dnes je 18.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2023
PoUtStŠtPiSoNe
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      
<jún  august>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia
8885/2023/VO
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Bratislavský samosprávny kraj
Vnútroštátne identifikačné číslo: 36063606
Sabinovská 16, 82005 Bratislava - mestská časť Ružinov

Slovensko
Kontaktná osoba: Bratislavský samosprávny kraj
Telefón: +421 248264213
Email: veronika.vaclavikova@region-bsk.sk
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: 8885/2023/VO
Druh zákazky
Stručný opis
V noci z 30. 06. 2023 na 01. 07. 2023 vznikol požiar v objekte ŠMND na Skalickej ceste. V dôsledku požiaru bola poškodená značná časť budovy v takom rozsahu, ktorý bráni riadnej prevádzke školského zariadenia, pričom bezprostredne hrozia ďalšie škody na majetku a zdraví osôb. Rozsah prác na odstránenie následkov požiaru bol stanovený len predbežne a je podrobnejšie uvedený v časti VI.3) Doplňujúce informácie. Cena prác bude určená podrobným výkazom výmer podľa statického posúdenia, a po súpise potrebných prác po vyčistení zhoreniska a odkrytí poškodených prvkov stavby. Budovu školy je nutné uviesť do prevádzky do začiatku školského roka 2023/2024.
Celková hodnota obstarávania (bez DPH)
Hodnota (Uveďte celkovú hodnotu obstarávania. Informácie o jednotlivých zákazkách uveďte v oddiele V): 0,00
bez DPH
ODDIEL IV: POSTUP
OPIS
Druh postupu
Priame rokovacie konanie
Podmienka použitia priameho rokovacieho konania: zákazka na dodanie tovaru, na uskutočnenie stavebných prác alebo na poskytnutie služby sa zadáva z dôvodu mimoriadnej udalosti nespôsobenej verejným obstarávateľom/obstarávateľom, ktorú nemohol predvídať, a vzhľadom na vzniknutú časovú tieseň nemožno uskutočniť verejnú súťaž, užšiu súťaž ani rokovacie konanie so zverejnením
Odôvodnenie: PRK sa zadáva v dôsledku mimoriadnej udalosti, a to požiaru v budove školy. V dôsledku požiaru bola poškodená značná časť budovy v takom rozsahu, ktorý bráni riadnej prevádzke školského zariadenia, pričom bezprostredne hrozia ďalšie škody na majetku a zdraví osôb. Budova nie je v prevádzkyschopnom stave, a to ani čiastočne. Postup zadania zákazky sa navrhuje najmä s ohľadom na vzniknutú časovú tieseň. Sanačné a základné rekonštrukčné práce je nutné vykonať bezodkladne za účelom zamedzenia vzniku ďalších škôd, a to najneskôr do začatia školského roka. Primárnym cieľom je zabezpečenie riadnej prevádzky školského zariadenia. V budove prebieha vyučovanie tried osemročného gymnázia a 5. ročníka základnej školy. Školu v tejto budove navštevuje 525 žiakov a 56 zamestnancov. Zabezpečenie adekvátnych náhradných priestorov pre všetkých žiakov nie je v súčasných možnostiach zriaďovateľa.
ODDIEL V: ZADANIE ZÁKAZKY
ZADANIE ZÁKAZKY
Predpokladaný dátum uzatvorenia zmluvy
2023-07-10T00:00:00
Názov a adresa hospodárskeho subjektu
Zadajte, koľkokrát sa použije časť V.2.3: 1
GRUND VRANOV N.T., s.r.o.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31686974
Makovická 934/16 , 09301 Vranov nad Topľou

Slovensko
Kontaktná osoba: Array
Telefón: +421 4882180
Email: grund@stonline.sk

Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Chcete uviesť pôvodnú predpokladanú celkovú hodnotu zákazky/časti: Nie
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 0,00
bez DPH
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. V čase odoslania tohto oznámenia nie je možné určiť predpokladanú hodnotu zákazky, ani celkovú hodnotu zákazky, a to z dôvodu špecifík mimoriadnej udalosti. Hodnota realizácie bude určená podľa stavu zisteného po vyprataní zhoreniska a odkrytí všetkých zasiahnutých konštrukcií, v nadväznosti na stanoviska odborníka v oblasti statiky. 2. Mimoriadnou udalosťou bol požiar v objekte školy v noci z 30. 06. 2023 na 01. 07. 2023. 3. Rozsah prác bol predbežne stanovený nasledovne: vyčistenie zhoreniska, demontáž uvoľnených a poškodených prvkov konštrukcií, vysušenie priestorov a časti konštrukcií, odvoz a likvidácia zhoreného odpadu, vykonanie stabilizačných prác, odstránenie a výmena požiarom zasiahnutých výplňových konštrukcií (interiérových/exteriérových) dvere spoločne so zárubňami, okná spoločne s opravou fasády, výmena poškodenej elektroinštalácie silnoprúdu, slaboprúdu, štruktúrovanej kabeláže a ich koncových prvkov (napr.: svietidlá, vypínače, zásuvky) spoločne s vykonaním revízií na elektroinštalácií budovy, výmena poškodených podlahových krytín a oprava/úprava podkladaných vrstiev v potrebnom rozsahu, odstránenie omietok, vyspravenie a odmastenie stien, vykonanie hygienických náterov stien a stropov vo všetkých požiarom/dymom dotknutých priestorov, odstránenie sadrokartónových konštrukcií (priečky, stropy) a následne montáž nových sadrokartónových konštrukcií zakrývacie práce. 4. Cena prác bude určená podrobným výkazom výmer podľa statického posúdenia, a po súpise potrebných prác po vyčistení zhoreniska a odkrytí poškodených prvkov stavby. 5. Postup zadania zákazky sa navrhuje najmä s ohľadom na vzniknutú časovú tieseň. Sanačné a základné rekonštrukčné práce je nutné vykonať bezodkladne za účelom zamedzenia vzniku ďalších škôd, a to najneskôr do začatia školského roka. Primárnym cieľom je zabezpečenie riadnej prevádzky školského zariadenia. 6. V budove na Skalickej ceste 1 sídli elokované pracovisko Školy pre mimoriadne nadané deti a Gymnázia so sídlom na Teplickej 7, Bratislava. V budove prebieha vyučovanie tried osemročného gymnázia a 5. ročníka základnej školy. Školu v tejto budove navštevuje 525 žiakov a 56 zamestnancov. Opravu budovy poškodenej pri požiari a jej uvedenie do plnej prevádzky je nevyhnutné realizovať v čo najkratšom možnom termíne, tak, aby nový školský rok v septembri 2023 mohol začať v pôvodných priestoroch na Skalickej ceste 1, nakoľko zabezpečenie adekvátnych náhradných priestorov pre všetkých žiakov nie je v súčasných možnostiach zriaďovateľa. 7. Bratislavský samosprávny kraj ako vlastník objektu a zriaďovateľ školy vykonal bezodkladne po vzniku mimoriadnej udalosti rokovanie s uchádzačom za účelom prerokovania podmienok odstránenia následkov požiaru a sanácie objektu. Zúčastnené strany sa dohodli na uzatvorení zmluvy o dielo k 10. 07. 2023 a na okamžitom nástupe na realizáciu. Podrobnosti budú uvedené v zmluve o dielo.
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2023-07-06T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Zmeny v zákone o verejnom obstarávaní

Lektor: JUDr. Marek Šmid, LLB.

Dátum: 14.6.2024

Čas konania: 11:00 - 12:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
27.5.2024 - Daň z pridanej hodnoty

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 17.5.2024
1 EUR1,08 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (-0)
1 EUR4,27 PLN (+0,01)
1 EUR24,72 CZK (+0,02)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA