dnes je 16.4.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
november 2022
PoUtStŠtPiSoNe
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    
<október  december>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: PM_443_VV_2022
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/25/EÚ
ODDIEL I: OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
VODOHOSPODÁRSKA VÝSTAVBA, ŠTÁTNY PODNIK
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00156752
Karloveská 2, 84204 Bratislava-Karlova Ves

Slovensko
Kontaktná osoba: VODOHOSPODÁRSKA VÝSTAVBA, ŠTÁTNY PODNIK
Telefón: +421 254653904
Email: tender@p-m.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.vvb.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
KOMUNIKÁCIA
Prístup k súťažným dokumentom: Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/451370
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na adrese: vyššie uvedenej adrese
Ponuky alebo žiadosti o účasť sa musia predložiť
HLAVNÁ ČINNOSŤ
Elektrická energia
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: PM_443_VV_2022
Hlavný kód CPV
45233162-2
Druh zákazky
Stručný opis
Zákazka sa týka stavebných objektov na slovenskom území a pozostáva z nasledovných častí: a) Vypracovania a odovzdania Dokumentácie pre realizáciu stavby (DRS), ktorá musí byť v súlade s dokumentáciou pre stavebné povolenie a platným stavebným povolením na území Slovenskej republiky (SR) a so záverečným stanoviskom z procesu posudzovania vplyvov na životné prostredie vydaného na území SR; b) Inžinierskej činnosti (IČ), zabezpečenia autorského dozoru a zabezpečenia ďalších súvisiacich koordinačných a iných činností; c) Realizácie stavebných prác po odsúhlasení DRS obstarávateľom d) Vypracovania Dokumentácie skutočného realizovania stavby (DSRS) Podrobné vymedzenie predmetu zákazky, vrátane technických špecifikácií, je uvedené v Kapitole B1 - Opis predmetu zákazky týchto súťažných podkladov.
Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 3 082 875,56
bez DPH
Informácie o častiach
OPIS
Dodatočné kódy CPV
45221111-3

45233161-5

71320000-7

45100000-8

45223000-6

45223210-1

Miesto vykonania
SK021:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Staré koryto Dunaja, s priľahlou inundáciou medzi obcami Dobrohošť a Dunakiliti, konkrétne parcely sú uvedené v DSP a v stavebnom povolení.
Opis obstarávania
Bližšie definovaný v KAPITOLE B.1 OPIS PREDMETU ZÁKAZKY, súťažných podkladov.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
3 082 875,56:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
300:
Informácie o variantoch
Informácie o opciách
Informácie o elektronických katalógoch
Informácie o fondoch EÚ
Číslo projektu alebo referenčné číslo: projekt č. SKHU/1601/2.1./361- Výstavba mosta pre peších a cyklistov Dobrohošť a Dunakiliti
Doplňujúce informácie

ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Podmienky účasti sú stanovené v súlade s § 32 alebo §152 zákona o verejnom obstarávaní (ZVO) a sú uvedené v podkapitole 1. všeobecné informácie k podmienkam účasti a podkapitole 2. osobné postavenie, v rámci Kapitoly A.2 Podmienky účasti, súťažných podkladov.
Ekonomické a finančné postavenie
Technická a odborná spôsobilosť
Objektívne pravidlá a kritériá účasti
Informácie o vyhradených zákazkách
Požadované zábezpeky a záruky
Hlavné podmienky financovania a spôsoby platieb a/alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa tieto podmienky a spôsoby riadia
Právna forma, ktorú má vytvoriť skupina hospodárskych subjektov, ktorej sa zadá zákazka
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
Uvedené v súťažných podkladoch a návrhu zmluvy.
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
OPIS
Druh postupu
Verejná súťaž
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácie o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ:
Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 2022-11-29T10:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 2023-11-28T00:00:00
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1.Začiatok dĺžky trvania zákazky v dňoch (od zadania zákazky) uvedenej v bode II.2.7, II Predmet Zákazky je totožný s dátumom nadobudnutia účinnosti zmluvy o dielo, pričom obstarávateľ požaduje dodržanie nasledovných uzlových bodov: a) Vypracovanie a odovzdanie Dokumentácie pre realizáciu stavby (DRS) v termíne: 60 dní od nadobudnutia účinnosti Zmluvy o dielo. b) Zabudovanie nosnej konštrukcie vrátane záťažovej skúšky na SO 203-00 ľavobrežný inundačný most pre peších a cyklistov Dobrohošť Dunakiliti v termíne: 240 dní od nadobudnutia účinnosti Zmluvy o dielo. 2.Komunikácia a výmena informácií v procese verejného obstarávania medzi obstarávateľom a záujemcami alebo uchádzačmi sa realizuje výhradne elektronicky prostredníctvom informačného systému elektronického verejného obstarávania ( IS EVO). 3.Doručenie žiadosti o vysvetlenie odporúčame zaslať v predstihu aby bolo zabezpečená lehota na poskytnutie vysvetlenia a to najneskôr šesť dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk. 4.Obstarávateľ nebude organizovať obhliadku miesta realizácie predmetu zákazky, nakoľko miesto realizácie je voľne prístupné. Uchádzačom sa odporúča, aby si počas lehoty na predkladanie ponúk vykonali obhliadku miesta realizácie. 5.Vyžaduje sa na zabezpečenie ponuky zloženie zábezpeky vo výške 60 000 EUR, podrobnosti uvedené v súťažných podkladoch (SP). 6.Úspešný uchádzač predloží pred podpisom zmluvy obstarávateľovi doklady uvedené v bode 21.1, Kapitoly A.1, súťažných podkladov kde sa požaduje okrem iného: - doklad o zavedenom systéme manažérstva bezpečnosti a ochrany zdravia, - doklad o zavedenom systéme riadenia výroby na konštrukčné dielce podľa STN EN 1090-1+A1 a STN EN 1090-2 v triede vyhotovenia EXC3, - doklad o zavedenom systéme manažérstva kvality vo zváraní pre oceľové zvárané konštrukcie podľa STN EN ISO 3834 -2. (detaily uvedené v príslušnom bode) 7. Z verejného obstarávania bude vylúčený uchádzač, ak budú naplnené skutočnosti podľa § 40 ods. 6 písm. a) až g), 7 alebo 8 ZVO. 8.Obstarávateľ si vyhradzuje právo zmluvu definovanú v bode 2.7 Kapitoly A.1, súťažných podkladov nepodpísať, ak ponuka úspešného uchádzača bude vyššia ako hodnota predpokladanej hodnoty zákazky, ak nenadobudne účinnosť Zmluva o dielo, ktorá bude výsledkom prebiehajúceho verejného obstarávania na predmet zákazky Výstavba mosta pre peších a cyklistov Dobrohošť-Dunakiliti II. časť (detaily uvedené v danom bode). 9. Zákazka nie je rozdelená na časti, keďže predmet zákazky predstavuje jeden funkčný celok, kde je nevyhnutné aby práce na jednotlivých stavebných objektoch prebiehali koordinovane, čo v prípade viacerých dodávateľov nie je zaručené. Zároveň v prípade porušení povinností zo zmluvy, môže mať uvedené vážny dopad na realizáciu implementovaného cezhraničného projektu, pričom je vhodné, aby zodpovednosť znášal poistený jeden subjekt, resp. skupina dodávateľov. 10. Verejné obstarávanie je vzhľadom na podmienky účasti a podmienky plnenia zmluvy zelené verejné obstarávanie.
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-10-28T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Posledné novely zákona o verejnom obstarávaní

Lektor: Mgr. Ľubomír Kubička

Dátum: 29.4.2024

Čas konania: 14:00 - 15:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
25.4.2024 - Odvody

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 15.4.2024
1 EUR1,07 USD (+0,01)
1 EUR0,85 GBP (-0)
1 EUR4,29 PLN (+0,04)
1 EUR25,32 CZK (-0,01)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA