dnes je 3.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
december 2022
PoUtStŠtPiSoNe
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 
<november  január>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia
2022/PTK/vyvo
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
Typ oznámenia: Toto oznámenie poskytuje len predbežné informácie
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Úrad pre dohľad nad výkonom auditu
Vnútroštátne identifikačné číslo: 42129079
Slovanská 1, 81107 Bratislava - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre dohľad nad výkonom auditu
Telefón: +421 911545482
Email: hodosiova@enteris.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://udva.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
KOMUNIKÁCIA
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: inej adrese (uveďte ďalšiu adresu)
DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĹA
Organizácia riadená verejným právom
HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II: 1
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
2022/PTK:
Hlavný kód CPV
72000000-5
Druh zákazky
Stručný opis
Vo vzťahu k zamýšľanému verejnému obstarávaniu "Informačný systém pre správu agendy UDVA" verejný obstarávateľ realizuje prípravné trhové konzultácie a predbežné zapojenie záujemcov a odbornej verejnosti na účel prípravy následného verejného obstarávania, informovania hospodárskych subjektov a odborné konzultácie k požadovanému rozsahu a predmetu verejného obstarávania, stanoveniu predpokladanej hodnoty zákazky, overenia si aktuálnosti, objektívnosti a primeranosti požiadaviek na plnenie predmetu zákazky, ako i stanovenia nediskriminačných podmienok.
Celková odhadovaná hodnota
Informácie o častiach
OPIS
Dodatočné kódy CPV

Miesto vykonania
SK01:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Úrad pre dohľad nad výkonom auditu, Slovanská 1, Bratislava
Opis obstarávania
Vo vzťahu k zamýšľanému verejnému obstarávaniu "Informačný systém pre správu agendy UDVA" verejný obstarávateľ realizuje prípravné trhové konzultácie a predbežné zapojenie záujemcov a odbornej verejnosti na účel prípravy následného verejného obstarávania, informovania hospodárskych subjektov a odborné konzultácie k požadovanému rozsahu a predmetu verejného obstarávania, stanoveniu predpokladanej hodnoty zákazky, overenia si aktuálnosti, objektívnosti a primeranosti požiadaviek na plnenie predmetu zákazky, ako i stanovenia nediskriminačných podmienok.
Doplňujúce informácie
Podľa § 25 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní v znení neskorších predpisov, verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ môže pred začatím postupu verejného obstarávania uskutočniť trhové konzultácie na účely jeho prípravy a informovania hospodárskych subjektov o plánovanom postupe verejného obstarávania.

PREDPOKLADANÝ DÁTUM ZVEREJNENIA OZNÁMENIA O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
2023-01-02T00:00:00
ODDIEL IV: POSTUP
OPIS
Informácie o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Požiadavky a pokyny pre hospodárske subjekty so záujmom o účasť na prípravných trhových konzultáciách: Verejný obstarávateľ so zreteľom na zabezpečenie riadneho priebehu prípravných trhových, so zreteľom na princíp rovnakého zaobchádzania, princíp nediskriminácie hospodárskych subjektov, princíp transparentnosti, princíp proporcionality a princíp hospodárnosti a efektívnosti stanovuje nasledovné požiadavky a pokyny pre hospodárske subjekty so záujmom o účasť na prípravných trhových konzultáciách: 1. Rozhodnutie zúčastniť sa na prípravných trhových konzultáciách musí byť slobodné a vážne. 2. Hospodársky subjekt so záujmom o účasť na prípravných trhových konzultáciách prejaví svoj záujem prostredníctvom písomnej žiadosti doručenej na adresu elektronickej pošty kontaktnej osoby pre verejné obstarávaniea: hodosiova@enteris.sk v termíne do 09.12.2022. V rámci žiadosti o účasť je potrebné uviesť obchodný názov a sídlo záujemcu, IČO, DIČ a kontaktné údaje na osobu, ktorá bude v mene záujemcu komunikovať s verejným obstarávateľom (meno, tel. číslo, e-mail). 3. V písomnej žiadosti o účasť na prípravných trhových konzultáciách verejný obstarávateľ od hospodárskeho subjektu žiada uvedenie identifikačných údajov (názov, sídlo, identifikačné číslo, kontaktné osoby) a uvedenie adresy elektronickej pošty, prostredníctvom ktorej bude na strane hospodárskeho subjektu obligatórne vykonávaná komunikácia s verejným obstarávateľom. 4. Na adresu elektronickej pošty uvedenú hospodárskym subjektom v žiadosti o účasť na prípravných trhových konzultáciách (viď. vyššie) zašle verejný obstarávateľ pred začatím prípravných trhových konzultácii s príslušným hospodárskym subjektom pozvánku s uvedením času, termínu a miesta konania. 5. Prípravné trhové konzultácie sa uskutočnia v mesiaci december 2022. 6. Celá písomná komunikácia súvisiaca s prípravnými trhovými konzultáciami bude prebiehať výhradne elektronicky, na strane verejného obstarávateľa prostredníctvom adresy elektronickej pošty: hodosiova@enteris.sk. 7. Spôsob uskutočnenia prípravných trhových konzultácii bude stanovený v Pozvánke na účasť v PTK. 8. Osoby zastupujúce hospodársky subjekt na prípravných trhových konzultáciách sa pred účasťou preukážu oprávnením vystupovať v mene tohto hospodárskeho subjektu. 9. Komunikácia v prípravných trhových konzultáciách sa uskutoční v slovenskom jazyku, prekladanie a/alebo tlmočenie do cudzieho jazyka nebude zo strany verejného obstarávateľa zabezpečované. 10. V prípade potreby položenia relevantných otázok, požiadaviek návrhov súvisiacich s týmito PTK si verejný obstarávateľ v záujme čo najefektívnejšieho a najúčelnejšieho priebehu tohto procesu dovoľuje požiadať záujemcov o písomnú komunikáciu prostredníctvom elektronickej pošty doručovanej na adresu: hodosiova@enteris.sk 11. Vzájomné práva a povinnosti medzi verejným obstarávateľom a hospodárskymi subjektami so záujmom o účasť na prípravných trhových konzultáciách sa riadia právnym poriadkom Slovenskej republiky, najmä zákonom č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní. 12. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo na zmenu týchto požiadaviek a pokynov. 13. Doplňujúce informácie sú zverejnené v profile verejného obstarávateľa: https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/11869.
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-11-25T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Zmeny v zákone o verejnom obstarávaní

Lektor: JUDr. Marek Šmid, LLB.

Dátum: 14.6.2024

Čas konania: 11:00 - 12:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 2.5.2024
1 EUR1,07 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (+0,01)
1 EUR4,33 PLN (+0,01)
1 EUR25,09 CZK (-0,05)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA