dnes je 28.3.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
november 2022
PoUtStŠtPiSoNe
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    
<október  december>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 2022/2/DPMK
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/25/EÚ
ODDIEL I: OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Dopravný podnik mesta Košice, akciová spoločnosť
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31701914
Bardejovská 6, 04329 Košice-Západ

Slovensko
Kontaktná osoba: Dopravný podnik mesta Košice, akciová spoločnosť
Telefón: +421 903400529
Email: gajdosova@elconsulting.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.dpmk.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
KOMUNIKÁCIA
Prístup k súťažným dokumentom: Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/452056
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na adrese: vyššie uvedenej adrese
Ponuky alebo žiadosti o účasť sa musia predložiť
HLAVNÁ ČINNOSŤ
Služby mestskej železničnej, električkovej, trolejbusovej alebo autobusovej dopravy
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: 2022/2/DPMK
Hlavný kód CPV
43800000-1
Druh zákazky
Stručný opis
Predmet zákazky nadväzuje na predošlú dokončenú stavebnú zákazku v rámci Projektu modernizácia technickej základne na opravu a údržbu vozidlového parku dráhovej MHD, a to formou obstarania technologickej časti projektu, technického zariadenia a vybavenia vrátane montáže. Výsledkom realizácie predmetu zákazky bude technická a technologická príprava areálu na zmenu vozového parku podľa požiadaviek modernizácie koľajovej časti. Z dôvodu zmeny vozového parku je nutné vybudovať novú halu opráv s technológiou (II. etapa). Z koľajovej časti je nutné vybudovať koľajové napojenie nového objektu haly údržby. K tomu je nutné zrealizovať prislúchajúcu infraštruktúru (trakčné vedenie, odvodnenie, osvetlenie, elektrické rozvody...).
Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 4 169 116,23
bez DPH
Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 10
OPIS
Názov
Oznamovacie zariadenia
Časť č.: 1
Dodatočné kódy CPV
35121000-8

35121700-5

35125300-2

45300000-0

45310000-3

45315100-9

60000000-8

Miesto vykonania
SK042:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Areál depa Dopravného podniku, a.s., Bardejovská č.6, 043 29 Košice
Opis obstarávania
Oznamovacia kábelizácia je navrhovaná v rozsahu miestnych káblov pre telefónne linky, ochranných rúrok s mikrorúrkami pre optickú kabelizáciu a samotnej optická kabelizácia so singlmodovými vláknami. Pre vedenie oznamovacej kabelizácie bude zväčša využívaná budovaná spoločná káblová trasa z I. etapy, cez vybudovaný kabelovod. Navrhovaná oznamovacia kabelizácia prepojí objekty existujúcich administratívnych budov A, B a objekty vrchného vedenia Trakcie, rekonštruované objekty Sociálno prevádzkovej budovy, Halu pre umývač električiek a Halu ťažkej údržby.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
151 031,09:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
15:
Informácie o variantoch
Informácie o opciách
Informácie o elektronických katalógoch
Informácie o fondoch EÚ
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Predmet zákazky bude realizovaný v rámci kohézneho fondu, OP Integrovaná infraštruktúra Kód vyzvania:OPII-101-3.1-DPMK-ZAKLAD2
Doplňujúce informácie

Názov
Diagnostické zariadenie - geometria kolies
Časť č.: 2
Dodatočné kódy CPV
51514000-8

60000000-8

45300000-0

45310000-3

45315100-9

Miesto vykonania
SK042:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Areál depa Dopravného podniku, a.s., Bardejovská č.6, 043 29 Košice II.2.4)
Opis obstarávania
Diagnostické zariadenie bude inštalované v montážnej jame vytvorenej v opravárenskom kanáli. Celé zariadenie sa skladá z nasledovných hlavných častí: meracie senzory, el. rozvádzač, vjazdový semafor, senzor prítomnosti vozidla na pracovisku Meranie sa vykonáva vlastným diagnostickým zariadením, ktoré je inštalované medzi pojazdovými koľajnicami. Diagnostiku kolies bude zabezpečovať laserový a kamerový diagnostický systém.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
397 528,14:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
15:
Informácie o variantoch
Informácie o opciách
Informácie o elektronických katalógoch
Informácie o fondoch EÚ
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Predmet zákazky bude realizovaný v rámci kohézneho fondu, OP Integrovaná infraštruktúra Kód vyzvania:OPII-101-3.1-DPMK-ZAKLAD2
Doplňujúce informácie

Názov
Skúšobňa elektromotorov
Časť č.: 3
Dodatočné kódy CPV
51514000-8

43800000-1

39150000-8

60000000-8

45310000-3

45315100-9

45300000-0

Miesto vykonania
SK042:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Areál depa Dopravného podniku, a.s., Bardejovská č.6, 043 29 Košice
Opis obstarávania
Opis obstarávania Technologické zariadenie skúšobne je umiestnené v troch priestoroch - v skúšobni, strojovni a vo velíne. Vlastné skúšky sa realizujú v skúšobni a to v úspornom zapojení dvoch strojov umiestnených na zdvíhacích stoloch. V tomto priestore sa tiež uskutočňujú skúšky vinutí prostredníctvom VN zdroja. Riadenie skúšok, ovládanie zdrojov potrebných na skúšky sa realizuje z velína, kde sú umiestnené ovládacie pulty a rozvádzače, ktoré sú dodávkou technológie. Napájacie zdroje sú umiestnené v strojovni, ktorá sa nachádza v strojovni pod velínom a skúšobňou. Skúšky, ktoré sa majú vykonávať na točivých elektrických strojoch definujú príslušné STN.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
549 545,31:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
15:
Informácie o variantoch
Informácie o opciách
Informácie o elektronických katalógoch
Informácie o fondoch EÚ
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Predmet zákazky bude realizovaný v rámci kohézneho fondu, OP Integrovaná infraštruktúra Kód vyzvania:OPII-101-3.1-DPMK-ZAKLAD2
Doplňujúce informácie

Názov
Dielenský nábytok
Časť č.: 4
Dodatočné kódy CPV
39100000-3

39151200-7

39150000-8

43800000-1

60000000-8

Miesto vykonania
SK042:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Areál depa Dopravného podniku, a.s., Bardejovská č.6, 043 29 Košice
Opis obstarávania
Zariadenie dielní, prevádzkových a kancelárskych priestorov v rámci novej haly
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
131 292,28:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
15:
Informácie o variantoch
Informácie o opciách
Informácie o elektronických katalógoch
Informácie o fondoch EÚ
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Predmet zákazky bude realizovaný v rámci kohézneho fondu, OP Integrovaná infraštruktúra Kód vyzvania:OPII-101-3.1-DPMK-ZAKLAD2
Doplňujúce informácie

Názov
Náradie
Časť č.: 5
Dodatočné kódy CPV
43800000-1

42650000-7

42670000-3

42912310-8

43830000-0

42620000-8

42636000-3

51514000-8

45300000-0

45310000-3

45315100-9

60000000-8

Miesto vykonania
SK042:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Areál depa Dopravného podniku, a.s., Bardejovská č.6, 043 29 Košice
Opis obstarávania
Náradie potrebné pre zabezpečenie výrobných činností údržby, opravy a servisu električiek v novej hale električiek.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
495 274,04:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
15:
Informácie o variantoch
Informácie o opciách
Informácie o elektronických katalógoch
Informácie o fondoch EÚ
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Predmet zákazky bude realizovaný v rámci kohézneho fondu, OP Integrovaná infraštruktúra Kód vyzvania:OPII-101-3.1-DPMK-ZAKLAD2
Doplňujúce informácie

Názov
Stĺpové zdviháky
Časť č.: 6
Dodatočné kódy CPV
42413000-4

51514000-8

45300000-0

45310000-3

45315100-9

60000000-8

Miesto vykonania
SK042:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Areál depa Dopravného podniku, a.s., Bardejovská č.6, 043 29 Košice
Opis obstarávania
Stĺpové zdviháky budú využívané pre zabezpečenie manipulácie s vozidlami na koľajiskách v novej hale.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
852 949,60:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
15:
Informácie o variantoch
Informácie o opciách
Informácie o elektronických katalógoch
Informácie o fondoch EÚ
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Predmet zákazky bude realizovaný v rámci kohézneho fondu, OP Integrovaná infraštruktúra Kód vyzvania:OPII-101-3.1-DPMK-ZAKLAD2
Doplňujúce informácie

Názov
Pojazdná plošina
Časť č.: 7
Dodatočné kódy CPV
42416300-8

51514000-8

60000000-8

Miesto vykonania
SK042:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Areál depa Dopravného podniku, a.s., Bardejovská č.6, 043 29 Košice
Opis obstarávania
Pojazdná plošina na vykonávanie karosársky prác pri údržbe, oprave a servise vozidiel.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
10 123,43:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
15:
Informácie o variantoch
Informácie o opciách
Informácie o elektronických katalógoch
Informácie o fondoch EÚ
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Predmet zákazky bude realizovaný v rámci kohézneho fondu, OP Integrovaná infraštruktúra Kód vyzvania:OPII-101-3.1-DPMK-ZAKLAD2
Doplňujúce informácie

Názov
Kovoobrábacie stroje
Časť č.: 8
Dodatočné kódy CPV
42620000-8

42650000-7

42670000-3

43830000-0

51514000-8

45300000-0

45310000-3

45315100-9

60000000-8

Miesto vykonania
SK042:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Areál depa Dopravného podniku, a.s., Bardejovská č.6, 043 29 Košice
Opis obstarávania
Budú slúžiť na opravu/úpravu jednotlivých dielov podvozkov, príp. iných dielov električiek
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
784 971,75:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
15:
Informácie o variantoch
Informácie o opciách
Informácie o elektronických katalógoch
Informácie o fondoch EÚ
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Predmet zákazky bude realizovaný v rámci kohézneho fondu, OP Integrovaná infraštruktúra Kód vyzvania:OPII-101-3.1-DPMK-ZAKLAD2
Doplňujúce informácie

Názov
Lis na nalisovanie železničných súkolesí
Časť č.: 9
Dodatočné kódy CPV
42636000-3

45300000-0

45310000-3

45315100-9

51514000-8

60000000-8

Miesto vykonania
SK042:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Areál depa Dopravného podniku, a.s., Bardejovská č.6, 043 29 Košice
Opis obstarávania
Lis na lisovanie železničných súkolesí slúži na a zlisovanie a nalisovanie kolies z podvozkovej osi dvojkolesia podvozku.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
751 436,98:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
15:
Informácie o variantoch
Informácie o opciách
Informácie o elektronických katalógoch
Informácie o fondoch EÚ
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Predmet zákazky bude realizovaný v rámci kohézneho fondu, OP Integrovaná infraštruktúra Kód vyzvania:OPII-101-3.1-DPMK-ZAKLAD2
Doplňujúce informácie

Názov
Zariadenie kováčskej vyhne
Časť č.: 10
Dodatočné kódy CPV
43800000-1

39150000-8

43830000-0

45300000-0

45310000-3

45315100-9

51514000-8

60000000-8

Miesto vykonania
SK042:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Areál depa Dopravného podniku, a.s., Bardejovská č.6, 043 29 Košice
Opis obstarávania
Slúži na tvarovanie oceľových súčiastok potrebných pre výrobu, údržbu, alebo opravy električiek. Dielňa bude vybavená kováčskou vyhňou s nákovou. Odvod dymových plynov od vyhne je cez dýmnik vyhne, vrchným napojením na komín, ktorý je vyvedený 1 m nad hrebeň strechy. V dielni bude inštalovaná aj rovnacia oceľová doska, ktorá bude slúžiť na vyrovnávanie rôznych oceľových súčiastok. Ďalej bude v dielni navrhnutá popúšťacia pec, v ktorej bude možné zohrievať rôzne kovové diely až na teplotu + 650°C. Pri peci je navrhnuté kaliace pracovisko, ktoré sa skladá z kaliaceho stola, kaliacich nádob na vodu a olej a ventilátorom pre kalenie súčiastok na vzduchu.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
44 963,61:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
15:
Informácie o variantoch
Informácie o opciách
Informácie o elektronických katalógoch
Informácie o fondoch EÚ
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Predmet zákazky bude realizovaný v rámci kohézneho fondu, OP Integrovaná infraštruktúra Kód vyzvania:OPII-101-3.1-DPMK-ZAKLAD2
Doplňujúce informácie

ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Podmienky účasti osobného postavenia sú uvedené: Súťažné podklady, Kapitola A.2 - Podmienky účasti uchádzačov, Časť I., Podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia (podľa § 32 ZVO) pre každú časť predmetu zákazky. V nadväznosti na ustanovenie § 32 ods. 3 ZVO, obstarávateľ nie je oprávnený použiť údaje z informačných systémov verejnej správy podľa § 1 ods. 3 zákona č. 177/2018 Z. z. o niektorých opatreniach na znižovanie administratívnej záťaže využívaním informačných systémov verejnej správy a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon proti byrokracii); obstarávateľ nie je orgánom verejnej moci.
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Nepožaduje sa
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Nepožaduje sa
Technická a odborná spôsobilosť
Objektívne pravidlá a kritériá účasti
Informácie o vyhradených zákazkách
Požadované zábezpeky a záruky
Obstarávateľ požaduje viazanosť ponuky zabezpečiť zábezpekou ponuky v zmysle § 46 zákona o verejnom obstarávaní. Pre 1. časť MUZ II - C2 - Oznamovacie zariadenia vo výške nevyžaduje sa Pre 2. časť MUZ II - C3 - Diagnostické zariadenie - geometria kolies vo výške 10 000,00 ? Pre 3. časť MUZ II - C4 - Skúšobňa elektromotorov vo výške 10 000,00 ? Pre 4. časť MUZ II - C5 - Dielenský nábytok vo výške nevyžaduje sa Pre 5. časť MUZ II - C6 - Náradie vo výške 10 000,00 ? Pre 6. časť MUZ II - C7 - Stĺpové zdviháky vo výške 25 000,00 ? Pre 7. časť MUZ II - C8 - Pojazdná plošina vo výške nevyžaduje sa Pre 8. časť MUZ II - C9 - Kovoobrábacie stroje vo výške 25 000,00 ? Pre 9. časť MUZ II - C10 - Lis na nalisovanie železničných súkolesí vo výške 25 000,00 ? Pre 10. časť MUZ II - C11 - Zariadenie kováčskej vyhne vo výške nevyžaduje sa Podmienky zloženia a uvoľnenia zábezpeky sú uvedené v Súťažných podkladoch.
Hlavné podmienky financovania a spôsoby platieb a/alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa tieto podmienky a spôsoby riadia
1. Predmet zákazky bude spolufinancovaný NFP poskytnutým obstarávateľovi z KF v rámci OP Integrovaná Infraštruktúra Poskytovateľom NFP je riadiaci orgán MDV SR. 2. Obstarávateľ neposkytuje zálohy na plnenie predmetu zákazky. 3. Platba za plnenie predmetu zákazky sa bude realizovať formou bezhotovostného platobného styku v mene EUR, bankovým prevodom na účet, a to na základe vystavenej faktúry so splatnosťou 60 dní. 4. Ďalšie podrobnosti týkajúce sa financovania predmetu zákazky sú uvedené v návrhu zmluvy v Kapitole B.3. Obchodné podmienky 5. Názov projektu Modernizácia údržbovej základne v Košiciach, realizácia II. etapa, ITMS : NFP311030CFN1 6. Predmet zákazky bude spolufinancovaný ďalej z vlastných finančných prostriedkov verejného obstarávateľa, z úveru, zo štátneho rozpočtu.
Právna forma, ktorú má vytvoriť skupina hospodárskych subjektov, ktorej sa zadá zákazka
Záujemcom/uchádzačom môže byť fyzická osoba alebo právnická osoba vystupujúca voči obstarávateľovi samostatne alebo skupina fyzických alebo právnických osôb vystupujúca voči obstarávateľovi spoločne. Obstarávateľ nevyžaduje od skupiny dodávateľov, v zmysle § 37 ZVO, vytvorenie právnej formy do predloženia ponuky. Obstarávateľ vyžaduje, aby členovia skupiny dodávateľov splnomocnili, na základe písomne udelenej plnej moci s podpisom osoby oprávnenej konať za každého člena skupiny dodávateľov, jedného člena skupiny dodávateľov na doručovanie písomností, kontakt a komunikáciu s obstarávateľom za všetkých členov skupiny dodávateľov (viď Príloha č. 4 k SP). V prípade prijatia ponuky skupiny dodávateľov obstarávateľ vyžaduje, z dôvodu riadneho plnenia zmluvy, vytvorenie právnej formy, v súlade s § 37 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní, pred uzatvorením zmluvy, v súlade s príslušnými všeobecne záväznými právnymi predpismi
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
1. Lehota splatnosti faktúr 60 dní od doručenia faktúry. Preddavky sa neposkytujú. Na faktúrach bude predávajúci uvádzať názov projektu a ITMS kód projektu. 2. Obstarávateľ vyžaduje záručnú lehotu na na všetky časti PZ minimálne 36 mesiacov. 3. Začatiu plnenia zmluvy s úspešným uchádzačom predchádza štandardná ex post/finančná kontrola VO a schválenie dokumentácie z procesu VO RO/SO. Ak RO/SO neschváli dokumentáciu z VO, obstarávateľ si vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy a to bez finančných nárokov všetkých strán a ďalej postupovať v súlade s pokynmi RO/SO a so ZVO. 4.Úspešný uchádzač v pozícii predávajúceho sa zaväzuje strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s uskutočnením predmetu tejto zmluvy, kedykoľvek počas platnosti a účinnosti príslušnej zmluvy o poskytnutí NFP zo strany oprávnených osôb na výkon kontroly/auditu v zmysle príslušných právnych predpisov SR a EÚ. Porušenie tejto povinnosti dodávateľa je podstatným porušením zmluvy, ktoré oprávňuje kupujúceho od zmluvy odstúpiť.
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
OPIS
Druh postupu
Verejná súťaž
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácie o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ:
Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 2022-12-16T12:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Trvanie ponuky v mesiacoch (od uplynutia lehoty na predkladanie ponúk): 12
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1.Obstarávateľ podľa § 41 ods. 1 písm. a) b) ZVO vyžaduje, aby uchádzači predložili údaje o subdodávateľoch a aby navrhovaní subdodávatelia spĺňali podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia a neexistovali u nich dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až g) a ods. 7 ZVO. Prípadné zadanie podielu zákazky subdodávateľom bude podľa § 41 ZVO upravené v zmluve. 2.Obstarávateľ vyžaduje, aby úspešný uchádzač predložil pred podpisom zmluvy informácie aj o ďalších subdodávateľoch v zmysle znenia § 2 ods. 1 písm. a) bod 7 z.č. 315/2016 Z. z. Podrobnejšie informácie sú v SP. 3. Zmluva nadobudne platnosť podpisom zmluvných strán a účinnosť po splnení všetkých odkladacích podmienok uvedených v SP a v zmluve. 4.Zmluva bude podpísaná s úspeš. uchádzačom len za predpokladu splnenia požiadaviek z.č. 315/2016 Z.z. (zápis v RPVS) 5.Úspešný uchádzač sa zaväzuje strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s uskutočnením predmetu zmluvy, kedykoľvek počas platnosti a účinnosti príslušnej zmluvy o poskytnutí nenávratného finan. príspevku(NFP)uzavretej obstarávateľom ako prijímateľom NFP za účelom financovania predmetu zákazky, zo strany oprávnených osôb na výkon kontroly/auditu v zmysle prísluš.právnych predpisov SR a EÚ, najmä z.č. 528/2008 Z.z. o pomoci a podpore poskytovanej z fondov EÚ v z.n.p. a z.č. 357/2015 Z .z. o finančnej kontrole a audite a o zmene a doplnení niektorých zákonov a príslušnej Zmluvy o NFP a jej príloh vrátane VZP pre také zmluvy a poskytnúť týmto orgánom riadne a včas všetku potrebnú súčinnosť. Porušenie tejto povinnosti dodávateľa je podstatným porušením zmluvy, ktoré oprávňuje objednávateľa od zmluvy odstúpiť. 6.Obstarávateľ si vyhradzuje právo nepristúpiť k podpisu zmluvy alebo odstúpiť od zmluvy s úspešným uchádzačom/dodávateľom bez akýchkoľvek sankcií, v prípade ak výsledky finančnej kontroly poskytovateľa NFP alebo ÚVO neumožňujú financovanie výdavkov súvisiacich s predmetom zákazky ako výsledku procesu VO. 7.VO bude realizované v súlade s § 13 v spojení s § 20 ZVO prostredníctvom funkcionality EP EVO ver. 18, vrátane komunikácie, predkladania a vyhodnocovania ponúk. Záujemca/uchádzač postupuje podľa pokynov uvedených v SP a na web stránke ÚVO https://www.uvo.gov.sk/viac-o-is-evo-5f6.htmll. Prístup k zákazke v systéme EVO získa záujemca registráciou do EP EVO ak tak už neurobil skôr. Priamy a neobmedzený prístup k SP získa uchádzač na profile Obstarávateľa. Vysvetľovanie SP sa bude realizovať prostredníctvom funkcionality EP EVO. Pre účely komunikácie a výmeny informácií vo verejnom obstarávaní sa za moment doručenia dôležitých písomností medzi Obstarávateľom a záujemcom/uchádzačom, najmä písomností, s doručením ktorých ZVO spája plynutie lehôt, považuje deň odoslania takejto písomnosti funkcionalitou IS EVO. 8.Ostatné informácie sú v SP. 9.Predmetné VO nie je zelené, sociálne. Je inovatívne.
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-11-11T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Momentálne nie je k dispozícii žiadny webinár otázok a odpovedí, čoskoro však budú vypísané nové.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
31.3.2024 - Daň z pridanej hodnoty
Kurzy mien 27.3.2024
1 EUR1,08 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (-0)
1 EUR4,31 PLN (+0,01)
1 EUR25,32 CZK (+0,05)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA