dnes je 20.4.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
november 2022
PoUtStŠtPiSoNe
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    
<október  december>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: Kuch2-S/2
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Obec Šenkvice
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00305103
Nám. G.Kolinoviča 5, 90081 Šenkvice

Slovensko
Kontaktná osoba: Obec Šenkvice
Telefón: +421 918481174 Fax: +421 336496310
Email: kvantova@uphill.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/452585
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo:
Hlavný kód CPV
39314000-6
Druh zákazky
Stručný opis:
Predmetom zákazky je dodávka tovaru pre kompletné vybavenie školskej kuchyne na Základnej škole, Vinohradnícka 62 v Šenkviciach. Súčasťou zákazky je aj poskytnutie komplexnej záruky na tovar a všetky jeho časti, dopravy na miesto dodania, vykládky, montáže a/alebo inštalácie na mieste dodania, vykonanie skúšok a uvedenie zariadení do prevádzkyschopného stavu a zaškolenia určených osôb týkajúce sa obsluhy dodaného tovaru v súlade s kúpnou zmluvou, ktorá tvorí Prílohu č. 1 súťažných podkladov. Presná špecifikácia predmetu zákazky je uvedená v Prílohe č. 5 Návrh na plnenie kritérií.
Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 263 765,06
bez DPH
Informácie o častiach
OPIS
Dodatočné kódy CPV

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK010:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Základná škola, Vinohradnícka 62, Šenkvice
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je dodávka tovaru pre kompletné vybavenie školskej kuchyne na Základnej škole, Vinohradnícka 62 v Šenkviciach. Súčasťou zákazky je aj poskytnutie komplexnej záruky na tovar a všetky jeho časti, dopravy na miesto dodania, vykládky, montáže a/alebo inštalácie na mieste dodania, vykonanie skúšok a uvedenie zariadení do prevádzkyschopného stavu a zaškolenia určených osôb týkajúce sa obsluhy dodaného tovaru v súlade s kúpnou zmluvou, ktorá tvorí Prílohu č. 1 súťažných podkladov. Požadovaná záruka na tovar je stanovená v trvaní 24 (dvadsaťštyri) mesiacov odo dňa podpísania dodacieho protokolu, s výnimkou časti tovaru, ktorou sú konvektomaty a multifunkčná panvica, pri ktorých je záručná doba 60 (šesťdesiat) mesiacov odo dňa podpísania dodacieho protokolu. Presná špecifikácia predmetu zákazky, ktorú tvorí zariadenie a vybavenie školskej kuchyne, je uvedená v Prílohe č. 5 Návrh na plnenie kritérií. V uvedenom dokumente sa nachádzajú tri hárky. Rozdelenie dokumentu do hárku Zariadenie a hárku Vybavenie je len formálnym rozdelením, nejedná sa o rozdelenie zákazky na časti. Uchádzač je povinný predložiť ponuku na celý predmet zákazky.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
263 765,06:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v dňoch (od zadania zákazky)
90:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Číslo zmluvy o NFP: IROP-Z-302071BGT5-74-73
Doplňujúce informácie:
Trvanie zákazky uvedené v bode II.2.7) je predpokladané (vrátane montáže a zaškolenia), záväzné sú termíny a lehoty dodania stanovené v kúpnej zmluve, ktorá je prílohou č. 1 súťažných podkladov.

ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti uvedené v § 32 ods. 1 ZVO. Ich splnenie preukáže podľa § 32 ods. 2, ods. 4, ods. 5 ZVO, § 152 ods. 1 ZVO (zápis do zoznamu hospodárskych subjektov) alebo § 152 ods. 3 ZVO. Bližší popis je uvedený v bode 33 súťažných podkladov.
Ekonomické a finančné postavenie
Technická a odborná spôsobilosť
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky:
Verejný obstarávateľ informuje uchádzačov, že na Základnej škole v Šenkviciach prebieha aktuálne komplexná rekonštrukcia. V rámci projektových prác bola vypracovaná projektová dokumentácia kuchyne, ktorá podliehala schvaľovaniu v rámci stavebného povolenia. Z tohto dôvodu uchádzač nemôže zmeniť usporiadanie jednotlivých zariadení a vybavenia v priestoroch určeného k daným činnostiam (dispozičné usporiadanie zariadení a spotrebičov musí ostať zachované). Uchádzač musí rešpektovať umiestnenie napájania sietí (voda, odtok, elektrika), podľa schváleného projektu rekonštrukcie Základnej školy.
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
DRUH POSTUPU
Druh postupu
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Nie
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ:
Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 2022-12-22T09:30:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 2023-07-31T00:00:00
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1. Verejný obstarávateľ sa v súlade s § 66 ods. 7 písm. b) ZVO rozhodol, že vyhodnotenie splnenia podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk (super reverzná súťaž). 2. Súťažné podklady sú dostupné v profile verejného obstarávateľa v dokumentoch k zákazke, verejný obstarávateľ neposkytuje súťažné podklady v listinnej podobe. Odôvodnenie nerozdelenia zákazky na časti je uvedené v bode 4 súťažných podkladov. 3. Postup zadávania zákazky sa realizuje prostredníctvom informačného systému IS EVO. Ďalšie podrobnosti týkajúce sa spôsobu komunikácie a predkladania ponúk sú uvedené v súťažných podkladoch. Potrebné technické vybavenie a požiadavky na používanie systému IS EVO sú zverejnené na linke https://www.uvo.gov.sk/viac-o-is-evo/prirucky-5f7.html. 4. V prípade, ak uchádzač použije jednotný európsky dokument (JED) je povinný ho vyplniť v súlade so zákonom o verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ uvádza, že informácie požadované na preukázanie splnenia podmienok účasti uvádzané v časti IV: Podmienky účasti oddiel A až D) umožňuje preukázať odpoveďou na jednu otázku: Globálny údaj pre všetky podmienky účasti. Verejným obstarávateľom vygenerovaná elektronická verzia formulára JED-u s názvom súboru je súčasťou nahratých súťažných podkladov. Skupina dodávateľov predloží JED s požadovanými informáciami za každého člena skupiny dodávateľov samostatne. 5. V prípade zistenia alebo akéhokoľvek podozrenia z neštandardného správania sa systému EVO môžu uchádzači kontaktovať helpdesk_evo@uvo.gov.sk. 6. Na zabezpečenie ponuky je vyžadované zloženie zábezpeky. Zábezpeka je stanovená vo výške 10 000 EUR. Podmienky zloženia zábezpeky ponuky sú uvedené v súťažných podkladoch bod 18. 7. V zákazke boli realizované prípravné trhové konzultácie. Zápisnica z prípravných trhových konzultácií je k dispozícii v profile verejného obstarávateľa. 8. Predmetné verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie ani obstarávanie zamerané na sociálne aspekty ani obstarávanie inovácií.
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
2022-11-17T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Posledné novely zákona o verejnom obstarávaní

Lektor: Mgr. Ľubomír Kubička

Dátum: 29.4.2024

Čas konania: 14:00 - 15:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
25.4.2024 - Odvody

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 19.4.2024
1 EUR1,07 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (-0)
1 EUR4,33 PLN (+0,01)
1 EUR25,27 CZK (+0,02)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA