dnes je 26.9.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2021
PoUtStŠtPiSoNe
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      
<apríl  jún>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: PRACE-D_VESTENICE-COV-VYSLEDOK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Obec Dolné Vestenice
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00318086
Záhumenská 154/74, 97223 Dolné Vestenice

Slovensko
Kontaktná osoba: Obec Dolné Vestenice
Telefón: +421 908911329
Email: tkservicesbb@gmail.com
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://dolnevestenice.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĹA
Regionálny alebo miestny orgán
HLAVNÁ ČINNOSŤ
Iné (uveďte)
Iná činnosť: Samospráva
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo:
Hlavný kód CPV
45252127-4
Druh zákazky
Stručný opis
Predmetom ZoD pre vyhotovenie Diela budúcim zhotoviteľom bude: a)vypracovanie Projektovej dokumentácie č. 1, ktorá bude obsahovať: - dokumentácie EIA - 6 vyhotovení, - vypracovanie Dokumentácie pre územné rozhodnutie (DÚR) - 10 vyhotovení, - vypracovanie Dokumentácie pre stavebné povolenie (DSP) - 10 vyhotovení, b)zhotovenie Stavby, ktorá bude obsahovať: - vlastná realizácia stavebných prác vrátane zaškolenia obsluhy a uvedenia Stavby do skúšobnej prevádzky, - vypracovanie Projektovej dokumentácie č. 2, ktorá bude zahrňať: vypracovanie Dokumentácie pre realizáciu stavby - 6 vyhotovení, projekt organizácie výstavby 6 vyhotovení, geodetické zameranie zhotovenej Stavby 6 vyhotovení, vypracovanie Dokumentácie skutočného vyhotovenia stavby - 6 vyhotovení, plán užívania verejnej práce - 6 vyhotovení, vypracovanie prevádzkového a manipulačného poriadku 6 vyhotovení.
Informácie o častiach
OPIS
Názov
Dodatočné kódy CPV

Miesto vykonania
SK022:
Opis obstarávania
Podrobne je predmet zákazky popísaný v súťažných podkladoch.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Informácie o fondoch EÚ
Operačný program Kvalita životného prostredia:
Doplňujúce informácie

ODDIEL IV: POSTUP
OPIS
Druh postupu
Výzva na predkladanie ponúk
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
ODDIEL V: ZADANIE ZÁKAZKY
PRIDELENIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2021-05-04T00:00:00
Informácie o ponukách
Počet prijatých ponúk: 2
Počet ponúk doručených od malých a stredných podnikov:
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ:
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ:
Počet ponúk prijatých elektronicky:
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Pôvodne odhadovaná celková hodnota zákazky/časti:
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 1 749 800,00
bez DPH

ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2021-05-11T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Novela zákona o verejnom obstarávaní od 1. 8. 2024

V epizóde podcastu - Novela zákona o verejnom obstarávaní od 1.8.2024 - sa Mgr. Ľubomír Kubička (metodik UVO) venoval novele zákona o verej...

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Aplikácia zmien vo verejnom obstarávaní od 1.8.2024

Lektor: Mgr. Martina Galabová

Dátum: 16.10.2024

Čas konania: 9:00 - 10:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
Editovateľné tlačivá
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
Prehľad vestníkov jednotlivých ministerstiev
PREDPOVEĎ POČASIA