dnes je 19.4.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2023
PoUtStŠtPiSoNe
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    
<apríl  jún>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: S1_2023_117_7_c1_opakovana
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre zákazky s nízkou hodnotou
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Správa telovýchovných a rekreačných zariadení hlavného mesta Slovenskej republiky Bratislavy
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00179663
Junácka 4, 83104 Bratislava - mestská časť Nové Mesto

Slovensko
Kontaktná osoba: Správa telovýchovných a rekreačných zariadení hlavného mesta Slovenskej republiky Bratislavy
Telefón: +421 904415115
Email: slavka.visnovska@gmail.com
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/467002
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: S1_2023_117_7_c1_opakovana
Hlavný kód CPV
75252000-7
Druh zákazky
Stručný opis
Predmetom zákazky je zabezpečenie služieb vodnej záchrannej a zdravotnej služby počas letnej sezóny 2023 na letných kúpaliskách Zákazka je rozdelená na časti. časť č. 1 Záchranná zdravotná služba pre umelé vodné plochy LK Lamač a LK Rosnička časť č. 2 Záchranná zdravotná služba pre umelé vodné plochy LK Tehelné pole a LK Delfín
Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 176 168,35
bez DPH
OPIS
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Verejného obstarávania sa môže zúčastniť uchádzač, ktorý spĺňa podmienky účasti podľa : § 32 ods. 1 písm. e) a § 32 ods. 1 písm. f) bližšie uvedené vo Výzve na predloženie ponuky Verejný obstarávateľ bude za uchádzača oprávneného poskytovať službu považovať uchádzača, ktorý bude mať v obchodnom registri, živnostenskom registri alebo obdobnom registri taký predmet činnosti, ktorý bude zodpovedať predmetu zákazky, alebo taký predmet činnosti pod ktorý možno subsumovať predmet zákazky.
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: nevyžaduje sa
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: -
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: nevyžaduje sa
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: -
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
Vodná záchranná služba bude vykonávaná v zmysle: Zákona č.204/2014, ktorým sa dopĺňa Zák.355/2007 Z. z. o ochrane, podpore a rozvoji verejného zdravia a o zmene a doplnení niektorých zákonov, Vyhlášky č. 308/2012 Z. z. o požiadavkách na kvalitu vody, kontrolu kvality vody a o požiadavkách na prevádzku, vybavenie prevádzkových plôch, priestorov a zariadení na prírodnom kúpalisku, Nariadenia vlády SR č. 87/2008 Z. z. o podrobnostiach o prevádzke kúpalísk,
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
V prípade rámcovej dohody ? odôvodnenie trvania presahujúce 4 roky:
Informácie o elektronickej aukcii
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 2023-05-17T12:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Komunikácia vrátane doručovania pre účely tohto verejného obstarávania sa bude uskutočňovať spôsobom určeným funkcionalitou elektronickej platformy (IS EVO) Ponuku môžu predložiť len uchádzači ktorí sú v systéme OVERENÍ a AKTÍVNI Úspešný uchádzač pre časť 1 predloží ako súčinnosť k podpisu zmluvy : menný zoznam minimálne piatich kvalifikovaných pracovníkov (vodných záchranárov) , spolu s fotokópiou ich preukazu plavčík pre plavecké bazény - stupeň min. BRONZ. Úspešný uchádzač spolu so zoznamom predloží ČV, že uvedení záchranári sú/alebo v čase plnenia zákazky budú jeho zamestnancami alebo, písomnú zmluvu, že ich kapacitami bude môcť disponovať počas plnenia zákazky. Úspešný uchádzač pre časť 1 predloží najneskôr do 9.6.2023: menný zoznam minimálne siedmych kvalifikovaných pracovníkov (vodných záchranárov) , spolu s fotokópiou ich preukazu plavčík pre plavecké bazény - stupeň min. BRONZ. Úspešný uchádzač spolu so zoznamom predloží ČV, že uvedení záchranári sú/alebo v čase plnenia zákazky budú jeho zamestnancami alebo, písomnú zmluvu, že ich kapacitami bude môcť disponovať počas plnenia zákazky. Preukazy záchranárov sa predkladajú pri žiadosti o povolenie k zahájeniu prevádzky a sú predmetom kontroly na strediskách počas sezóny. V prípade, že uchádzač nahradí počas letnej sezóny niektorého z kvalifikovaných pracovníkov, informuje o tom objednávateľa a preukáže splnenie rovnakých požiadaviek ako spĺňal nahradený záchranár. Úspešný uchádzač pre časť 2 predloží ako súčinnosť k podpisu zmluvy : menný zoznam minimálne štyroch kvalifikovaných pracovníkov (vodných záchranárov) , spolu s fotokópiou ich preukazu plavčík pre plavecké bazény - stupeň min. BRONZ. Úspešný uchádzač spolu so zoznamom predloží ČV, že uvedení záchranári sú/alebo v čase plnenia zákazky budú jeho zamestnancami alebo, písomnú zmluvu, že ich kapacitami bude môcť disponovať počas plnenia zákazky. Úspešný uchádzač pre časť 2 predloží najneskôr do 9.6.2023: menný zoznam minimálne deviatich kvalifikovaných pracovníkov (vodných záchranárov) , spolu s fotokópiou ich preukazu plavčík pre plavecké bazény - stupeň min. BRONZ. Úspešný uchádzač spolu so zoznamom predloží ČV, že uvedení záchranári sú/alebo v čase plnenia zákazky budú jeho zamestnancami alebo, písomnú zmluvu, že ich kapacitami bude môcť disponovať počas plnenia zákazky. Preukazy záchranárov sa predkladajú pri žiadosti o povolenie k zahájeniu prevádzky a sú predmetom kontroly na strediskách počas sezóny. V prípade, že uchádzač nahradí počas letnej sezóny niektorého z kvalifikovaných pracovníkov, informuje o tom objednávateľa a preukáže splnenie rovnakých požiadaviek ako spĺňal nahradený záchranár. Úspešný uchádzač pre časť 1 a pre časť 2 predloží k podpisu zmluvy Doklad o poistení zodpovednosti za škodu minimálne vo výške 100 000 Eur Za ekvivalent sa bude považovať doklad o absolvovaní kurzu, ktorým preukáže uchádzač splnenie minimálne takých požiadaviek plaveckej výkonnosti ako pri absolvovaní kurzu BRONZ alebo RSI. Verejný obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu s uchádzačom, ktorý má povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie je zapísaný v registri partnerov verejného sektora, ktorého subdodávatelia majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora, s uchádzačom, ktorý má povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora, a ktorého konečným užívateľom výhod zapísaným v registri partnerov verejného sektora je niektorá z osôb uvedená v § 11 ods. 1 písm. c)
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2023-05-05T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Posledné novely zákona o verejnom obstarávaní

Lektor: Mgr. Ľubomír Kubička

Dátum: 29.4.2024

Čas konania: 14:00 - 15:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
25.4.2024 - Odvody

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 18.4.2024
1 EUR1,07 USD (+0,01)
1 EUR0,86 GBP (+0,01)
1 EUR4,33 PLN (-0,02)
1 EUR25,25 CZK (+0,03)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA