dnes je 16.4.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2023
PoUtStŠtPiSoNe
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    
<apríl  jún>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia
FNsP FDR/RVO/2212/2023
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
Typ oznámenia: Toto oznámenie poskytuje len predbežné informácie
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Fakultná nemocnica s poliklinikou F.D. Roosevelta Banská Bystrica
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00165549
Námestie L. Svobodu 1, 97517 Banská Bystrica

Slovensko
Kontaktná osoba: Fakultná nemocnica s poliklinikou F.D. Roosevelta Banská Bystrica
Telefón: +421 484413240
Email: khusikova@nspbb.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.fnspbb.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
KOMUNIKÁCIA
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedenej adrese
DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĹA
Organizácia riadená verejným právom
HLAVNÁ ČINNOSŤ
Zdravotníctvo
ODDIEL II: PREDMET
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II: 1
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
FNsP FDR/RVO/2212/2023:
Hlavný kód CPV
33141625-7
Druh zákazky
Stručný opis
Prípravné trhové konzultácie k predmetu zákazky Dodávka diagnostických súprav a spotrebného materiálu pre Centrálny laboratórny komplex vrátane prenájmu a servisu automatických analytických systémov. Predmet zákazky je rozdelený na tri časti v závislosti od požadovaných technicko-medicínskych a funkčných parametrov v nasledovnom rozsahu. Časť č. 1 Modul pre biochemickú a imunochemickú diagnostiku, Časť č. 2 Modul pre chemickú analýzu moču a vyšetrenie močového sedimentu, Časť č. 3. Modul pre vyšetrenia kompletného krvného obrazu a iných typov telových tekutín Vo vzťahu k zamýšľanému verejnému obstarávaniu k predmetnej zákazke verejný obstarávateľ realizuje prípravné trhové konzultácie a predbežné zapojenie hospodárskych subjektov a odbornej verejnosti na účel prípravy následného predmetu verejného obstarávania, overenia si aktuálnosti, objektívnosti a primeranosti požiadaviek na plnenie predmetu zákazky, ako i stanovenia nediskriminačných podmienok. Bližšie informácie o navrhovanom opise predmetu zákazky sú publikované a sprístupnené na: https://josephine.proebiz.com/sk/tender/41240/summary
Celková odhadovaná hodnota
Informácie o častiach
3:
OPIS
Názov
Modul pre biochemickú a imunochemickú diagnostiku
Časť č.: 1
Dodatočné kódy CPV
33124100-6

38434500-1

50400000-9

51430000-5

Miesto vykonania
SK032:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Fakultná nemocnica s poliklinikou F. D. Roosevelta, Námestie L. Svobodu 1, 975 17 Banská Bystrica. Oddelenie Centrálny laboratórny komplex 1. poschodie.
Opis obstarávania
Prípravné trhové konzultácie k predmetu zákazky Dodávka diagnostických súprav a spotrebného materiálu pre Biochemickú a imunochemickú diagnostiku pre Centrálny laboratórny komplex vrátane prenájmu a servisu automatických analytických systémov. Vo vzťahu k zamýšľanému verejnému obstarávaniu k predmetnej zákazke verejný obstarávateľ realizuje prípravné trhové konzultácie a predbežné zapojenie hospodárskych subjektov a odbornej verejnosti na účel prípravy následného predmetu verejného obstarávania, overenia si aktuálnosti, objektívnosti a primeranosti požiadaviek na plnenie predmetu zákazky, ako i stanovenia nediskriminačných podmienok. Bližšie informácie o navrhovanom opise predmetu zákazky sú publikované a sprístupnené na: https://josephine.proebiz.com/sk/tender/41240/summary
Doplňujúce informácie

Názov
Modul pre chemickú analýzu moču a vyšetrenia močového sedimentu
Časť č.: 2
Dodatočné kódy CPV
33124100-6

38434500-1

51430000-5

50400000-9

Miesto vykonania
SK032:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Fakultná nemocnica s poliklinikou F. D. Roosevelta, Námestie L. Svobodu 1, 975 17 Banská Bystrica. Oddelenie Centrálny laboratórny komplex 1. poschodie.
Opis obstarávania
Prípravné trhové konzultácie k predmetu zákazky Dodávka diagnostických súprav a spotrebného materiálu pre Chemickú analýzu moču a vyšetrenie močového sedimentu, pre Centrálny laboratórny komplex vrátane prenájmu a servisu automatických analytických systémov. Vo vzťahu k zamýšľanému verejnému obstarávaniu k predmetnej zákazke verejný obstarávateľ realizuje prípravné trhové konzultácie a predbežné zapojenie hospodárskych subjektov a odbornej verejnosti na účel prípravy následného predmetu verejného obstarávania, overenia si aktuálnosti, objektívnosti a primeranosti požiadaviek na plnenie predmetu zákazky, ako i stanovenia nediskriminačných podmienok. Bližšie informácie o navrhovanom opise predmetu zákazky sú publikované a sprístupnené na: https://josephine.proebiz.com/sk/tender/41240/summary
Doplňujúce informácie

Názov
Modul pre vyšetrenia kompletného krvného obrazu a iných typov telových tekutín
Časť č.: 3
Dodatočné kódy CPV
33124100-6

38434500-1

51430000-5

50400000-9

Miesto vykonania
SK032:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Fakultná nemocnica s poliklinikou F. D. Roosevelta, Námestie L. Svobodu 1, 975 17 Banská Bystrica. Oddelenie Centrálny laboratórny komplex 1. poschodie.
Opis obstarávania
Prípravné trhové konzultácie k predmetu zákazky Dodávka diagnostických súprav a spotrebného materiálu pre vyšetrenia kompletného krvného obrazu a iných typov telových tekutín, pre Centrálny laboratórny komplex vrátane prenájmu a servisu automatických analytických systémov. Vo vzťahu k zamýšľanému verejnému obstarávaniu k predmetnej zákazke verejný obstarávateľ realizuje prípravné trhové konzultácie a predbežné zapojenie hospodárskych subjektov a odbornej verejnosti na účel prípravy následného predmetu verejného obstarávania, overenia si aktuálnosti, objektívnosti a primeranosti požiadaviek na plnenie predmetu zákazky, ako i stanovenia nediskriminačných podmienok. Bližšie informácie o navrhovanom opise predmetu zákazky sú publikované a sprístupnené na: https://josephine.proebiz.com/sk/tender/41240/summary
Doplňujúce informácie

PREDPOKLADANÝ DÁTUM ZVEREJNENIA OZNÁMENIA O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
2023-07-20T00:00:00
ODDIEL IV: POSTUP
OPIS
Informácie o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Cieľom je informovať trh o pripravovanej zákazke a získať spätnú väzbu od potencionálnych záujemcov, stanoviť v pripravovanom verejnom obstarávaní objektívne parametre a požiadavky na predmet zákazky tak, aby boli dodržané princípy verejného obstarávania uvedené v zákone o verejnom obstarávaní. Účasť na PTK je dobrovoľná. Rozhodnutie hospodárskeho subjektu zúčastniť sa PTK na vyššie uvedený predmet zákazky musí byť slobodné a vážne. Hospodársky subjekt si musí byť vedomý zákonnej úpravy PTK, a to najmä dôsledkov vyplývajúcich z účasti hospodárskeho subjektu na PTK so zreteľom na § 25 a § 40 ods. 7 ZoVO. Hospodárske subjekty, ktoré sa zúčastnia PTK, sa môžu za podmienok uvedených v § 25 ods. 2 ZoVO, zúčastniť pripravovaného verejného obstarávania a predložiť ponuku. PTK budú prebiehať prostredníctvom systému JOSEPHINE. Hospodársky subjekt potvrdí svoj záujem o účasť na PTK tým, že predloží svoj návrh elektronicky prostredníctvom na to určeného rozhrania elektronického prostriedku JOSEPHINE. Predkladanie návrhov je umožnené iba registrovaným hospodárskym subjektom. Hospodársky subjekt v rámci svojho návrhu má možnosť vyjadriť sa k objektivite navrhovaného opisu predmetu zákazky, prípadne ho doplniť o ďalšie vhodné objektívne parametre, ktoré však nesmú mať diskriminačný charakter. Hospodárske subjekty sú povinné dodržať obsahovú a formálnu štruktúru predloženého návrhu opisu predmetu zákazky, t.j. nepredkladať vlastné návrhy v inej štruktúre, ktoré by úplne menili požiadavky verejného obstarávateľa. Bližšie informácie a termíny PTK sú publikované a sprístupnené na: https://josephine.proebiz.com/sk/tender/41240/summary Ak to bude potrebné a vhodné, verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo ďalšej fázy PTK, a to v závislosti od predložených ponúk. Verejný obstarávateľ oznámi všetkým hospodárskym subjektom, ktoré predložili návrhy do PTK, konkrétny dátum, čas, miesto a spôsob uskutočnenia ďalšej fázy PTK, a to prostredníctvom komunikačného rozhrania systému JOSEPHINE. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo výberu konkrétneho termínu konania ďalšej fázy PTK, pričom bude prihliadať na časové možnosti hospodárskych subjektov. Rovnako si tak verejný obstarávateľ vyhradzuje právo voľby spôsobu konania ďalšej fázy PTK (osobne, online). PTK budú prebiehať za účasti zástupcov verejného obstarávateľa a zástupcu/zástupcov hospodárskeho subjektu (t. j. osobitne s každým hospodárskym subjektom). Verejný obstarávateľ odporúča, aby sa PTK za hospodársky subjekt zúčastnili aj osoby/experti majúce skúsenosti s plnením rovnakých resp. obdobných plnení. Verejný obstarávateľ očakáva od účastníkov ďalšej fázy PTK aktívnu participáciu. Pred samotnou prezentáciou bude hospodárskemu subjektu predložené poučenie o zákonnej úprave PTK a prípadných dôsledkoch vyplývajúcich z účasti hospodárskeho subjektu na PTK (§ 25 a § 40 ods. 7 zákona o verejnom obstarávaní). Verejný obstarávateľ upozorňuje, že ďalšia fáza PTK sa má výlučne vzťahovať k dopracovaniu nastavenia konečnej nediskriminačnej špecifikácie predmetu zákazky, k nastaveniu bodového hodnotenia kľúčových parametrov a nesmie mať charakter marketingovo predajnej prezentácie. Zápisnica o priebehu PTK bude súčasťou dokumentácie verejného obstarávateľa. Všetky potrebné dokumenty a informácie týkajúce sa PTK budú zverejnené v profile verejného obstarávateľa zriadenom na webovom sídle Úradu pre verejné obstarávanie a v systéme JOSEPHINE. Komunikácia v priebehu PTK sa uskutoční v slovenskom jazyku. Verejný obstarávateľ bude akceptovať ako komunikačný jazyk aj český jazyk.
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2023-05-16T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Posledné novely zákona o verejnom obstarávaní

Lektor: Mgr. Ľubomír Kubička

Dátum: 29.4.2024

Čas konania: 14:00 - 15:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
25.4.2024 - Odvody

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 15.4.2024
1 EUR1,07 USD (+0,01)
1 EUR0,85 GBP (-0)
1 EUR4,29 PLN (+0,04)
1 EUR25,32 CZK (-0,01)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA