dnes je 16.4.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2023
PoUtStŠtPiSoNe
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    
<apríl  jún>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: SOS/2023/1
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Stredná odborná škola, Ul. slovenských partizánov 1129/49, Považská Bystrica
Vnútroštátne identifikačné číslo: 42141443
Ul. slovenských partizánov 1129/49 Array, 01701 Považská Bystrica

Slovensko
Kontaktná osoba: Stredná odborná škola, Ul. slovenských partizánov 1129/49, Považská Bystrica
Telefón: +421 424323766 Fax: +421 42424322281
Email: marta.sokolikova@gmail.com
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.sospb.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/466452
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: SOS/2023/1
Hlavný kód CPV
15000000-8
Druh zákazky
Stručný opis:
Predmetom zákazky je dodávka potravín pre Strednú odbornú školu, pričom táto zákazka je rozdelená na 12 častí: 1. časť: Trvanlivé potraviny 2.časť: Mäso a mäsové výrobky 3.časť: Hydinové mäso 4. časť: Mlieko a mliečne výrobky 5. časť: Majonézové šaláty 6. časť: Chlieb a pekárenské výrobky 7. časť: Cukrárenské výrobky 8. časť: Mrazené a chladené potraviny- ryby, zelenina, zemiaky, múčne výrobky 9.časť:Mrazené kačice, divina, králičie mäso 10.časť: Čerstvé ovocie a zelenina, Čerstvé zemiaky 11. časť: Vajcia 12.časť: Nápoje nealkoholické, Cukrové sirupy Úspešní uchádzači sú povin. dodávať tovar, kt. zodpovedá STN a/alebo normám EÚ a je výlučne v 1.akostnej triedy Bližší opis predmetu zákazky a podmienky dodania sú uvedené v prílohe č. 6 OPIS PREDMETU OBSTARÁVANIA , ktorá tvorí neoddeliteľnú súčasť týchto SP.
Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 660 758,09
bez DPH
Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 12
OPIS
Názov
1. časť: Trvanlivé potraviny
Časť č.: 1
Dodatočné kódy CPV
03212200-2

15331000-7

15331400-1

15400000-2

15600000-4

15614000-5

15830000-5

15850000-1

15870000-7

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK022:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
SOŠ ŠJ Ul. slovenských partizánov, 1129/49 Považská Bystrica, sklad.
Opis obstarávania:
Predmetom tejto časti zákazky je dodávka trvanlivých potravín najmä cestoviny, cukor, pšeničná múka, lúpaná ryža, rastlinné oleje, strukoviny, konzervované ovocie a zelenina koreniny, paštéty, omáčky a pod. vrátane služieb súvisiacich s dopravou na miesto dodania prepravnými prostriedkami predávajúceho a spôsobom v súlade s príslušnými platným právnymi a hygienickými predpismi, vyložením tovaru do skladu na mieste určenia, na základe objednávok verejného obstarávateľa, za podmienok uvedených v príslušnej Rámcovej dohode a za podmienok uvedených v súťažných podkladoch. Bližšie v prílohe SP č. 6 OPIS PREDMETU ZÁKAZKY
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
124 030,08:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
24:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie:
Zábezpeka ponúk sa vyžaduje vo výške 2.000,- ? Verejný obstarávateľ umožňuje uchádzačovi zložiť zábezpeku formou: - poskytnutia bankovej záruky za uchádzača - zloženia finančných prostriedkov v prislúchajúcej výške na účet verejného obstarávateľa - poistením záruky na poistnú sumu v prospech verejného obstarávateľa S úspešným uchádzačom pre Časť 1 uzatvorí verejný obstarávateľ rámcovú dohodu podľa § 83 zákona č.343/2015 Z.z v znení neskorších predpisov a zákona č. 513/1991 Zb. - Obchodný zákonník v znení neskorších predpisov (Ďalej len Obchodný zákonník) Súčasťou ponuky okrem iného musí byť aj čestné prehlásenie, o tom, že disponuje platným potvrdením o zapísaní prevádzkarne uchádzača do zoznamu Štátnej veterinárnej a potravinovej správy SR, preukazujúci súhlas štátneho orgánu so skladovaním a distribúciou potravín a osvedčenie Regionálnej veterinárnej a potravinovej správy SR o hygienickej spôsobilosti dopravného prostriedku na prepravu potravín a surovín v zmysle potravinového kódexu SR, a zaväzuje sa na požiadanie verejného obstarávateľa ho predložiť kedykoľvek počas trvania verejného obstarávania a/alebo počas plnenia rámcovej dohody . V prípade, ak dodávku tovaru sa bude vykonávať uchádzač na základe zmluvného vzťahu s dopravcom, je povinný spolu s čestným prehlásením predložiť v tejto ponuke uzavretú zmluvu s dopravcom a potvrdenie hygienickej spôsobilosti na motorové vozidlá, ktoré sú spôsobilé na prepravu predmetu zákazky verejnému obstarávateľovi. V čestnom prehlásení uchádzač zároveň potvrdí, že jeho prevádzka spĺňa všetky príslušné hygienické požiadavky podľa osobitných predpisov na skladovanie, manipuláciu a dopravu potravín rastlinného a živočíšneho pôvodu a ich uvádzanie na trh v Slovenskej republike, resp. uvádzanie na trh a vývoz do členských štátov Európskej únie, a zaviaže sa predložiť tieto potvrdenia kedykoľvek počas procesu verejného obstarávania ako aj počas trvania Rámcovej dohody. Podrobnejšie informácie sú v časti A1 súťažných podkladov.

Názov
2.časť: Mäso a mäsové výrobky
Časť č.: 2
Dodatočné kódy CPV
15100000-9

15113000-3

15130000-8

15111100-0

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK022:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
SOŠ ŠJ Ul. slovenských partizánov, 1129/49 Považská Bystrica, sklad.
Opis obstarávania:
Predmetom tejto časti zákazky je dodávka hovädzieho a bravčového mäsa a dodávka mäsových výrobkov vrátane služieb súvisiacich s dopravou na miesto dodania prepravnými prostriedkami predávajúceho a spôsobom v súlade s príslušnými platným právnymi a hygienickými predpismi, vyložením tovaru do skladu na mieste určenia, na základe objednávok verejného obstarávateľa, za podmienok uvedených v príslušnej Rámcovej dohode a za podmienok uvedených v súťažných podkladoch. Bližšie v prílohe SP č. 6 OPIS PREDMETU ZÁKAZKY
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
115 047,20:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
24:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie:
Zábezpeka ponúk sa vyžaduje vo výške 2.000,- ? Verejný obstarávateľ umožňuje uchádzačovi zložiť zábezpeku formou: - poskytnutia bankovej záruky za uchádzača - zloženia finančných prostriedkov v prislúchajúcej výške na účet verejného obstarávateľa - poistením záruky na poistnú sumu v prospech verejného obstarávateľa S úspešným uchádzačom pre Časť 2 uzatvorí verejný obstarávateľ rámcovú dohodu podľa § 83 zákona č.343/2015 Z.z v znení neskorších predpisov a zákona č. 513/1991 Zb. - Obchodný zákonník v znení neskorších predpisov (Ďalej len Obchodný zákonník) Súčasťou ponuky okrem iného musí byť aj čestné prehlásenie, o tom, že disponuje platným potvrdením o zapísaní prevádzkarne uchádzača do zoznamu Štátnej veterinárnej a potravinovej správy SR, preukazujúci súhlas štátneho orgánu so skladovaním a distribúciou potravín a osvedčenie Regionálnej veterinárnej a potravinovej správy SR o hygienickej spôsobilosti dopravného prostriedku na prepravu potravín a surovín v zmysle potravinového kódexu SR, a zaväzuje sa na požiadanie verejného obstarávateľa ho predložiť kedykoľvek počas trvania verejného obstarávania a/alebo počas plnenia rámcovej dohody . V prípade, ak dodávku tovaru sa bude vykonávať uchádzač na základe zmluvného vzťahu s dopravcom, je povinný spolu s čestným prehlásením predložiť v tejto ponuke uzavretú zmluvu s dopravcom a potvrdenie hygienickej spôsobilosti na motorové vozidlá, ktoré sú spôsobilé na prepravu predmetu zákazky verejnému obstarávateľovi. V čestnom prehlásení uchádzač zároveň potvrdí, že jeho prevádzka spĺňa všetky príslušné hygienické požiadavky podľa osobitných predpisov na skladovanie, manipuláciu a dopravu potravín rastlinného a živočíšneho pôvodu a ich uvádzanie na trh v Slovenskej republike, resp. uvádzanie na trh a vývoz do členských štátov Európskej únie, a zaviaže sa predložiť tieto potvrdenia kedykoľvek počas procesu verejného obstarávania ako aj počas trvania Rámcovej dohody. Podrobnejšie informácie sú v časti A1 súťažných podkladov.

Názov
3.časť: Hydinové mäso
Časť č.: 3
Dodatočné kódy CPV
15112100-7

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK022:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
SOŠ ŠJ Ul. slovenských partizánov, 1129/49 Považská Bystrica, sklad.
Opis obstarávania:
Predmetom tejto časti zákazky je dodávka hydinového mäsa vrátane služieb súvisiacich s dopravou na miesto dodania prepravnými prostriedkami predávajúceho a spôsobom v súlade s príslušnými platným právnymi a hygienickými predpismi, vyložením tovaru do skladu na mieste určenia, na základe objednávok verejného obstarávateľa a za podmienok uvedených v príslušnej Rámcovej dohode a za podmienok uvedených v súťažných podkladoch. Bližšie v prílohe SP č. 6 OPIS PREDMETU ZÁKAZKY
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
75 740,00:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
24:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie:
Zábezpeka ponúk sa vyžaduje vo výške 500,- ? Verejný obstarávateľ umožňuje uchádzačovi zložiť zábezpeku formou: - poskytnutia bankovej záruky za uchádzača - zloženia finančných prostriedkov v prislúchajúcej výške na účet verejného obstarávateľa - poistením záruky na poistnú sumu v prospech verejného obstarávateľa S úspešným uchádzačom pre Časť 3 uzatvorí verejný obstarávateľ rámcovú dohodu podľa § 83 zákona č.343/2015 Z.z v znení neskorších predpisov a zákona č. 513/1991 Zb. - Obchodný zákonník v znení neskorších predpisov (Ďalej len Obchodný zákonník) Súčasťou ponuky okrem iného musí byť aj čestné prehlásenie, o tom, že disponuje platným potvrdením o zapísaní prevádzkarne uchádzača do zoznamu Štátnej veterinárnej a potravinovej správy SR, preukazujúci súhlas štátneho orgánu so skladovaním a distribúciou potravín a osvedčenie Regionálnej veterinárnej a potravinovej správy SR o hygienickej spôsobilosti dopravného prostriedku na prepravu potravín a surovín v zmysle potravinového kódexu SR, a zaväzuje sa na požiadanie verejného obstarávateľa ho predložiť kedykoľvek počas trvania verejného obstarávania a/alebo počas plnenia rámcovej dohody . V prípade, ak dodávku tovaru sa bude vykonávať uchádzač na základe zmluvného vzťahu s dopravcom, je povinný spolu s čestným prehlásením predložiť v tejto ponuke uzavretú zmluvu s dopravcom a potvrdenie hygienickej spôsobilosti na motorové vozidlá, ktoré sú spôsobilé na prepravu predmetu zákazky verejnému obstarávateľovi. V čestnom prehlásení uchádzač zároveň potvrdí, že jeho prevádzka spĺňa všetky príslušné hygienické požiadavky podľa osobitných predpisov na skladovanie, manipuláciu a dopravu potravín rastlinného a živočíšneho pôvodu a ich uvádzanie na trh v Slovenskej republike, resp. uvádzanie na trh a vývoz do členských štátov Európskej únie, a zaviaže sa predložiť tieto potvrdenia kedykoľvek počas procesu verejného obstarávania ako aj počas trvania Rámcovej dohody. Podrobnejšie informácie sú v časti A1 súťažných podkladov.

Názov
4. časť: Mlieko a mliečne výrobky
Časť č.: 4
Dodatočné kódy CPV
15500000-3

15510000-6

15530000-2

15540000-5

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK022:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
SOŠ ŠJ Ul. slovenských partizánov, 1129/49 Považská Bystrica, sklad.
Opis obstarávania:
Predmetom tejto časti zákazky je dodávka mlieka, mliečnych a syrárskych výrobkov vrátane služieb súvisiacich s dopravou na miesto dodania prepravnými prostriedkami predávajúceho a spôsobom v súlade s príslušnými platným právnymi a hygienickými predpismi, vyložením tovaru do skladu na mieste určenia, na základe objednávok verejného obstarávateľa, za podmienok uvedených v príslušnej Rámcovej dohode a za podmienok uvedených v súťažných podkladoch. Bližšie v prílohe SP č. 6 OPIS PREDMETU ZÁKAZKY
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
69 364,40:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
24:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie:
Zábezpeka ponúk sa vyžaduje vo výške 500,- ? Verejný obstarávateľ umožňuje uchádzačovi zložiť zábezpeku formou: - poskytnutia bankovej záruky za uchádzača - zloženia finančných prostriedkov v prislúchajúcej výške na účet verejného obstarávateľa - poistením záruky na poistnú sumu v prospech verejného obstarávateľa S úspešným uchádzačom pre Časť 4 uzatvorí verejný obstarávateľ rámcovú dohodu podľa § 83 zákona č.343/2015 Z.z v znení neskorších predpisov a zákona č. 513/1991 Zb. - Obchodný zákonník v znení neskorších predpisov (Ďalej len Obchodný zákonník) Súčasťou ponuky okrem iného musí byť aj čestné prehlásenie, o tom, že disponuje platným potvrdením o zapísaní prevádzkarne uchádzača do zoznamu Štátnej veterinárnej a potravinovej správy SR, preukazujúci súhlas štátneho orgánu so skladovaním a distribúciou potravín a osvedčenie Regionálnej veterinárnej a potravinovej správy SR o hygienickej spôsobilosti dopravného prostriedku na prepravu potravín a surovín v zmysle potravinového kódexu SR, a zaväzuje sa na požiadanie verejného obstarávateľa ho predložiť kedykoľvek počas trvania verejného obstarávania a/alebo počas plnenia rámcovej dohody . V prípade, ak dodávku tovaru sa bude vykonávať uchádzač na základe zmluvného vzťahu s dopravcom, je povinný spolu s čestným prehlásením predložiť v tejto ponuke uzavretú zmluvu s dopravcom a potvrdenie hygienickej spôsobilosti na motorové vozidlá, ktoré sú spôsobilé na prepravu predmetu zákazky verejnému obstarávateľovi. V čestnom prehlásení uchádzač zároveň potvrdí, že jeho prevádzka spĺňa všetky príslušné hygienické požiadavky podľa osobitných predpisov na skladovanie, manipuláciu a dopravu potravín rastlinného a živočíšneho pôvodu a ich uvádzanie na trh v Slovenskej republike, resp. uvádzanie na trh a vývoz do členských štátov Európskej únie, a zaviaže sa predložiť tieto potvrdenia kedykoľvek počas procesu verejného obstarávania ako aj počas trvania Rámcovej dohody. Podrobnejšie informácie sú v časti A1 súťažných podkladov.

Názov
5. časť: Majonézové šaláty
Časť č.: 5
Dodatočné kódy CPV
15550000-8

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK022:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
SOŠ ŠJ Ul. slovenských partizánov, 1129/49 Považská Bystrica, sklad.
Opis obstarávania:
Predmetom tejto časti zákazky je dodávka majonézových šalátov vrátane služieb súvisiacich s dopravou na miesto dodania prepravnými prostriedkami predávajúceho a spôsobom v súlade s príslušnými platným právnymi a hygienickými predpismi, vyložením tovaru do skladu na mieste určenia, na základe objednávok verejného obstarávateľa, za podmienok uvedených v príslušnej Rámcovej dohode a za podmienok uvedených v súťažných podkladoch. Bližšie v prílohe SP č. 6 OPIS PREDMETU ZÁKAZKY
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
3 949,60:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
24:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie:
Zábezpeka ponúk sa v tejto časti zákazky nevyžaduje. S úspešným uchádzačom pre Časť 5 uzatvorí verejný obstarávateľ rámcovú dohodu podľa § 83 zákona č.343/2015 Z.z v znení neskorších predpisov a zákona č. 513/1991 Zb. - Obchodný zákonník v znení neskorších predpisov (Ďalej len Obchodný zákonník) Súčasťou ponuky okrem iného musí byť aj čestné prehlásenie, o tom, že disponuje platným potvrdením o zapísaní prevádzkarne uchádzača do zoznamu Štátnej veterinárnej a potravinovej správy SR, preukazujúci súhlas štátneho orgánu so skladovaním a distribúciou potravín a osvedčenie Regionálnej veterinárnej a potravinovej správy SR o hygienickej spôsobilosti dopravného prostriedku na prepravu potravín a surovín v zmysle potravinového kódexu SR, a zaväzuje sa na požiadanie verejného obstarávateľa ho predložiť kedykoľvek počas trvania verejného obstarávania a/alebo počas plnenia rámcovej dohody . V prípade, ak dodávku tovaru sa bude vykonávať uchádzač na základe zmluvného vzťahu s dopravcom, je povinný spolu s čestným prehlásením predložiť v tejto ponuke uzavretú zmluvu s dopravcom a potvrdenie hygienickej spôsobilosti na motorové vozidlá, ktoré sú spôsobilé na prepravu predmetu zákazky verejnému obstarávateľovi. V čestnom prehlásení uchádzač zároveň potvrdí, že jeho prevádzka spĺňa všetky príslušné hygienické požiadavky podľa osobitných predpisov na skladovanie, manipuláciu a dopravu potravín rastlinného a živočíšneho pôvodu a ich uvádzanie na trh v Slovenskej republike, resp. uvádzanie na trh a vývoz do členských štátov Európskej únie, a zaviaže sa predložiť tieto potvrdenia kedykoľvek počas procesu verejného obstarávania ako aj počas trvania Rámcovej dohody. Podrobnejšie informácie sú v časti A1 súťažných podkladov.

Názov
6. časť: Chlieb a pekárenské výrobky
Časť č.: 6
Dodatočné kódy CPV
15810000-9

15811100-7

15811200-8

15812100-4

15812120-0

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK022:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
SOŠ ŠJ Ul. slovenských partizánov, 1129/49 Považská Bystrica, sklad.
Opis obstarávania:
Predmetom tejto časti zákazky je dodávka chleba a pekárenských výrobkov vrátane služieb súvisiacich s dopravou na miesto dodania prepravnými prostriedkami predávajúceho a spôsobom v súlade s príslušnými platným právnymi a hygienickými predpismi, vyložením tovaru do skladu na mieste určenia, na základe objednávok verejného obstarávateľa, za podmienok uvedených v príslušnej Rámcovej dohode a za podmienok uvedených v súťažných podkladoch. Bližšie v prílohe SP č. 6 OPIS PREDMETU ZÁKAZKY
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
44 939,27:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
24:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie:
Zábezpeka ponúk sa vyžaduje vo výške 400,- ? Verejný obstarávateľ umožňuje uchádzačovi zložiť zábezpeku formou: - poskytnutia bankovej záruky za uchádzača - zloženia finančných prostriedkov v prislúchajúcej výške na účet verejného obstarávateľa - poistením záruky na poistnú sumu v prospech verejného obstarávateľa S úspešným uchádzačom pre Časť 6 uzatvorí verejný obstarávateľ rámcovú dohodu podľa § 83 zákona č.343/2015 Z.z v znení neskorších predpisov a zákona č. 513/1991 Zb. - Obchodný zákonník v znení neskorších predpisov (Ďalej len Obchodný zákonník) Súčasťou ponuky okrem iného musí byť aj čestné prehlásenie, o tom, že disponuje platným potvrdením o zapísaní prevádzkarne uchádzača do zoznamu Štátnej veterinárnej a potravinovej správy SR, preukazujúci súhlas štátneho orgánu so skladovaním a distribúciou potravín a osvedčenie Regionálnej veterinárnej a potravinovej správy SR o hygienickej spôsobilosti dopravného prostriedku na prepravu potravín a surovín v zmysle potravinového kódexu SR, a zaväzuje sa na požiadanie verejného obstarávateľa ho predložiť kedykoľvek počas trvania verejného obstarávania a/alebo počas plnenia rámcovej dohody . V prípade, ak dodávku tovaru sa bude vykonávať uchádzač na základe zmluvného vzťahu s dopravcom, je povinný spolu s čestným prehlásením predložiť v tejto ponuke uzavretú zmluvu s dopravcom a potvrdenie hygienickej spôsobilosti na motorové vozidlá, ktoré sú spôsobilé na prepravu predmetu zákazky verejnému obstarávateľovi. V čestnom prehlásení uchádzač zároveň potvrdí, že jeho prevádzka spĺňa všetky príslušné hygienické požiadavky podľa osobitných predpisov na skladovanie, manipuláciu a dopravu potravín rastlinného a živočíšneho pôvodu a ich uvádzanie na trh v Slovenskej republike, resp. uvádzanie na trh a vývoz do členských štátov Európskej únie, a zaviaže sa predložiť tieto potvrdenia kedykoľvek počas procesu verejného obstarávania ako aj počas trvania Rámcovej dohody. Podrobnejšie informácie sú v časti A1 súťažných podkladov.

Názov
7. časť: Cukrárenské výrobky
Časť č.: 7
Dodatočné kódy CPV
15842300-5

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK022:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
SOŠ ŠJ Ul. slovenských partizánov, 1129/49 Považská Bystrica, sklad.
Opis obstarávania:
Predmetom tejto časti zákazky sú cukrárenské výrobky rôzne kekse a pod. vrátane služieb súvisiacich s dopravou na miesto dodania prepravnými prostriedkami predávajúceho a spôsobom v súlade s príslušnými platným právnymi a hygienickými predpismi, vyložením tovaru do skladu na mieste určenia, na základe objednávok verejného obstarávateľa, za podmienok uvedených v príslušnej Rámcovej dohode a za podmienok uvedených v súťažných podkladoch. Bližšie v prílohe SP č. 6 OPIS PREDMETU ZÁKAZKY
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
12 693,50:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
24:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie:
Zábezpeka ponúk sa v tejto časti zákazky nevyžaduje. S úspešným uchádzačom pre Časť 7 uzatvorí verejný obstarávateľ rámcovú dohodu podľa § 83 zákona č.343/2015 Z.z v znení neskorších predpisov a zákona č. 513/1991 Zb. - Obchodný zákonník v znení neskorších predpisov (Ďalej len Obchodný zákonník) Súčasťou ponuky okrem iného musí byť aj čestné prehlásenie, o tom, že disponuje platným potvrdením o zapísaní prevádzkarne uchádzača do zoznamu Štátnej veterinárnej a potravinovej správy SR, preukazujúci súhlas štátneho orgánu so skladovaním a distribúciou potravín a osvedčenie Regionálnej veterinárnej a potravinovej správy SR o hygienickej spôsobilosti dopravného prostriedku na prepravu potravín a surovín v zmysle potravinového kódexu SR, a zaväzuje sa na požiadanie verejného obstarávateľa ho predložiť kedykoľvek počas trvania verejného obstarávania a/alebo počas plnenia rámcovej dohody . V prípade, ak dodávku tovaru sa bude vykonávať uchádzač na základe zmluvného vzťahu s dopravcom, je povinný spolu s čestným prehlásením predložiť v tejto ponuke uzavretú zmluvu s dopravcom a potvrdenie hygienickej spôsobilosti na motorové vozidlá, ktoré sú spôsobilé na prepravu predmetu zákazky verejnému obstarávateľovi. V čestnom prehlásení uchádzač zároveň potvrdí, že jeho prevádzka spĺňa všetky príslušné hygienické požiadavky podľa osobitných predpisov na skladovanie, manipuláciu a dopravu potravín rastlinného a živočíšneho pôvodu a ich uvádzanie na trh v Slovenskej republike, resp. uvádzanie na trh a vývoz do členských štátov Európskej únie, a zaviaže sa predložiť tieto potvrdenia kedykoľvek počas procesu verejného obstarávania ako aj počas trvania Rámcovej dohody. Podrobnejšie informácie sú v časti A1 súťažných podkladov.

Názov
8. časť: Mrazené a chladené potraviny- ryby, zelenina, zemiaky, múčne výrobky
Časť č.: 8
Dodatočné kódy CPV
15220000-6

15311000-1

15331170-9

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK022:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
SOŠ ŠJ Ul. slovenských partizánov, 1129/49 Považská Bystrica, sklad.
Opis obstarávania:
Predmetom tejto časti zákazky je dodávka mrazených potravín, najmä rýb, zeleniny, zemiakov a múčnych výrobkov vrátane služieb súvisiacich s dopravou na miesto dodania prepravnými prostriedkami predávajúceho a spôsobom v súlade s príslušnými platným právnymi a hygienickými predpismi, vyložením tovaru do skladu na mieste určenia, na základe objednávok verejného obstarávateľa, za podmienok uvedených v príslušnej Rámcovej dohode a za podmienok uvedených v súťažných podkladoch. Bližšie v prílohe SP č. 6 OPIS PREDMETU ZÁKAZKY
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
57 190,24:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
24:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie:
Zábezpeka ponúk sa vyžaduje vo výške 500,- ? Verejný obstarávateľ umožňuje uchádzačovi zložiť zábezpeku formou: - poskytnutia bankovej záruky za uchádzača - zloženia finančných prostriedkov v prislúchajúcej výške na účet verejného obstarávateľa - poistením záruky na poistnú sumu v prospech verejného obstarávateľa S úspešným uchádzačom pre Časť 8 uzatvorí verejný obstarávateľ rámcovú dohodu podľa § 83 zákona č.343/2015 Z.z v znení neskorších predpisov a zákona č. 513/1991 Zb. - Obchodný zákonník v znení neskorších predpisov (Ďalej len Obchodný zákonník) Súčasťou ponuky okrem iného musí byť aj čestné prehlásenie, o tom, že disponuje platným potvrdením o zapísaní prevádzkarne uchádzača do zoznamu Štátnej veterinárnej a potravinovej správy SR, preukazujúci súhlas štátneho orgánu so skladovaním a distribúciou potravín a osvedčenie Regionálnej veterinárnej a potravinovej správy SR o hygienickej spôsobilosti dopravného prostriedku na prepravu potravín a surovín v zmysle potravinového kódexu SR, a zaväzuje sa na požiadanie verejného obstarávateľa ho predložiť kedykoľvek počas trvania verejného obstarávania a/alebo počas plnenia rámcovej dohody . V prípade, ak dodávku tovaru sa bude vykonávať uchádzač na základe zmluvného vzťahu s dopravcom, je povinný spolu s čestným prehlásením predložiť v tejto ponuke uzavretú zmluvu s dopravcom a potvrdenie hygienickej spôsobilosti na motorové vozidlá, ktoré sú spôsobilé na prepravu predmetu zákazky verejnému obstarávateľovi. V čestnom prehlásení uchádzač zároveň potvrdí, že jeho prevádzka spĺňa všetky príslušné hygienické požiadavky podľa osobitných predpisov na skladovanie, manipuláciu a dopravu potravín rastlinného a živočíšneho pôvodu a ich uvádzanie na trh v Slovenskej republike, resp. uvádzanie na trh a vývoz do členských štátov Európskej únie, a zaviaže sa predložiť tieto potvrdenia kedykoľvek počas procesu verejného obstarávania ako aj počas trvania Rámcovej dohody. Podrobnejšie informácie sú v časti A1 súťažných podkladov.

Názov
9.časť:Mrazené kačice, divina, králičie mäso
Časť č.: 9
Dodatočné kódy CPV
15896000-5

15112140-9

15119100-6

15119300-8

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK022:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
SOŠ ŠJ Ul. slovenských partizánov, 1129/49 Považská Bystrica, sklad.
Opis obstarávania:
Predmetom tejto časti zákazky je dodávka kačacieho, králičieho mäsa a diviny vrátane služieb súvisiacich s dopravou na miesto dodania prepravnými prostriedkami predávajúceho a spôsobom v súlade s príslušnými platným právnymi a hygienickými predpismi, vyložením tovaru do skladu na mieste určenia, na základe objednávok verejného obstarávateľa a za podmienok uvedených v príslušnej Rámcovej dohode a za podmienok uvedených v súťažných podkladoch. Bližšie v prílohe SP č. 6 OPIS PREDMETU ZÁKAZKY
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
18 130,00:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
24:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie:
Zábezpeka ponúk sav tejto časti zákazky nevyžaduje. S úspešným uchádzačom pre Časť 9 uzatvorí verejný obstarávateľ rámcovú dohodu podľa § 83 zákona č.343/2015 Z.z v znení neskorších predpisov a zákona č. 513/1991 Zb. - Obchodný zákonník v znení neskorších predpisov (Ďalej len Obchodný zákonník) Súčasťou ponuky okrem iného musí byť aj čestné prehlásenie, o tom, že disponuje platným potvrdením o zapísaní prevádzkarne uchádzača do zoznamu Štátnej veterinárnej a potravinovej správy SR, preukazujúci súhlas štátneho orgánu so skladovaním a distribúciou potravín a osvedčenie Regionálnej veterinárnej a potravinovej správy SR o hygienickej spôsobilosti dopravného prostriedku na prepravu potravín a surovín v zmysle potravinového kódexu SR, a zaväzuje sa na požiadanie verejného obstarávateľa ho predložiť kedykoľvek počas trvania verejného obstarávania a/alebo počas plnenia rámcovej dohody . V prípade, ak dodávku tovaru sa bude vykonávať uchádzač na základe zmluvného vzťahu s dopravcom, je povinný spolu s čestným prehlásením predložiť v tejto ponuke uzavretú zmluvu s dopravcom a potvrdenie hygienickej spôsobilosti na motorové vozidlá, ktoré sú spôsobilé na prepravu predmetu zákazky verejnému obstarávateľovi. V čestnom prehlásení uchádzač zároveň potvrdí, že jeho prevádzka spĺňa všetky príslušné hygienické požiadavky podľa osobitných predpisov na skladovanie, manipuláciu a dopravu potravín rastlinného a živočíšneho pôvodu a ich uvádzanie na trh v Slovenskej republike, resp. uvádzanie na trh a vývoz do členských štátov Európskej únie, a zaviaže sa predložiť tieto potvrdenia kedykoľvek počas procesu verejného obstarávania ako aj počas trvania Rámcovej dohody. Podrobnejšie informácie sú v časti A1 súťažných podkladov.

Názov
10.časť: Čerstvé ovocie a zelenina, Čerstvé zemiaky
Časť č.: 10
Dodatočné kódy CPV
03212100-1

03221000-6

03222110-7

03222300-6

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK022:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
SOŠ ŠJ Ul. slovenských partizánov, 1129/49 Považská Bystrica, sklad.
Opis obstarávania:
Predmetom tejto časti zákazky je dodávka čerstvého ovocia, zeleniny a čerstvých zemiakov vrátane služieb súvisiacich s dopravou na miesto dodania prepravnými prostriedkami predávajúceho a spôsobom v súlade s príslušnými platným právnymi a hygienickými predpismi, vyložením tovaru do skladu na mieste určenia, na základe objednávok verejného obstarávateľa, za podmienok uvedených v príslušnej Rámcovej dohode a za podmienok uvedených v súťažných podkladoch. Bližšie v prílohe SP č. 6 OPIS PREDMETU ZÁKAZKY
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
103 331,00:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
24:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie:
Zábezpeka ponúk sa vyžaduje vo výške 2.000,- ? Verejný obstarávateľ umožňuje uchádzačovi zložiť zábezpeku formou: - poskytnutia bankovej záruky za uchádzača - zloženia finančných prostriedkov v prislúchajúcej výške na účet verejného obstarávateľa - poistením záruky na poistnú sumu v prospech verejného obstarávateľa S úspešným uchádzačom pre Časť 10 uzatvorí verejný obstarávateľ rámcovú dohodu podľa § 83 zákona č.343/2015 Z.z v znení neskorších predpisov a zákona č. 513/1991 Zb. - Obchodný zákonník v znení neskorších predpisov (Ďalej len Obchodný zákonník) Súčasťou ponuky okrem iného musí byť aj čestné prehlásenie, o tom, že disponuje platným potvrdením o zapísaní prevádzkarne uchádzača do zoznamu Štátnej veterinárnej a potravinovej správy SR, preukazujúci súhlas štátneho orgánu so skladovaním a distribúciou potravín a osvedčenie Regionálnej veterinárnej a potravinovej správy SR o hygienickej spôsobilosti dopravného prostriedku na prepravu potravín a surovín v zmysle potravinového kódexu SR, a zaväzuje sa na požiadanie verejného obstarávateľa ho predložiť kedykoľvek počas trvania verejného obstarávania a/alebo počas plnenia rámcovej dohody . V prípade, ak dodávku tovaru sa bude vykonávať uchádzač na základe zmluvného vzťahu s dopravcom, je povinný spolu s čestným prehlásením predložiť v tejto ponuke uzavretú zmluvu s dopravcom a potvrdenie hygienickej spôsobilosti na motorové vozidlá, ktoré sú spôsobilé na prepravu predmetu zákazky verejnému obstarávateľovi. V čestnom prehlásení uchádzač zároveň potvrdí, že jeho prevádzka spĺňa všetky príslušné hygienické požiadavky podľa osobitných predpisov na skladovanie, manipuláciu a dopravu potravín rastlinného a živočíšneho pôvodu a ich uvádzanie na trh v Slovenskej republike, resp. uvádzanie na trh a vývoz do členských štátov Európskej únie, a zaviaže sa predložiť tieto potvrdenia kedykoľvek počas procesu verejného obstarávania ako aj počas trvania Rámcovej dohody. Podrobnejšie informácie sú v časti A1 súťažných podkladov.

Názov
11. časť: Vajcia
Časť č.: 11
Dodatočné kódy CPV
03142500-3

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK022:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
SOŠ ŠJ Ul. slovenských partizánov, 1129/49 Považská Bystrica, sklad.
Opis obstarávania:
Predmetom tejto časti zákazky je dodávka čerstvých slepačích vajec vrátane služieb súvisiacich s dopravou na miesto dodania prepravnými prostriedkami predávajúceho a spôsobom v súlade s príslušnými platným právnymi a hygienickými predpismi, vyložením tovaru do skladu na mieste určenia, na základe objednávok verejného obstarávateľa, za podmienok uvedených v príslušnej Rámcovej dohode a za podmienok uvedených v súťažných podkladoch. Bližšie v prílohe SP č. 6 OPIS PREDMETU ZÁKAZKY
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
12 650,00:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
24:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie:
Zábezpeka ponúk sa v tejto časti zákazky nevyžaduje. S úspešným uchádzačom pre Časť 11 uzatvorí verejný obstarávateľ rámcovú dohodu podľa § 83 zákona č.343/2015 Z.z v znení neskorších predpisov a zákona č. 513/1991 Zb. - Obchodný zákonník v znení neskorších predpisov (Ďalej len Obchodný zákonník) Súčasťou ponuky okrem iného musí byť aj čestné prehlásenie, o tom, že disponuje platným potvrdením o zapísaní prevádzkarne uchádzača do zoznamu Štátnej veterinárnej a potravinovej správy SR, preukazujúci súhlas štátneho orgánu so skladovaním a distribúciou potravín a osvedčenie Regionálnej veterinárnej a potravinovej správy SR o hygienickej spôsobilosti dopravného prostriedku na prepravu potravín a surovín v zmysle potravinového kódexu SR, a zaväzuje sa na požiadanie verejného obstarávateľa ho predložiť kedykoľvek počas trvania verejného obstarávania a/alebo počas plnenia rámcovej dohody . V prípade, ak dodávku tovaru sa bude vykonávať uchádzač na základe zmluvného vzťahu s dopravcom, je povinný spolu s čestným prehlásením predložiť v tejto ponuke uzavretú zmluvu s dopravcom a potvrdenie hygienickej spôsobilosti na motorové vozidlá, ktoré sú spôsobilé na prepravu predmetu zákazky verejnému obstarávateľovi. V čestnom prehlásení uchádzač zároveň potvrdí, že jeho prevádzka spĺňa všetky príslušné hygienické požiadavky podľa osobitných predpisov na skladovanie, manipuláciu a dopravu potravín rastlinného a živočíšneho pôvodu a ich uvádzanie na trh v Slovenskej republike, resp. uvádzanie na trh a vývoz do členských štátov Európskej únie, a zaviaže sa predložiť tieto potvrdenia kedykoľvek počas procesu verejného obstarávania ako aj počas trvania Rámcovej dohody. Podrobnejšie informácie sú v časti A1 súťažných podkladov.

Názov
12.časť: Nápoje nealkoholické, Cukrové sirupy
Časť č.: 12
Dodatočné kódy CPV
15980000-1

15981000-8

15831500-7

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK022:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
SOŠ ŠJ Ul. slovenských partizánov, 1129/49 Považská Bystrica, sklad.
Opis obstarávania:
Predmetom tejto časti zákazky je dodávka nealkoholických nápojov a cukrových sirupov vrátane služieb súvisiacich s dopravou na miesto dodania prepravnými prostriedkami predávajúceho a spôsobom v súlade s príslušnými platným právnymi a hygienickými predpismi, vyložením tovaru do skladu na mieste určenia, na základe objednávok verejného obstarávateľa, za podmienok uvedených v príslušnej Rámcovej dohode a za podmienok uvedených v súťažných podkladoch. Bližšie v prílohe SP č. 6 OPIS PREDMETU ZÁKAZKY
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
23 692,80:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
24:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie:
Zábezpeka ponúk sav tejto časti zákazky nevyžaduje S úspešným uchádzačom pre Časť 12 uzatvorí verejný obstarávateľ rámcovú dohodu podľa § 83 zákona č.343/2015 Z.z v znení neskorších predpisov a zákona č. 513/1991 Zb. - Obchodný zákonník v znení neskorších predpisov (Ďalej len Obchodný zákonník) Súčasťou ponuky okrem iného musí byť aj čestné prehlásenie, o tom, že disponuje platným potvrdením o zapísaní prevádzkarne uchádzača do zoznamu Štátnej veterinárnej a potravinovej správy SR, preukazujúci súhlas štátneho orgánu so skladovaním a distribúciou potravín a osvedčenie Regionálnej veterinárnej a potravinovej správy SR o hygienickej spôsobilosti dopravného prostriedku na prepravu potravín a surovín v zmysle potravinového kódexu SR, a zaväzuje sa na požiadanie verejného obstarávateľa ho predložiť kedykoľvek počas trvania verejného obstarávania a/alebo počas plnenia rámcovej dohody . V prípade, ak dodávku tovaru sa bude vykonávať uchádzač na základe zmluvného vzťahu s dopravcom, je povinný spolu s čestným prehlásením predložiť v tejto ponuke uzavretú zmluvu s dopravcom a potvrdenie hygienickej spôsobilosti na motorové vozidlá, ktoré sú spôsobilé na prepravu predmetu zákazky verejnému obstarávateľovi. V čestnom prehlásení uchádzač zároveň potvrdí, že jeho prevádzka spĺňa všetky príslušné hygienické požiadavky podľa osobitných predpisov na skladovanie, manipuláciu a dopravu potravín rastlinného a živočíšneho pôvodu a ich uvádzanie na trh v Slovenskej republike, resp. uvádzanie na trh a vývoz do členských štátov Európskej únie, a zaviaže sa predložiť tieto potvrdenia kedykoľvek počas procesu verejného obstarávania ako aj počas trvania Rámcovej dohody. Podrobnejšie informácie sú v časti A1 súťažných podkladov.

ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: PLATÍ PRE VŠETKY ČASTI ZÁKAZKY: 1.1 V súlade s § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov, verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa tieto podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia: a) nebol on, ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu, ani člen dozorného orgánu, ani prokurista právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskych spoločenstiev, trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny, trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny, trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme, trestný čin obchodovania s ľuďmi, trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním alebo trestný čin machinácie pri verejnom obstarávaní a verejnej dražbe, b) nemá evidované nedoplatky na poistnom na sociálne poistenie a zdravotná poisťovňa neeviduje voči nemu pohľadávky po splatnosti podľa osobitných predpisov v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu, c) nemá evidované daňové nedoplatky voči daňovému úradu a colnému úradu podľa osobitných predpisov v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu, d) nebol na jeho majetok vyhlásený konkurz, nie je v reštrukturalizácii, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku, e) je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, f) nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu, 1.2 Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienok účasti podľa § 32 odseku 1 a) písm. a) doloženým výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace, b) písm. b) doloženým potvrdením zdravotnej poisťovne a Sociálnej poisťovne nie starším ako tri mesiace, c) písm. c) doloženým potvrdením miestne príslušného daňového úradu a miestne príslušného colného úradu nie starším ako tri mesiace, d) písm. d) doloženým potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace, e) písm. e) doloženým dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky, f) písm. f) doloženým čestným vyhlásením. Nakoľko verejnému obstarávateľovi nie je umožnený prístup k údajom z informačných systémov verejnej správy podľa § 1 ods. 3 zákona č. 177/2018 Z. z. o niektorých opatre-niach na znižovanie administratívnej záťaže využívaním informačných systémov verejnej správy a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon proti byrokracii), uchádzač je povinný predložiť všetky vyššie požadované doklady na preukázanie splnenia podmie-nok účasti osobného postavenia vyššie uvedeným spôsobom. 1.3 Úrad vedie zoznam hospodárskych subjektov, ktorí preukázali splnenie podmienok účasti osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. a) až f) a ods. 2, 4 a 5 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov a ktorí o zapísanie do zoznamu hospodárskych subjektov požiadali. Hospodársky subjekt vo verejnom obstarávaní môže preukázať splnenie podmienok účasti osobného postavenia podľa vyššie uvedeného aj zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Bližšie v čast A2 POMIENKY ÚČASTI v SP
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: PLATÍ PRE VŠETKY ČASTI ZÁKAZKY: nevyžaduje sa
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Verejný obstarávatľ stanovil kritéria splnenia technickej a odbornej spôsobilosti v súťažných podkladoch v časti A.2 Podmienky účasti. Upozornenie: 1. Verejný obstarávateľ určil, že pre tieto časti zákazky nevyžaduje preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti podľa § 34 zákona o verejnom obstarávaní: 5.časť: Majonézové šaláty 7. časť : Cukrárenské výrobky 9. časť : Mrazené kačice, divina, králičie mäso 11. časť : Vajcia 12 časť : Nápoje nealkoholické, cukrové sirupy 2 . Verejný obstarávateľ VYŽADUJE preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti podľa § 34 ods. 1 písm a) zákona o verejnom obstarávaní a podľa podmienok uvedených v časti A2 súťažných podkladov v týchto častiach zákazky: 1. časť: Trvanlivé potraviny 2.časť: Mäso a mäsové výrobky 3.časť: Hydinové mäso 4. časť: Mlieko a mliečne výrobky 6. časť: Chlieb a pekárenské výrobky 8. časť: Mrazené a chladené potraviny- ryby, zelenina, zemiaky, múčne výrobky 10.časť: Čerstvé ovocie a zelenina, Čerstvé zemiaky Podrobnosti v časti A2 SP.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: PLATÍ pre časti: 1. časť: Trvanlivé potraviny 2.časť: Mäso a mäsové výrobky 3.časť: Hydinové mäso 4. časť: Mlieko a mliečne výrobky 6. časť: Chlieb a pekárenské výrobky 8. časť: Mrazené a chladené potraviny- ryby, zelenina, zemiaky, múčne výrobky 10.časť: Čerstvé ovocie a zelenina, Čerstvé zemiaky Podrobnosti v časti A2 PODMIENKY ÚČASTI SP.
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky:
. Pred podpisom RD bude úspešný uchádzač pre každú časť zákazky vyzvaný na poskytnutie súčinnosti v zmysle § 56 ods. 8 ZVO a predloženie čestného vyhlásenia k medzinárodným sankciám voči Rusku. Na účel posúdenia kvality dod. tovaru predávajúci prehlasuje podpisom RD , že vlastní potvrdenie o zapísaní prevádzkarne predávajúceho do zoznamu Št. veter. a potrav. správy SR, preukazujúci súhlas štátneho orgánu so skladovaním a distribúciou potravín a osvedčenie Reg. veter. a potrav. správy SR o hygienickej spôsobilosti dopr. prostriedku na prepravu potravín a surovín v zmysle potravinového kódexu SR, kt. kedykoľvek na požiadanie Kupujúcemu musí predložiť Kupujúcemu . V prípade, ak dodávku tovaru sa bude vykonávať na základe zmluvného vzťahu s dopravcom, uchádzač predloží uzavretú zmluvu s dopravcom a potvrdenie hygienickej spôsobilosti na motorové vozidlá, ktoré sú spôsobilé na prepravu predmetu zákazky Kupujúcemu, najneskôr do 3 dní od účinnosti RD, ak ju nepredložil už skôr v procese VO.
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
DRUH POSTUPU
Druh postupu
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Áno
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ:
Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 2023-06-02T10:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 2023-10-31T00:00:00
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
2. Komun. medzi VO a záujem. sa uskutoční výhradne v sl.. jazyku, prípadne v čes. jazyku.Ver. obstar. bude pri komunikácii s uchádzačmi /záujemcami postupovať v zmysle § 20 ZVO prostredníctvom komunikačného rozhrania systém EVO. Tento spôsob komunik.sa týka akejkoľ. komunik.a podaní medzi ver. obstar. záujem./uchádzačmi (ak nie v SP uvedené inak). 3.Ver.obs.umožňuje neobmedzený a priamy prístup elektr.prostriedkami k súťaž.podkladom a k prípadným všetkým doplňujúcim podkladom na profile verejného obstarávateľa. SP a prípadné vysvetlenie alebo doplnenie súťaž.podkladov alebo vysvetlenie požiadaviek uved.ených v oznámení o vyhlásení verejného obstarávania, podmienok účasti vo ver.obstarávaní., informatívnom dokumente alebo inej sprievodnej dokumentácii k súťažným podkladom budú verejným obstarávateľom zverejnené ako elektr. dokumenty vo formáte pdf. . Dokumenty potrebné k príprave ponuky budú zverejnené v editovateľnej podobe vo word a excel na: https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/15498 4.Pokiaľ sa v SP hovorí o predložení/zaslaní ponuky, dokument. a pod. má sa za to, že sa jedná výlučne o elekt. predloženie dokumentov (tak zo strany záujemcu/uchádz. ako aj verej. obstar.). V tejto zákazke sa bude v papierovej podobe predkladať len orig. bank.záruky/poistenie záruky. Ver.obstarávateľ pri vyhodnocovaní ponúk môže požiadať uchádzača o predloženie dokumentov (origin. alebo overených kópii), kt. boli obsahom el.ponuky. Forma uplatnenia revíznych postupov je upravená v § 163 a nasl. zákona č. 343/2015 Z,z, v platnom znení. Uchádzač, záujemca, účastník alebo osoba, kt.práva alebo právom chráň.záujmy boli alebo mohli byť dotknuté postupom ver.obstarávateľa, môže podať žiadosť o nápravu podľa § 164 zákona č. 343/2015 Z.z. v plat.znení. Všetky dokumenty tvoriace obsah ponuky musia byť predložené. verej. obstarávateľovi elektronicky, pričom el. formu dokumentov musí uchádzač vyhotoviť z origálov alebo z úradne over.fotokópie orig.dokumentu (pokiaľ výslovne nie je určené inak) s tým, že v prípade žiadosti podľa § 40, resp. § 53 ZVO uchádzač predloží verejným obstarávateľom požadované dokumenty v papierovej podobe vo forme orig. alebo úradne over.fotokópie orig.dokumentu. 5. Ver. obst. na zákl. § 66 ods.7 písm. b) zákona č. 343/2015 Z. z. ZVO . rozhodol, že vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky a vyhodnotenie splnenia podmienok účasti sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe krtitérií na vyhodnotenie ponúk (superreverz). 6. Pri JEDe: Ver. obst. uvádza, že uchádzač má použiť elektron. formulár JEDu a obmedzuje informácie požadované na podmienky účasti (týkajúce sa časti IV: Podmien. účasti oddiel A až D) na jednu otázku, s odpoveďou áno alebo nie. 7 . Rámcové dohody na jednotlivé časti uzatvorí s úspešným uchádzačom nadobúdajú platnosť dňom ich podpisu obidvoma zmluvnými strannami a účinnosť v súlade s § 47a ods.2 zákona č.40/1964 Zb. Obč.z. 8 Predmetné VO nie je zelené VO, nie je obstarávanie inovácií, ani nie je obstarávanie zamerané na soc. aspekty 9 Ostatné info v súťažných podkladoch.
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
2023-04-28T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Posledné novely zákona o verejnom obstarávaní

Lektor: Mgr. Ľubomír Kubička

Dátum: 29.4.2024

Čas konania: 14:00 - 15:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
25.4.2024 - Odvody

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 15.4.2024
1 EUR1,07 USD (+0,01)
1 EUR0,85 GBP (-0)
1 EUR4,29 PLN (+0,04)
1 EUR25,32 CZK (-0,01)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA