dnes je 18.4.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
november 2022
PoUtStŠtPiSoNe
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    
<október  december>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 01
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk - Bežný postup pre podlimitné zákazky
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Slovenská poľnohospodárska univerzita v Nitre
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00397482
Tr. A. Hlinku 2, 94976 Nitra

Slovensko
Kontaktná osoba: Slovenská poľnohospodárska univerzita v Nitre
Telefón: +421 904281818 Fax: +421 376511593
Email: dzuppa@ekoauris.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://spu.sk
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/451894
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo:
Hlavný kód CPV
45000000-7
Druh zákazky
Stručný opis
Predmetom zákazky je úprava univerzitného areálu SPU Nitra, pozostávajúca z prvkov zelenej infraštruktúry, vnútroareálového osvetlenia a stavebných úprav spevnených plôch. Viac viď PD
Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 614 937,00
bez DPH
OPIS
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods.1 písm. ZVO. Uchádzač predkladá dokumenty podľa §32 ods. 2 ZVO, v kontexte s §32 ods. 3 a nasledujúce. Uchádzač môže doklady podľa §32 predbežne nahradiť čestným vyhlásením alebo jednotným európskym dokumentom. Uchádzač zapísaný v zozname hospodárskych subjektov doklady podľa §32 ods. 1 nemusí predkladať. Verejný obstarávateľ však overí prostredníctvom webovej stránky www.transparex.sk splnenie podmienok osobného postavenia týkajúce sa: 1. nedoplatkov voči finančnej správe 2. nedoplatkov voči sociálnej poisťovni 3. nedoplatkov voči zdravotným poisťovniam 4. oprávnení realizovať práce 5. informácie o konkurze a reštrukturalizácii V kontexte §40 ods. 8 verejný obstarávateľ prostredníctvom verejne dostupných informácií na www.transparex.sk overí nenastali skutočnosti a uchádzač: 1. sa v predchádzajúcich troch rokoch od vyhlásenia alebo preukázateľného začatia verejného obstarávania dopustil pri plnení zákazky alebo koncesie podstatného porušenia zmluvných povinností, v dôsledku čoho verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ odstúpil od zmluvy alebo mu bola spôsobená závažná škoda alebo iná závažná ujma, (zoznam referencií zverejnených na www.transparex.sk) 2. sa v predchádzajúcich troch rokoch od vyhlásenia alebo preukázateľného začatia verejného obstarávania dopustil závažného porušenia povinností v oblasti ochrany životného prostredia, sociálneho práva alebo pracovného práva podľa osobitných predpisov, za ktoré mu bola právoplatne uložená sankcia, ktoré dokáže verejný obstarávateľ a obstarávateľ preukázať, (informácie o nelegálnom zamestnávaní dostupné na www.transparex.sk) 3. sa v predchádzajúcich troch rokoch od vyhlásenia alebo preukázateľného začatia verejného obstarávania dopustil závažného porušenia profesijných povinností, ktoré dokáže verejný obstarávateľ a obstarávateľ preukázať, (evidencia referencií na www.transparex.sk) 4. na základe dôveryhodných informácií, bez potreby vydania predchádzajúceho rozhodnutia akýmkoľvek orgánom verejnej moci, má dôvodné podozrenie, že uchádzač alebo záujemca uzavrel s iným hospodárskym subjektom dohodu narúšajúcu alebo obmedzujúcu hospodársku súťaž, a to bez ohľadu na akýkoľvek majetkový, zmluvný alebo personálny vzťah medzi týmto uchádzačom alebo záujemcom a daným hospodárskym subjektom, (analýza personálnych a majetkových prepojení firiem dostupná na www.transparex.sk) 5. evidujú voči záujemcovi alebo uchádzačovi nedoplatky na dani, ktorej sú správcom podľa osobitného predpisu; ustanovenie § 32 ods. 1 písm. c) tým nie je dotknuté. (informácie o dlžníkoch štátu, dostupné na www.transparex.sk) Verejný obstarávateľ upozorňuje, že nie je oprávnený využiť informačné systémy verejnej správy (portál OverSi) pre overenie dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti osobného postavenia.
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: Nevyžaduje sa
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Nevyžaduje sa
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: (1) Doklady podľa § 34 ods. 1 písm. b) - zoznamom stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom 1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia; ak referencia nebola vyhotovená podľa § 12, dokladom môže byť aj vyhlásenie uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplnené dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie, 2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené. Odôvodnenie primeranosti: Účelom požiadavky na predloženie zoznamu uskutočnených stavebných prác v predchádzajúcom období, ako jednej z podmienok účasti týkajúcej sa technickej a odbornej spôsobilosti, ako aj minimálnej požadovanej úrovne štandardov, je najmä preukázanie skutočnosti, či je uchádzač spoľahlivý a technicky spôsobilý zrealizovať predmet zákazky. Vzhľadom ku komplexnému charakteru zákazky je potrebné, aby uchádzač preukázal dostatočné skúsenosti s plnením predmetu zákazky podobného alebo rovnakého charakteru.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: (1) Podľa bodu 1 - § 34 ods. 1 písm. b) Verejný obstarávateľ požaduje predložiť pre časť č. 1: Zoznam stavebných prác rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet tejto zákazky (stavebné práce bez obmedzenia) a potvrdenia o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác: uchádzač preukáže uskutočnenie stavebných prác v min. kumulatívnom objeme 180.000,00 Eur bez DPH súhrnne za všetky požadované roky a všetky zákazky uvedené v zozname, predloženom uchádzačom. (2 )Podľa bodu 1 - § 34 ods. 1 písm. b) Verejný obstarávateľ požaduje predložiť pre časť č. 3: Zoznam prác rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet tejto zákazky (sadové úpravy) a potvrdenia o uspokojivom vykonaní prác a zhodnotení uskutočnených prác: uchádzač preukáže uskutočnenie prác na sadových úpravách v min. kumulatívnom objeme 300.000,00 Eur bez DPH súhrnne za všetky požadované roky a všetky zákazky uvedené v zozname, predloženom uchádzačom. Spoločne pre bod 1 a 3 - V prípade, že v rámci realizácie zákazky boli realizované aj iné práce ako práce rovnakého alebo podobného charakteru ako predmet tejto zákazky (stavebné práce pre časť 1 a sadové úpravy pre časť 3), musí byť z dokladu pre objektívne posúdenie splnenia podmienok účasti zrejmá hodnota prác rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet tejto zákazky. Pre časť č. 2 (SO 02 Úprava a doplnenie areálového osvetlenia) sa doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti technickej alebo odbornej spôsobilosti neuplatňujú/nevyžadujú. V prípade, že realizácia zákazky bola realizovaná uchádzačom v postavení subdodávateľa alebo člena skupiny dodávateľov, musí byť z dokladu zrejmé, v akom finančnom objeme v eur bez DPH realizoval zákazku uchádzač sám. Z dokladov musí byť zrejmá cena bez dane z pridanej hodnoty (DPH), alebo ak bude cena vrátane DPH, musí byť zrejmá výška, alebo sadzba DPH, aby bolo možné vypočítať cenu bez DPH. Uchádzač môže doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti predbežne nahradiť jednotným európskym dokumentom alebo čestným vyhlásením.
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
Informácie o elektronickej aukcii
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 2022-12-15T12:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. Konflikt záujmov bude overený aj prostredníctvom služby KONFLIKT CHECK - automatizovaných funkcií informačného systému TRANSPAREX, dostupný na https://www.transparex.sk/conflicts 2. Konečný užívateľ výhod podľa § 11 ods. 1 písm. c) bude overený prostredníctvom informačného systému TRANSPAREX dostupný na https://www.transparex.sk/zoznam-osob-11-zvo 3. Kartel a kolúzia budú overené prostredníctvom služby KONFLIKT CHECK - automatizovaných funkcií informačného systému TRANSPAREX, dostupný na https://www.transparex.sk/conflicts 4. V prípade mimoriadne nízkej ponuky budú využité aj analytické informácie o všetkých predložených ponukách vo verejnom obstarávaní (nie len víťazných) informačného systému TRANSPAREX https://www.transparex.sk/statistics 5. Ponuka sa predkladá prostredníctvom informačného systému ELENA dostupný na www.e-lena.sk 6. Ponuku je možné predložiť registrovaným používateľom IS ELENA 7. Otváranie ponúk sa uskutoční v online prostrední IS ELENA, zúčastniť sa na otváraní môžu všetci uchádzači, ktorí predložia ponuku 8. Rozsah prác definovaný PD obsahuje prvky zeleného obstarávania, tento proces obstarávania nie je zameraný na obstarávanie inovácií a VO nie je zamerané na sociálne aspekty. 9. Ak záujemcovia/uchádzači pre potreby účasti vo verejnom obstarávaní potrebujú získať nové vedomosti prostredníctvom odborného školenia, môžu sa prihlásiť na kurzy organizované Školou obstarávania, dostupnou na www.skolaobstaravania.sk 10. Zábezpeka ponuky sa nevyžaduje
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-11-21T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Posledné novely zákona o verejnom obstarávaní

Lektor: Mgr. Ľubomír Kubička

Dátum: 29.4.2024

Čas konania: 14:00 - 15:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
25.4.2024 - Odvody

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 17.4.2024
1 EUR1,06 USD (+0,01)
1 EUR0,85 GBP (-0)
1 EUR4,35 PLN (+0,01)
1 EUR25,23 CZK (+0,02)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA