dnes je 28.3.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
november 2022
PoUtStŠtPiSoNe
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    
<október  december>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: HZ_ZD (2)
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre zákazky s nízkou hodnotou
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Obec Hrnčiarske Zalužany
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00318795
Hlavná 90, 98012 Hrnčiarske Zalužany

Slovensko
Kontaktná osoba: Obec Hrnčiarske Zalužany
Telefón: +421 221025897
Email: klient@tenders.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.hrnciarskezaluzany.ocu.sk
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/451608
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: HZ_ZD (2)
Hlavný kód CPV
45000000-7
Druh zákazky
Stručný opis
Predmetom zákazky sú stavebné práce na zbernom dvore v obci Hrnčiarske Zalužany. Bližšie informácie sú uvedené v prílohe č. 3 a č. 4, ktorú verejný obstarávateľ poskytuje k verejnému obstarávaniu.
Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 289 117,28
bez DPH
OPIS
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Vyžaduje sa splnenie podmienok účasti osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) zákona o verejnom obstarávaní. Uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní podľa § 32 alebo § 152 zákona o verejnom obstarávaní. Doklady preukazujúce splnenie uvedených podmienok účasti uchádzač predloží ako sken originálu, resp. úradne osvedčenej kópie predmetného dokladu. Splnenie podmienok účasti možno predbežne nahradit v zmysle § 39 zákona o verejnom obstarávaní jednotným európskym dokumentom. Jednotný európsky dokument na účely zákona o verejnom obstarávaní je dokument, ktorým hospodársky subjekt môze predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom. Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti nahradené jednotným európskym dokumentom predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 55 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní v čase a spôsobom určeným verejným obstarávateľom. Jednotný európsky dokument v editovateľnej forme je možné stiahnuť z webového sídla ÚVO (www.uvo.gov.sk). Verejný obstarávateľ požaduje, aby bol jednotný európsky dokument ručne podpisaný osobou oprávnenou konať za hospodársky subjekt/záujemcu/uchádzača alebo riadne splnomocnenou osobou. Splnenie podmienok účasti možno predbežne nahradiť aj v zmysle § 114 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní aj čestným vyhlásením, v ktorom uchádzač vyhlási, že spĺňa všetky podmienky účasti určené verejným obstarávateľom a poskytne verejnému obstarávateľovi na požiadanie doklady, ktoré čestným vyhlásením nahradil. Hospodársky subjekt môže v čestnom vyhlásení uviesť aj informácie o dokladoch, ktoré sú priamo a bezodplatne prístupné v elektronických databázach, vrátane informácií potrebných na prístup do týchto databáz, a informácie o dokladoch, ktoré verejnému obstarávateľovi predložil v inom verejnom obstarávaní a sú naďalej platné.
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: Neuplatňuje sa.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Neuplatňuje sa.
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: 1. § 34 ods. 1 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní. Technickú alebo odbornú spôsobilosť uchádzač preukáže predložením zoznamu stavebných prác rovnakého alebo obdobného charakteru ako je predmet zákazky, uskutočnených za predchádzajúcich 5 rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác (za rozhodné obdobie sa považuje obdobie posledných piatich predchádzajúcich rokov, ktoré sa rátajú spätne odo dňa zverejnenia výzvy na predkladanie ponúk vo vestníku verejného obstarávania). Zoznam uskutočnených stavebných prác musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní týchto stavebných práca zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok. Ak odberateľom -bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona, dokladom je referencia, -bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené. 2. § 34 ods. 1 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní. Ak ide o stavebné práce alebo služby, uvedenú podmienku účasti preukáže uchádzač/záujemca predložením údajov o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy alebo koncesnej zmluvy alebo riadiacich zamestnancov, ak nie sú kritériom na vyhodnotenie ponúk Splnenie podmienok účasti možno predbežne nahradit v zmysle § 39 zákona o verejnom obstarávaní jednotným európskym dokumentom. Jednotný európsky dokument na účely zákona o verejnom obstarávaní je dokument, ktorým hospodársky subjekt môze predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom. Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti nahradené jednotným európskym dokumentom predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 55 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní v čase a spôsobom určeným verejným obstarávateľom. Jednotný európsky dokument v editovateľnej forme je možné stiahnuť zwebového sídla ÚVO (www.uvo.gov.sk). Verejný obstarávateľ požaduje, aby bol jednotný európsky dokument ručne podpisaný osobou oprávnenou konať za hospodársky subjekt/záujemcu/uchádzača alebo riadne splnomocnenou osobou. Splnenie podmienok účasti možno predbežne nahradiť aj v zmysle § 114 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní aj čestným vyhlásením, v ktorom uchádzač vyhlási, že spĺňa všetky podmienky účasti určené verejným obstarávateľom a poskytne verejnému obstarávateľovi na požiadanie doklady, ktoré čestným vyhlásením nahradil. Hospodársky subjekt môže v čestnom vyhlásení uviesť aj informácie o dokladoch, ktoré sú priamo a bezodplatne prístupné v elektronických databázach, vrátane informácií potrebných na prístup do týchto databáz, a informácie o dokladoch, ktoré verejnému obstarávateľovi predložil v inom verejnom obstarávaní a sú naďalej platné.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: AD 1. Verejný obstarávateľ požaduje preukázať uskutočnenie stavebných prác rovnakého, resp. podobného charakteru, ako je predmet zákazky, v kumulatívnej hodnote min. 280 000,- EUR bez DPH. AD 2. Kľúčový odborník - min. 1 osoba zodpovedná za riadne zhotovenia predmetu zákazky- stavbyvedúci s odborným zameraním pozemné stavby. Splnenie uvedeného uchádzač preukáže predložením: A.1) dokladu zodpovednej osoby - Stavbyvedúceho: osvedčenie s odborným zameraním stavbyvedúci pre pozemné stavby v zmysle Zákona č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov alebo ekvivalentný doklad (obdobné osvedčenie vydané v krajine EÚ); A.2) profesijný životopis zodpovednej osoby - Stavbyvedúceho, z ktorého bude vyplývať preukázanie min. 2 skúseností s realizáciou diela rovnakého alebo podobného charakteru, ako je predmet zákazky (viď bod AD 1), na pozícií stavbyvedúceho s odborným zameraním pozemné stavby. Zo životopisu musí byť zároveň zrejmé, či je zamestnancom uchádzača alebo sa jedná o osobu, ktorej technické a odborné kapacity uchádzač využíva na preukázanie splnenia podmienky účasti. V takom prípade musí uchádzač dodržať povinnosti vyplývajúce z ustanovenia § 34 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní.
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
Informácie o elektronickej aukcii
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 2022-11-18T10:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Prílohy tejto Výzvy na predkladanie ponúk sú zverejnené v profile zákazky (viď "Dokumenty zákazky"). Ponuka predložená uchádzačom v lehote na predkladanie ponúk v elektronickej forme prostredníctvom systému EVO musí obsahovať: 1) Vyhlásenie uchádzača vypracované v súlade s prílohou č. 2 tejto Výzvy zverejnenej v profile zákazky v časti "Dokumenty zákazky" 2) Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti požadovaných v tejto Výzve 3) Vyplnený a nacenený výkaz výmer vypracovaný podľa prílohy č. 4 tejto Výzvy zverejnenej v profile zákazky v časti "Dokumenty zákazky" 4) Vyplnený návrh na plnenie kritéria vypracovaný podľa prílohy č. 1 tejto Výzvy zverejnenej v profile zákazky v časti "Dokumenty zákazky" 5) Vyplnený návrh Zmluvy o dielo vypracovaný podľa prílohy č. 3 tejto Výzvy zverejnenej v profile zákazky v časti "Dokumenty zákazky" 6) Uchádzač uvedie v ponuke podiel zákazky, ktorý má v úmysle zadať subdodávateľom, navrhovaných subdodávateľov a predmety subdodávok podľa prílohy č. 3 tejto Výzvy zverejnenej v profile zákazky v časti "Dokumenty zákazky" Všetky výdavky spojené s prípravou, predložením dokladov a predložením cenovej ponuky znáša výhradne uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi. V prípade potreby verejný obstarávateľ môže vysvetliť a ak to bude nevyhnutné aj doplniť informácie uvedené v tejto Výzve alebo jej prílohách. Vysvetlenie alebo prípadné doplnenie informácií uvedených v zadaní bude oznámené všetkým záujemcom zverejnením v profile zákazky. Úspešnou ponukou sa stane ponuka uchádzača, ktorého ponuka nebola vylúčená, splnil požiadavky na predmet zákazky a podmienky účasti, a ktorého ponuka bude cenovo najnižšia. V celkovej cene za predmet zákazky budú zahrnuté všetky náklady uchádzača. V prípade, ak úspešný uchádzač odstúpi od svojej ponuky, verejný obstarávateľ opätovne vyhodnotí ponuky ostatných uchádzačov a môže uzavrieť zmluvu s uchádzačom, ktorý skončil ďalší v poradí. Uchádzač predloží cenovú ponuku na celý predmet zákazky. Variantné riešenie sa nepripúšťa. Ponuky sa predkladajú v slovenskom jazyku. Prípustný je aj český jazyk. Ponuky, resp. doklady, vyhotovené v inom ako slovenskom alebo českom jazyku musia byť úradne preložené.
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-11-03T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Momentálne nie je k dispozícii žiadny webinár otázok a odpovedí, čoskoro však budú vypísané nové.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
31.3.2024 - Daň z pridanej hodnoty
Kurzy mien 27.3.2024
1 EUR1,08 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (-0)
1 EUR4,31 PLN (+0,01)
1 EUR25,32 CZK (+0,05)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA