dnes je 24.9.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
október 2021
PoUtStŠtPiSoNe
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
<september  november>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 103/2021
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Sociálna poisťovňa, ústredie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 30807484
29. augusta 8 a 10, 81363 Bratislava - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktná osoba: Sociálna poisťovňa, ústredie
Telefón: +421 906179845
Email: jan.palarik@socpoist.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.socpoist.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĹA
Organizácia riadená verejným právom
HLAVNÁ ČINNOSŤ
Iné (uveďte)
Iná činnosť: sociálne poistenie
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: 103/2021
Hlavný kód CPV
71250000-5
Druh zákazky
Stručný opis
Predmetom týchto súťažných podkladov je zadávanie podlimitnej zákazky na poskytnutie služieb podľa § 3 ods. 4 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len zákon) postupom verejnej súťaže podľa druhej vety § 66 ods. 7 zákona na predmet zákazky Sociálna poisťovňa, pobočka Prešov zhotovenie projektovej dokumentácie, inžinierska činnosť a odborný autorský dohľad na stavbu.
Informácie o častiach
OPIS
Názov
Sociálna poisťovňa, pobočka Prešov zhotovenie projektovej dokumentácie, inžinierska činnosť a odborný autorský dohľad na stavbe
Dodatočné kódy CPV

Miesto vykonania
SK010:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: a)Sociálna poisťovňa, odbor investícií a správy majetku, Ul. 29. augusta 8 a 10, 813 63 Bratislava b)Sociálna poisťovňa, pobočka Prešov, Masarykova 1, 080 01 Prešov
Opis obstarávania
Predmetom zákazky je vypracovanie a dodanie projektovej dokumentácie, vykonanie inžinierskej činnosti a odborného autorského dohľadu na stavbe Sociálna poisťovňa, pobočka Prešov stavebné úpravy v rozsahu: a)Projekt skutkového stavu b)Projekt pre realizáciu stavby c)Inžinierska činnosť d)Odborný autorský dohľad stavby a výkon koordinátora dokumentácie z hľadiska zaistenia BOZP Podrobné vymedzenie predmetu zákazky je uvedené v časti B.1 Opis predmetu zákazky týchto súťažných podkladov. Obchodné podmienky plnenia predmetu zákazky sú uvedené v časti B.2 súťažných podkladov.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Informácie o fondoch EÚ
Doplňujúce informácie
Lehota predmetu zákazky: a)PD skutkového stavu do 4 týždňov od účinnosti zmluvy, b)DRS a inžinierska činnosť do 18 týždňov (vrátane doby potrebnej na schválenie verejným obstarávateľom/objednávateľom) od dodania projektovej dokumentácie skutkového stavu, c)odborný autorský dohľad stavby od termínu odovzdania staveniska až do skončenia stavebných prác.

ODDIEL IV: POSTUP
OPIS
Druh postupu
Výzva na predkladanie ponúk
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
ODDIEL V: ZADANIE ZÁKAZKY
PRIDELENIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2021-10-15T00:00:00
Informácie o ponukách
Počet prijatých ponúk: 6
Počet ponúk doručených od malých a stredných podnikov:
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ: 0
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ: 0
Počet ponúk prijatých elektronicky: 6
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Pôvodne odhadovaná celková hodnota zákazky/časti: 98 550,00
bez DPH
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 68 980,00
bez DPH

ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2021-10-25T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Novela zákona o verejnom obstarávaní od 1. 8. 2024

V epizóde podcastu - Novela zákona o verejnom obstarávaní od 1.8.2024 - sa Mgr. Ľubomír Kubička (metodik UVO) venoval novele zákona o verej...

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Aplikácia zmien vo verejnom obstarávaní od 1.8.2024

Lektor: Mgr. Martina Galabová

Dátum: 16.10.2024

Čas konania: 9:00 - 10:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
Editovateľné tlačivá
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
Prehľad vestníkov jednotlivých ministerstiev
PREDPOVEĎ POČASIA