, ktorí budú vyzvaní na účasť
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie:

ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: 1.Podmienky účasti vo verejnom obstarávaní podľa § 32 ZVO týkajúce sa osobného postavenia 1.1.Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti, týkajúce sa osobného postavenia, taxatívne upravené v ustanovení § 32 ods. 1 ZVO. 1.2.Uchádzač preukáže splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 ZVO, spôsobom podľa § 32 ods. 2 ZVO alebo podľa § 152 ZVO zápisom v zozname hospodárskych subjektov. 1.3.V prípade uchádzača, ktorým je skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) ZVO preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. 1.4.Doklady a dokumenty, ktorými uchádzač preukazuje osobné postavenie, musia byť v ponuke predložené ako scan originálu alebo ich úradne osvedčenej kópie, pokiaľ nie je uvedené inak. 1.5.Verejný obstarávateľ bude akceptovať aj doklady predložené vo formáte .asice. 1.6.Ak uchádzač má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva niektoré z dokladov uvedených v § 32 ods. 2 ZVO alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. Verejný obstarávateľ v súlade s § 32 ods. 3 ZVO uvádza, že nie je oprávnený použiť údaje z informačných systémov verejnej správy podľa osobitného predpisu. 1.7.Verejný obstarávateľ v súlade s § 32 ods. 3 ZVO uvádza, že nie je oprávnený použiť údaje z informačných systémov verejnej správy podľa osobitného predpisu. 1.8.Ak právo štátu uchádzača so sídlom, miestom podnikania alebo obvyklým pobytom mimo územia Slovenskej republiky neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, môže ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu uchádzača.
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Neuplatňuje sa
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Neuplatňuje sa
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Neuplatňuje sa
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Neuplatňuje sa
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky:
Neuplatňuje sa
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
DRUH POSTUPU
Druh postupu
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Nie
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ:
Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 2023-06-14T10:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
2023-05-12T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Momentálne nie je k dispozícii žiadny webinár otázok a odpovedí, čoskoro však budú vypísané nové.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
31.3.2024 - Daň z pridanej hodnoty
Kurzy mien 28.3.2024
1 EUR1,08 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (-0)
1 EUR4,31 PLN (-0)
1 EUR25,31 CZK (-0,01)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA