dnes je 4.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
december 2022
PoUtStŠtPiSoNe
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 
<november  január>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 14810/2022/OVO
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre zákazky s nízkou hodnotou
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Úrad vlády Slovenskej republiky
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00151513
Námestie slobody 1, 81370 Bratislava - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad vlády Slovenskej republiky
Telefón: +421 220925298
Email: svetlusa.felcanova@gmail.com
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.vlada.gov.sk
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/453482
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: 14810/2022/OVO
Hlavný kód CPV
71354300-7
Druh zákazky
Stručný opis
Poskytnutie komplexných odborných služieb (geodetických, právnych, znaleckých) asistencie obciam a dotknutým obyvateľom v marginalizovaných rómskych komunitách za účelom vysporiadania pozemkov. Zákazka je rozdelená na 3 časti.
Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 69 900,00
bez DPH
OPIS
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia - § 32 ods. 1 písm. e) a f) zákona o verejnom obstarávaní. Overuje si verejný obstarávateľ.
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: Neuplatňuje sa.
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: 1. Uchádzač na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti podľa § 34 ods. 1 písm. a) ZVO musí vo svojej ponuke predložiť zoznam poskytnutých služieb za predchádzajúce štyri roky od zverejnenia verejného obstarávania vo Vestníku ÚVO s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ podľa ZVO. 2. Verejný obstarávateľ požaduje v rámci podmienky účasti podľa ustanovenia § 34 ods. 1 písm. g) ZVO splniť a preukázať nasledovné pre časť 1, 2 alebo 3 predmetu zákazky, predložiť údaje o odbornej kvalifikácii osôb určených na plnenie zmluvy. 1. Zdôvodnenie primeranosti podmienky účasti: Verejný obstarávateľ uvedenou podmienkou účasti overuje skutočnosť, či uchádzač má dostatočné skúsenosti s poskytovaním služieb rovnakého alebo porovnateľného charakteru ako je predmet zákazky. Verejný obstarávateľ zadefinoval podmienku účasti striktne vo vzťahu k predmetu zákazky s cieľom dosiahnuť čestnú hospodársku súťaž medzi kvalifikovanými uchádzačmi. Podmienky účasti sú primerané a ich potreba vyplynula z dôvodu overenia si skutočnosti, či uchádzači disponujú odbornými znalosťami a skúsenosťami z oblasti predmetu zákazky a sú oprávnení a schopní ho plniť komplexne. 2. Zdôvodnenie primeranosti podmienky účasti: uchádzač preukáže schopnosť poskytovať jednotlivé činnosti, ktoré sú súčasťou predmetu zákazky na zabezpečenie kvality požadovanej odbornej úrovni.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: 1. Uchádzač zoznamom poskytnutých služieb alebo splnených zmlúv za predchádzajúcich štyroch rokov od zverejnenia verejného obstarávania musí preukázať, že poskytol služby rovnakého alebo obdobného charakteru ako je predmet zákazky, t. j. geodetické, právne a znalecké služby, pričom celkový objem poskytnutých služieb za požadované obdobie bol spolu: v minimálnej kumulatívnej hodnote 20 000,00 EUR bez DPH pre časť 1 predmetu zákazky, v minimálnej kumulatívnej hodnote 20 000,00 EUR bez DPH pre časť 2 predmetu zákazky a v minimálnej kumulatívnej hodnote 5 000,00 EUR bez DPH pre časť 3 predmetu zákazky. V prípade, ak uchádzač predkladá ponuku na viaceré časti predmetu zákazky, predloží zoznam zákaziek pre každú časť zvlášť, pričom zákazky sa nesmú opakovať. Verejný obstarávateľ započíta každú zákazku iba raz. 2. a) Uchádzač preukáže, že disponuje min. jednou (1) osobou, ktorá je držiteľom oprávnenia na výkon autorizačného overovania vybraných geodetických a kartografických činností podľa ustanovenia § 6 písm. a) až e) zákona č. 215/1995 Z. z. o geodézii a kartografii v znení neskorších predpisov, t. .j. oprávnením na výkon činnosti autorizovaného geodeta a kartografa (autorizačného oprávnenia) vydaného Komorou geodetov a kartografov v zmysle ustanovenia § 5 zákona č. 216/1995 Z. z. o Komore geodetov a kartografov v znení neskorších predpisov. Oprávnenie na výkon autorizačného overovania vybraných geodetických a kartografických činností vydá Komora geodetov a kartografov aj zahraničným uchádzačom, po splnení zákonom stanovených podmienok. 2. b) Uchádzač preukáže, že disponuje min. jednou (1) osobou, ktorá je držiteľom oprávnenia na výkon znaleckej činnosti v zmysle zákona č. 382/2004 Z. z. o znalcoch, tlmočníkoch a prekladateľoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov, ktoré vydáva Ministerstvo spravodlivosti SR v odbore 370000 Stavebníctvo v odvetviach 370901 Odhad hodnoty nehnuteľnosti. Oprávnenie na výkon znaleckej činnosti vydá Ministerstvo spravodlivosti SR aj zahraničným uchádzačom, po splnení zákonom stanovených podmienok. 2. c) Uchádzač preukáže, že disponuje min. jednou (1) osobou, ktorá je držiteľom oprávnenia na poskytovanie právnych služieb v zmysle ustanovenia § 1 ods. 2) až 4) zákona č. 586/2003 Z. z. o advokácii a doplnení zákona č. 455/1991 Zb. o živnostenskom podnikaní (živnostenský zákon) (ďalej len zákon č. 586/2003 Z. z.) vydaného Slovenskou advokátskou komorou. Oprávnenie na poskytovanie právnych služieb vydá Slovenská advokátska komora aj zahraničným uchádzačom, po splnení zákonom stanovených podmienok. V prípade, ak v zmysle ustanovenia § 1 ods. 4) písm. b) zákona č. 586/2003 Z. z. uchádzač zamestnáva zamestnanca, ktorý je v pracovnom pomere alebo v obdobnom vzťahu a poskytovanie právnych služieb je súčasťou povinností vyplývajúcich z tohto vzťahu, uchádzač preukáže verejnému obstarávateľovi tento právny vzťah predložením príslušného dokumentu. V prípade, ak uchádzač využije na preukázanie odbornej spôsobilosti odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah v čase podania ponuky, je uchádzač povinný verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení rámcovej dohody bude skutočne používať kapacity osôb, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukáže písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej odbornými kapacitami mieni preukázať svoju odbornú spôsobilosť. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie odbornej spôsobilosti, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7 ZVO. Ak uchádzač predkladá ponuku na viaceré časti, stačí preukázať, že disponuje jednou odborne spôsobilou osobou podľa bodu 10.3.2.
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
V rámci súčinnosti verejný obstarávateľ bude požadovať od úspešného uchádzača v štádiu pred podpisom rámcovej dohody pre príslušnú časť predmetu zákazky predložiť: - Údaje o všetkých známych subdodávateľoch, údaje o osobe oprávnenej konať za subdodávateľa v súlade s § 41 ods. 3 ZVO.
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
V prípade rámcovej dohody ? odôvodnenie trvania presahujúce 4 roky:
Informácie o elektronickej aukcii
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 2022-12-12T10:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. Zákazka je realizovaná prostredníctvom systému ERANET. Pri predkladaní ponúk v elektronickej podobe uchádzač postupuje podľa Manuálu Dodávateľa, ktorý sa nachádza na prihlasovacej stránke do systému ERANET. 2. Výzva na predkladanie ponúk a ostatná dokumentácia k predmetnému obstarávaniu je uverejnená v systéme ERANET umiestnenom na webovej adrese https://vlada.eranet.sk/#/tenderPublicDetails/82 , čím verejný obstarávateľ umožní neobmedzený a priamy prístup k podkladom. Ak je odosielateľom zásielky záujemca, resp. uchádzač, tak po prihlásení sa do systému a k predmetnému obstarávaniu môže prostredníctvom komunikačného rozhrania odosielať správy a potrebné prílohy verejnému obstarávateľovi. Takáto zásielka sa považuje za doručenú verejnému obstarávateľovi momentom jej odoslania v systéme ERANET v súlade s funkcionalitou systému. 3.Vzájomná komunikácia a dorozumievanie medzi verejným obstarávateľom, záujemcami, resp. uchádzačmi sa bude uskutočňovať iba v slovenskom jazyku, príp. českom jazyku. 4. Verejný obstarávateľ neaplikuje obhliadku. 5. Predmetné verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie, obstarávanie inovácií, obstarávanie zamerané na sociálne aspekty.
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-11-29T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Zmeny v zákone o verejnom obstarávaní

Lektor: JUDr. Marek Šmid, LLB.

Dátum: 14.6.2024

Čas konania: 11:00 - 12:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 3.5.2024
1 EUR1,07 USD (+0,01)
1 EUR0,86 GBP (+0,01)
1 EUR4,33 PLN (+0,01)
1 EUR25,03 CZK (-0,06)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA