dnes je 16.4.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
november 2022
PoUtStŠtPiSoNe
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    
<október  december>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 1/2022
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Mesto Lučenec
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00316181
Novohradská 1, 98401 Lučenec

Slovensko
Kontaktná osoba: Mesto Lučenec
Telefón: +421 904194962
Email: verejneobstaravanie@paywell.eu
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/451524
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: 1/2022
Hlavný kód CPV
45233142-6
Druh zákazky
Stručný opis:
Predmetom zákazky je Stavebné práce a údržba miestnych ciest, pozemných komunikácií v meste Lučenec Na toto verejné obstarávanie sa vzťahuje environmentálne hľadisko, a to najmä no nie výlučne prostredníctvom osobitnej podmienky plnenia zmluvy (viď. čl. 7.2 návrhu Zmluvy) týkajúcej sa zhodnocovania, zneškodňovania a recyklácie využívaných materiálov. Verejný obstarávateľ uplatňuje aspekty tzv. zeleného verejného obstarávania aj v rámci podmienok účasti (viď časť F. súťažných podkladov). Podrobná špecifikácia vo forme výkazu výmer stavebných prác tvorí prílohu tejto časti súťažných podkladov a je vložená v elektronickej podobe vo formáte xls. Pre posudzovanie predloženej ponuky a stanovenej ceny uchádzača podľa rozsahu výkazu výmer v súťažných podkladoch je rozhodujúca verzia vo formáte pdf. Formát xls slúži len pre zjednodušenie práce záujemcom. Pokiaľ sa v opise zákazky z dôvodu zjednodušenia a umožnenia popisu jednotlivých položiek v súťažných podkladoch, vo výkaze výmer vyskytne odkaz na konkrétneho výrobcu, typ, značku, výrobný postup, krajinu, oblasť alebo miesto pôvodu alebo výroby alebo iný odkaz, uchádzač môže v ponuke uviesť ekvivalent s kvalitatívne rovnakými alebo s vyššími parametrami. Podrobný opis predmetu (VV) zákazky je súčasťou časti B. súťažných podkladov vo forme hypertextového odkazu (str. 21 SP)
Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 5 919 418,98
bez DPH
Informácie o častiach
OPIS
Dodatočné kódy CPV

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Miestne cesty, pozemné komunikácie v územnom obvode a v správe mesta Lučenec
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je Stavebné práce a údržba miestnych ciest, pozemných komunikácií v meste Lučenec Na toto verejné obstarávanie sa vzťahuje environmentálne hľadisko, a to najmä no nie výlučne prostredníctvom osobitnej podmienky plnenia zmluvy (viď. čl. 7.2 návrhu Zmluvy) týkajúcej sa zhodnocovania, zneškodňovania a recyklácie využívaných materiálov. Verejný obstarávateľ uplatňuje aspekty tzv. zeleného verejného obstarávania aj v rámci podmienok účasti (viď časť F. súťažných podkladov). Podrobná špecifikácia vo forme výkazu výmer stavebných prác tvorí prílohu tejto časti súťažných podkladov a je vložená v elektronickej podobe vo formáte xls. Pre posudzovanie predloženej ponuky a stanovenej ceny uchádzača podľa rozsahu výkazu výmer v súťažných podkladoch je rozhodujúca verzia vo formáte pdf. Formát xls slúži len pre zjednodušenie práce záujemcom. Pokiaľ sa v opise zákazky z dôvodu zjednodušenia a umožnenia popisu jednotlivých položiek v súťažných podkladoch, vo výkaze výmer vyskytne odkaz na konkrétneho výrobcu, typ, značku, výrobný postup, krajinu, oblasť alebo miesto pôvodu alebo výroby alebo iný odkaz, uchádzač môže v ponuke uviesť ekvivalent s kvalitatívne rovnakými alebo s vyššími parametrami. Podrobný opis predmetu (VV) zákazky je súčasťou časti B. súťažných podkladov vo forme hypertextového odkazu (str. 21 SP)
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
5 919 418,98:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
48:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie:
Verejný obstarávateľ vyžaduje zábezpeku ponuky. Zábezpeka je stanovená vo výške: 150 000 EUR (slovom: stopäťdesiattisíc eur) - bližšie informácie viď časť. A čl. 13 Súťažných podkladov. Odôvodnenie nerozdelenia zákazky v zmysle ust. § 28 ZVO: Rozdelenie zákazky na časti nie je možné, nakoľko práce, ktoré sú predmetom zákazky spolu navzájom súvisia predovšetkým z časového, miestneho a vecného hľadiska. Ide o práce, ktoré sa budú vykonávať v priebehu 4 rokov na území mesta Lučenec, pričom pri týchto bežných opravách a údržbe je predpoklad, že zhotoviteľ bude v rámci jedného zásahu realizovať viacero činností/prác (podľa potreby), ktoré nie je možné predvídať a takto deliť predmet zákazky. Zároveň by rozdelenie zákazky na časti spôsobilo významné problémy pri odovzdávaní a preberaní uskutočnených stavebných prác medzi verejným obstarávateľom a ich rôznymi dodávateľmi

ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Osobné postavenie Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods.1 písm. ZVO, a teda: - a) nebol on, ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu, ani člen dozorného orgánu, ani prokurista právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskych spoločenstiev, trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny, trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny, trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme, trestný čin obchodovania s ľuďmi, trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním alebo trestný čin machinácie pri verejnom obstarávaní a verejnej dražbe, - b) nemá evidované nedoplatky na poistnom na sociálne poistenie a zdravotná poisťovňa neeviduje voči nemu pohľadávky po splatnosti podľa osobitných predpisov v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu, - c) nemá evidované daňové nedoplatky voči daňovému úradu a colnému úradu podľa osobitných predpisov v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu, - d) nebol na jeho majetok vyhlásený konkurz, nie je v reštrukturalizácii, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku, - e) je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, - f) nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu, Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienky uvedenej v bode: - a) doloženým výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace, - b) doloženým potvrdením zdravotnej poisťovne a Sociálnej poisťovne nie starším ako tri mesiace, - c) doloženým potvrdením miestne príslušného daňového úradu a miestne príslušného colného úradu nie starším ako tri mesiace, - d) doloženým potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace, - e) doloženým dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky, - f) doloženým čestným vyhlásením. Vo vzťahu k spôsobom preukázania podmienok úččasti osobného postavenia a ďalším inštrukciím verejný obstarávateľ odkazuje uchádzačov na časť F. súťažných podkladov (bod. 1 a nasl.)
Ekonomické a finančné postavenie
Technická a odborná spôsobilosť
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky:
Všetky podmienky vykonania zákazky sa nachádzajú v súťažných podkladov, a to najmä no niei výlučne v časti B. Opis predmetu zákazky a v časti C. Obchodné podmienky, ktorých súčasťou je aj príloha č. 1 súťažných podkladov - (Návrh Rámcovej zmluvy spolu s prílohou č. 2 Rámcovej zmluvy)
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
DRUH POSTUPU
Druh postupu
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Verejný obstarávateľ na výber úspešného uchádzača použije elektronickú aukciu v súlade s ust. § 54 ZVO, pričom postup, pravidlá a podmienky elektronickej aukcie sú upravené v Aukčnom poriadku, ktorý sa nachádza priamo v príslušnej predmetnej zákazke, zverejnenej v zozname zákaziek v profile verejného obstarávateľa na adrese: http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/451524
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Nie
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ:
Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 2022-12-07T10:30:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 2023-03-31T00:00:00
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
Verejný obstarávateľ postupuje pri vyhodnocovaní ponúk v súlade s § 66 v nadväznosti na ust. § 54 ods. 6 ZVO. Verejný obstarávateľ vyhodnotí pred začatím elektronickej aukcie ponuky podľa kritérií na vyhodnotenie ponúk. Verejný obstarávateľ pred začatím elektronickej aukcie vyhodnotí splnenie podmienok účasti podľa ust. § 40 ZVO a posúdi neexistenciu dôvodov pre vylúčenie ponúk a ak to bude potrebné, bude postupovať podľa ust. § 39 ods. 6 ZVO. Verejný obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvy s uchádzačom alebo uchádzačmi, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora alebo ktorých subdodávatelia alebo subdodávatelia podľa osobitného predpisu (zák. č. 315/2016 Z. z.) ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora. Verejný obstarávateľ zároveň nesmie uzavrieť zmluvu s uchádzačom alebo uchádzačmi, ktorí máju povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a ktorého konečným užívateľom výhod zapísaným v registri partnerov verejného sektora je jeden zo subjektov uvedených v ust. § 11 ods. 1 písm. c) ZVO. Uvedené v zmysle ust. § 11 ods. 1 písm d.) ZVO platí rovnako pre subdodávateľa uchádzača. Na toto verejné obstarávanie sa vzťahuje environmentálne hľadisko, a to najmä no nie výlučne prostredníctvom osobitnej podmienky plnenia zmluvy (viď. čl. 7.2 návrhu Zmluvy) týkajúcej sa zhodnocovania, zneškodňovania a recyklácie využívaných materiálov. Verejný obstarávateľ uplatňuje aspekty tzv. zeleného verejného obstarávania aj v rámci podmienok účasti (viď časť F. súťažných podkladov).
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
2022-11-02T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Posledné novely zákona o verejnom obstarávaní

Lektor: Mgr. Ľubomír Kubička

Dátum: 29.4.2024

Čas konania: 14:00 - 15:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
25.4.2024 - Odvody

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 15.4.2024
1 EUR1,07 USD (+0,01)
1 EUR0,85 GBP (-0)
1 EUR4,29 PLN (+0,04)
1 EUR25,32 CZK (-0,01)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA