dnes je 20.4.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
november 2022
PoUtStŠtPiSoNe
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    
<október  december>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: Dodavka 2
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre zákazky s nízkou hodnotou
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
WAKIVAKY j.s.a.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 52667383
Kataríny Franklovej 5791/10, 90201 Pezinok

Slovensko
Kontaktná osoba: WAKIVAKY j.s.a.
Telefón: +421 917717005
Email: fin@wakivaky.eu
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.wakivaky.eu
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/451560
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo:
Hlavný kód CPV
34136000-9
Druh zákazky
Stručný opis
Predmetom zákazky je obstaranie dlhodobého hmotného majetku dodávky. Dodávka môže byť používaná avšak musí spĺňať nasledovné minimálne parametre: Počet miest na sedenie : 2 a viac, Rok výroby: od 1.1.2017, minimálna výbava: klimatizácia, ABS/EBS, Počet najadených km : max 90tis km, Palivo : diesel/benzín, Emisná trieda : EURO 6, Prevodovka : Manuálna alebo Automatická, Výkon motora : minimálne 60kW, Užitočné zaťaženie: min 500kg, min.objem úložného priestoru: 2,4 m3, min. rozmery úložného priestoru (dĺžka x šírka x výška): 1,9m x 1,1m x 1,1m, ďalšia výbava: predné a zadné parkovacie senzory alebo predné senzory a zadná parkovacia kamera, v prípade zadnej kamery nie je potrebné ponúkať zadné parkovacie senzory, minimálne 1x bočné posuvné dvere, minimálne 1x zadné dvere, ťažné zariadenie je voliteľné.
Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 16 000,00
bez DPH
OPIS
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: nevyžaduje sa
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: nevyžaduje sa
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: nevyžaduje sa
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
Predmet zákazky je financovaný z vlastných zdrojov Obstarávateľa azgrantu poskytnutého z Nórskeho finančného mechanizmu https://www.crz.gov.sk/zmluva/6035065/. Dohodnutú zmluvnú cenu v EUR Obstarávateľ uhradí úspešnému uchádzačovi na základe podmienok uvedených vkúpnej zmluve. Splatnosť je do 14 dní. Realizácia zákazky je podmienená dvomi odkladacími podmienkami, ktoré musia byť naplnené = 1) Obstarávateľ absolvuje skúšobnú jazdu a táto bude bez výhrad k predmetu zákazky, 2) V procese obstarania sa podstatným spôsobom nezmenia okolnosti za ktorých bola vyhlásená táto výzva, a následne bude môcť Obstarávateľ zaslať úspešnému uchádzačovi objednávku na realizáciu dodávky predmetu zákazky.
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
Informácie o elektronickej aukcii
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 2022-11-14T10:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Uchádzač predkladá elektronickú ponuku. Elektronická ponuka - zaslaná vo formáte PDF na adresu fin@wakivaky.eu Obstarávateľ si vyhradzuje právo nerealizovať zákazku, o čom budú uchádzači písomne vyrozumení.
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-11-02T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Posledné novely zákona o verejnom obstarávaní

Lektor: Mgr. Ľubomír Kubička

Dátum: 29.4.2024

Čas konania: 14:00 - 15:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
25.4.2024 - Odvody

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 18.4.2024
1 EUR1,07 USD (+0,01)
1 EUR0,86 GBP (+0,01)
1 EUR4,33 PLN (-0,02)
1 EUR25,25 CZK (+0,03)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA