dnes je 20.4.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2023
PoUtStŠtPiSoNe
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    
<apríl  jún>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: ZsNH_IT02
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre zákazky s nízkou hodnotou
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Fakultná nemocnica s poliklinikou Nové Zámky
Vnútroštátne identifikačné číslo: 17336112
Slovenská 11/A, 94034 Nové Zámky

Slovensko
Kontaktná osoba: Fakultná nemocnica s poliklinikou Nové Zámky
Telefón: +421 356912245
Email: vladimir.lipovsky@nspnz.sk
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/468592
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: ZsNH_IT02
Hlavný kód CPV
72253000-3
Druh zákazky
Stručný opis
Predmetom zákazky je zabezpečiť IT služby pre verejného obstarávateľa pre projekt spolufinancovaný z Európskeho fondu regionálneho rozvoja na zabezpečenie rozvoja governance a úrovne informačnej kybernetickej bezpečnosti. Predmet zákazky je rozdelený na časti: Časť 1: Vypracovanie bezpečnostnej dokumentácie Časť 2: Nasadenie Active directory Časť 3: Log management Podrobné vymedzenie predmetu zákazky je uvedené v Prílohe č. 1 a č. 2 výzvy.
Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 94 880,00
bez DPH
OPIS
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: 1.1 Uchádzač musí splniť podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. - § 32 ods. 1 písm. e) ZVO : ponuku môže predložiť fyzická osoba, právnická osoba alebo skupina takýchto osôb, ktorá na trhu poskytuje služby, ktoré sú predmetom tejto zákazky. Verejný obstarávateľ si sám overí v príslušných registroch ORSR, ZRSR...alebo v Zozname hospodárskych subjektov vedeným na UVO. - § 32 ods. 1 ods. f) ZVO: uchádzač nemôže mať uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. Verejný obstarávateľ si sám overí na UVO v registri osôb so zákazom účasti vo VO. 1.2 Verejný obstarávateľ uzná rovnocenný zápis alebo potvrdenie o zápise vydané príslušným orgánom iného členského štátu, ktorým uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ prijme aj iný rovnocenný doklad predložený uchádzačom. V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa §32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky( konkrétnej časti predmetu zákazky), ktorú má zabezpečiť. Verejný obstarávateľ uplatňuje sociálny aspekt vo verejnom obstarávaní a to tak, že verejný obstarávateľ u uchádzača na 1. mieste v poradí / alebo v novo zostavenom poradí preverí, či neexistuje dôvod na vylúčenie v zmysle § 40 ods. 8 písm. b) ZVO tzn. VO sa môže zúčastniť uchádzač, ktorý sa nedopustil v predchádzajúcich troch rokoch od vyhlásenia, alebo preukázateľného začatia verejného obstarávania závažného porušenia povinností v oblasti ochrany životného prostredia, sociálneho práva alebo pracovného práva podľa osobitných predpisov, za ktoré mu bola právoplatne uložená sankcia, ktoré dokáže verejný obstarávateľ a obstarávateľ preukázať.
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: nevyžaduje sa
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: nevyžaduje sa
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: VYŽADUJE SA ! ! ! Podmienky účasti technickej a odbornej spôsobilosti sú uvedené v Podkladoch k zákazke - v prílohe č. 4 Výzvy: "Podmienky účasti uchádzačov"
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Minimálna požadovanná úroveň štandardov podmienok účasti technickej a odbornej spôsobilosti sú uvedené v Podkladoch k zákazke - v prílohe č. 4 Výzvy: "Podmienky účasti uchádzačov"
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
Všetky podmienky týkajúce sa vykonania zákazky sú uvedené v Podkladoch k zákazke.
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
Informácie o elektronickej aukcii
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 2023-06-02T10:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii s uchádzačmi, resp. záujemcami, postupovať v zmysle § 20 ZVO prostredníctvom komunikačného rozhrania systému EVO. Tento spôsob komunikácie sa týka akejkoľvek komunikácie a podaní medzi verejným obstarávateľom a uchádzačmi, resp. záujemcami, počas celého procesu verejného obstarávania. Komunikácia bude prebiehať v slovenskom jazyku. Ďalšie informácie týkajúce sa spôsobu komunikácie sú uvedené v Podkladoch k zákazke. 2. Požiadavky ustanovujúce spôsob predloženia ponúk a ich obsah sú uvedené v Podkladoch k zákazke. 3.Verejný obstarávateľ uplatňuje sociálny aspekt vo verejnom obstarávaní a to tak, že verejný obstarávateľ u uchádzača na 1. mieste v poradí / alebo v novo zostavenom poradí preverí, či neexistuje dôvod na vylúčenie v zmysle § 40 ods. 8 písm. b) ZVO tzn. VO sa môže zúčastniť uchádzač, ktorý sa nedopustil v predchádzajúcich troch rokoch od vyhlásenia, alebo preukázateľného začatia verejného obstarávania závažného porušenia povinností v oblasti ochrany životného prostredia, sociálneho práva alebo pracovného práva podľa osobitných predpisov, za ktoré mu bola právoplatne uložená sankcia, ktoré dokáže verejný obstarávateľ a obstarávateľ preukázať. Vzhľadom na typ zákazky - služby IT, predmetné verejné obstarávanie nie je zeleným verejným obstarávaním.
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2023-05-17T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Posledné novely zákona o verejnom obstarávaní

Lektor: Mgr. Ľubomír Kubička

Dátum: 29.4.2024

Čas konania: 14:00 - 15:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
25.4.2024 - Odvody

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 19.4.2024
1 EUR1,07 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (-0)
1 EUR4,33 PLN (+0,01)
1 EUR25,27 CZK (+0,02)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA