dnes je 19.4.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2023
PoUtStŠtPiSoNe
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    
<apríl  jún>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 01_2022_PL
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
METRO Bratislava, a.s.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 35732881
Primaciálne námestie 1, 81101 Bratislava - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktná osoba: METRO Bratislava, a.s.
Telefón: +421 903456672
Email: miriama.scamborova@metroba.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.metroba.sk
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: 01_2022_PL
Hlavný kód CPV
45000000-7
Druh zmluvy
OPIS
Názov
Časť č.:
Dodatočné kódy CPV

Miesto vykonania
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Územie Hlavného mesta SR Bratislavy (ul. Harmincova)
Opis verejného obstarávania v čase uzatvorenia zmluvy
Predmet zákazky pozostáva z rozšírenia súčasnej dvojpruhovej komunikácie na Harmincovej ul. na nerozdelenú štvorpruhovú, z úpravy cestnej svetelnej signalizácie v križovatke Sch. Trnavského Harmincova, z vybudovania novej cestnej svetelnej signalizácie v križovatke Harmincova Lipského a z úpravy cestnej svetelnej signalizácie v križovatke Harmincova Polianky, z výstavby nového verejného osvetlenia a nových zastávok MHD vrátane prístreškov. Súčasťou zakázky sú aj vyvolané investície, t. j. prekládky a úpravy dotknutých inžinierskych sietí, vybudovanie nového parkovisko pred zimným štadiónom a nového odvodnenia komunikácie vrátane parkoviska. Súčasťou je tiež rekonštrukcia povrchových vrstiev súčasnej komunikácie. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch tu https://obstaravanie.eranet.sk/#/tenderPublicDetails/1151
Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 12
Informácie o fondoch Európskej únie
ODDIEL V: PRIDELENIE ZÁKAZKY
Zákazka č.: 01_2022_PL
Časť č.:
Názov: Rozšírenie Harmincovej na 4-pruh - výstavba
PRIDELENIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2022-08-10T00:00:00
Informácie o ponukách
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Ďalší dodávatelia
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Celková hodnota obstarávania: 2 959 727,74
bez DPH
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. Obstarávateľská organizácia týmto informuje, že všetky povinne zverejňované dokumenty vrátane súťažných podkladov a vysvetlení zverejní v súlade s § 64 ods. 4 zákona o VO v systéme Eranet na URL adrese: https://obstaravanie.eranet.sk/tenders v rámci zobrazenia detailu predmetného verejného obstarávania (priamy link: https://obstaravanie.eranet.sk/#/tenderPublicDetails/1151). 2. Obstarávateľská organizácia záujemcom odporúča, aby si súťažné podklady stiahli až po registrovaní sa do systému. Pri zverejnení doplňujúcich informácií a vysvetlení súťažných podkladov budú títo záujemcovia informovaní. O záujemcoch, ktorí si prevezmú súťažné podklady bez registrácie nemá obstarávateľská organizácia evidenciu - o zverejnení doplňujúcich informácií a vysvetlení súťažných podkladov nebudú informovaní. 3. Pre potreby elektronickej komunikácie je každý záujemca/uchádzač povinný zaregistrovať sa do systému Eranet na URL: https://obstaravanie.eranet.sk. Uchádzač je oprávnený predložiť ponuku až po zaregistrovaní a prihlásení sa do systému Eranet. Registrácia do systému Eranet je bezplatná. Podmienky a pravidlá používania systému Eranet sú uvedené na: https://obstaravanie.eranet.sk v časti Podmienky a manuál. 4. Minimálne technické požiadavky na používanie informačného systému Eranet: OS: MS Win 7 a vyššie, Android, iOS7, Linux; Aktuálne verzie prehliadačov: IE 10 a vyššie, MS Edge, Firefox 30.0 a vyššie, Chrome 35 a vyššie; Ďalšie požiadavky: prístup na Internet, zapnutý JavaScript, zapnuté Cookies. 5. Zábezpeka je stanovená vo výške 50 000,- EUR 6. Jediným kritériom na vyhodnotenie ponúk je najnižšia cena s DPH. 7. Všetky predložené doklady musia odrážať skutočný stav uchádzača v čase, v ktorom sa zúčastňuje na verejnom obstarávaní. 8. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušiť toto verejné obstarávanie alebo neprijať ani jednu z predložených ponúk, ak sa zmenili okolnosti, za ktorých bolo verejné obstarávanie vyhlásené alebo ak nastane niektorá z okolností uvedených v § 57 zákona o verejnom obstarávaní. 9. Ak uchádzač alebo záujemca použije jednotný európsky dokument alebo čestné vyhlásenie, verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ môže na zabezpečenie riadneho priebehu verejného obstarávania kedykoľvek v jeho priebehu záujemcu písomne požiadať o predloženie dokladu alebo dokladov nahradených jednotným európskym dokumentom. Uchádzač alebo záujemca doručí doklady verejnému obstarávateľovi alebo obstarávateľovi do piatich pracovných dní odo dňa doručenia žiadosti, ak obstarávateľská organizácia neurčí dlhšiu lehotu. 10. Výsledkom verejného obstarávania bude zmluva o dielo s jedným hospodárskym subjektom. 11. Uzavretá zmluva nesmie byť v rozpore so súťažnými podkladmi a s ponukou predloženou úspešným uchádzačom. V súlade s výzvou na predkladanie ponúk, obstarávateľská organizácia týmto informuje záujemcov, že zmluvu o dielo s úspešným uchádzačom uzatvorí majetkovo a organizačne prepojená osoba Hlavné mesto Slovenskej republiky Bratislava, Primaciálne námestie č. 1, 814 99 Bratislava, IČO: 00603481, DIČ: 2020372596. Úspešnému uchádzačovi teda vzniká povinnosť poskytnúť súčinnosť pri uzatváraní zmluvy s Hlavným mestom SR Bratislava, pričom znenie zmluvy sa nemení. Obstarávateľská organizácia v takomto prípade administratívne ukončí verejné obstarávanie, akoby zmluvu podpísala sama.
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2023-05-25T00:00:00
ODDIEL VII: ÚPRAVY V ZAKÁZKE
OPIS VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA PO ÚPRAVÁCH
Hlavný kód CPV
45000000-7
Dodatočné kódy CPV
45000000-7

Miesto vykonania
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Územie Hlavného mesta SR Bratislavy (ul. Harmincova)
Opis obstarávania
Predmet zákazky pozostáva z rozšírenia súčasnej dvojpruhovej komunikácie na Harmincovej ul. na nerozdelenú štvorpruhovú, z úpravy cestnej svetelnej signalizácie v križovatke Sch. Trnavského Harmincova, z vybudovania novej cestnej svetelnej signalizácie v križovatke Harmincova Lipského a z úpravy cestnej svetelnej signalizácie v križovatke Harmincova Polianky, z výstavby nového verejného osvetlenia a nových zastávok MHD vrátane prístreškov. Súčasťou zakázky sú aj vyvolané investície, t. j. prekládky a úpravy dotknutých inžinierskych sietí, vybudovanie nového parkovisko pred zimným štadiónom a nového odvodnenia komunikácie vrátane parkoviska. Súčasťou je tiež rekonštrukcia povrchových vrstiev súčasnej komunikácie. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch tu https://obstaravanie.eranet.sk/#/tenderPublicDetails/1151
Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 14
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Celková hodnota zákazky/časti: 3 009 583,77
bez DPH
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Ďalší dodávatelia
INFORMÁCIE O ÚPRAVÁCH
Opis úprav
Zmeny zmluvy podľa § 18 ods. 1 písm. c) a § 18 ods. 3 písm. a) sú z dôvodu obmedzenosti znakov uvedené v dodatku č. 1 Zmluvy o dielo a zverejnené na stránke https://www.crz.gov.sk/zmluva/7855580/.
Zvýšenie ceny
Hodnota bez DPH: 2 959 727,74
bez DPH
Celková hodnota zákazky po úprave: 3 009 583,77
bez DPH


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Posledné novely zákona o verejnom obstarávaní

Lektor: Mgr. Ľubomír Kubička

Dátum: 29.4.2024

Čas konania: 14:00 - 15:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
25.4.2024 - Odvody

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 18.4.2024
1 EUR1,07 USD (+0,01)
1 EUR0,86 GBP (+0,01)
1 EUR4,33 PLN (-0,02)
1 EUR25,25 CZK (+0,03)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA