dnes je 29.3.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
november 2022
PoUtStŠtPiSoNe
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    
<október  december>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: MSÚTN-UP-VO/2022/42541/AdJ
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk - Bežný postup pre podlimitné zákazky
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Mesto Trenčín
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00312037
Mierové námestie 2, 91164 Trenčín

Slovensko
Kontaktná osoba: Mesto Trenčín
Telefón: +421 902911221 Fax: +421 326504265
Email: jessica.adaskova@trencin.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.trencin.sk
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/452549
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: MSÚTN-UP-VO/2022/42541/AdJ
Hlavný kód CPV
45233162-2
Druh zákazky
Stručný opis
Predmetom verejného obstarávania Cyklotrasa Brnianska ul. 1 etapa je prepojenie cyklistickej trasy v zmysle Cyklogenerelu, t.j. Vážsku magistrálu /hrádza Váhu/ - Brnianská- Hanzlíková. Na ulici Brnianská je riešená cyklistická trasa v 2 etapách. Prvá etapa rieši napojenie na okružnú križovatku Brnianská Bratislavská a končí okružnou križovatkou Brnianská Zlatovská. Nakoľko v cyklopruhoch nemá byť prídlažba, bude potrebné výškovo upraviť komunikáciu tak, aby pri obrubníku bol dodržaný min. 0,5% spád a aby výška obrubníka sa pohybovala normou stanovenú výšku od min. 0,08 m až po max 0,15 m. Preto sa navrhuje osadiť nový obrubník a výškovo sa bude upravovať aj chodník, čiže je potrebné vybúrať aj kryt chodníka a upraviť tak, aby mal aspoň min. spád. Ďalej je potrebné odstrániť s cyklopruhu jestvujúce vpuste. Pri obrubníku sa osadia do obrubníku a pri parkovacích miestach sa osadia do plochy parkovísk. Na ulici Kožušnická Brnianska sa zrealizuje časť chodníka a zrealizuje sa nový priechod pre chodcov. Súčasťou stavebných prác je aj nové verejné osvetlenie. Osvetlenie prechodov cyklotrasy bude osadené na stožiaroch určených pre osvetľovanie prechodov a bude pripojené na jestvujúcu osvetľovaciu sústavu s rovnakým osvetľovacím režimom. Pripojenie osvetlenia je navrhnuté káblami z jestvujúceho stĺpu verejného osvetlenia, vedenými zemou v chráničkách. Prechod kábla cez cestu bude riešený podtlakom. Ďalšie podrobnosti sú uvedené v súvisiacej dokumentácii.
Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 374 316,40
bez DPH
OPIS
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Podmienky účasti uchádzačov vo verejnom obstarávaní podľa § 32 v spojitosti s § 112, § 113 a § 114 ZVO (týkajúce sa osobného postavenia). V súlade s § 32 ods. 1 pis. a) až f) ZVO, verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa uvedené podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia. Verejný obstarávateľ má v súčasnosti prístup v súlade so zákonom č. 177/2018 Z.z. o niektorých opatreniach na znižovanie administratívnej záťaže využívaním informačných systémov verejnej správy a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon proti byrokracii) týmto údajom z informačných systémov verejnej správy: a)k výpisu z registra trestov fyzických osôb a môže nahliadať do zoznamu právoplatne odsúdených právnických osôb vedený GR SR, tzn., že doklad podľa § 32 ods. 2 písm. a) ZVO nie je povinný uchádzač predkladať. Neplatí to však v prípade, ak fyzické osoby, člen/ovia štatutárneho orgánu; člen/ovia dozorného orgánu alebo prokurista/i uchádzača/čov nie je/sú občanom Slovenskej republiky, a právnická osoba nemá sídlo v Slovenskej republike zapísané v registri; b)k potvrdeniu o nedoplatkoch na zdravotnom poistení a sociálnom poistení, tzn., že doklad podľa § 32 ods. 2 písm. b) ZVO nie je povinný uchádzač predkladať. Neplatí to však v prípade, ak právnické osoby a fyzické osoby, nemajú sídlo, miesto podnikania (zapísané v registri) v Slovenskej republike; c)k potvrdeniu miestne príslušného daňového úradu a miestne príslušného colného úradu, tzn., že doklad podľa § 32 ods. 2 písm. c) ZVO nie je povinný uchádzač predkladať. Neplatí to však v prípade, ak právnické osoby a fyzické osoby, nemajú sídlo, miesto podnikania (zapísané v registri) v Slovenskej republike d)k potvrdeniu miestne príslušného súdu, že na jeho majetok nebol vyhlásený konkurz, nie je v reštrukturalizácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku, t.zn. že doklad podľa § 32 ods. 2 písm. d) týkajúci sa konkurzu a reštrukturalizácie nie je povinný uchádzač predkladať. Neplatí to však v prípade, ak právnické osoby a fyzické osoby, nemajú sídlo, miesto podnikania (zapísané v registri) v Slovenskej republike Upozornenie: Na splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. d) ZVO sa teda vyžaduje preukázanie skutočnosti, že nebol na uchádzačov majetok vyhlásený konkurz, že uchádzač nie je v reštrukturalizácii, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku, pričom verejný obstarávateľ z informačných systémov verejnej správy nedokaže v súčasnej dobe získať potvrdenie o tom, že uchádzač nie je v likvidácii. e)k dokladu na preukázanie, že je uchádzač oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, tzn., že doklad podľa § 32 ods. 2 písm. e) ZVO nie je povinný uchádzač predkladať. Neplatí to však v prípade, ak právnické osoby a fyzické osoby, nemajú sídlo, miesto podnikania (zapísané v registri) v Slovenskej republike. Úrad vedie zoznam hospodárskych subjektov, ktorí preukázali splnenie podmienok účasti osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. a) až f) a ods. 2, 4 a 5 ZVO a ktorí o zapísanie do zoznamu hospodárskych subjektov požiadali. Hospodársky subjekt vo verejnom obstarávaní môže preukázať splnenie podmienok účasti osobného postavenia podľa prvej vety zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov.
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: Podmienky účasti uchádzačov vo verejnom obstarávaní, ktorými preukazuje finančné a ekonomické postavenie podľa § 33 ZVO: Uchádzač v ponuke predloží nasledovné informácie a dokumenty, ktorými preukazuje svoje finančné alebo ekonomické postavenie: 1. Vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky o schopnosti uchádzača plniť svoje finančné záväzky, ku dňu vystavenia potvrdenia (podľa § 33 ods. 1 písm. a), nie staršie ako 3 mesiace ku dňu, v ktorom uplynie lehota na predkladanie ponúk. Verejný obstarávateľ požaduje takéto vyjadrenie od každej banky, v ktorej má uchádzač vedený účet. V prípade, ak sa banka vyjadrí, že uchádzač je v nepovolenom debete, alebo že jeho účet je predmetom exekúcie alebo že uchádzač nedodržuje splátkový kalendár, je potrebné aby uchádzač doložil aj podrobné zdôvodnenie tohto stavu. V prípade, ak z predložených dokladov alebo z predloženého zdôvodnenia uchádzača bude zrejmé, že uchádzač nie je schopný plniť svoje finančné záväzky, bude z tejto zákazky uchádzač vylúčený. Uchádzač zároveň predloží aj čestné vyhlásenie (podpísané osobou/osobami oprávnenou zastupovať uchádzača), v ktorom presne uvedie, v ktorých bankách má vedený účet (vymenuje všetky banky) a že nemá vedený účet v inej banke (ani v Slovenskej republike a ani v zahraničí). Odporúčaný vzor takéhoto vyhlásenia je uvedený v časti A.2 týchto podkladov. Vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky a čestné vyhlásenie požaduje verejný obstarávateľ predložiť ako scan originálu rovnopisu alebo jeho úradne overenej fotokópii. 2. Uchádzač môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy alebo koncesnej zmluvy bude skutočne používať zdroje osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia okrem § 32 ods. 1 písm. e) ZVO a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až g) a ods. 7 ZVO. Verejný obstarávateľ môže u osoby, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia, hodnotiť existenciu dôvodov na vylúčenie podľa § 40 ods. 8 ZVO
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: Podmienky účasti uchádzačov vo verejnom obstarávaní, ktorými preukazuje technickú alebo odbornú spôsobilosť § 34 ZVO : 3.1 Uchádzač v ponuke predloží nasledovné informácie a dokumenty, ktorými preukazuje (odbornú) technickú spôsobilosť: Zoznamom stavebných prác (podľa § 34 ods. 1 písm. b) ZVO) rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet tejto zákazky (podľa nižšie uvedeného) uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania (tzv. rozhodné obdobie), s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác. Zoznam musí byť doplnený potvrdením: - o uspokojivom vykonaní stavebných prác a - zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok. Verejný obstarávateľ taktiež vyžaduje, aby uchádzač uviedol pre každé stavebné práce aj názov odberateľa (tzn. druhej zmluvnej strany), kontaktnú osobu odberateľa a prípadne aj telefón na ňu a aj stručný opis predmetu zmluvy (aby bolo zrejmé, či išlo o stavebné práce rovnakého alebo porovnateľného charakteru ako je predmet zákazky, pokiaľ to nie je zrejmé už z názvu referencie"). Verejný obstarávateľ bude uznávať zo zoznamu stavebných prác len tie časti stavebných prác rovnakého alebo porovnateľného charakteru, ktoré boli uskutočnené v rozhodnom období, ak by išlo o stavebné práce, ktoré boli začaté a/alebo ukončené mimo tohto rozhodného obdobia, uchádzač je povinný v tomto prípade výslovne uviesť k takýmto stavebným prácam (referenciám) aj presný údaj o tom, aký objem stavebných prác rovnakého alebo porovnateľného charakteru (v ? bez DPH) bol uskutočnený v rozhodnom období. Tzn., že verejný obstarávateľ nebude uznávať práce, ktoré boli vykonané mimo rozhodného obdobia. Verejný obstarávateľ bude uznávať aj referenciu, ak uchádzač vykonával stavebné práce rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet tejto zákazky, ako člen skupiny dodávateľov, resp. ako subdodávateľ, s tým, že musí byť v referencii riadne vyčíslený podiel hodnoty vykonaných stavebných prác v mene Euro, ktoré na neho pripadá vo vykonaných stavebných prácach. V prípade, ak budú v zmluvnej cene stavebných prác (v referenčnom liste) zarátané aj iné stavebné práce ako požadované, (t. z. práce na výstavbe alebo rekonštrukcii cyklotrás a/alebo chodníkov a/alebo komunikácií a/alebo parkovísk), povinne spojených s asfaltovaním, uchádzač je povinný uviesť cenu len za práce rovnakého alebo podobného charakteru, ako je predmet zákazky uvedený v tomto bode. (Aby verejný obstarávateľ mohol vyhodnotiť splnenie požadovanej minimálnej úrovne.)
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Verejný obstarávateľ určil minimálny štandard (úroveň) na preukázanie splnenia tejto podmienky skutočnosť, aby uchádzač preukázal uskutočnenie stavebných prác rovnakého alebo porovnateľného charakteru ako je predmet zákazky (za stavebné práce rovnakého alebo porovnateľného charakteru ako je predmet zákazky sa považujú práce na výstavbe alebo rekonštrukcii cyklotrás a/alebo chodníkov a/alebo pozemných komunikácií a/alebo parkovísk; pričom pri definícii pojmu pozemné komunikácie je potrebné vychádzať z § 1 ods. 2 zákona č. 135/1961 Zb. o pozemných komunikáciách) povinne spojené s asfaltovaním (v prípade asfaltovania objem nie je rozhodujúci) v rozhodnom období v minimálnej kumulatívnej hodnote 200.000,- ? bez DPH, pričom aspoň jedna referencia musí byť v objeme min. 100.000,- ? bez DPH.
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
Informácie o elektronickej aukcii
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 2022-12-15T11:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. Hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady určené verejným obstarávateľom na preukázanie splnenia podmienok účasti jednotným európskym dokumentom podľa § 39 alebo čestným vyhlásením podľa § 114 ods. 1 ZVO, v ktorom vyhlási, že spĺňa všetky podmienky účasti určené verejným obstarávateľom a poskytne verejnému obstarávateľovi na požiadanie doklady, ktoré čestným vyhlásením nahradil. Hospodársky subjekt môže v čestnom vyhlásení uviesť aj informácie o dokladoch, ktoré sú priamo a bezodplatne prístupné v elektronických databázach, vrátane informácií potrebných na prístup do týchto databáz, a informácie o dokladoch, ktoré verejnému obstarávateľovi predložil v inom verejnom obstarávaní a sú naďalej platné. Ak hospodársky subjekt použije čestné vyhlásenie, verejný obstarávateľ môže na účely zabezpečenia riadneho priebehu verejného obstarávania postupovať podľa § 39 ods. 6 ZVO. Verejný obstarávateľ postupuje podľa § 39 ods. 7 a 8 ZVO, ak čestné vyhlásenie obsahuje aj informácie podľa druhej vety. 2.Zábezpeka ponúk sa vyžaduje vo výške 10.000,- ? (slovom: desaťtisíc Eur). 3.Poskytovanie vysvetlení, odovzdávanie podkladov a akákoľvek iná komunikácia (ďalej len komunikácia) medzi verejným obstarávateľom a záujemcami alebo uchádzačmi sa bude uskutočňovať v štátnom (slovenskom) jazyku, prípadne v českom jazyku a spôsobom, ktorý zabezpečí úplnosť a obsah týchto údajov uvedených v ponuke, podmienkach účasti a zaručí ochranu dôverných a osobných údajov uvedených v týchto dokumentoch. 4.Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii s uchádzačmi resp. záujemcami postupovať v zmysle § 20 ZVO prostredníctvom komunikačného rozhrania systému JOSEPHINE. Tento spôsob komunikácie sa týka akejkoľvek komunikácie a podaní medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi (ak nie v súťažných podkladoch uvedené inak). JOSEPHINE je na účely tohto verejného obstarávania softvér na elektronizáciu zadávania verejných zákaziek. JOSEPHINE je webová aplikácia na doméne https://josephine.proebiz.com. 5.Verejný obstarávateľ umožňuje neobmedzený a priamy prístup elektronickými prostriedkami k súťažným podkladom a k prípadným všetkým doplňujúcim podkladom. Súťažné podklady a prípadné vysvetlenie alebo doplnenie súťažných podkladov alebo vysvetlenie požiadaviek uvedených vo výzve na predkladanie ponúk, podmienok účasti vo verejnom obstarávaní, informatívneho dokumentu alebo inej sprievodnej dokumentácie budú verejným obstarávateľom zverejnené ako elektronické dokumenty vo formáte PDF. v profile verejného obstarávateľa v systéme Josephine ako aj súťažné podklady, resp. ich súčasti, ktoré majú zvyčajne uchádzači záujem editovať pri príprave ponuky (napr. JED, výkazy výmer, súťažné podklady) sa budú nachádzať v systéme JOSEPHINE v editovateľnej podobe (verejný obstarávateľ zverejní v profile verejného obstarávateľa link, kde budú všetky dokumenty k zákazke zverejnené). 6.Pokiaľ sa v týchto súťažných podkladoch hovorí o predložení/zaslaní ponuky, dokumentov a pod. má sa za to, že sa jedná výlučne o elektronické predloženie dokumentov (tak zo strany záujemcu/uchádzača ako aj verejného obstarávateľa). V tejto zákazke sa bude v papierovej podobe predkladať len originál bankovej záruky/poistenia záruky, pokiaľ sa nevyužije predloženie formou podľa bodu 18.3 písm. b) tejto časti podkladov. Verejný obstarávateľ môže kedykoľvek počas priebehu verejného obstarávania požiadať uchádzača o predloženie originálu príslušného dokumentu, úradne osvedčenej kópie originálu príslušného dokumentu alebo zaručenej konverzie, ak má pochybnosti o pravosti predloženého dokumentu alebo ak je to potrebné na zabezpečenie riadneho priebehu verejného obstarávania. 7.Forma uplatnenia revíznych postupov je upravená v § 112 ods. 7 písm. b) ZVO.
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-11-22T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Momentálne nie je k dispozícii žiadny webinár otázok a odpovedí, čoskoro však budú vypísané nové.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
31.3.2024 - Daň z pridanej hodnoty
Kurzy mien 28.3.2024
1 EUR1,08 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (-0)
1 EUR4,31 PLN (-0)
1 EUR25,31 CZK (-0,01)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA