dnes je 29.3.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
november 2022
PoUtStŠtPiSoNe
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    
<október  december>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 09229/2021/VO
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Bratislavský samosprávny kraj
Vnútroštátne identifikačné číslo: 36063606
Sabinovská 16, 82005 Bratislava - mestská časť Ružinov

Slovensko
Kontaktná osoba: Bratislavský samosprávny kraj
Telefón: +421 248264207
Email: katarina.vancova@region-bsk.sk
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: 09229/2021/VO
Hlavný kód CPV
45214220-8
Druh zmluvy
OPIS
Názov
Rekonštrukcia elektroinštalácie a výmena PVC podláh v budove internátu na Spojenej škole v Ivanke pri Dunaji
Časť č.:
Dodatočné kódy CPV
45310000-3

44112200-0

45432100-5

Miesto vykonania
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Spojená škola, Ul. SNP 30, 900 28 Ivanka pri Dunaji, LV č. 689, súpisné číslo 1074, parcelné číslo 315/8
Opis verejného obstarávania v čase uzatvorenia zmluvy
Predmetom zákazky sú práce a dodávky súvisiace s rekonštrukciou elektroinštalácie a výmenou PVC podláh v budove internátu Spojenej škole v Ivanke pri Dunaji. Rozsah stavebných prác a dodávok súvisiacich s predmetom zákazky pre rekonštrukciu elektroinštalácie je bližšie špecifikovaný v projektovej dokumentácii a vo výkaze výmer označenom ako "Vykaz vymer elektro". Rozsah stavebných prác a dodávok súvisiacich s predmetom zákazky pre výmenu PVC je bližšie špecifikovaný vo výkaze výmer označenom ako "Vykaz vymer výmena PVC".
Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 3
Informácie o fondoch Európskej únie
ODDIEL V: PRIDELENIE ZÁKAZKY
Zákazka č.: 1.
Časť č.:
Názov: Rekonštrukcia elektroinštalácie a výmena PVC podláh v budove internátu na Spojenej škole v Ivanke pri Dunaji
PRIDELENIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2022-04-06T00:00:00
Informácie o ponukách
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Ďalší dodávatelia
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Celková hodnota obstarávania: 442 634,73
bez DPH
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-11-22T00:00:00
ODDIEL VII: ÚPRAVY V ZAKÁZKE
OPIS VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA PO ÚPRAVÁCH
Hlavný kód CPV
45214220-8
Dodatočné kódy CPV
45310000-3

44112200-0

45432100-5

Miesto vykonania
Opis obstarávania
Predmetom zákazky sú práce a dodávky súvisiace s rekonštrukciou elektroinštalácie a výmenou PVC podláh v budove internátu Spojenej škole v Ivanke pri Dunaji. Rozsah stavebných prác a dodávok súvisiacich s predmetom zákazky pre rekonštrukciu elektroinštalácie je bližšie špecifikovaný v projektovej dokumentácii a vo výkaze výmer označenom ako "Vykaz vymer elektro". Rozsah stavebných prác a dodávok súvisiacich s predmetom zákazky pre výmenu PVC je bližšie špecifikovaný vo výkaze výmer označenom ako "Vykaz vymer výmena PVC".
Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 3
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Celková hodnota zákazky/časti: 331 492,63
bez DPH
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Ďalší dodávatelia
INFORMÁCIE O ÚPRAVÁCH
Opis úprav
Predmetom Dodatku č. 1 je: - úprava doplňujúcich stavebných prác, ktoré sú nevyhnutné pre zhotovenie diela a nie sú zahrnuté do pôvodnej zmluvy, poskytuje ich pôvodný zhotoviteľ a zmena zhotoviteľa nie je možná z ekonomických dôvodov, pričom by spôsobila verejnému obstarávateľovi ako objednávateľovi významné ťažkosti alebo podstatnú duplicitu nákladov. Úprava stavebných prác, ceny a rozsahu diela je zrejmá z oceneného výkazu výmer, ktorý tvorí neoddeliteľnú prílohu Dodatku č. 1. Zmena spočíva v úprave rozsahu, ceny a celkového objemu prác tak, ako je uvedené v Dodatku č. 1.
Zvýšenie ceny
Hodnota bez DPH: 331 492,63
bez DPH
Celková hodnota zákazky po úprave: 362 062,56
bez DPH


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Momentálne nie je k dispozícii žiadny webinár otázok a odpovedí, čoskoro však budú vypísané nové.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
31.3.2024 - Daň z pridanej hodnoty
Kurzy mien 28.3.2024
1 EUR1,08 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (-0)
1 EUR4,31 PLN (-0)
1 EUR25,31 CZK (-0,01)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA