dnes je 29.4.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2022
PoUtStŠtPiSoNe
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    
<júl  september>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: Poloprevádzka
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Národné poľnohospodárske a potravinárske centrum
Vnútroštátne identifikačné číslo: 42337402
Hlohovecká 2 Array, 95141 Lužianky

Slovensko
Kontaktná osoba: Národné poľnohospodárske a potravinárske centrum
Telefón: +421 376546135
Email: obstaravanie@nppc.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/445982
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo:
Hlavný kód CPV
38000000-5
Druh zákazky
Stručný opis:
Predmetom zákazky je dodávka zariadení pre poloprevádzkové overenie, infraštruktúry pre spracovanie na vedecko- výskumné účely, zhotovenie prototypu zariadenia a vákuová odparka vrátane dopravy, v rozsahu podľa technickej špecifikácie definovanej v Prílohe č. 1 Kúpnej zmluvy Špecifikácia s cenovou kalkuláciou.
Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 1 205 646,68
bez DPH
Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 7
OPIS
Názov
1.
Časť č.: Prístroje na analýzy a hodnotenie účinných látok
Dodatočné kódy CPV
38000000-5

60000000-8

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK021:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Miesto dodania je špecifikované bližšie v Prílohe č.1 Kúpnej zmluvy "Špecifikácia s cenovou kalkuláciou" (Lehnice).
Opis obstarávania:
Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v Prílohe č. 1 - Opis predmetu zákazky súťažných podkladov a v Prílohe č.3 Zmluvné podmienky (Príloha č. 1 Špecifikácia s cenovou kalkuláciou, časť 1 Prístroje na analýzy a hodnotenie účinných látok ).
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
428 438,34:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
7:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: PandemicFood Ava9 - Minimalizácia dopadov COVID19 prostredníctvom cielenej výživy a potravinová bezpečnosť v podmienkach pandémie, SmartFarm Udržateľné systémy inteligentného farmárstva zohľadňujúce výzvy budúcnosti, Drive4SIFood Dopytovo-orientovaný výskum pre udržateľné a inovatívne potraviny, Interreg V-A Slovenská republika Maďarsko,SKHU/1802/3.1./023 Co-innovation,
Doplňujúce informácie:

Názov
Zariadenia do laboratória výskumu, extrakcie, purifikácie a finalizácie extraktov
Časť č.: 2.
Dodatočné kódy CPV
38000000-5

60000000-8

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK021:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Miesto dodania je špecifikované bližšie v Prílohe č.1 Kúpnej zmluvy "Špecifikácia s cenovou kalkuláciou" (Lehnice).
Opis obstarávania:
Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v Prílohe č. 1 - Opis predmetu zákazky súťažných podkladov a v Prílohe .3 Zmluvné podmienky (Príloha č.1 Špecifikácia s cenovou kalkuláciou časť 2 Zariadenie do lab.-extrakcie, purifikácie a finalizácie extraktov ).
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
137 891,67:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
7:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: PandemicFood Ava9 - Minimalizácia dopadov COVID19 prostredníctvom cielenej výživy a potravinová bezpečnosť v podmienkach pandémie, SmartFarm Udržateľné systémy inteligentného farmárstva zohľadňujúce výzvy budúcnosti, Drive4SIFood Dopytovo-orientovaný výskum pre udržateľné a inovatívne potraviny, Interreg V-A Slovenská republika Maďarsko,SKHU/1802/3.1./023 Co-innovation,
Doplňujúce informácie:

Názov
Zariadenia na testovanie stability vzoriek
Časť č.: 3.
Dodatočné kódy CPV
39711200-1

60000000-8

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK021:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Miesto dodania je špecifikované bližšie v Prílohe č.1 Kúpnej zmluvy "Špecifikácia s cenovou kalkuláciou" (Lehnice).
Opis obstarávania:
Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v Prílohe č. 1 - Opis predmetu zákazky súťažných podkladov a v Prílohe č.3 Zmluvné podmienky (Príloha č. 1 Špecifikácia s cenovou kalkuláciou časť 3 Zariadenie na testovanie stability vzoriek).
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
69 065,67:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
7:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: PandemicFood Ava9 - Minimalizácia dopadov COVID19 prostredníctvom cielenej výživy a potravinová bezpečnosť v podmienkach pandémie, SmartFarm Udržateľné systémy inteligentného farmárstva zohľadňujúce výzvy budúcnosti, Drive4SIFood Dopytovo-orientovaný výskum pre udržateľné a inovatívne potraviny, Interreg V-A Slovenská republika Maďarsko,SKHU/1802/3.1./023 Co-innovation,
Doplňujúce informácie:

Názov
Zariadenia pre poloprevádzkové overenie
Časť č.: 4.
Dodatočné kódy CPV
38500000-0

60000000-8

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK021:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Miesto dodania je špecifikované bližšie v Prílohe č.1 Kúpnej zmluvy "Špecifikácia s cenovou kalkuláciou" (Lehnice).
Opis obstarávania:
Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v Prílohe č. 1 - Opis predmetu zákazky súťažných podkladov a v Prílohe č.3 Zmluvné podmienky (Príloha č. 1 Špecifikácia s cenovou kalkuláciou časť 4 Zariadenie pre poloprevádzkové overenie)
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
322 135,00:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
7:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: PandemicFood Ava9 - Minimalizácia dopadov COVID19 prostredníctvom cielenej výživy a potravinová bezpečnosť v podmienkach pandémie, SmartFarm Udržateľné systémy inteligentného farmárstva zohľadňujúce výzvy budúcnosti, Drive4SIFood Dopytovo-orientovaný výskum pre udržateľné a inovatívne potraviny, Interreg V-A Slovenská republika Maďarsko,SKHU/1802/3.1./023 Co-innovation,
Doplňujúce informácie:

Názov
Infraštruktúra na spracovanie
Časť č.: 5.
Dodatočné kódy CPV
38500000-0

60000000-8

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK021:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Miesto dodania je špecifikované bližšie v Prílohe č.1 Kúpnej zmluvy "Špecifikácia s cenovou kalkuláciou" (Piešťany)
Opis obstarávania:
Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v Prílohe č. 1 - Opis predmetu zákazky súťažných podkladov a v Prílohe č.3 Zmluvné podmienky (Príloha č.1 Špecifikácia s cenovou kalkuláciou časť 5 Infraštruktúra na spracovanie)
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
150 700,00:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
7:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: PandemicFood Ava9 - Minimalizácia dopadov COVID19 prostredníctvom cielenej výživy a potravinová bezpečnosť v podmienkach pandémie, SmartFarm Udržateľné systémy inteligentného farmárstva zohľadňujúce výzvy budúcnosti, Drive4SIFood Dopytovo-orientovaný výskum pre udržateľné a inovatívne potraviny, Interreg V-A Slovenská republika Maďarsko,SKHU/1802/3.1./023 Co-innovation,
Doplňujúce informácie:

Názov
Zhotovenie prototypu zariadenia
Časť č.: 6.
Dodatočné kódy CPV
42200000-8

60000000-8

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK021:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Miesto dodania je špecifikované bližšie v Prílohe č.1 Kúpnej zmluvy "Špecifikácia s cenovou kalkuláciou"(Lehnice)
Opis obstarávania:
Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v Prílohe č. 1 - Opis predmetu zákazky súťažných podkladov a v Prílohe č.3 Zmluvné podmienky (Príloha č. 1 Špecifikácia s cenovou kalkuláciou časť 6 prototyp)
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
52 056,67:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
7:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: PandemicFood Ava9 - Minimalizácia dopadov COVID19 prostredníctvom cielenej výživy a potravinová bezpečnosť v podmienkach pandémie, SmartFarm Udržateľné systémy inteligentného farmárstva zohľadňujúce výzvy budúcnosti, Drive4SIFood Dopytovo-orientovaný výskum pre udržateľné a inovatívne potraviny, Interreg V-A Slovenská republika Maďarsko,SKHU/1802/3.1./023 Co-innovation,
Doplňujúce informácie:

Názov
Vákuová odparka
Časť č.: 7.
Dodatočné kódy CPV
42200000-8

60000000-8

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK01:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Miesto dodania je špecifikované bližšie v Prílohe č.1 Kúpnej zmluvy "Špecifikácia s cenovou kalkuláciou" (Modra)
Opis obstarávania:
Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v Prílohe č. 1 - Opis predmetu zákazky súťažných podkladov a v Prílohe č.3 Zmluvné podmienky (Príloha č. 1 Špecifikácia s cenovou kalkuláciou časť 7 odparka)
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
45 359,33:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
7:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: PandemicFood Ava9 - Minimalizácia dopadov COVID19 prostredníctvom cielenej výživy a potravinová bezpečnosť v podmienkach pandémie, SmartFarm Udržateľné systémy inteligentného farmárstva zohľadňujúce výzvy budúcnosti, Drive4SIFood Dopytovo-orientovaný výskum pre udržateľné a inovatívne potraviny, Interreg V-A Slovenská republika Maďarsko,SKHU/1802/3.1./023 Co-innovation,
Doplňujúce informácie:

ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len "zákona VO"), spôsobom podľa § 32 alebo § 152 zákona VO (zápis do zoznamu hospodárskych subjektov). Verejný obstarávateľ uzná rovnocenný zápis, ako je zápis do zoznamu hospodárskych subjektov podľa zákona o verejnom obstarávaní alebo potvrdenie o zápise vydané príslušným orgánom iného členského štátu, ktorým uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ príjme aj iný rovnocenný doklad predložený uchádzačom. V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. Hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti vo verejnom obstarávaní podľa § 32 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní jednotným európskym dokumentom podľa § 39 zákona o verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ je orgánom verejnej moci. Z tohto dôvodu mu funkcionalita portálového riešenia oversi.gov.sk umožňuje prístup k nasledovným informačným systémom, týkajúcim sa povinnosti podľa § 32 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní ako aj zápisu do zoznamu hospodárskych subjektov - bližšie v súťažných podkladoch. Z dôvodu obmedzenia počtu znakov uvádza verejný obstarávateľ viac informácií v Súťažných podkladoch Príloha č. 6 SP - Podmienky účasti, Osobné postavenie (podľa § 32 zákona VO).
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: nevyžaduje sa
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: nevyžaduje sa
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: nevyžaduje sa
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: nevyžaduje sa
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky:
1. Verejný obstarávateľ vyžaduje zloženie zábezpeky podľa § 46 zákona o verejnom obstarávaní. 2.Verejný obstarávateľ požaduje záručnú dobu na predmet zákazky minimálne 24 (dvadsaťštyri) mesiacov. 3.Ostatné podmienky zadávania zákazky, ktorým podlieha plnenie zmluvy s úspešným uchádzačom,ú z dôvodu obmedzenia počtu znakov v tomto bode oznámenia uvedené v Súťažných podkladoch.
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
DRUH POSTUPU
Druh postupu
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Áno
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ:
Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 2022-09-06T13:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 2023-06-30T00:00:00
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
A. Predmetné verejné obstarávanie nie je zelené, sociálne, ani obstarávaním inovácií. B. Predmetné verejné obstarávanie je zadávané ako Nadlimitná zákazka podľa § 66 ods. 7 (superreverzný postup) C. Verejný obstarávateľ vyžaduje na zabezpečenie ponuky zloženie zábezpeky. Zábezpeka je stanovená v závislosti od výšky predpokladanej hodnoty zákazky nasledovne: Pre 1.časť: PHZ = 428 438,34 EUR bez DPH; vyžaduje sa 3.000,00 EUR bez DPH Pre 2. časť PHZ = 137 891,67 EUR bez DPH; vyžaduje sa 3.000,00 EUR bez DPH Pre 3.časť: PHZ = 69 065,67 EUR bez DPH; nevyžaduje sa Pre 4. časť PHZ = 322 135,00 EUR bez DPH; vyžaduje sa 3.000,00 EUR bez DPH Pre 5. časť PHZ = 150 700,00 EUR bez DPH; vyžaduje sa 3.000,00 EUR bez DPH Pre 6. časť PHZ = 52 056,67 EUR bez DPH, nevyžaduje sa Pre 7. časť PHZ = 45 359,33 EUR bez DPH, nevyžaduje sa Predmet zákazky bude spolufinancovaný prostredníctvom: PandemicFood Ava9 - Minimalizácia dopadov COVID19 prostredníctvom cielenej výživy a potravinová bezpečnosť v podmienkach pandémie, SmartFarm Udržateľné systémy inteligentného farmárstva zohľadňujúce výzvy budúcnosti, Drive4SIFood Dopytovo-orientovaný výskum pre udržateľné a inovatívne potraviny, Interreg V-A Slovenská republika Maďarsko,SKHU/1802/3.1./023 Co-innovation, D. Komunikácia a výmena informácií v tomto verejnom obstarávaní (VO) sa uskutočňuje podľa § 20 zákona o VO a v súlade so súťažnými podkladmi (SP). Zadávanie tejto zákazky sa realizuje elektronickým prostriedkom Elektronické verejné obstarávanie (verzia 18.0) vedenom a sprístupnenom Úradom vlády Slovenskej republiky a dostupnom na webovom sídle https://www.uvo.gov.sk/ (ďalej len IS EVO). Podrobnejšie informácie o IS EVO sú uvedené v aktuálnych príručkách, ktoré sú verejne prístupné na webovom sídle Úradu vlády Slovenskej republiky, resp. na webovom sídle Úradu pre verejné obstarávanie (viac o IS EVO verzia 18.0) v časti PRÍRUČKY https://www.uvo.gov.sk/viac-o-is-evo-5f7.html a v časti VIDEONÁVODY https://www.uvo.gov.sk/viac-o-is-evo/videonavody-5f9.html. Verejný obstarávateľ v zákazke uplatňuje plne elektronickú komunikáciu prostredníctvom informačného systému IS EVO. IS EVO zabezpečí trvalé zachytenie obsahu, ak nie je v súťažných podkladoch uvedené inak. Plynutie zákonných lehôt v prípade elektronickej komunikácie je odo dňa odoslania/doručenia správy. Pod pojmom doručenie sa myslí, kedy bola správa doručená záujemcovi/uchádzačovi do IS EVO a nie kedy si ju záujemca/uchádzač prečítal. Verejný obstarávateľ odporúča záujemcom, resp. uchádzačom, aby si dôsledne kontrolovali svoje používateľke konto zriadené v IS EVO počas celého procesu VO. E. Verejný obstarávateľ podľa § 40 ods. 8 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní vylúči z verejného obstarávania uchádzača, ak na základe dôveryhodných informácií, bez potreby vydania predchádzajúceho rozhodnutia akýmkoľvek orgánom verejnej moci, má dôvodné podozrenie, že uchádzač uzavrel s iným hospodárskym subjektom dohodu narúšajúcu alebo obmedzujúcu hospodársku súťaž, a to bez ohľadu na akýkoľvek majetkový, zmluvný alebo personálny vzťah medzi týmto uchádzačom a daným hospodárskym subjektom.
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
2022-08-04T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Zmeny v zákone o verejnom obstarávaní

Lektor: JUDr. Marek Šmid, LLB.

Dátum: 14.6.2024

Čas konania: 11:00 - 12:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
30.4.2024 - Odvody

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 26.4.2024
1 EUR1,07 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (-0)
1 EUR4,32 PLN (+0,01)
1 EUR25,16 CZK (+0,02)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA