dnes je 19.4.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
november 2022
PoUtStŠtPiSoNe
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    
<október  december>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 16_2022_ZsNH_V
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre zákazky s nízkou hodnotou
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
METRO Bratislava, a.s.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 35732881
Primaciálne námestie 1, 81101 Bratislava - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktná osoba: METRO Bratislava, a.s.
Telefón: +421 948857625
Email: marianna.horvathova@metroba.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.metroba.sk
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/452387
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: 16_2022_ZsNH_V
Hlavný kód CPV
71240000-2
Druh zákazky
Stručný opis
V súvislosti s výstavbou investície Bytový dom Terchovská v dotknutom územie MČ Bratislava Ružinov (Trnávka) je nevyhnutné vypracovať návrh úpravy riadenia križovatky č. 386 Galvaniho Banšelova s cestnou dopravnou signalizáciou. Požadujeme vypracovať Dokumentáciu pre stavebné povolenie v podrobnosti Dokumentácie pre realizáciu stavby, ktorú spracovateľ vypracuje na podklade existujúcej Dokumentácie pre územné rozhodnutie. Súčasťou predloženej ceny bude aj Autorský dohľad. Bližšia špecifikácia zákazky je uvedená vo Výzve na predkladanie ponúk a v prílohách výzvy, ktoré tvoria jej neoddeliteľnú súčasť a sú dostupné tu https://obstaravanie.eranet.sk/#/tenderPublicDetails/1704
Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 10 900,00
bez DPH
OPIS
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Podmienka účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e), že je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu. Uvedenú podmienku účasti preukáže uchádzač/záujemca v súlade s § 32 ods. 2 pís. e) doloženým dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky. Podmienka účasti podľa § 32 ods. 1 písm. f), že nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. Uvedenú podmienku účasti preukáže uchádzač/záujemca v súlade s § 32 ods. 2 písm. f) doloženým čestným vyhlásením.
Ekonomické a finančné postavenie
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: Podmienka účasti podľa § 34 ods. 1 písm. g) spôsobilosť A2 Komplexné architektonické a inžinierske služby a súvisiace technické poradenstvo dopravné stavby alebo I2 Inžinier pre konštrukcie inžinierskych stavieb cesty a letiská, alebo ekvivalentnú odbornú spôsobilosť, či odbornú kvalifikáciu, podľa právnych predpisov platných v mieste sídla/adresy v krajine, kde hospodársky subjekt pôsobí.
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
Informácie o elektronickej aukcii
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 2022-12-07T10:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Komunikácia medzi obstarávateľskou organizáciou a záujemcami/uchádzačmi sa uskutočňuje v tomto VO elektronickou formou, ktorá zabezpečí trvalé zachytenie ich obsahu, prostredníctvom systému ERANET dostupného na https://obstaravanie.eranet.sk (ďalej len ERANET). Pre potreby elektronickej komunikácie je každý záujemca/uchádzač povinný zaregistrovať sa v ERANET na URL adrese: https://obstaravanie.eranet.sk. Za účelom registrácie môže záujemca využiť aj eID občianskeho preukazu. Súťažné podklady vrátane ich doplnení a vysvetlení sú záujemcom prístupné bezodplatne, neobmedzene, úplným a priamym prístupom na URL adrese: https://obstaravanie.eranet.sk/#/tenderPublicDetails/1704 O záujemcoch, ktorí si prevezmú súťažné podklady (SP) bez prihlásenia nemá obstarávateľská organizácia evidenciu - o zverejnení doplňujúcich informácií a vysvetlení nebudú informovaní. Obstarávateľská organizácia preto záujemcom odporúča, aby si SP stiahli až po zaregistrovaní a prihlásení sa do systému. Komunikácia sa bude uskutočňovať výhradne v slovenskom jazyku prípadne v českom jazyku a to písomnou formou v elektronickej podobe prostredníctvom ERANET. Za moment doručenia aj prevzatia elektronickej informácie sa považuje: -moment zverejnenia v prípade, ak sa informácia neposiela prostredníctvom elektronickej správy, ale len zverejňuje v ERANET; -moment prečítania v ERANET v prípade, ak sa informácia posiela prostredníctvom elektronickej správy a ak lehota stanovená ZVO alebo komisiou obstarávateľskej organizácie začína plynúť odo dňa doručenia informácie. Jedná sa najmä o nasledujúce skutočnosti: - informácia o vylúčení, výbere záujemcov alebo nezaradení do DNS; - žiadosť o nahradenie subdodávateľa alebo tretej osoby, ktorou uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti; V prípade, ak si obstarávateľská organizácia, uchádzač alebo záujemca elektronickú informáciu neprečíta do 3 prac.dní odo dňa odoslania elektronickej informácie, považuje sa táto informácia za doručenú uplynutím posledného dňa uvedenej lehoty; -moment odoslania informácie v prípade, ak sa informácia posiela prostredníctvom elektronickej správy a ktorá má byť prijímateľovi doručená v lehote stanovenej ZVO. Jedná sa najmä o nasledujúce skutočnosti: - zaslanie zápisnice z otvárania ponúk Ak záujemca alebo uchádzač, zašle informáciu prostriedkami, ktorými nemožno trvalo zachytiť ich obsah a nie je zaručená ich pravosť t.j. podaných faxom alebo e-mailom, záujemca alebo uchádzač zabezpečí doručenie takejto žiadosti obstarávateľskej organizácii aj v elektronickej podobe cez ERANET, a to najneskôr do 3 prac.dní odo dňa odoslania tejto žiadosti uvedenými prostriedkami. Pre dodržanie termínov na doručenie žiadosti obstarávateľskej organizácii je rozhodujúci dátum doručenia elektronickej podoby žiadosti cez ERANET. Pokiaľ obstarávateľská organizácia neobdrží žiadosť do 3 prac.dní odo dňa jej odoslania faxom alebo e-mailom aj v elektronickej podobe cez ERANET (t.j. v podobe, ktorá zabezpečuje trvale zachytenie obsahu písomnosti) obstarávateľská organizácia môže na takúto žiadosť hľadieť tak, ako keby nebola podaná. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ponuku, ktorej celková cena za dodanie predmetu zákazky prevyšuje finančný limit stanovený verejným obstarávateľom pre predmet zákazky, ak bol finančne stanovený, alebo neobsahuje všetky podklady uvedené v tejto výzve, Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušiť použitý postup zadávania zákazky v prípade, že sa zmenia okolnosti, za ktorých sa vyhlásilo VO, pričom následne nebude uzavretá zmluva s úspešným uchádzačom ani zaslaná žiadna objednávka, Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predložením ponuky znáša uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi, bez ohľadu na výsledok zadávania zákazky, Bližšia špecifikácia zákazky je uvedená vo Výzve na predkladanie ponúk a v prílohách výzvy, ktoré tvoria jej neoddeliteľnú súčasť a sú dostupné tu https://obstaravanie.eranet.sk/#/tenderPublicDetails/1704
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-11-22T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Posledné novely zákona o verejnom obstarávaní

Lektor: Mgr. Ľubomír Kubička

Dátum: 29.4.2024

Čas konania: 14:00 - 15:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
25.4.2024 - Odvody

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 18.4.2024
1 EUR1,07 USD (+0,01)
1 EUR0,86 GBP (+0,01)
1 EUR4,33 PLN (-0,02)
1 EUR25,25 CZK (+0,03)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA