dnes je 28.3.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
november 2022
PoUtStŠtPiSoNe
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    
<október  december>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 236/RRNaVO/2022
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre zákazky s nízkou hodnotou
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Trenčianska univerzita Alexandra Dubčeka v Trenčíne
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31118259
Študentská 2, 91150 Trenčín

Slovensko
Kontaktná osoba: Trenčianska univerzita Alexandra Dubčeka v Trenčíne
Telefón: +421 327400101 Fax: +421 327441383
Email: anna.dvorakova@tnui.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.tnuni.sk
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/448375
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: 236/RRNaVO/2022
Hlavný kód CPV
39130000-2
Druh zákazky
Stručný opis
Predmetom zákazky je výroba interiérového vybavenia vrátane montáže, dopravy a iných súvisiacich služieb na základe projektu Príloha č. 5 Rozloženie interiérových prvkov po miestnostiach. Iné súvisiace služby predstavujú činnosti vo vzťahu k interiérovým prvkom, ktoré sú už v súčasnosti v danom priestore a : -ktoré budú plne zachované a treba ich rešpektovať, -ktoré uchádzač opraví alebo prerobí ( závažný konštrukčný zásah); -ktoré budú zachované a uchádzač ich len presťahuje a prispôsobí novému účelu, vrátane sťahovania medzi poschodiami a vešaniu na steny z rôznych materiálov;
Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 71 146,00
bez DPH
OPIS
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Tohto verejného obstarávania sa môže zúčastniť len osoba, ktorá je oprávnená dodávať tovar, ktorý zodpovedá predmetu zákazky a ktorá nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. Uvedené podmienky sa považujú za preukázané, ak je uchádzač zapísaný v zozname hospodárskych subjektov podľa § 152 ZVO alebo v obdobnom registri iného členského štátu, v ktorom má sídlo.
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: Nevyžaduje sa
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: Podmienky účasti technickej a odbornej spôsobilosti uchádzač preukáže zoznam zrealizovaných zákaziek a predložením vzoriek, alebo predložením čestného vyhlásenia o predložení vzoriek na výzvu verejného obstarávateľa (inštitút dočasného nahradenia vzoriek čestným vyhlásením), podľa pokynov uvedených vo výzve;
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Uchádzač preukáže, že v priebehu predchádzajúcich 3 rokov odo dňa vyhlásenia tohto verejného obstarávania dodával tovary rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky v minimálnej súhrnnej hodnote 70.000 EUR bez DPH, z toho aspoň jednu úspešnú realizáciu dodávky rovnakého alebo podobného charakteru ( podobným charakterom je dodanie interiérového kancelárskeho nábytku) v minimálnej hodnote 40.000 EUR bez DPH.
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
Podmienky realizácie zákazky sú uvedené v Kúpnej zmluve a v priloženej dokumentácií.
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
Informácie o elektronickej aukcii
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 2022-11-28T10:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1Ponuky sa predkladajú prostredníctvom systému Josephine a spôsobom uvedeným vo Výzve na predkladanie ponúk. Ponuka je vyhotovená elektronicky a vložená do systému Josephine umiestnenom na webovej adrese https://josephine.proebiz.com/. 2Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predložením ponuky znáša uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi, bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania. 3.Miesto dodania predmetu zákazky: v objekte Rektorátnej budovy, ulica Študentská 2, Trenčín. 4.Zábezpeka ponuky sa vyžaduje vo výške 2.000 EUR. Informácie o tom, akým spôsobom je možné zložiť zábezpeku ponuky sú uvedené vo výzve na predloženie cenovej ponuky. 5.Verejný obstarávateľ bude organizovať individuálne obhliadky na základe dopytu záujemcov. Informácie k organizácií obhliadky sú uvedené vo výzve na predkladanie ponúk. 6.Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii v celom procese obstarávania, tj. pred aj po lehote na predkladanie ponúk postupovať v zmysle § 20 zákona o verejnom obstarávaní prostredníctvom komunikačného rozhrania systému Josephine. Pravidlá pre doručovanie zásielok: zásielka sa považuje za doručenú záujemcovi/uchádzačovi okamihom jej prevzatia. Za okamih prevzatia sa považuje okamih, od kedy má adresát objektívnu možnosť oboznámiť sa s jej obsahom, tj. ako náhle sa dostane zásielka do sféry jeho dispozície.
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-11-16T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Momentálne nie je k dispozícii žiadny webinár otázok a odpovedí, čoskoro však budú vypísané nové.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
31.3.2024 - Daň z pridanej hodnoty
Kurzy mien 27.3.2024
1 EUR1,08 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (-0)
1 EUR4,31 PLN (+0,01)
1 EUR25,32 CZK (+0,05)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA