dnes je 19.4.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
november 2022
PoUtStŠtPiSoNe
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    
<október  december>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 25/PRO/2022
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Mesto Lučenec
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00316181
Novohradská 1, 98401 Lučenec

Slovensko
Kontaktná osoba: Mesto Lučenec
Telefón: +421 474325405 / 474322360 Fax: +421 474326045
Email: ivan.janak@lucenec.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/452179
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: iné (vyplňte prílohu A.I)
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: 25/PRO/2022
Hlavný kód CPV
09310000-5
Druh zákazky
Stručný opis:
Výsledkom vytvorenia tohto DNS je zriadenie DNS, prostredníctvom ktorého sa budú priebežne, podľa potreby verejného obstarávateľa, zadávať jednotlivé zákazky na dodávku elektrickej energie a dodávku zemného plynu počas 48 mesiacov po zriadení DNS, vrátane distribučných služieb a zodpovednosti za odchýlku, podľa konkrétnych potrieb verejného obstarávateľa. Plnenia na základe tohto DNS bude realizované v zmysle dohodnutých podmienok vo výzve na predkladanie ponúk. Konkrétny rozsah predmetu zákazky, podrobná špecifikácia, ako aj ostatné doplňujúce informácie budú súčasťou jednotlivých výziev na predkladanie ponúk v rámci zriadeného DNS, ktoré budú zaslané všetkým zaradeným záujemcom do jednotlivých kategórií prostredníctvom elektronického prostriedku eZakazky. Keďže ceny za dodávky elektrickej energie a plynu sú na trhu momentálne nepredvídateľné, PHZ verejný obstarávateľ vyjadruje podľa § 6 ods. 10 a 17 množstvom a nie finančným vyjadrením. Predpokladaná spotreba elektrickej energie a plynu za 48 mesiacov je podľa aktuálnej spotreby za celé DNS, za obidve kategórie na obdobie 48 mesiacov je 23 420 MWh.
Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 1,00
bez DPH
Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 2
OPIS
Názov
Dodávka elektrickej energie
Časť č.: 1
Dodatočné kódy CPV
09310000-5

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK032:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Miestom dodania predmetu zákazky sú objekty v správe verejného obstarávateľa.
Opis obstarávania:
Výsledkom vytvorenia tohto DNS je zriadenie DNS, prostredníctvom ktorého sa budú priebežne, podľa potreby verejného obstarávateľa, zadávať jednotlivé zákazky na dodávku elektrickej energie počas 48 mesiacov po zriadení DNS, vrátane distribučných služieb a zodpovednosti za odchýlku, podľa konkrétnych potrieb verejného obstarávateľa. Plnenia na základe tohto DNS bude realizované v zmysle dohodnutých podmienok vo výzve na predkladanie ponúk. Konkrétny rozsah predmetu zákazky, podrobná špecifikácia, ako aj ostatné doplňujúce informácie budú súčasťou jednotlivých výziev na predkladanie ponúk v rámci zriadeného DNS, ktoré budú zaslané všetkým zaradeným záujemcom do jednotlivých kategórií prostredníctvom elektronického prostriedku eZakazky. Keďže ceny za dodávky elektrickej energie sú na trhu momentálne nepredvídateľné, PHZ verejný obstarávateľ vyjadruje podľa § 6 ods. 10 a 17 množstvom a nie finančným vyjadrením. Predpokladaná spotreba elektrickej energie za 48 mesiacov je podľa aktuálnej spotreby 6 260 MWh.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
1,00:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
48:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o obmedzeniach počtu uchádzačov, ktorí budú vyzvaní na účasť
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie:

Názov
Dodávka zemného plynu
Časť č.: 2
Dodatočné kódy CPV
09123000-7

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK032:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Miestom dodania predmetu zákazky sú objekty v správe verejného obstarávateľa.
Opis obstarávania:
Výsledkom vytvorenia tohto DNS je zriadenie DNS, prostredníctvom ktorého sa budú priebežne, podľa potreby verejného obstarávateľa, zadávať jednotlivé zákazky na dodávku zemného plynu počas 48 mesiacov po zriadení DNS, vrátane distribučných služieb a zodpovednosti za odchýlku, podľa konkrétnych potrieb verejného obstarávateľa. Plnenia na základe tohto DNS bude realizované v zmysle dohodnutých podmienok vo výzve na predkladanie ponúk. Konkrétny rozsah predmetu zákazky, podrobná špecifikácia, ako aj ostatné doplňujúce informácie budú súčasťou jednotlivých výziev na predkladanie ponúk v rámci zriadeného DNS, ktoré budú zaslané všetkým zaradeným záujemcom do jednotlivých kategórií prostredníctvom elektronického prostriedku eZakazky.Keďže ceny za dodávky plynu sú na trhu momentálne nepredvídateľné, PHZ verejný obstarávateľ vyjadruje podľa § 6 ods. 10 a 17 množstvom a nie finančným vyjadrením. Predpokladaná spotreba plynu za 48 mesiacov je podľa aktuálnej spotreby 17 160 MWh.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
1,00:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
48:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o obmedzeniach počtu uchádzačov, ktorí budú vyzvaní na účasť
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie:

ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 ZVO. Splnenie podmienok účasti preukazuje záujemca dokladmi podľa § 32 ods. 2 ZVO: -písm. a) doloženým výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace, -písm. b) doloženým potvrdením zdravotnej poisťovne a Sociálnej poisťovne nie starším ako tri mesiace, -písm. c) doloženým potvrdením miestne príslušného daňového úradu a miestne príslušného colného úradu nie starším ako tri mesiace, -písm. d) doloženým potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace, -písm. e) doloženým dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky, -písm. f) doloženým čestným vyhlásením. V súvislosti s využívaním údajov z informačných systémov verejnej správy podľa § 32 ods. 3 ZVO, uchádzač nie je povinný predkladať: a)doklad podľa písm. a), v tomto prípade je však povinný verejnému obstarávateľovi poskytnúť údaje na vyžiadanie výpisu z registra trestov ohľadne fyzickej osoby potrebné na vyžiadanie výpisu z registra trestov prostredníctvom portálu www.oversi.gov.sk v rozsahu https://www.uvo.gov.sk/zaujemcauchadzac/registre-o-hospodarskych-subjektoch/zoznamhospodarskych-subjektov-774.html resp. využije vzor č. 3 SP. Údaje potrebné pre vyžiadanie výpisu z registra trestov právnickej osoby si verejný obstarávateľ vyhľadá v ponuke uchádzača (jeho identifikácii) a skontroluje v obchodnom registri; b)doklad podľa písm. b), ktorým je zdravotnej poisťovne a Sociálnej poisťovne; c)doklad podľa písm. c), ktorým je potvrdením miestne príslušného daňového úradu a miestne príslušného colného úradu; d)doklad podľa písm. d), ktorým je potvrdenie príslušného súdu, že nebol na majetok uchádzača vyhlásený konkurz, nie je v reštrukturalizácii, nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku; e)doklad podľa písm. e), ktorým je výpis z OR SR alebo výpis zo ŽR SR. Uvedené platí pre uchádzačov taxatívne vymenovaných v § 2 ods. 2 zákona č. 272/2015 Z. z. o registri právnických osôb, podnikateľov a orgánov verejnej moci a o zmene a doplnení niektorých zákonov. V ostatných prípadoch je uchádzač naďalej povinný predložiť doklad podľa písm. e). V prípade, ak by verejný obstarávateľ v období vyhodnotenia splnenia podmienok účasti uchádzačov vo verejnom obstarávaní nemal možnosť prístupu k portálu www.oversi.gov.sk , je oprávnený vyžiadať si od uchádzačov originál príslušného výpisu/dokladu, resp. jeho osvedčenú kópiu. Ak záujemca má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva niektoré z dokladov alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. Ak právo štátu záujemcu so sídlom, miestom podnikania alebo obvyklým pobytom mimo územia Slovenskej republiky neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, môže ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu záujemcu. Záujemca, ktorý o zapísanie do zoznamu hospodárskych subjektov požiadal, môže preukázať splnenie podmienok účasti osobného postavenia zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov podľa § 152 ods. 1 ZVO. Verejný obstarávateľ uzná rovnocenný zápis alebo potvrdenie o zápise vydané príslušným orgánom iného členského štátu, ktorým záujemca preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní. Vzhľadom k obmedzenému počtu znakov v oznámení o vyhlásení verejného obstarávania, úplné znenie podmienok účasti osobného postavenia je uvedené v SP.
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Nepožaduje sa.
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Nepožaduje sa.
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky:
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
DRUH POSTUPU
Druh postupu
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Áno
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ:
Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 2022-12-12T09:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
Splnenie podmienky účasti, týkajúce sa osobného postavenia, môže záujemca predbežne nahradiť Jednotným európskym dokumentom podľa § 39 ZVO https://www.uvo.gov.sk/legislativametodikadohlad/jednotny-europsky-dokument-605.html. Komunikácia a výmena informácií vo verejnom obstarávaní sa uskutočňuje písomne, prostredníctvom elektronických prostriedkov v zmysle § 20 ZVO. Komunikácia vrátane doručovania pre účely tohto verejného obstarávania sa bude uskutočňovať spôsobom určeným funkcionalitou elektronického prostriedku eZakazky na portáli https://www.ezakazky.sk/lucenec/index.cfm?module=customer&page=ShowProfile&ItemID=78954612&. Registrácia a prihlasovanie: - ak ešte záujemca nemá zriadené konto v elektronickom prostriedku, klikne na tlačítko registrovať nového dodávateľa, vyplní údaje a postupuje podľa pokynov uvedených pri registrácii v elektronickom nástroji. Po registrácii mu bude na ním uvedenú e-mailovú adresu doručené prístupové údaje, ktorými sa prihlási do elektronického prostriedku. Ak už záujemca má v elektronickom prostriedku zriadené konto, prihlási sa svojim prihlasovacím menom a heslom; v prípade, ak ho zabudol, klikne na tlačítko Zabudli ste heslo? Po kliknutí na tlačítko sa zobrazí jednoduchý formulár, kde je potrebné zadať prihlasovací e-mail a po kliknutí na tlačidlo Odoslať elektronický prostriedok vygeneruje nové heslo a odošle ho na zadaný e-mail, ktorým sa záujemca prihlási do elektronického prostriedku alebo prihlási sa prostredníctvom eID. Verejný obstarávateľ umožňuje bezodplatne neobmedzený, úplný a priamy prístup k súťažným podkladom a ďalšej doplňujúcej dokumentácii na profile https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/5032, ktorý ho presmeruje na úložisko dokumentov na portáli elektronického prostriedku pre účely tohto verejného obstarávania. Vysvetlenie informácií potrebných na preukázanie splnenia podmienok účasti sa bude uskutočňovať výlučne elektronicky a verejný obstarávateľ ho bezodkladne oznámi všetkým záujemcom, najneskôr však šesť dní pred uplynutím lehoty na predkladanie žiadosti o účasť za predpokladu, že o vysvetlenie sa požiada dostatočne vopred v elektronickom prostriedku www.ezakazky.sk. Predkladanie žiadosti o účasť sa bude uskutočňovať výlučne elektronicky prostredníctvom vyššie uvedeného elektronického prostriedku tak, že uchádzač vkladá svoju elektronickú žiadosť o účasť do elektronického prostriedku v komunikačných formátoch a spôsobom určeným verejným obstarávateľom v SP. Ďalšie informácie k spracovaniu a predloženiu žiadosti o účasť a o elektronickej komunikácii, vzhľadom k obmedzenému počtu znakov v tomto oznámení o vyhlásení verejného obstarávania, sú uvedené v SP, ktoré sú zverejnené v profile verejného obstarávateľa. Momentom doručenia pre účely elektronickej komunikácie sa rozumie moment odoslania informácií alebo dokumentov jednej strany komunikácie, nakoľko tieto sa nachádzajú okamžite v dispozičnej sfére druhej strany komunikácie. Verejný obstarávateľ uskutočnil prípravné trhové konzltácie, bližšie informácie o PTK sú zverejnené na: https://www.lucenec.sk/archiv-verejnych-obstaravani.phtml?id_menu=80681&module_action__215095__id_ci=416939#m_215095. Predmetné verejné obstarávanie je zelené verejné obstarávanie, nie je zamerané na sociálne aspekty a nie je obstarávaním inovácií.
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Presné informácie o termínoch na postup preskúmania: Podľa ZVO.
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
2022-11-11T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Posledné novely zákona o verejnom obstarávaní

Lektor: Mgr. Ľubomír Kubička

Dátum: 29.4.2024

Čas konania: 14:00 - 15:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
25.4.2024 - Odvody

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 18.4.2024
1 EUR1,07 USD (+0,01)
1 EUR0,86 GBP (+0,01)
1 EUR4,33 PLN (-0,02)
1 EUR25,25 CZK (+0,03)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA