dnes je 28.3.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
november 2022
PoUtStŠtPiSoNe
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    
<október  december>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 38/ME/2022
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Mesto Kolárovo
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00306517
Kostolné námestie 1, 94603 Kolárovo

Slovensko
Kontaktná osoba: Mesto Kolárovo
Telefón: +421 903520052
Email: dagmar.melotikova@gmail.com
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://kolarovo.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: 38/ME/2022
Hlavný kód CPV
15000000-8
Druh zákazky
Stručný opis:
Názov predmetu zákazky: Základné potraviny pre Mesto Kolárovo rok 2022 " Logický celok č. 1 Čerstvé kuchynsky opracované mäso + Mäsové výrobky Logický celok č. 2 Vysoko mrazené potraviny Logický celok č. 3 Mlieko a mliečne výrobky Logický celok č. 4 Mlynské výrobky Logický celok č. 5 Nealkoholické nápoje Logický celok č. 6 Surové živočíšne alebo rastlinné oleje a tuky Logický celok č. 7 Rôzne potravinárske výrobky
Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 7
OPIS
Názov
Logický celok č. 1 Čerstvé kuchynsky opracované mäso + Mäsové výrobky
Časť č.: 1
Dodatočné kódy CPV
15000000-8

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK023:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Miesto dodania predmetu obstarávania sú odberné miesta verejného obstarávateľa: do budovy. a) Školská jedáleň Školská 6, Školská 6, Kolárovo b) Školská jedáleň Rábska 14, Rábska 14, Kolárovo
Opis obstarávania:
1. Predmetom zákazky je nákup a dodávka čerstvého kuchynského opracovaného mäsa a mäsových výrobkov. Tovar musí byť dodaný nepoškodený v zdravom a čerstvom stave v najvyššej kvalite a s vysledovateľnosťou pôvodu podľa požiadavky verejného obstarávateľa v týchto súťažných podkladoch a v súlade s platnou legislatívnou SR a EÚ. Súčasťou predmetu zákazky sú aj súvisiace služby spojené s dopravou na miesto dodania, naložením a vyložením dodávaného tovaru do skladu na miesto určenia. Množstvá jednotlivých druhov tovaru budú upresnené pravidelnými objednávkami. Tovar musí byť dodaný v daný deň bezpodmienečne ráno v časovom horizonte od 6,00 hodín do 6,30 hod. pri dodaní s meškaním viac ako 15 min. ráno po 6.30 hod. zamestnanci školskej jedálne (v mene verejného obstarávateľa) nie sú povinní prevziať tovar, tým ten sa nepovažuje za dodaný. Termín dodania bude vyznačený na dodacom lístku (1x predávajúci, 1x kupujúci bez ohľadu komu patrí originál), Predávajúci akceptuje záznam o termíne dodania tovaru vyhotovené zamestnancami verejného obstarávania- kupujúceho. Druhová skladba jednotlivých položiek predmetu zákazky je podrobne uvedená v prílohe týchto súťažných podkladoch. 2. Predmet zákazky musí spĺňať všetky zákonom stanovené normy pre daný predmet zákazky, musí byť prvej akostnej triedy a musí spĺňať všetky požiadavky na zdravotne nezávadný tovar.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Vzdialenosť dodávateľa od kupujúceho v km:15:
Náklady/Cena: Cena
Cena
Relatívna váha: 85
Informácie o opciách
Opcie: Nie
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie

Názov
Logický celok č. 2 Vysoko mrazené potraviny
Časť č.: 2
Dodatočné kódy CPV
15000000-8

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK023:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
a) Školská jedáleň Školská 6, Školská 6, Kolárovo b) Školská jedáleň Rábska 14, Rábska 14, Kolárovo
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je nákup a dodávka vysoko mrazených potravín. Tovar musí byť dodaný nepoškodený v zdravom stave v najvyššej kvalite a s vysledovateľnosťou pôvodu podľa požiadavky verejného obstarávateľa v týchto súťažných podkladoch a v súlade s platnou legislatívnou SR a EÚ. Súčasťou predmetu zákazky sú aj súvisiace služby spojené s dopravou na miesto dodania, naložením a vyložením dodávaného tovaru do skladu na miesto určenia. Množstvá jednotlivých druhov tovaru budú upresnené pravidelnými objednávkami. Množstvá jednotlivých druhov tovaru budú upresnené pravidelnými objednávkami. Tovar musí byť dodaný v daný deň bezpodmienečne ráno v časovom horizonte od 7.00 hodín do 7,30 hod. pri dodaní s meškaním viac ako 15 min. ráno po 7.30 hod. zamestnanci školskej jedálne (v mene verejného obstarávateľa) nie sú povinní prevziať tovar, tým ten sa nepovažuje za dodaný. Termín dodania bude vyznačený na dodacom lístku (1x predávajúci, 1x kupujúci bez ohľadu komu patrí originál), Predávajúci akceptuje záznam o termíne dodania tovaru vyhotovené zamestnancami verejného obstarávania- kupujúceho. Druhová skladba jednotlivých položiek predmetu zákazky je podrobne uvedená v prílohe týchto súťažných podkladoch. 2. Predmet zákazky musí spĺňať všetky zákonom stanovené normy pre daný predmet zákazky, musí byť prvej akostnej triedy a musí spĺňať všetky požiadavky na zdravotne nezávadný tovar.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Vzdialenosť dodávateľa od kupujúceho v km:15:
Náklady/Cena: Cena
Cena
Relatívna váha: 85
Informácie o opciách
Opcie: Nie
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie

Názov
Logický celok č. 3 Mlieko a mliečne výrobky
Časť č.: 3
Dodatočné kódy CPV
15000000-8

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK023:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Miesto dodania predmetu obstarávania sú odberné miesta verejného obstarávateľa: do budovy. a) Školská jedáleň Školská 6, Školská 6, Kolárovo b) Školská jedáleň Rábska 14, Rábska 14, Kolárovo
Opis obstarávania:
Požiadavky na mlieko: - preferujeme pasterizované mlieko, - vyžadujeme dodávku v lehote, v ktorej z doby spotreby vyznačenej na dodanom tovare neuplynula viac ako 1/5, - minimálny obsah tuku 1,5% Požiadavky na mliečne výrobky: - syry bez rastlinných tukov, farbív, konzervačných látok a iných prísad - jogurty a kyslomliečne výrobky s obsahom minimálne 106 variabilných mliečnych baktérií probiotického charakteru v 1 ml, bez zahusťovadiel, syntetických farbív, aróm a konzervačných látok, - ochutené mlieko a fermentované mliečne výrobky musia mať min. 90% mliečnej zložky a max. 7% cukru (v prípade školského stravovania) alebo medu, bez zahusťovadiel, syntetických farbív, aróm a konzervačných látok, - vyžadujeme dodávku v lehote, v ktorej z doby spotreby vyznačenej na dodanom tovare neuplynula viac ako 1/5.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Náklady/Cena: Cena
Informácie o opciách
Opcie: Nie
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie

Názov
Logický celok č. 4 Mlynské výrobky
Časť č.: 4
Dodatočné kódy CPV
15000000-8

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK023:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Miesto dodania predmetu obstarávania sú odberné miesta verejného obstarávateľa: do budovy. a) Školská jedáleň Školská 6, Školská 6, Kolárovo b) Školská jedáleň Rábska 14, Rábska 14, Kolárovo
Opis obstarávania:
1. Predmetom zákazky je nákup a dodávka mlynské výrobkov a pekárenských výrobkov . Tovar musí byť dodaný nepoškodený v zdravom a čerstvom stave v najvyššej kvalite a s vysledovateľnosťou pôvodu podľa požiadavky verejného obstarávateľa v týchto súťažných podkladoch a v súlade s platnou legislatívnou SR a EÚ. Súčasťou predmetu zákazky sú aj súvisiace služby spojené s dopravou na miesto dodania, naložením a vyložením dodávaného tovaru do skladu na miesto určenia. Množstvá jednotlivých druhov tovaru budú upresnené pravidelnými objednávkami. Množstvá jednotlivých druhov tovaru budú upresnené pravidelnými objednávkami. Tovar musí byť dodaný v daný deň bezpodmienečne ráno v časovom horizonte od 7,00 hodín do 7,30 hod. pri dodaní s meškaním viac ako 15 min. ráno po 7.30 hod. zamestnanci školskej jedálne (v mene verejného obstarávateľa) nie sú povinní prevziať tovar, tým ten sa nepovažuje za dodaný. Termín dodania bude vyznačený na dodacom lístku (1x predávajúci, 1x kupujúci bez ohľadu komu patrí originál), Predávajúci akceptuje záznam o termíne dodania tovaru vyhotovené zamestnancami verejného obstarávania- kupujúceho. Druhová skladba jednotlivých položiek predmetu zákazky je podrobne uvedená v prílohe týchto súťažných podkladoch. 2. Predmet zákazky musí spĺňať všetky zákonom stanovené normy pre daný predmet zákazky, musí byť prvej akostnej triedy a musí spĺňať všetky požiadavky na zdravotne nezávadný tovar.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Náklady/Cena: Cena
Informácie o opciách
Opcie: Nie
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie

Názov
Logický celok č. 5 Nealkoholické nápoje
Časť č.: 5
Dodatočné kódy CPV
15000000-8

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK023:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Miesto dodania predmetu obstarávania sú odberné miesta verejného obstarávateľa: do budovy. a) Školská jedáleň Školská 6, Školská 6, Kolárovo b) Školská jedáleň Rábska 14, Rábska 14, Kolárovo
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je nákup a dodávka nealkoholických nápojov. Tovar musí byť dodaný nepoškodený v zdravom stave v najvyššej kvalite a s vysledovateľnosťou pôvodu podľa požiadavky verejného obstarávateľa v týchto súťažných podkladoch a v súlade s platnou legislatívnou SR a EÚ. Súčasťou predmetu zákazky sú aj súvisiace služby spojené s dopravou na miesto dodania, naložením a vyložením dodávaného tovaru do skladu na miesto určenia. Množstvá jednotlivých druhov tovaru budú upresnené pravidelnými objednávkami. Množstvá jednotlivých druhov tovaru budú upresnené pravidelnými objednávkami. Tovar musí byť dodaný v daný deň bezpodmienečne ráno v časovom horizonte od 7,00 hodín do 7,30 hod. pri dodaní s meškaním viac ako 15 min. ráno po 7.30 hod. zamestnanci školskej jedálne (v mene verejného obstarávateľa) nie sú povinní prevziať tovar, tým ten sa nepovažuje za dodaný. Termín dodania bude vyznačený na dodacom lístku (1x predávajúci, 1x kupujúci bez ohľadu komu patrí originál), Predávajúci akceptuje záznam o termíne dodania tovaru vyhotovené zamestnancami verejného obstarávania- kupujúceho. Druhová skladba jednotlivých položiek predmetu zákazky je podrobne uvedená v prílohe týchto súťažných podkladoch. 2. Predmet zákazky musí spĺňať všetky zákonom stanovené normy pre daný predmet zákazky, musí byť prvej akostnej triedy a musí spĺňať všetky požiadavky na zdravotne nezávadný tovar.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Náklady/Cena: Cena
Informácie o opciách
Opcie: Nie
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie

Názov
Logický celok č. 6 Surové živočíšne alebo rastlinné oleje a tuky
Časť č.: 6
Dodatočné kódy CPV
15000000-8

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK023:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Miesto dodania predmetu obstarávania sú odberné miesta verejného obstarávateľa: do budovy. a) Školská jedáleň Školská 6, Školská 6, Kolárovo b) Školská jedáleň Rábska 14, Rábska 14, Kolárovo
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je nákup a dodávka surových živočíšnych alebo rastlinných olejov a tukov. Tovar musí byť dodaný nepoškodený v zdravom stave v najvyššej kvalite a s vysledovateľnosťou pôvodu podľa požiadavky verejného obstarávateľa v týchto súťažných podkladoch a v súlade s platnou legislatívnou SR a EÚ. Súčasťou predmetu zákazky sú aj súvisiace služby spojené s dopravou na miesto dodania, naložením a vyložením dodávaného tovaru do skladu na miesto určenia. Množstvá jednotlivých druhov tovaru budú upresnené pravidelnými objednávkami. Druhová skladba jednotlivých položiek predmetu zákazky je podrobne uvedená v prílohe týchto súťažných podkladoch. 2. Predmet zákazky musí spĺňať všetky zákonom stanovené normy pre daný predmet zákazky, musí byť prvej akostnej triedy a musí spĺňať všetky požiadavky na zdravotne nezávadný tovar.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Náklady/Cena: Cena
Informácie o opciách
Opcie: Nie
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie

Názov
Logický celok č. 7 Rôzne potravinárske výrobky
Časť č.: 7
Dodatočné kódy CPV
15000000-8

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK023:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Miesto dodania predmetu obstarávania sú odberné miesta verejného obstarávateľa: do budovy. a) Školská jedáleň Školská 6, Školská 6, Kolárovo b) Školská jedáleň Rábska 14, Rábska 14, Kolárovo
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je nákup a dodávka rôznych potravinárskych výrobkov. Tovar musí byť dodaný nepoškodený v zdravom stave v najvyššej kvalite a s vysledovateľnosťou pôvodu podľa požiadavky verejného obstarávateľa v týchto súťažných podkladoch a v súlade s platnou legislatívnou SR a EÚ. Súčasťou predmetu zákazky sú aj súvisiace služby spojené s dopravou na miesto dodania, naložením a vyložením dodávaného tovaru do skladu na miesto určenia. Množstvá jednotlivých druhov tovaru budú upresnené pravidelnými objednávkami. Množstvá jednotlivých druhov tovaru budú upresnené pravidelnými objednávkami. Tovar musí byť dodaný v daný deň bezpodmienečne ráno v časovom horizonte od 7,00 hodín do 7,30 hod. pri dodaní s meškaním viac ako 15 min. ráno po 7.30 hod. zamestnanci školskej jedálne (v mene verejného obstarávateľa) nie sú povinní prevziať tovar, tým ten sa nepovažuje za dodaný. Termín dodania bude vyznačený na dodacom lístku (1x predávajúci, 1x kupujúci bez ohľadu komu patrí originál), Predávajúci akceptuje záznam o termíne dodania tovaru vyhotovené zamestnancami verejného obstarávania- kupujúceho. Druhová skladba jednotlivých položiek predmetu zákazky je podrobne uvedená v prílohe týchto súťažných podkladoch. Druhová skladba jednotlivých položiek predmetu zákazky je podrobne uvedená v prílohe týchto súťažných podkladoch. 2. Predmet zákazky musí spĺňať všetky zákonom stanovené normy pre daný predmet zákazky, musí byť prvej akostnej triedy a musí spĺňať všetky požiadavky na zdravotne nezávadný tovar.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Náklady/Cena: Cena
Informácie o opciách
Opcie: Nie
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie

ODDIEL IV: POSTUP
OPIS
Druh postupu
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Nie
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2022/S 150-426921
Informácie o ukončení výzvy na súťaž vo forme predbežného oznámenia
ODDIEL V: ZADANIE ZÁKAZKY38/ME/2022:1:Logický celok č. 1 Čerstvé kuchynsky opracované mäso + Mäsové výrobky:
Zákazka/časť je pridelená: Áno
ZADANIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2022-09-22T00:00:00
Informácie o ponukách
Počet prijatých ponúk: 4
(MSP ? ako sa uvádza v odporúčaní Komisie 2003/361/ES):
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ:
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ:
Počet ponúk prijatých elektronicky:
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Chcete uviesť pôvodnú predpokladanú celkovú hodnotu zákazky/časti: Nie
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 137 125,16
bez DPH
Informácie o subdodávkach

2:Logický celok č. 2 Vysoko mrazené potraviny:
Zákazka/časť je pridelená: Áno
ZADANIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2022-09-30T00:00:00
Informácie o ponukách
Počet prijatých ponúk: 3
(MSP ? ako sa uvádza v odporúčaní Komisie 2003/361/ES):
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ:
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ:
Počet ponúk prijatých elektronicky:
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Chcete uviesť pôvodnú predpokladanú celkovú hodnotu zákazky/časti: Nie
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 64 823,20
bez DPH
Informácie o subdodávkach

3:Logický celok č. 3 Mlieko a mliečne výrobky:
Zákazka/časť je pridelená: Áno
ZADANIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2022-10-05T00:00:00
Informácie o ponukách
Počet prijatých ponúk: 3
(MSP ? ako sa uvádza v odporúčaní Komisie 2003/361/ES):
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ:
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ:
Počet ponúk prijatých elektronicky:
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Chcete uviesť pôvodnú predpokladanú celkovú hodnotu zákazky/časti: Nie
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 53 151,02
bez DPH
Informácie o subdodávkach

4:Logický celok č. 4 Mlynské výrobky:
Zákazka/časť je pridelená: Áno
ZADANIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2022-09-13T00:00:00
Informácie o ponukách
Počet prijatých ponúk: 2
(MSP ? ako sa uvádza v odporúčaní Komisie 2003/361/ES):
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ:
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ:
Počet ponúk prijatých elektronicky:
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Chcete uviesť pôvodnú predpokladanú celkovú hodnotu zákazky/časti: Nie
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 5 683,48
bez DPH
Informácie o subdodávkach

5:Logický celok č. 5 Nealkoholické nápoje:
Zákazka/časť je pridelená: Áno
ZADANIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2022-10-12T00:00:00
Informácie o ponukách
Počet prijatých ponúk: 3
(MSP ? ako sa uvádza v odporúčaní Komisie 2003/361/ES):
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ:
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ:
Počet ponúk prijatých elektronicky:
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Chcete uviesť pôvodnú predpokladanú celkovú hodnotu zákazky/časti: Nie
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 19 931,00
bez DPH
Informácie o subdodávkach

6:Logický celok č. 6 Surové živočíšne alebo rastlinné oleje a tuky:
Zákazka/časť je pridelená: Áno
ZADANIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2022-09-13T00:00:00
Informácie o ponukách
Počet prijatých ponúk: 4
(MSP ? ako sa uvádza v odporúčaní Komisie 2003/361/ES):
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ:
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ:
Počet ponúk prijatých elektronicky:
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Chcete uviesť pôvodnú predpokladanú celkovú hodnotu zákazky/časti: Nie
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 24 083,18
bez DPH
Informácie o subdodávkach

7:Logický celok č. 7 Rôzne potravinárske výrobky:
Zákazka/časť je pridelená: Áno
ZADANIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2022-09-12T00:00:00
Informácie o ponukách
Počet prijatých ponúk: 3
(MSP ? ako sa uvádza v odporúčaní Komisie 2003/361/ES):
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ:
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ:
Počet ponúk prijatých elektronicky:
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Chcete uviesť pôvodnú predpokladanú celkovú hodnotu zákazky/časti: Nie
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 155 799,76
bez DPH
Informácie o subdodávkach

ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
POSTUPY PRESKÚMAVANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-10-30T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Momentálne nie je k dispozícii žiadny webinár otázok a odpovedí, čoskoro však budú vypísané nové.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
31.3.2024 - Daň z pridanej hodnoty
Kurzy mien 27.3.2024
1 EUR1,08 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (-0)
1 EUR4,31 PLN (+0,01)
1 EUR25,32 CZK (+0,05)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA