dnes je 26.9.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2021
PoUtStŠtPiSoNe
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      
<apríl  jún>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 14456/2021
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Technická univerzita v Košiciach
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00397610
Letná 9, 04200 Košice-Sever

Slovensko
Kontaktná osoba: Technická univerzita v Košiciach
Telefón: +421 556024326
Email: branislav.loch@tuke.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.tuke.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/431090
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo:
Hlavný kód CPV
30216110-0
Druh zákazky
Stručný opis:
V rámci projektu Digitalna inkluzia vo vzdelavani - platforma pre spristupnenie informacii a vzdelavacich materialov pre osoby so zrakovym postihnutim je zámerom obstarať KT hardver (Vypoctova technika, servery, datove uloziska), Specializovane meracie zariadenia a pristroje v oblasti IT technologii, Softverove licencie pre digitalnu inkluziu, softver pre konverziu dokumentov v oblasti zrakovo postihnutych osob, vyvojové a implementacné sluzby, servis a udrzba zariadeni, IT sluzby, služby a tovary v oblasti publicity podľa kvalitatívnej a kvantitatívnej špecifikácie uvedenej v súťažných podkladoch.
Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 1 690 100,28
bez DPH
Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 5
OPIS
Názov
Informačno - komunikačné technológie hardvér a príslušenstvo
Časť č.: 1
Dodatočné kódy CPV
30216110-0

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK042:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Objekty Technickej univerzity v Košiciach na adrese: Letná 9 a Němcovej 3, Košice
Opis obstarávania:
Výpočtová technika, servery, dátové úložiská v štruktúre: - profesionálny skener kníh, skrípt, dokumentov ( viazaných ), - špecializované pracovisko pre IT testera, - hardvér pre konverziu PDF/UA výpočtový a akceleračný systém podľa kvalitatívnej a kvantitatívnej špecifikácie uvedenej v súťažných podkladoch.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
164 750,00:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
5:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: OPII-2019/7/9-DOP
Doplňujúce informácie:

Názov
Specializovane zariadenia v oblasti IT technologii
Časť č.: 2
Dodatočné kódy CPV
33735000-1

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK042:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Objekty Technickej univerzity v Košiciach na adrese: Letná 9 a Němcovej 3, Košice
Opis obstarávania:
Špecializované meracie zariadenia a prístroje v oblasti IT technológií v štruktúre: - elektronické okuliare, - pomôcka pre slabozrakých s technológiou augmented reality , - bezdrôtové inteligentné okuliare, - elektronické okuliare pre uľahčenie čítania, - prenosná pomôcka pre zvýšenie zorného poľa, zlepšenie ostrosti a podpory OCR, - špecializovaný hardvér pre zrakovo postihnutých podľa kvalitatívnej a kvantitatívnej špecifikácie uvedenej v súťažných podkladoch.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
161 900,00:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
7:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: OPII-2019/7/9-DOP
Doplňujúce informácie:

Názov
Softvér a licencie
Časť č.: 3
Dodatočné kódy CPV
48000000-8

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK042:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Objekty Technickej univerzity v Košiciach na adrese: Letná 9 a Němcovej 3, Košice
Opis obstarávania:
Softverove licencie pre digitalnu inkluziu, softver pre konverziu dokumentov v oblasti zrakovo postihnutych osôb v štruktúre: - komplexný aplikačný softvér - konverzia PDF/UA softvér, - WCAG konsolidátor aplikačný softvérový modul, - licencie systémové a OCR softvéry softvér podľa kvalitatívnej a kvantitatívnej špecifikácie uvedenej v súťažných podkladoch.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
779 970,00:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
9:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: OPII-2019/7/9-DOP
Doplňujúce informácie:

Názov
Služby a práce v oblasti IT
Časť č.: 4
Dodatočné kódy CPV
72212000-4

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK042:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Objekty Technickej univerzity v Košiciach na adrese: Letná 9 a Němcovej 3, Košice
Opis obstarávania:
Obstaranie vyvojovych a implementacnych sluzieb, servis a udrzba zariadeni, IT sluzby v štruktúre: - externý zamestnanec 1 garant, IT architekt, - externý zamestnanec 7 IT analytik, - externý zamestnanec 8 IT analytik, - externý zamestnanec 9 IT analytik, - nákup systémovej podpory systému počas trvania projektu hardvér a systémový softvér, - poplatky vlastníkovi SW produktu - údržba/support k licenciám - počas projektu, - implementácia služieb - externý zamestnanec 2 IT programátor/vývojár, - implementácia hardvérových technológií servery, diskové polia, sieťová infraštruktúra špecialista pre infraštruktúry/HW špecialista externý zamestnanec 6, - implementácia služieb externý zamestnanec 10 IT programátor/vývojár, - implementácia služieb externý zamestnanec 11 IT programátor/vývojár, - implementácia služieb externý zamestnanec 12 IT programátor/vývojár, - implementácia služieb externý zamestnanec 13 IT programátor/vývojár, - implementácia služieb externý zamestnanec 14 IT programátor/vývojár, - IT projektový manažér externý zamestnanec 15, - testovanie služieb - externý zamestnanec 3 IT tester, - testovanie služieb - externý zamestnanec 4 IT tester, - testovanie služieb - externý zamestnanec 16 IT tester, - školiteľ pre IT systémy - externý zamestnanec 5 podľa kvalitatívnej a kvantitatívnej špecifikácie uvedenej v súťažných podkladoch.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
559 172,28:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
19:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: OPII-2019/7/9-DOP
Doplňujúce informácie:

Názov
Publicita a podporné služby
Časť č.: 5
Dodatočné kódy CPV
72212222-1

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK042:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Objekty Technickej univerzity v Košiciach na adrese: Letná 9 a Němcovej 3, Košice
Opis obstarávania:
Obstaranie sluzieb a tovarov v oblasti publicity a marketingu v štruktúre: - web stránka projektu, - označenie projektu veľkoplošná reklamná tabuľa ( pútač ), - označenie projektu - trvalá vysvetľujúca tabuľa ( stála tabuľa ), - označenie projektu dočasná vysvetľujúca tabuľa, - propagácia brožúra, návod, - spotrebný tovar a prevádzkový materiál tonery, - spotrebný tovar a prevádzkový materiál kancelárske potreby, - propagácia inzercia publikovanie článku/inzerátu, - propagácia inzercia príprava a publikácia multimediálneho materiálu podľa kvalitatívnej a kvantitatívnej špecifikácie uvedenej v súťažných podkladoch.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
24 308,00:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
9:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: OPII-2019/7/9-DOP
Doplňujúce informácie:
Zábezpeka ponuky sa vyžaduje. Zábezpeka je stanovená vo výške 82 000,00 EUR (slovom: osemdesiatdvatisíc EUR), 8 000 EUR (slovom: osemtisíc EUR) pre časť 1, 8 000 EUR (slovom: osemtisíc EUR) pre časť 2, 38 000 EUR (slovom: tridsaťosemtisíc EUR) pre časť 3, 27 000 EUR (slovom: dvadsaťsedemtisíc EUR) pre časť 4 a 1 000 EUR (slovom: tisíc EUR) pre časť 5. Spôsoby zloženia zábezpeky ponuky: poskytnutím bankovej záruky za uchádzača, poskytnutím poistenia záruky alebo zložením finančných prostriedkov uchádzačom na bankový účet verejného obstarávateľa. Podmienky zloženia zábezpeky budú bližšie určené v súťažných podkladoch.

ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia uvedené v §32 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní, ktoré sú bližšie definované v súťažných podkladoch.
Ekonomické a finančné postavenie
Technická a odborná spôsobilosť
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky:
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
DRUH POSTUPU
Druh postupu
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Bližšie informácie týkajúce sa elektronickej aukcie sú uvedené v súťažných podkladoch.
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Áno
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2021/S 050-122984
Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 2021-06-08T09:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 2022-04-30T00:00:00
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1.Verejný obstarávateľ týmto informuje, že všetky povinne zverejňované dokumenty vrátane súťažných podkladov a vysvetlení zverejní v súlade s § 64, ods. 4 zákona o VO v systéme Eranet na URL adrese: ttps:// tuke.eranet.sk/tenders v rámci zobrazenia detailu predmetného verejného obstarávania (priamy link: http://tuke.eranet.sk/#/tenderPublicDetails/90 ). 2. Verejný obstarávateľ záujemcom odporúča, aby si súťažné podklady stiahli až po registrovaní sa do systému. Pri zverejnení doplňujúcich informácií a vysvetlení súťažných podkladov budú títo záujemcovia informovaní. O záujemcoch, ktorí si prevezmú súťažné podklady bez registrácie verejný obstarávateľ nemá evidenciu - o zverejnení doplňujúcich informácií a vysvetlení súťažných podkladov nebudú informovaní. 3. Pre potreby elektronickej komunikácie je každý záujemca/uchádzač povinný zaregistrovať sa do systému Eranet na URL: https://tuke.eranet.sk. Uchádzač je oprávnený predložiť ponuku až po zaregistrovaní a prihlásení sa do systému Eranet. Registrácia do systému Eranet je bezplatná. Podmienky a pravidlá používania systému Eranet sú uvedené na: https://tuke.eranet.sk v časti Podmienky a manuál. 4. Minimálne technické požiadavky na používanie informačného systému Eranet: OS: MS Win 7 a vyššie, Android, iOS7, Linux; Aktuálne verzie prehliadačov: IE 10 a vyššie, MS Edge, Firefox 30.0 a vyššie, Chrome 35 a vyššie; Ďalšie požiadavky: prístup na Internet, zapnutý JavaScript, zapnuté Cookies. 5. Všetky náklady a výdavky spojené s účasťou uchádzača/záujemcu v tomto verejnom obstarávaní a s prípravou a predkladaním ponuky znáša uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi, a to bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania. 6. V prípade predkladania ponuky skupiny dodávateľov musí byť súčasťou ponuky aj osobitné písomné splnomocnenie pre člena skupiny dodávateľov, ktorý má právnu subjektivitu, na komunikáciu s verejným obstarávateľom v mene skupiny dodávateľov a právne úkony v mene skupiny dodávateľov v rámci celého procesu verejného obstarávania. Písomné splnomocnenie musí byť podpísané všetkými členmi skupiny dodávateľov a predložené v ponuke ako oskenovaná kópia. 7. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo vyhlásiť proces verejného obstarávania za neúspešný v prípade ak na zabezpečenie financovania predmetu zákazky nebudú pridelené finančné zdroje. 8. Toto verejné obstarávanie nepatrí medzi zelené verejné obstarávanie, obstarávanie inovácií a ani medzi obstarávanie zamerané na sociálne aspekty. 9. Verejný obstarávateľ bude pri tejto zákazke postupovať reverzným postupom. 10. V zmysle § 32, ods. 3 zákona o VO verejný obstarávateľ informuje záujemcov/uchádzačov, že na preukázanie osobného postavenia je potrebné predložiť všetky požadované doklady. 11. Skutočnosti, týkajúce sa postupu zadávania zákazky, neupravené v oznámení sa riadia príslušnými ustanoveniami zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní v platnom znení. 12. CPV kódy: Cast 1: Informacno-komunikacne technologie hardver a prislusenstvo 30200000-1 Počítačové zariadenia a spotrebný materiál 30213000-5 Osobné počítače 30232000-4 Periférne vybavenie 48820000-2 Servery 30231300-0 Zobrazovacie jednotky (obrazovky) Cast 2: Specializovane zariadenia v oblasti IT technologii 32342400-6 Akustické prístroje 32350000-1 Časti zvukových zariadení a videozariadení 30230000-0 Zariadenia súvisiace s počítačmi Cast 3: Softver a licencie 48317000-3 Softvérový balík na spracovanie textov 48783000-0 Softvérový balík na riadenie obsahu 48220000-6 Softvérový balík pre internet a intranet Cast 4: Sluzby a prace v oblasti IT 72212190-7 Služby na vývoj softvéru pre oblasť vzdelávania 72212222-1 Služby na vývoj softvéru pre webové servery 72212310-5 Služby na vývoj softvéru na vytváranie dokumentov 72212317-4 Služby na vývoj softvéru na spracovanie textov 71356300-1 Technická podpora Cast 5: CPV kódy pre uvedenú časť sú z dôvodu obmedzeného množstva znakov uvedené v súťažných podkladov.
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
2021-05-07T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Novela zákona o verejnom obstarávaní od 1. 8. 2024

V epizóde podcastu - Novela zákona o verejnom obstarávaní od 1.8.2024 - sa Mgr. Ľubomír Kubička (metodik UVO) venoval novele zákona o verej...

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Aplikácia zmien vo verejnom obstarávaní od 1.8.2024

Lektor: Mgr. Martina Galabová

Dátum: 16.10.2024

Čas konania: 9:00 - 10:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
Editovateľné tlačivá
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
Prehľad vestníkov jednotlivých ministerstiev
PREDPOVEĎ POČASIA