dnes je 28.3.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2023
PoUtStŠtPiSoNe
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    
<apríl  jún>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 000009/250000/2023
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Rozhlas a televízia Slovenska
Vnútroštátne identifikačné číslo: 47232480
Mlynská dolina Array, 84545 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Rozhlas a televízia Slovenska
Telefón: +421 260611030
Email: michaela.simunova@rtvs.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.rtvs.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/465829
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: 000009/250000/2023
Hlavný kód CPV
32240000-7
Druh zákazky
Stručný opis:
Predmetom zákazky je obstaranie kamerových reťazcov pre televízne štúdiá a prenosy RTVS v rámci investičnej akcie Televízna a rozhlasová štúdiová technika. Podrobné vymedzenie predmetu jednotlivých častí zákazky je bližšie špecifikované v časti D. Opis predmetu zákazky súťažných podkladov.
Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 1 200 000,00
bez DPH
Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 2
OPIS
Názov
4K/HDTV televízne kamerové reťazce
Časť č.: 1
Dodatočné kódy CPV
32240000-7

60000000-8

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK010:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Rozhlas a televízia Slovenska, Mlynská dolina, 845 45 Bratislava
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je obstaranie kamerových reťazcov pre televízne štúdiá a prenosy RTVS v rámci investičnej akcie Televízna a rozhlasová štúdiová technika. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky je bližšie špecifikované v časti D. Opis predmetu zákazky súťažných podkladov.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
900 000,00:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
18:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie:

Názov
4K/HDTV HFR televízne kamerové reťazce
Časť č.: 2
Dodatočné kódy CPV
32240000-7

60000000-8

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK010:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Rozhlas a televízia Slovenska, Mlynská dolina, 845 45 Bratislava
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je obstaranie kamerových reťazcov pre televízne štúdiá a prenosy RTVS v rámci investičnej akcie Televízna a rozhlasová štúdiová technika. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky je bližšie špecifikované v časti D. Opis predmetu zákazky súťažných podkladov.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
300 000,00:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
18:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie:

ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: 1. Podmienky účasti osobného postavenia v zmysle § 32 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len zákon o verejnom obstarávaní/zákon) pre časť 1 a časť 2. 1.1Verejného obstarávania sa môže zúčastniť hospodársky subjekt, ktorý spĺňa taxatívne určené podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona. Uchádzač preukáže splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona, dokladmi podľa § 32 ods. 2 zákona. Podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona musí uchádzač preukázať, že je oprávnený dodávať tovar, ktorý zodpovedá predmetu zákazky. Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti jednotným európskym dokumentom podľa § 39 ods. 1 zákona. Preukazovanie podmienok účasti je voči verejnému obstarávateľovi účinné aj spôsobom podľa § 152 ods. 4 zákona. Uchádzač zapísaný v zozname hospodárskych subjektov podľa zákona nie je povinný v procese verejného obstarávania predkladať doklady podľa § 32 ods. 2 zákona. Verejný obstarávateľ uzná rovnocenný zápis, ako je zápis do zoznamu hospodárskych subjektov podľa zákona alebo potvrdenie o zápise vydané príslušným orgánom iného členského štátu, ktorým uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ príjme aj iný rovnocenný doklad predložený uchádzačom. V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. Verejný obstarávateľ nie je orgánom verejnej moci v zmysle zákona č. 221/2019 Z. z., ktorým sa mení a dopĺňa zákon č. 177/2018 Z. z. o niektorých opatreniach na znižovanie administratívnej záťaže využívaním informačných systémov verejnej správy a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon proti byrokracii) a ktorým sa menia a dopĺňajú niektoré zákony, a teda nie je oprávnený použiť údaje z informačných systémov verejnej správy. 1.2Ak čestné vyhlásenie alebo vyhlásenie, ktoré uchádzač predloží k preukázaniu splnenia podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia budú podpísané splnomocnenou oprávnenou osobou uchádzača, v takom prípade uchádzač predloží aj originál alebo overenú fotokópiu splnomocnenia tejto osoby na zastupovanie. Ďalšie informácie sú uvedené v predmetných súťažných podkladoch, v časti F. Podmienky účasti vo verejnom obstarávaní.
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Neaplikuje sa.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Neaplikuje sa.
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Neaplikuje sa.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Neaplikuje sa.
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky:
Úspešný uchádzač je povinný pred podpisom rámcovej dohody predložiť verejnému obstarávateľovi autorizované partnerstvo s výrobcom určeného zariadenia, resp. autorizované servisné partnerstvo s výrobcom určeného zariadenia alebo ekvivalentný doklad. Dosiahnutú úroveň partnerstva uchádzač preukáže platným dokladom o oprávnení udelenom uchádzačovi vykonávať autorizovaný servis na danom zariadení na území SR. Úspešný uchádzač je tiež povinný pred podpisom rámcovej dohody predložiť verejnému obstarávateľovi doklad (napr. potvrdenie výrobcu alebo autorizovaného servisného strediska), že disponuje osobou, ktorá absolvovala odborné školenie u výrobcu ponúkaného kamerového reťazca, pričom predmetné školenie muselo prebehnúť najneskôr v roku 2016 z dôvodu technologického generačného vývoja kamerových reťazcov a zabezpečenia servisných znalostí na aktuálne ponúkané zariadenia. Uvedené platí pre časť 1 aj časť 2 predmetu zákazky.
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
DRUH POSTUPU
Druh postupu
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Áno
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ:
Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 2023-06-06T10:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 2023-12-31T00:00:00
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1. Verej. súťaž sa realizuje infor. systémom pre elektr. verej. obstar. (verzia 18.0) vedenom a sprístup. Úradom pre verejné obstarávanie dostupnom na web. sídle https://www.uvo.gov.sk/ (ďalej len systém EVO). Podr. informácie týkajúce sa spôsobu komunikácie sú uvedené v SP. 2. Verejný obstarávateľ (ďalej ako "VO") uvádza, že systém EVO je infor. systém, prostr. kt. VO podľa § 7 ods. 1 písm. d) zákona zadáva túto zákazku v súlade so zákonom. Podr. informácie o systéme EVO sú uvedené v aktuál. príručkách, kt. sú verej. prístupné na portáli EVO (Viac o IS EVO verzia 18.0) v časti PRÍRUČKY https://www.uvo.gov.sk/viac-oisevo5f7.html a v časti VIDEONÁVODY https://www.uvo.gov.sk/viac-o-is-evo/videonavody-5f9.html 3. Komunikač. jazykom v tejto VS je Slovenský jazyk, VO akceptuje aj český jazyk. VO postupuje podľa § 20 ods. 1 zákona. 4. VO poskytuje bezodplatný, neobmedzený, úplný a priamy prístup prost. el. prost.v, k dokumentom potreb. na vyprac. ponuky a na preuk. splnenia podmienok účasti a to na adrese (URL) uvedenej v bode I.3) KOMUNIKÁCIA tohto oznám. o vyhlásení verej. obstar. Z uvedeného dôvodu VO tieto dokumenty záujemcom nezasiela a nevedie evidenciu záujemcov. Zároveň VO v Profile VO na stránke ÚVO: https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/11786 uverejňuje priamy odkaz na informácie a dokumenty potrebné na vyprac. ponuky uverej. na adrese (URL) uvedenej v bode I.3) KOMUNIKÁCIA tohto oznám. o vyhlásení verej. obstar. 5. Vysvetl. informácií potreb. na vyprac. ponuky a na preuk. splnenia podmienok účasti, VO v prípade potreby preukázateľne bezodkladne oznámi najneskôr 6 dní pred uplynutím lehoty na predkl. ponúk prostred. funkcionality systému EVO na to určenej - zverejnením vysvetlenia v profile VO na web. sídle ÚVO za predpokladu, že žiadosť o vysvetlenie bude doručená systémom EVO dostatočne vopred. 6. Náklady spojené s účasťou v tejto VS znášajú záujemcovia/uchádzači v plnej výške bez akéhokoľvek nároku voči VO. 7. Verej. obstar. sa môže zúčastniť aj skupina dodávateľov (SD). VO nevyžaduje od SD, aby vytvorila právnu formu na účely účasti vo verej. obstar. a pre prípad prijatia ponuky. Na účely účasti vo verej. obstar. musí SD stanoviť vedúc. člena SD, rozsah jeho kompetencií a určenie kontakt. údajov pre komunikáciu v danom verej. obstar. Všetci členovia SD musia udeliť písom. plnomocenstvo jednému z členov SD (vedúci člen skupiny), na všetky úkony spojené s účasťou v danom verej. obstar. a na konanie v mene všetkých členov SD počas celého procesu verej. obstar. prijímať pokyny vtomto verej. obstar. a konať v mene SD pre prípad prijatia ponuky, podpisu Zmluvy a komunikácie. V prípade prijatia ponuky SD sa vyžaduje, aby SD pred podpisom zmluvy uzatvorila a predložila VO zmluvu, v ktorej budú jednoznačne stanovené vzájomné práva a povinnosti, kto sa ako časťou bude podieľať na plnení zákazky, ako aj skutočnosť, že všetci členovia SD sú zaviazaní zo záväzkov voči VO spoločne a nerozdielne. 8. Vzor JED je zverejnený v profile zákazky. 9. Zábezpeka sa nevyžaduje. 10. VO vyžaduje, aby úspešný uchádzač najneskôr v čase uzavretia Rámcovej dohody predložil údaje, doklady a dokumenty podľa bodu 20.6 SP. 11. K bodu II. 2.7) Dĺžka trvania zákazky, RD alebo DNS - Rámcová dohoda sa uzatvára na dobu určitú do 31.12. 2024 od nadobudnutia jej účinnosti alebo do vyčerpania vysúťaženej sumy. 12. Skutočnosti, týkajúce sa postupu zadávania zákazky, neupravené v oznám. o vyhlásení verej. obstar. a v SP sa riadia príslušnými ustanoveniami zákona. 13. Predmetné Verej. obstar. nie je: a) zelené verejné obstarávanie; b) obstarávanie inovácií ani c) obstarávanie zamerané na sociálne aspekty.
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
2023-05-03T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Momentálne nie je k dispozícii žiadny webinár otázok a odpovedí, čoskoro však budú vypísané nové.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
31.3.2024 - Daň z pridanej hodnoty
Kurzy mien 27.3.2024
1 EUR1,08 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (-0)
1 EUR4,31 PLN (+0,01)
1 EUR25,32 CZK (+0,05)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA