dnes je 29.3.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
november 2022
PoUtStŠtPiSoNe
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    
<október  december>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Nadlimitné zákazky
Evidenčné číslo (značka) oznámenia
US 13/2022
Zadávateľ zákazky je: verejný obstarávateľ
Druh postupu
Užšia súťaž
Druh zákazky
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV, ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTO (MIESTA)
Generálne riaditeľstvo Zboru väzenskej a justičnej stráže (GR ZVJS)
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00212008
Šagátova 1, 81304 Bratislava-Ružinov

Slovensko
Kontaktná osoba: Generálne riaditeľstvo Zboru väzenskej a justičnej stráže (GR ZVJS)
Telefón: +421 220831804
Email: obstaravniegr@zvjs.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.zvjs.sk
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť sa musia zasielať na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Ministerstvo alebo iný štátny orgán vrátane jeho regionálnych alebo miestnych útvarov
ZADANIE ZÁKAZKY V MENE INÝCH VEREJNÝCH OBSTARÁVATEĽOV
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
OPIS
Názov pridelený zákazke verejným obstarávateľom/obstarávateľom
Druh zákazky a miesto uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Informácie o verejnej zákazke, rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme (DPS)
Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Vybudovanie bezpečnostného systému Zboru väzenskej a justičnej stráže v súlade so štúdiou uskutočniteľnosti https://metais.vicepremier.gov.sk/studia/detail/0e2f7a98-80cc-4a65-bed7-b13be7bc8fcc?tab=basicForm s cieľom podporiť koncepčné zámery v oblasti výkonu väzby a výkonu trestu odňatia slobody, ľudských zdrojov, vzdelávania, legislatívy a informačno-komunikačných technológií v súlade s Koncepciou väzenstva Slovenskej republiky na roky 2011 až 2020 a tiež vytvoriť podmienky v oblasti monitorovania miest, kde môžu byť zadržiavané osoby, ktorým bola obmedzená osobná sloboda a predpoklady integrácie čo najširšieho počtu odsúdených do všeobecnej väzenskej populácie v súlade s odporúčaniami Európskeho výboru na zabránenie mučenia a neľudského či ponižujúceho zaobchádzania alebo trestania. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky bude poskytnuté na základe Zmluvy o postúpení utajovanej skutočnosti úspešnému uchádzačovi v rámci výzvy na predloženie ponuky po overení odbornej spôsobilosti. Dodávka a montáž špecializovaného hardvéru v rámci vybudovania bezpečnostného systému Zboru väzenskej a justičnej stráže v súlade so štúdiou uskutočniteľnosti https://metais.vicepremier.gov.sk/studia/detail/0e2f7a98-80cc-4a65-bed7-b13be7bc8fcc?tab=basicForm. Špecializovaný hardvér pozostáva z nasledovných súborov: -Elektronické monitorovanie obvinených a odsúdených na pracovisku -Elektronické monitorovanie eskortných dopravných prostriedkov -Jednotný vstupný a prechodový systém -Biometria pri overovaní identity -Elektronické monitorovanie obvinených a odsúdených v krízovom stave -Zavedenie kamier na uniformách príslušníkov zboru -Monitorovacie centrá -Testovací SET Podrobné vymedzenie predmetu zákazky (zoznam hardvéru) bude poskytnuté na základe Zmluvy o postúpení utajovanej skutočnosti úspešnému uchádzačovi v rámci výzvy na predloženie ponuky po overení odbornej spôsobilosti.
Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Informácie o subdodávkach
Časti
Informácie o variantoch
MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH ZMLUVY
Celkové množstvo alebo rozsah
Celkový rozsah vo finančnom vyjadrení je 8 090 922,50 eur bez DPH
Hodnota/Od: 8 090 922,50
bez DPH
Informácie o opciách
Informácie o obnovenom obstarávaní
TRVANIE ZÁKAZKY ALEBO LEHOTA NA DOKONČENIE
Obdobie: lehoty uskutočnenia
Dátum začatia: 2022-10-31T00:00:00Dátum ukončenia: 2023-12-31T00:00:00
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Požadované zábezpeky a záruky
Zábezpeka je stanovená v celkovej výške 100 000,- EUR.
Hlavné podmienky financovania a spôsoby platieb a/alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa tieto podmienky a spôsoby riadia
Predmet zákazky bude financovaný z prostriedkov poskytnutých zo štrukturálnych fondov v rámci Operačného programu Integrovaná infraštruktúra.
Právna forma, ktorú má vytvoriť skupina hospodárskych subjektov, ktorej sa zadá zákazka
Vyžaduje sa vytvorenie právnej formy podľa § 829 Občianskeho zákonníka alebo podľa zákona č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník.
Ďalšie osobitné podmienky, ktorým podlieha plnenie zmluvy, najmä vzhľadom na bezpečnosť dodávok a informácií
V súlade s § 129 ods. 4 zákona o verejnom obstarávaní oprávnenie vydané príslušným orgánom členského štátu EÚ verejný obstarávateľ uzná po predchádzajúcom overení platnosti oprávnenia podľa zákona č. 215/2014 Z. z. o ochrane utajovaných skutočností a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, ak medzinárodná zmluva neustanovuje inak. Za účelom skrátenia lehoty overenia platnosti oprávnenia podľa predchádzajúcej vety verejný obstarávateľ odporúča, aby záujemca sám čo najskôr požiadal Národný bezpečnostný úrad SR o overenie platnosti svojho oprávnenia a aby o tejto skutočnosti informoval verejného obstarávateľa vo svojej žiadosti o účasť.
Informácie o bezpečnostnej previerke
Uchádzači, ktorí zatiaľ nemajú bezpečnostnú previerku, ju môžu získať do:
PODMIENKY ÚČASTI
Osobné postavenie hospodárskych subjektov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijných alebo obchodných registrov
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok: Podmienky uvedené v súťažných podkladoch.
Ekonomická a finančná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok: Podmienky uvedené v súťažných podkladoch.
Technická spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok: Podmienky uvedené v súťažných podkladoch.
Informácie o vyhradených zákazkách
Vyberte:
ODDIEL IV: POSTUP
DRUH POSTUPU
Druh postupu
Užšia súťaž
KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Najnižšia cena
Informácie o elektronickej aukcii
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Referenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ
US 13/2022
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tejto zákazky
Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 2022-11-30T23:59:00
Dátum odoslania výziev na predkladanie ponúk alebo na účasť vybratým uchádzačom
Jazyk (jazyky), v ktorom možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
Iné: slovenský jazyk alebo český jazyk
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Odkaz na projekt (projekty) a/alebo program (programy): Operačný program Integrovaná infraštruktúra.
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Verejný obstarávateľ upresňuje v II.3) Trvanie zákazky alebo lehota na dokončenie nasledovné: a) Dátum začatia - je dátum vyhlásenia predmetného verejného obstarávania b) Dátum ukončenia - je dátum dodania resp. trvania zmluvy predmetného verejného obstarávania Verejný obstarávateľ neobmedzil počet záujemcov, ktorých vyzve na predloženie ponuky. Na predloženie ponuky budú vyzvaní všetci záujemcovia, ktorí splnia všetky podmienky účasti v zmysle požiadaviek súťažných podkladov (pre prvú fázu) V prípade, ak vznikne potreba aplikácie ustanovenia § 137 ods. 2 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní na strane úspešného uchádzača, úspešný uchádzač pred podpisom zmluvy predloží verejnému obstarávateľovi v rámci súčinnosti potrebnej na uzatvorenie zmluvy dôkaz o výbere subdodávateľa/subdodávateľov podľa pravidiel ustanovených v § 138 zákona o verejnom obstarávaní. V takomto prípade verený obstarávateľ určí primeranú lehotu na poskytnutie súčinnosti v zmysle ustanovenia § 56 ods. 10 zákona o verejnom obstarávaní
ODVOLACIE KONANIE
Orgán zodpovedný za odvolacie konanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Orgán zodpovedný za mediáciu

Vnútroštátne identifikačné číslo:
,


Kontaktná osoba: Array
Podanie odvolania
Úrad, od ktorého možno získať informácie o podaní odvolania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-10-31T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Momentálne nie je k dispozícii žiadny webinár otázok a odpovedí, čoskoro však budú vypísané nové.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
31.3.2024 - Daň z pridanej hodnoty
Kurzy mien 28.3.2024
1 EUR1,08 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (-0)
1 EUR4,31 PLN (-0)
1 EUR25,31 CZK (-0,01)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA