dnes je 28.3.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2022
PoUtStŠtPiSoNe
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  
<august  október>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 21/PRO/2022
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre zákazky s nízkou hodnotou
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
TEPELNÉ HOSPODÁRSTVO spoločnosť s ručením obmedzeným Košice
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31679692
Komenského 7, 04001 Košice - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktná osoba: TEPELNÉ HOSPODÁRSTVO spoločnosť s ručením obmedzeným Košice
Telefón: +421 556007137 Fax: +421 55556007110
Email: sutaz@teho.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.teho.sk
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/448699
Ďalšie informácie možno získať na adrese
iné (vyplňte prílohu A.I)
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: 21/PRO/2022
Hlavný kód CPV
45232142-9
Druh zákazky
Stručný opis
Predmetom zákazky je aplikácia solárneho teplovodného systému na predohrev teplej vody dodávanej do bytových domov v rámci OST 2153, podľa vypracovanej projektovej dokumentácie spracovanej spoločnosťou TERMOKLIMA, s.r.o., Košická 3646/68, 058 01 Poprad v auguste 2020, uvedenej v prílohe č. 1 k výzve na predkladanie ponúk. Uvedené kolektory budú umiestnené nad strešnou rovinou, na samostatnú nosnú konštrukciu pre umiestnenie nosného roštu teplovodných panelov.
Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 206 526,35
bez DPH
OPIS
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Verejný obstarávateľ nesmie zmluvu s uchádzačom, ktorý nespĺňa podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) ZVO. Splnenie podmienky osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. e) ZVO bude overená verejným obstarávateľom v prípade uchádzača so sídlom v SR z verejne dostupných zdrojov, OR SR, ŽR SR a pod./resp. uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti doloženým dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky. Splnenie podmienky osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. f) ZVO bude overená verejným obstarávateľom v prípade uchádzača so sídlom v SR z údajov zverejnených v registri stránke ÚVO/resp. uchádzač preukazuje doloženým čestným vyhlásením. Splnenie podmienok účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) ZVO verejný obstarávateľ môže overiť aj zo zoznamu hospodárskych subjektovpodľa § 152 ZVO. V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, sa posudzuje splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienok účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) ZVO preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: Neuplatňuje sa.
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: Podľa § 34 ods. 1 písm. b): zoznamom stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom a)bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia; ak referencia nebola vyhotovená podľa § 12, dokladom môže byť aj vyhlásenie uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplnené dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie, b)bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené, Podľa § 34 ods. 1 písm. c): údajmi o technikoch alebo technických orgánoch, najmä tých, ktorí sú zodpovední za kontrolu kvality bez ohľadu na to, v akom zmluvnom vzťahu sú k uchádzačovi alebo záujemcovi; ak ide o zákazku na stavebné práce, tých, na ktorých sa môže uchádzač alebo záujemca obrátiť so žiadosťou o vykonanie týchto prác, Podľa § 34 ods. 1 písm. d): opisom technického vybavenia, študijných a výskumných zariadení a opatrení použitých uchádzačom alebo záujemcom na zabezpečenie kvality. Uchádzač môže na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude skutočne používať kapacity osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú alebo odbornú spôsobilosť. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až g) a ods. 7; oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce, alebo poskytovať službu preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity záujemcovi poskytnuté. Ak ponuku predkladá skupina dodávateľov, preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa technickej alebo odbornej spôsobilosti spoločne.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: K § 34 ods. 1 písm. b):Uchádzač predloží zoznam stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania. Uchádzač predloží zoznam stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania. Uvedený zoznam musí obsahovať minimálne jednu zákazku na realizácii stavebných prác rovnakého alebo podobného charakteru v minimálnom objeme 200 000,00 EUR s DPH. Za rozhodné obdobie sa považuje posledných 5 priebežných rokov, ktoré sa rátajú spätne odo dňa vyhlásenia tohto verejného obstarávania. Za stavby rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky budú akceptované stavebné práce zahŕňajúce montáž solárnych zariadení. K § 34 ods. 1 písm. c):Uchádzač predloží doklad o oprávnení na výkon činnosti vedenia stavieb podľa § 45 ods. 1 písm. b) zák. č. 50/1976 Zb. v platnom znení a podľa zák. č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov doklad o odbornej spôsobilosti stavbyvedúceho vydaný na základe osobitného predpisu: odborná spôsobilosť na vybrané činnosti vo výstavbe, osvedčenie stavbyvedúceho o vykonaní odbornej skúšky na činnosť stavbyvedúceho s odborným zameraním na pozemné stavby alebo iného ekvivalentného zahraničného dokladu s odtlačkom pečiatky a vlastnoručným podpisom majiteľa dokladu. K § 34 ods. 1 písm. d): uchádzač predloží: - platný certifikát zhody systému riadenia výroby pre oceľové konštrukcie triedy prevedenia maximálne EXC2, vydané notifikovanou osobou potvrdzujúceho splnenie požiadaviek podľa normy STN EN ISO 1090-2 (resp. EN ISO 1090-2) uchádzačom, alebo rovnocenný doklad vydaný príslušným orgánom členského štátu; - platný certifikat zhody systemu manazerstva kvality pri procese zvarania potvrdzujuceho splnenie poziadaviek podla normy STN EN ISO 3834-2 uchadzacom, vydaneho opravnenou osobou, alebo rovnocenný doklad vydaný príslušným orgánom členského štátu.
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
Uchádzač predloží: - čestné vyhlásenie uchádzača, že v prípade, ak sa stane úspešným, po výzve verejného obstarávateľa, najneskôr pri poskytnutí súčinnosti, bude mať uzatvorenú poistnú zmluvu: *na stavebno-montážne poistenie (CAR/EAR) pre prípad poškodenia alebo zničenia diela poistného krytia vo výške 100 % zmluvnej ceny alebo ekvivalent v inej mene; *na poistenie zodpovednosti za škodu spôsobenú na zdraví alebo majetku pri výkone práce u verejného obstarávateľa alebo tretích osôb poistného krytia vo výške 25 % zmluvnej ceny alebo ekvivalent v inej mene. Bližšie podmienky sú uvedené v SP.
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
Informácie o elektronickej aukcii
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 2022-10-07T10:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Komunikácia a výmena informácií vo verejnom obstarávaní sa uskutočňuje písomne, prostredníctvom elektronických prostriedkov v zmysle § 20 ZVO. Komunikácia vrátane doručovania pre účely tohto verejného obstarávania sa bude uskutočňovať spôsobom určeným funkcionalitou elektronického nástroja eZakazky na portáli https://www.ezakazky.sk/teho/index.cfm?module=Item&page=Item&ItemID=18628203&. Registrácia a prihlasovanie: - ak ešte záujemca nemá zriadené konto v elektronickom nástroji, klikne na tlačítko registrovať nového dodávateľa, vyplní údaje a postupuje podľa pokynov uvedených pri registrácii v elektronickom nástroji. Po registrácii mu bude na ním uvedenú e-mailovú adresu doručené prístupové údaje, ktorými sa prihlási do elektronického nástroja. Ak už záujemca má v elektronickom nástroji zriadené konto, prihlási sa svojim prihlasovacím menom a heslom; v prípade, ak ho zabudol, klikne na tlačítko Zabudli ste heslo? Po kliknutí na tlačítko sa zobrazí jednoduchý formulár, kde je potrebné zadať prihlasovací e-mail a po kliknutí na tlačidlo "Odoslať" elektronický nástroj vygeneruje nové heslo a odošle ho na zadaný e-mail, ktorým sa záujemca prihlási do elektronického nástroja alebo prihlási sa prostredníctvom eID. Verejný obstarávateľ umožňuje bezodplatne neobmedzený, úplný a priamy prístup k doplňujúcej dokumentácii na profile https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/8117, ktorý ho presmeruje na úložisko dokumentov na portáli elektronického nástroja pre účely tohto zadávania zákazky. Predkladanie ponuky sa bude uskutočňovať výlučne elektronicky prostredníctvom vyššie uvedeného elektronického nástroja tak, že uchádzač vkladá svoju elektronickú ponuku do elektronického nástroja eZakazky. Momentom doručenia pre účely elektronickej komunikácie sa rozumie moment odoslania informácií alebo dokumentov jednej strany komunikácie, nakoľko tieto sa nachádzajú okamžite v dispozičnej sfére druhej strany komunikácie. Predmetné verejné obstarávanie je zelené verejné obstarávanie, nie je zamerané na sociálne aspekty a nie je obstarávaním inovácií. Úspešný uchádzač berie na vedomie, že zákazka je spolufinancovaná z nenávratného finančného príspevku z fondov EÚ a podlieha administratívnej finančnej kontrole procesu verejného obstarávania zo strany poskytovateľa nenávratného finančného prostriedku. Vzhľadom k tomu, zmluva o dielo nadobudne účinnosť až po ukončení kontroly, v rámci ktorej poskytovateľ neidentifikoval nedostatky, ktoré by mali alebo mohli mať vplyv na výsledok VO t.j. po doručení kladnej/odporúčacej správy z kontroly. Schválenie zákazky v rámci kontroly príslušným kontrolným orgánom je zároveň podmienkou nadobudnutia účinnosti zmluvy. Verejný obstarávateľ ako prijímateľ NFP si vyhradzuje právo bez akýchkoľvek sankcií odstúpiť od zmluvy s. zhotoviteľom v prípade, kedy ešte nedošlo k plneniu zo zmluvy medzi prijímateľom a zhotoviteľom a výsledky finančnej kontroly poskytovateľa NFP neumožňujú financovanie výdavkov vzniknutých z obstarávania stavebných prác alebo iných postupov. Verejný obstarávateľ neuzavrie zmluvu s uchádzačom, ktorý má povinnosť zapisovať sa do RPVS a nie je zapísaný v RVPS a ktorého konečným užívateľom výhod zapísaným v registri je osoba podľa § 11 ods. 1 písm. c) ZVO alebo ktorého subdodávatelia a subdodávatelia podľa osobitného predpisu, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do RVPS a nie sú zapísaní v RVPS a ktorého konečným užívateľom výhod zapísaným v registri je osoba podľa § 11 ods. 1 písm. c) ZVO. Partner verejného sektora musí byť zapísaný v registri aspoň po celú dobu trvania zmluvy. Záujemcovia, ktorí prejavia záujem o obhliadku miesta uskutočnenia predmetu zákazky, postupujú podľa prílohy č. 4 k výzve na PP. Verejný obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu s uchádzačom, u ktorého existuje dôvod na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. f) ZVO a môže odmietnuť uzavrieť zmluvu s uchádzačom, u ktorého existuje dôvod navylúčenie podľa § 40 ods. 8 písm. d) ZVO.
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-09-21T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Momentálne nie je k dispozícii žiadny webinár otázok a odpovedí, čoskoro však budú vypísané nové.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
31.3.2024 - Daň z pridanej hodnoty
Kurzy mien 27.3.2024
1 EUR1,08 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (-0)
1 EUR4,31 PLN (+0,01)
1 EUR25,32 CZK (+0,05)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA