dnes je 25.9.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2021
PoUtStŠtPiSoNe
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      
<apríl  jún>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 1340/2021/OIaMM/14489
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre zákazky s nízkou hodnotou
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Mesto Piešťany
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00612031
Námestie SNP 3, 92145 Piešťany

Slovensko
Kontaktná osoba: Mesto Piešťany
Telefón: +421 337765356
Email: petra.sirillova@piestany.sk
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/432002
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: 1340/2021/OIaMM/14489
Hlavný kód CPV
45233161-5
Druh zákazky
Stručný opis
Predmetom zákazky je komplexná rekonštrukcia komunikácií a spevnených plôch spolu s rekonštrukciou verejného osvetlenia cintorína na Bratislavskej ceste v Piešťanoch v zmysle projektovej dokumentácie, ktorú vypracovala spoločnosť VG PROJEKT, s.r.o., Bernolákova 1490/4, 921 01 Piešťany zákazka č. 42/2019 s dátumom spracovania 02.2020. Projektová dokumentácia pozostáva z dvoch stavebných objektov (SO): SO 01 Komunikácie a spevnené plochy zodpovedný projektant Ing. Vladimír Gajdošík autorizovaný stavebný inžinier s evidenčným číslom 1552 SO 02 Verejné osvetlenie zodpovedný projektant Ján Donko s číslom osvedčenia 565/4/2007-EZ-P-E1.0-A,B, vydané TI Nitra 11.6.2007.
Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 69 891,50
bez DPH
ODDIEL IV: POSTUP
Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Podrobné informácie o elektronickej aukcii sú uvedené v súťažných podkladoch v bode 13.
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 2021-06-08T12:00:00
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1./ Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii s uchádzačmi, resp. záujemcami postupovať v zmysle § 20 ZVO prostredníctvom komunikačného rozhrania systému EVO. 2./ Uchádzači svoje ponuky predkladajú prostredníctvom systému EVO https://www.uvo.gov.sk/vyhladavaniezakaziek/detail/432002. Uchádzač si zákazku sprístupní po prihlásení do privátnej zóny. 3./ Pravidlá pre doručovanie - zásielka sa považuje za doručenú v okamihu jej odoslania v systéme EVO a to v súlade s funkcionalitou systému. 4./ Vysvetlenie informácií uvedených vo Výzve na predkladanie ponúk, v súťažných podkladoch alebo v inej sprievodnej dokumentácii verejný obstarávateľ bezodkladne oznámi všetkým záujemcom, najneskôr však tri pracovné dni pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk za predpokladu, že o vysvetlenie záujemca požiada dostatočne vopred prostredníctvom IS EVO. 5./ Kritérium na vyhodnotenie ponúk - najnižšia cena (vyhodnocovaná cena bude konečná cena, za ktorú sa zákazka dodá vrátane DPH). 6./ Požiadavky verejného obstarávateľa na predmet zákazky a náležitosti ponuky sú uvedené v súťažných podkladoch. 7./ Otváranie ponúk je neverejné vzhľadom na to, že verejný obstarávateľ použije na vyhodnocovanie ponúk elektronickú aukciu. 8./ Lehota na dodanie alebo dokončenie predmetu zákazky: 8.1/ Termín začatia realizácie: dňom odovzdania staveniska na základe výzvy objednávateľa 8.2/ Termín ukončenia realizácie: do 60 pracovných dní odo dňa odovzdania a prevzatia staveniska na základe výzvy 9./ Lehota viazanosti ponúk: do 31. 12. 2021
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2021-05-25T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Novela zákona o verejnom obstarávaní od 1. 8. 2024

V epizóde podcastu - Novela zákona o verejnom obstarávaní od 1.8.2024 - sa Mgr. Ľubomír Kubička (metodik UVO) venoval novele zákona o verej...

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Aplikácia zmien vo verejnom obstarávaní od 1.8.2024

Lektor: Mgr. Martina Galabová

Dátum: 16.10.2024

Čas konania: 9:00 - 10:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
Editovateľné tlačivá
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
Prehľad vestníkov jednotlivých ministerstiev
PREDPOVEĎ POČASIA