dnes je 25.9.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2021
PoUtStŠtPiSoNe
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      
<apríl  jún>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 3851/2021
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Úrad vlády Slovenskej republiky
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00151513
Námestie slobody 1, 81370 Bratislava - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad vlády Slovenskej republiky
Telefón: +421 220925298
Email: svetlusa.felcanova@vlada.gov.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.vlada.gov.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/410945
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: 3851/2021
Hlavný kód CPV
30199770-8
Druh zákazky
Stručný opis:
Predmetom zákazky je v súlade s ustanovením § 152 Zákonníka práce a v súlade s ustanovením písm. c) § 97 zákona č. 55/2017 Z. z. o štátnej službe a o zmene a doplnení niektorých zákonov zabezpečenie stravovania pre svojich zamestnancov prostredníctvom stravných poukážok. Predpokladané množstvo stravných poukážok na obdobie 18 mesiacov je 75 400 kusov stravných poukážok. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky je uvedené v časti D Opis predmetu zákazky.
Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 346 086,00
bez DPH
Informácie o častiach
OPIS
Dodatočné kódy CPV
30199770-8

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK010:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Úrad vlády SR, Námestie Slobody 1, 813 70 Bratislava
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je v súlade s ustanovením § 152 Zákonníka práce a v súlade s ustanovením písm. c) § 97 zákona č. 55/2017 Z. z. o štátnej službe a o zmene a doplnení niektorých zákonov zabezpečenie stravovania pre svojich zamestnancov prostredníctvom stravných poukážok. Predpokladané množstvo stravných poukážok na obdobie 18 mesiacov je 75 400 kusov stravných poukážok. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky je uvedené v časti D Opis predmetu zákazky.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
346 086,00:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
18:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Áno
Popis obnovy: Verejné obstarávanie môže byť obnovené, ak nastanú skutočnosti podľa § 57 zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní.
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie:
Odôvodnenie nerozdelenia zákazky na časti: Predmet zákazky nie je rozdelený na časti vzhľadom na to, že predmetom zákazky je nákup jedného druhu komodity, pričom dodávka stravných poukážok bude realizovaná na jedno miesto plnenia. Verejný obstarávateľ má zároveň za to, že takto realizované verejné obstarávanie je plne v súlade s princípom hospodárnosti, nakoľko nerozdelenie predmetu zvyšuje predpoklad získania množstevnej zľavy.

ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Podmienky účasti vo verejnom obstarávaní podľa § 32 zákona týkajúce sa osobného postavenia sú uvedené v časti E predmetných súťažných podkladov.
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Neuplatňuje sa.
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Podmienky účasti vo verejnom obstarávaní podľa § 34 zákona týkajúce sa technickej a odbornej spôsobilosti sú uvedené v časti E predmetných súťažných podkladov.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Verejný obstarávateľ požadovaním tejto podmienky účasti skúma schopnosť uchádzača dodávať požadovaný predmet zákazky v porovnateľnom rozsahu ako požaduje verejný obstarávateľ. Verejný obstarávateľ si takto overí stabilitu, skúsenosti a schopnosť uchádzača na trhu s predmetom zákazky a zároveň či je spoľahlivý a spôsobilý dodať tovar, ktorý je predmetom zákazky. Preukázanie úspešnosti realizácie stanoveného minimálneho objemu zákaziek vedie k výberu dodávateľa garantujúceho profesionálnu, plynulú, bezproblémovú a úspešnú realizáciu budúcej rámcovej dohody v zmluvne stanovených podmienkach.
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky:
1. Verejný obstarávateľ požaduje v predmetnom verejnom obstarávaní zloženie zábezpeky vo výške 15 000,00 EUR. Bližšie informácie sú uvedené v bode 15. časti A. POKYNY PRE ZÁUJEMCOV, UCHÁDZAČOV súťažných podkladov. 2. V prípade predĺženia lehoty na predkladanie ponúk, lehota viazanosti ponuky bude 12 mesiacov od predĺženej lehoty. 3. Verejný obstarávateľ nepoužije v tejto zákazke elektronickú aukciu.
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
DRUH POSTUPU
Druh postupu
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Áno
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ:
Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 2021-06-14T10:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Trvanie ponuky v mesiacoch (od uplynutia lehoty na predkladanie ponúk)
Trvanie v mesiacoch: 12
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1. Verejný obstarávateľ uskutočňuje verejnú súťaž formou super reverznej verejnej súťaže. 2. Uchádzač predloží ponuku na celý požadovaný rozsah predmetu zákazky podľa bodu 16 v časti A súťažných podkladov. Každý uchádzač môže predložiť len jednu ponuku. Uchádzač nemôže byť zároveň členom skupiny dodávateľov, ktorá predkladá inú ponuku. 3.V zmysle § 20 ods. 2 ZoVO verejný obstarávateľ zverejňuje podrobnosti o elektronickej komunikácii: Zadávanie zákazky sa realizuje prostredníctvom systému ELENA na www.e-lena.sk. Dorozumievanie a komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi sa uskutočňuje v tomto verejnom obstarávaní v rozsahu stanovenom v súťažných podkladoch elektronickou formou prostredníctvom systému ELENA. Bližšie informácie sú uvedené v časti A. v bode 9.súťažných podkladov. 4. Zákazka bude realizovaná prostredníctvom systému ELENA. Pri predkladaní ponúk v elektronickej podobe sa uchádzač riadi pokynmi uvedenými na portáli e-lena.sk a v časti A. súťažných podkladov. 5. Verejný obstarávateľ na základe písomnej žiadosti neposkytuje záujemcom súťažné podklady v listinnej podobe a ani v e-mailovej podobe. Súťažné podklady a ostatná dokumentácia k predmetnému obstarávaniu bude uverejnená v príslušnej zákazke v systéme ELENA umiestnenom na webovej adrese https://www.e-lena.sk/profi/00151513, čím verejný obstarávateľ umožní neobmedzený a priamy prístup k podkladom. V profile verejného obstarávateľa zriadenom v elektronickom úložisku na webovej stránke Úradu pre verejné obstarávanie je vo forme linku uvedená informácia o verejnom portáli systému ELENA, kde budú všetky informácie k verejnej súťaži dispozícii. Ak je odosielateľom zásielky záujemca, resp. uchádzač, tak po prihlásení do systému a k predmetnému obstarávaniu môže prostredníctvom komunikačného rozhrania odosielať správy a potrebné prílohy verejnému obstarávateľovi. Takáto zásielka sa považuje za doručenú verejnému obstarávateľovi momentom jej odoslania v systéme ELENA v súlade s funkcionalitou systému. 6.Vzájomná komunikácia a dorozumievanie medzi verejným obstarávateľom, záujemcami, resp. uchádzačmi sa bude uskutočňovať iba v slovenskom jazyku. 7. Verejný obstarávateľ umožní účasť na otváraní ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk. Systém ELENA automaticky umožňuje sledovanie otvárania ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku prostredníctvom systému ELENA dištančným spôsobom - na diaľku. Bližšie informácie sú uvedené v bode 22. časti A. súťažných podkladov. 8. Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom v bode III. 1.1) a III. 1.3) tohto oznámenia Jednotným európskym dokumentom (ďalej len "JED"). Verejný obstarávateľ vyhlasuje, že hospodársky subjekt je v rámci časti IV. JED-u "Podmienky účasti" oprávnený vyplniť len oddiel "alfa". 9. Ak nedošlo k predloženiu dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti skôr, verejný obstarávateľ požiada uchádzača o predloženie dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti v lehote nie kratšej ako päť pracovných dní odo dňa doručenia žiadosti a vyhodnotí ich podľa § 40 zákona o verejnom obstarávaní. 10. Verejný obstarávateľ v súlade s § 40 ods.6 písm. g) ZoVO vylúči z verejného obstarávania uchádzača alebo záujemcu, ak na základe dôveryhodných informácií má dôvodné podozrenie, že uchádzač alebo záujemca uzavrel v danom verejnom obstarávaní s iným hospodárskym subjektom dohodu narušujúcu hospodársku súťaž. 11. Predmetné verejné obstarávanie nie je zeleným obstarávaním, ani obstarávaním inovácií a nie je zamerané na sociálne aspekty.
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
2021-05-13T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Novela zákona o verejnom obstarávaní od 1. 8. 2024

V epizóde podcastu - Novela zákona o verejnom obstarávaní od 1.8.2024 - sa Mgr. Ľubomír Kubička (metodik UVO) venoval novele zákona o verej...

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Aplikácia zmien vo verejnom obstarávaní od 1.8.2024

Lektor: Mgr. Martina Galabová

Dátum: 16.10.2024

Čas konania: 9:00 - 10:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
Editovateľné tlačivá
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
Prehľad vestníkov jednotlivých ministerstiev
PREDPOVEĎ POČASIA