dnes je 4.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
december 2022
PoUtStŠtPiSoNe
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 
<november  január>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: V20221125
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Rozhlas a televízia Slovenska
Vnútroštátne identifikačné číslo: 47232480
Mlynská dolina Array, 84545 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Rozhlas a televízia Slovenska
Telefón: +421 911115506
Email: lucia.balogova@sazp.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.rtvs.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/452941
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: V20221123
Hlavný kód CPV
39100000-3
Druh zákazky
Stručný opis:
Predmet zákazky je dodávaný ako budúca súčasť Kreatívneho centra RTVS, ktoré vznikne s cieľom zabezpečiť podporu kreatívneho talentu a podporu zamestnanosti v kultúrnom a kreatívnom priemysle.
Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 454 774,93
bez DPH
Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 3
OPIS
Názov
Nábytok KC Bratislava
Časť č.: 1
Dodatočné kódy CPV
39150000-8

60000000-8

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK010:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Kreatívne centrum RTVS Bratislava, Mlynská dolina, 845 45 Bratislava
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je dodávka typového a atypového interiérového vybavenia, skriňového, stolového, konferenčného, sedacieho nábytku a iných atypických prvkov podľa požiadaviek do priestorov Kreatívnych centier v súlade so schváleným dizajn manuálom pre interiérové vybavenie Kreatívnych centier. Súčasťou dodania je odborná doprava, montáž dodávateľom a umiestnenie v určených priestoroch verejného obstarávateľa a odvoz transportných a obalových materiálov. Minimálne technické parametre a podrobné opisy jednotlivých položiek pre každú časť predmetu zákazky požadované verejným obstarávateľom sú uvedené v súťažných podkladoch a v ich prílohách.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
219 131,88:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v dňoch (od zadania zákazky)
60:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: ITMS2014+: 302031ABF7
Doplňujúce informácie:

Názov
Nábytok do KC Banská Bystrica
Časť č.: 2.
Dodatočné kódy CPV
39150000-8

60000000-8

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK032:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Kreatívne centrum RTVS Banská Bystrica, Profesora Sáru 1 a v objekte Stredná priemyselná škola Jozefa Murgaša, J.M. Hurbana 6, Banská Bystrica
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je dodávka typového a atypového interiérového vybavenia, skriňového, stolového, konferenčného, sedacieho nábytku a iných atypických prvkov podľa požiadaviek do priestorov Kreatívnych centier v súlade so schváleným dizajn manuálom pre interiérové vybavenie Kreatívnych centier. Súčasťou dodania je odborná doprava, montáž dodávateľom a umiestnenie v určených priestoroch verejného obstarávateľa a odvoz transportných a obalových materiálov. Minimálne technické parametre a podrobné opisy jednotlivých položiek pre každú časť predmetu zákazky požadované verejným obstarávateľom sú uvedené v súťažných podkladoch a v ich prílohách.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
73 887,92:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v dňoch (od zadania zákazky)
60:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: ITMS2014+: 302031ABF7
Doplňujúce informácie:

Názov
Nábytok KC Košice
Časť č.: 3.
Dodatočné kódy CPV
39150000-8

60000000-8

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK042:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Kreatívne centrum RTVS Košice, Rastislavova 13, 04307 Košice
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je dodávka typového a atypového interiérového vybavenia, skriňového, stolového, konferenčného, sedacieho nábytku a iných atypických prvkov podľa požiadaviek do priestorov Kreatívnych centier v súlade so schváleným dizajn manuálom pre interiérové vybavenie Kreatívnych centier. Súčasťou dodania je odborná doprava, montáž dodávateľom a umiestnenie v určených priestoroch verejného obstarávateľa a odvoz transportných a obalových materiálov. Minimálne technické parametre a podrobné opisy jednotlivých položiek pre každú časť predmetu zákazky požadované verejným obstarávateľom sú uvedené v súťažných podkladoch a v ich prílohách.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
161 755,13:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v dňoch (od zadania zákazky)
60:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: ITMS2014+: 302031ABF6
Doplňujúce informácie:

ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: 1. Podmienky účasti osobného postavenia v zmysle § 32 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len zákon o verejnom obstarávaní/zákon) pre časť 1, časť 2 a časť 3. 1.1 Verejného obstarávania sa môže zúčastniť hospodársky subjekt, ktorý spĺňa taxatívne určené podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona. Uchádzač preukáže splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona, dokladmi podľa § 32 ods. 2 zákona. Podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona musí uchádzač preukázať, že je oprávnený dodávať tovar, ktorý zodpovedá predmetu zákazky. Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti jednotným európskym dokumentom podľa § 39 ods. 1 zákona. Preukazovanie podmienok účasti je voči verejnému obstarávateľovi účinné aj spôsobom podľa § 152 ods. 4 zákona. Uchádzač zapísaný v zozname hospodárskych subjektov podľa zákona nie je povinný v procese verejného obstarávania predkladať doklady podľa § 32 ods. 2 zákona. Verejný obstarávateľ uzná rovnocenný zápis, ako je zápis do zoznamu hospodárskych subjektov podľa zákona alebo potvrdenie o zápise vydané príslušným orgánom iného členského štátu, ktorým uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ príjme aj iný rovnocenný doklad predložený uchádzačom. V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. Verejný obstarávateľ nie je orgánom verejnej moci v zmysle zákona č. 221/2019 Z. z., ktorým sa mení a dopĺňa zákon č. 177/2018 Z. z. o niektorých opatreniach na znižovanie administratívnej záťaže využívaním informačných systémov verejnej správy a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon proti byrokracii) a ktorým sa menia a dopĺňajú niektoré zákony, a teda nie je oprávnený použiť údaje z informačných systémov verejnej správy. 1.2 Ak čestné vyhlásenie alebo vyhlásenie, ktoré uchádzač predloží k preukázaniu splnenia podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia budú podpísané splnomocnenou oprávnenou osobou uchádzača, v takom prípade uchádzač predloží aj originál alebo overenú fotokópiu splnomocnenia tejto osoby na zastupovanie. Ďalšie informácie sú uvedené v predmetných súťažných podkladoch, v časti F. Podmienky účasti vo verejnom obstarávaní.
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Neaplikuje sa.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Neaplikuje sa.
Technická a odborná spôsobilosť
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky:
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
DRUH POSTUPU
Druh postupu
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Nie
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ:
Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 2023-01-09T10:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 2023-10-31T00:00:00
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1. Verej. súťaž sa realizuje infor. systémom pre elektr. verej. obstar. (verzia 18.0) vedenom a sprístup. Úradom vlády SR dostupnom na web. sídle https://www.uvo.gov.sk/ (ďalej len systém EVO). Podr. informácie týkajúce sa spôsobu komunikácie sú uvedené v SP. 2. Verejný obstarávateľ (ďalej ako "VO") uvádza, že systém EVO je infor. systém, prostr. kt. VO podľa § 7 ods. 1 písm. d) zákona zadáva túto zákazku v súlade so zákonom. Podr. informácie o systéme EVO sú uvedené v aktuál. príručkách, kt. sú verej. prístupné na portáli EVO (Viac o IS EVO verzia 18.0) v časti PRÍRUČKY https://www.uvo.gov.sk/viac-oisevo5f7.html a v časti VIDEONÁVODY https://www.uvo.gov.sk/viac-o-is-evo/videonavody-5f9.html 3. Komunikač. jazykom v tejto VS je Slovenský jazyk, VO akceptuje aj český jazyk. VO postupuje podľa § 20 ods. 1 zákona. 4. VO poskytuje bezodplatný, neobmedzený, úplný a priamy prístup prost. el. prost.v, k dokumentom potreb. na vyprac.ponuky a na preuk. splnenia podmienok účasti a to na adrese (URL) uvedenej v bode I.3) KOMUNIKÁCIA tohto oznám.o vyhlásení verej. obstar. Z uvedeného dôvodu VO tieto dokumenty záujemcom nezasiela a nevedie evidenciu záujemcov. 5. Vysvetl. informácií potreb. na vyprac. ponuky a na preuk. splnenia podmienok účasti, VO v prípade potreby preukázateľne bezodkladne oznámi najneskôr 6 dní pred uplynutím lehoty na predkl. ponúk prostred. funkcionality systému EVO na to určenej - zverejnením vysvetlenia v profile VO na web. sídle ÚVO za predpokladu, že žiadosť o vysvetlenie bude doručená systémom EVO dostatočne vopred. 6. Náklady spojené s účasťou v tejto VS znášajú záujemcovia/uchádzači v plnej výške bez akéhokoľvek nároku voči VO. 7. VO umožňuje všetkým záujemcom vykonať obhliadku miesta uskutočnenia predmetu zákazky, aby si sami overili a získali všetky potrebné informácie nevyhnutné na prípravu a spracovanie ponuky tak, aby ponuka bola kvalifikovaná a zohľadňovala všetky požiadavky VO. Podrob. informácie o obhliadke miesta sú uvedené v SP v časti C. Podmienky súťaže. 8. Verej. obstar. sa môže zúčastniť aj skupina dodávateľov (SD). VO nevyžaduje od SD, aby vytvorila právnu formu na účely účasti vo verej. obstar. a pre prípad prijatia ponuky. Na účely účasti vo verej. obstar. musí SD stanoviť vedúc.člena SD, rozsah jeho kompetencií a určenie kontakt. údajov pre komunikáciu v danom verej. obstar. Všetci členovia SD musia udeliť písom. plnomocenstvo jednému z členov SD (vedúci člen skupiny), na všetky úkony spojené s účasťou v danom verej. obstar. a na konanie v mene všetkých členov SD počas celého procesu verej. obstar. prijímať pokyny v tomto verej. obstar. a konať v mene SD pre prípad prijatia ponuky, podpisu Zmluvy a komunikácie. V prípade prijatia ponuky SD sa vyžaduje, aby SD pred podpisom zmluvy uzatvorila a predložila VO zmluvu, v ktorej budú jednoznačne stanovené vzájomné práva a povinnosti, kto sa ako časťou bude podieľať na plnení zákazky, ako aj skutočnosť, že všetci členovia SD sú zaviazaní zo záväzkov voči VO spoločne a nerozdielne. 9. Vzor JED je zverejnený v profile zákazky. 10. Zábezpeka sa vyžaduje. Viac je v bode 5 SP. 11. K bodu II. 2.7) Dĺžka trvania zákazky, RD alebo DNS - ide o lehotu na dodanie predmetu zákazky, kt. je od vystavenia objednávky v zmysle podmienok rámcovej dohody. 12. Skutočnosti, týkajúce sa postupu zadávania zákazky, neupravené v oznám. o vyhlásení verej. obstar. a v SP sa riadia príslušnými ustanoveniami zákona. 14. Predmetné Verej. obstar. nie je: a) zelené verejné obstarávanie; b) obstarávanie inovácií ani c) obstarávanie zamerané na sociálne aspekty.
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
2022-11-25T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Zmeny v zákone o verejnom obstarávaní

Lektor: JUDr. Marek Šmid, LLB.

Dátum: 14.6.2024

Čas konania: 11:00 - 12:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 3.5.2024
1 EUR1,07 USD (+0,01)
1 EUR0,86 GBP (+0,01)
1 EUR4,33 PLN (+0,01)
1 EUR25,03 CZK (-0,06)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA