dnes je 29.3.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2023
PoUtStŠtPiSoNe
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    
<apríl  jún>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 010/VS/2021
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/25/EÚ
Bez určenia postupu: Zmluvy na základe rámcovej dohody (§ 26 ods. 5)
ODDIEL I: OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Slovenská pošta, a.s.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 36631124
Partizánska cesta 9, 97599 Banská Bystrica

Slovensko
Kontaktná osoba: Slovenská pošta, a.s.
Telefón: +421 259393258
Email: rybar.michal@slposta.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.posta.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
HLAVNÁ ČINNOSŤ
Poštové služby
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: 010/VS/2021
Hlavný kód CPV
64200000-8
Druh zákazky
Stručný opis:
Predmetom zákazky je poskytovanie elektronických hlasových komunikačných služieb v pevnom mieste pripojenia a mobilných komunikačných služieb prostredníctvom verejných elektronických komunikačných sietí. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky je uvedené v časti B.1 Opis predmetu zákazky a B.2 Obchodné podmienky dodania predmetu zákazky, týchto súťažných podkladov. Táto zákazka sa delí na dve časti. Plnenie je za 1Q/2023.
Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 2
OPIS
Názov
Poskytovanie elektronických hlasových komunikačných služieb v pevnom mieste pripojenia
Časť č.: 1
Dodatočné kódy CPV
64200000-8

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
miesta pripojenia uvedené v Prílohe č.1 k RD
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je poskytovanie elektronických hlasových komunikačných služieb v pevnom mieste pripojenia. Plnenie je za 1Q/2023.
Informácie o opciách
Opcie: Áno
Opis opcií: Rámcová dohoda sa uzatvára na 48 mesiacov. Obstarávateľ je oprávnený kedykoľvek počas platnosti Rámcovej dohody zaslať uchádzačovi písomnú požiadavku na predĺženie trvania Rámcovej dohody. Doručením požiadavky uchádzačovi, sa uchádzač zaväzuje najneskôr do uplynutia doby trvania Rámcovej dohody, t.j. najneskôr do uplynutia 48 mesiacov odo dňa nadobudnutia účinnosti Rámcovej dohody, uzavrieť s obstarávateľom písomný dodatok k Rámcovej dohode, výsledkom ktorého bude predĺženie doby trvania Rámcovej dohody o ďalších 48 mesiacov . Pre vylúčenie pochybností platí, že ak dôjde k predĺženiu trvania Rámcovej dohody podľa predchádzajúcej vety, Rámcová dohoda bude uzavretá na dobu určitú, a to na 96 mesiacov odo dňa nadobudnutia jej účinnosti.
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie:

Názov
Poskytovanie mobilných elektronických komunikačných služieb
Časť č.: 2
Dodatočné kódy CPV
64212000-5

72300000-8

72400000-4

64212100-6

64212300-8

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
územie SR a ostatných krajín sveta
Opis obstarávania:
Predmetom danej časti predmetu zákazky sú komplexné, bezpečné mobilné elektronické komunikačné služby v zmysle špecifikácie uvedenej v časti B.1 Opis predmetu zákazky a B.2 Obchodné podmienky dodania predmetu zákazky týchto súťažných podkladov. Plnenie je za 1Q/2023.
Informácie o opciách
Opcie: Áno
Opis opcií: Rámcová dohoda sa uzatvára na 48 mesiacov. Obstarávateľ je oprávnený kedykoľvek počas platnosti Rámcovej dohody zaslať uchádzačovi písomnú požiadavku na predĺženie trvania Rámcovej dohody. Doručením požiadavky uchádzačovi, sa uchádzač zaväzuje najneskôr do uplynutia doby trvania Rámcovej dohody, t.j. najneskôr do uplynutia 48 mesiacov odo dňa nadobudnutia účinnosti Rámcovej dohody, uzavrieť s obstarávateľom písomný dodatok k Rámcovej dohode, výsledkom ktorého bude predĺženie doby trvania Rámcovej dohody o ďalších 48 mesiacov . Pre vylúčenie pochybností platí, že ak dôjde k predĺženiu trvania Rámcovej dohody podľa predchádzajúcej vety, Rámcová dohoda bude uzavretá na dobu určitú, a to na 96 mesiacov odo dňa nadobudnutia jej účinnosti.
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie:

ODDIEL IV: POSTUP
OPIS
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácie o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Nie
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2021/S 211-557031
Informácie o ukončení výzvy na súťaž vo forme pravidelného informatívneho oznámenia
ODDIEL V: ZADANIE ZÁKAZKY1:1:RD 985/2021:
Zákazka/časť je pridelená: Áno
ZADANIE ZÁKAZKY
Dátum uzavretia zmluvy
2023-03-31T00:00:00
Informácie o ponukách
Áno
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Súhlasíte s uverejnením: Áno
Informácie o subdodávkach
Cena vyplatená za výhodné nákupy
Hodnota bez DPH:

2:2:RD 1645/2021:
Zákazka/časť je pridelená: Áno
ZADANIE ZÁKAZKY
Dátum uzavretia zmluvy
2023-03-31T00:00:00
Informácie o ponukách
Áno
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Súhlasíte s uverejnením: Áno
Informácie o subdodávkach
Cena vyplatená za výhodné nákupy
Hodnota bez DPH:

ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
POSTUPY PRESKÚMAVANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2023-04-27T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Momentálne nie je k dispozícii žiadny webinár otázok a odpovedí, čoskoro však budú vypísané nové.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
31.3.2024 - Daň z pridanej hodnoty
Kurzy mien 28.3.2024
1 EUR1,08 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (-0)
1 EUR4,31 PLN (-0)
1 EUR25,31 CZK (-0,01)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA