dnes je 29.3.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
november 2022
PoUtStŠtPiSoNe
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    
<október  december>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 450747-PZ/2022
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk - Bežný postup pre podlimitné zákazky
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Slovenský filmový ústav
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00891444
Grösslingová 32, 81109 Bratislava - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktná osoba: Slovenský filmový ústav
Telefón: +421 257101536 Fax: +421 252963461
Email: sfu@sfu.sk
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/450747
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: 450747-PZ/2022
Hlavný kód CPV
45212150-2
Druh zákazky
Stručný opis
Stavebné úpravy kina Lumiére na Špitálskej ulici č. 4 v Bratislave III. etapa nadväzujú na predchádzajúce dve úpravy, ktoré boli uskutočnené v rokoch 2014 a 2016. Súčasný projekt úprav sa týka priestoru kinosál a vstupných i technických priestorov k sálam prislúchajúcich na 1. NP a 1. PP, pričom sa netýka priestorov Digitalizačného pracoviska v 1. PP, ktorého priestory sú sanované po požiari. Účelom úprav je vytvoriť efektívny, atraktívny priestor pre užívateľov priestoru a kultivovaným riešením vytvoriť kvalitný verejný a pracovný interiér v objekte a zároveň optimálne využiť a zhodnotiť dotknutý priestor. V rámci úprav je do projektu zahrnuté aj rozšírenie vstupov do priestorov kaviarne na 1. NP. Cielene sa rieši úprava existujúcich priestorov kina tak, aby boli odpovedajúce súčasným potrebám prevádzkovania kín z hľadiska architektonického, interiérového, prevádzkového, technologického i bezpečnostného. Z tohto pohľadu ide o takú úpravu priestorov, ktoré v prípade kinosál musia vyhovovať požiadavkám na akustiku sály, svetelnú i tepelnú pohodu pre návštevníkov, na obrazovú i zvukovú kvalitu, ako aj na funkčné a prevádzkové parametre. Zámerom je aj zvýšiť kvalitu pracovného prostredia personálu a kvalitu prevádzkovej technológie. Všetky stavebné úpravy sa týkajú vnútorných priestorov kina, teda nezasahuje sa do fasády ani nosných konštrukcií objektu. Pozri aj bod II.2.4).
Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 1 337 392,62
bez DPH
OPIS
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Podmienky účasti na preukázanie osobného postavenia uchádzači preukazujú podľa § 32 ods. 2 ZVO alebo § 152 ZVO (ZHS). Pozri aj časť A.2 Podmienky účasti uchádzačov v súťažných podkladoch.
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: Podmienky účasti na preukázanie finančného a ekonomického postavenia uchádzači preukazujú podľa § 33 ods. 1 písm. a) ZVO.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Detailný opis podmienok pozri v časti A.2 Podmienky účasti uchádzačov v súťažných podkladoch.
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: Podmienky účasti na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti uchádzači preukazujú podľa § 34 ods. 1 písm. b); písm. g); písm. h) ZVO;
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Detailný opis podmienok pozri v časti A.2 Podmienky účasti uchádzačov v súťažných podkladoch.
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
Stavebné úpravy sa musia vykonať súbežne s inštalačno-montážnymi činnosťami, preto sa predmet nedeli na časti (podrobnejšie odôvodnenie pozri v bode 4. súťažných podkladov časť A.1 Pokyny pre záujemcov/uchádzačov).
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
Informácie o elektronickej aukcii
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 2022-12-20T10:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. Verejné obstarávanie sa uskutočňuje elektronickou formou prostredníctvom informačného systému elektronického verejného obstarávania IS EVO (https://www.uvo.gov.sk/portal-systemu-evo-5f5.html). 2. V súlade s ust. § 20 ZVO sa bude komunikácia a výmena informácií v bežnom postupe pre podlimitné zákazky uskutočňovať výhradne prostredníctvom elektronických prostriedkov, spôsobom určeným funkcionalitou IS EVO ver. 18.0, ktorý spĺňa všetky požiadavky stanovené v ust. § 20 ZVO. Moment doručenia informácií odosielaných prostredníctvom funkcionality IS EVO je totožný s momentom odoslania týchto informácií do elektronického konta adresáta vytvoreného v IS EVO, t.j. momentom, kedy sa adresát objektívne mohol oboznámiť s obsahom doručovanej informácie. Podrobnejšie informácie o komunikácii a výmene informácií výhradne prostredníctvom elektronických prostriedkov sú uvedené v súťažných podkladoch. 3. Súťažné podklady sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov v profile verejného obstarávateľa na webovej stránke Úradu pre verejné obstarávanie. Verejný obstarávateľ neposkytne záujemcom súťažné podklady v listinnej podobe. 4. Všetky náklady a výdavky, ktoré vznikajú záujemcovi alebo uchádzačovi v súvislosti s jeho účasťou v tomto verejnom obstarávaní, znáša záujemca alebo uchádzač v celom rozsahu, bez akýchkoľvek nárokov peňažnej a/alebo nepeňažnej povahy voči verejnému obstarávateľovi, bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania. 5. Verejný obstarávateľ je oprávnený vo výnimočných prípadoch doplniť informácie potrebné na vypracovanie ponuky a preukázanie splnenia podmienok účasti, pričom takéto doplnenie preukázateľne oznámi (prostredníctvom príslušnej funkcionality IS EVO a zverejnením v profile verejného obstarávateľa na webovej stránke Úradu pre verejné obstarávanie) súčasne všetkým zaregistrovaným záujemcom najneskôr tri (3) pracovné dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk. 6. Verejný obstarávateľ v aktuálnom prípade aplikuje na toto verejné obstarávanie možnosť vylúčenia uchádzača/ov v zmysle § 40 ods. 6 písm. g) ZVO. 7. Verejný obstarávateľ v zmysle § 56 ods. 12 ZVO môže v aktuálnom prípade pristúpiť k uzavretiu zmluvy s úspešným uchádzačom aj v lehote dlhšej ako 10 pracovných dní. 8. Ďalšie usmernenia a podmienky verejného obstarávateľa sú uvedené v súťažných podkladoch. 9. V predmetnom verejnom obstarávaní sa aplikujú environmentálne charakteristiky. 10. Verejný obstarávateľ požaduje zloženie zábezpeky vo výške 30 000 ?. Pozri bod 16. súťažných podkladov.
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-11-22T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Momentálne nie je k dispozícii žiadny webinár otázok a odpovedí, čoskoro však budú vypísané nové.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
31.3.2024 - Daň z pridanej hodnoty
Kurzy mien 27.3.2024
1 EUR1,08 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (-0)
1 EUR4,31 PLN (+0,01)
1 EUR25,32 CZK (+0,05)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA