dnes je 24.4.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2023
PoUtStŠtPiSoNe
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    
<apríl  jún>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 20211215_02_302021AVZ9
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Obec Čachtice
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00311464
Malinovského 769, 91621 Čachtice

Slovensko
Kontaktná osoba: Obec Čachtice
Telefón: +421 327401024
Email: obec@cachtice.sk
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: 20211215_02_302021AVZ9
Hlavný kód CPV
45215100-8
Druh zmluvy
OPIS
Názov
Centrum integrovanej zdravotnej starostlivosti v obci Čachtice
Časť č.: 1
Dodatočné kódy CPV
45215100-8
EA26-0 - Pre pacientov:

Miesto vykonania
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Obec Čachtice, parc. č.: 2527, 2528, katastrálne územie Čachtice, na adrese: Malinovského 425/50.Pozemok je vo, vlastníctve obce na LV č.1.
Opis verejného obstarávania v čase uzatvorenia zmluvy
Objekt jestvujúceho zdravotného strediska v obci Čachtice bol postavený približne v roku 1969 v centre obci. Objekt je v užívaní obce štyridsať rokov a vykazuje značnú mieru poškodenia exteriérovej fasády obkladu z keramickej dlažby, poškodenie hydroizolácie plochej strechy zatekanie v jednotlivých častiach ambulancií, nevyhovujúca je elektroinštalácia v rámci celého objektu, pričom chýbajú priestory pre sociálne služby a taktiež je nevyhovujúci prístup pacientov k ambulanciám. Navrhované stavebné úpravy súvisia so zateplením objektu výmenou vykurovacieho systému, čím sa docieli zníženie energetickej náročnosti stavby v existujúcom objekte ako aj vytvorením nových priestorov pre sociálne služby s ohľadom na bezbariérovosť pre všetkých pacientov či návštev objektu CIZS. V interiéri to budú zabezpečovať bezprahové dvere a ich potrebná šírka, výťah a potrebné vybavenie, WC pre osoby s obmedzením pohybu vrátane príslušenstva. V exteriéri to bude zabezpečovať sústava bezbariérových spevnených komunikácií. Jedná sa o terénne úpravy formou spevnených plôch, chodníka s dlažbou napojenou na ostatné areálové komunikácie. Čo sa týka samotného parkovania pre imobilných, bude situované zo severnej časti objektu. Objekt a okolie navrhovanej stavby sa doplní zeleňou, formou vysadenia nových kríkov a stromov, ako aj doplnením exteriérovým mobiliárom. Budova bude zateplená kontaktnou tepelnou izoláciou a obložená fasádnym dreveným obkladom, pozri návrh vizualizácie. Počas stavebných prác dôjde k úprave verejnej elektrickej prípojky v zmysle platných predpisov STN. Pri ostatných IS v rámci stavebných prác nedôjde k manipulácii s verejnými inžinierskymi sieťami a prípojkami. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky sa nachádzalo v projektovej dokumentácii a výkazu výmer, ktoré tvorilo súťažné podklady. Realizácia stavebných prác sa vyžaduje vykonať v zmysle platných predpisov Slovenskej republiky. Stavba nie je členená do stavebných objektov a prevádzkových súborov. Predmet zákazky nebol rozdelený na časti, nakoľko rekonštrukcia budovy tvorí v zmysle PD funkčný a logický celok. Rozdelenie predmetu zákazky na viaceré samostatné časti by znamenalo zásadné ohrozenie funkčnosti diela a rozdielne lehoty uskutočnenia, ktoré môže predlžovať celkovú lehotu stavby. Vzhľadom na zabezpečenie nadväznosti technologických postupov stavebných prác a jednoznačne definovateľnej zodpovednosti a záruky za dielo je nevyhnutné, aby bol predmet zákazky obstaraný a realizovaný ako jeden celok. Ponuky sa predkladali na celý predmet zákazky.
Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 11
Informácie o fondoch Európskej únie
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Názov projektu: Centrum integrovanej zdravotnej starostlivosti v obci Čachtice, Kód projektu: 302021AVZ9
ODDIEL V: PRIDELENIE ZÁKAZKY
Zákazka č.: Centrum integrovanej zdravotnej starostlivosti v obci Čachtice
Časť č.: 1
Názov: Centrum integrovanej zdravotnej starostlivosti v obci Čachtice
PRIDELENIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2022-04-13T00:00:00
Informácie o ponukách
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Ďalší dodávatelia
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Celková hodnota obstarávania: 699 888,79
bez DPH
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2023-05-04T00:00:00
ODDIEL VII: ÚPRAVY V ZAKÁZKE
OPIS VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA PO ÚPRAVÁCH
Hlavný kód CPV
45215100-8
Dodatočné kódy CPV
45314300-4

45310000-3

45421141-4

45233160-8

45233222-1

45312000-7

Miesto vykonania
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Obec Čachtice, parc. č.: 2527, 2528, katastrálne územie Čachtice, na adrese: Malinovského 425/50.Pozemok je vo, vlastníctve obce na LV č.1.
Opis obstarávania
MaR- Regulácia kotolne SDK priečka 1.NP, M.č. 102 Detská Mudr.- rekonštrukcia ambulancie: Podlahové plochy- dlažba Podlahové plochy- PVC Úprava stien, búranie priečok Rekonštrukcia elektroinštalácie Úprava ZTI Spevnené plochy Chodník zo strany detskej Mudr. Vonkajšie osvetlenie átria Kamera pre monitoring priestoru átria
Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 11
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Celková hodnota zákazky/časti: 762 084,87
bez DPH
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Ďalší dodávatelia
INFORMÁCIE O ÚPRAVÁCH
Opis úprav
Podkladom pre uzatvorenie Dodatku č. 3 k pôvodnej Zmluve o dielo č.001/2022 podpísanej dňa 13.04.2022, je potreba zmien v rámci plnenia zo Zmluvy na základe takých nepredvídateľných zmien, ktoré nastali po začatí realizácie prác, nakoľko bolo zistené, že niektoré pôvodne zadefinované časti nie je možné uskutočniť v zmysle pôvodného riešenia. Uvedenou zmenou sa nemení rozsah, povaha a charakter pôvodnej zmluvy. Dodatok je uzatvorený v súlade s ustanoveniami Článkov II., IV., XI. a XII. Zmluvy v súlade s § 18 ods. 3 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní č. 343/2015 Z. z. a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. MaR- Regulácia kotolne SDK priečka 1.NP, M.č. 102 Detská Mudr.- rekonštrukcia ambulancie: Podlahové plochy- dlažba Podlahové plochy- PVC Úprava stien, búranie priečok Rekonštrukcia elektroinštalácie Úprava ZTI Spevnené plochy Chodník zo strany detskej Mudr. Vonkajšie osvetlenie átria Kamera pre monitoring priestoru átria
Zvýšenie ceny
Hodnota bez DPH: 720 758,84
bez DPH
Celková hodnota zákazky po úprave: 762 084,87
bez DPH


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Posledné novely zákona o verejnom obstarávaní

Lektor: Mgr. Ľubomír Kubička

Dátum: 29.4.2024

Čas konania: 14:00 - 15:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
25.4.2024 - Odvody

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 23.4.2024
1 EUR1,07 USD (+0,01)
1 EUR0,86 GBP (-0)
1 EUR4,32 PLN (-0)
1 EUR25,26 CZK (-0,01)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA