dnes je 29.4.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2022
PoUtStŠtPiSoNe
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    
<júl  september>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 1/2022
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre zákazky s nízkou hodnotou
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Obchodná akadémia, Dudova 4, Bratislava
Vnútroštátne identifikačné číslo: 30775434
Dudova 4, 85102 Bratislava - mestská časť Petržalka

Slovensko
Kontaktná osoba: Obchodná akadémia, Dudova 4, Bratislava
Telefón: +421 262412404
Email: ekonomka@oadudova.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.oadudova.sk
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/446110
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: 1/2022/KO
Hlavný kód CPV
39160000-1
Druh zákazky
Stručný opis
Predmetom zákazky je nákup školského nábytku: - 68 ks školských lavíc, - 136 ks školských stoličiek, - 4 katedry (set so stoličkou) vrátane súvsiacich služieb spojených s dodaním a vyložením školského nábytku na mieste.
Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 12 373,73
bez DPH
OPIS
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods.1 písm. e) a f) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len "zákon o VO" alebo "zákon") a nesmie u neho existuje dôvod na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. f) zákona. Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) zákona o VO je možné nahradiť podľa § 152 zákona o VO potvrdením o zapísaní do zoznamu hospodárskych subjektov. U uchádzača so sídlom v SR bude splnenie podmienky osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o VO bude overovaná verejným obstarávateľom z informačných systémov verejnej správy alebo z verejne dostupných zdrojov (napr. www.orsr.sk, www.zrsr.sk). Splnenie podmienky osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. f) zákona o VO bude overovaná verejným obstarávateľom z údajov zverejnených na stránke Úradu pre verejné obstarávanie. V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie predmetných podmienok účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o VO preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. V prípade, že verejný obstarávateľ bude mať pochybnosti o tom, že uchádzač spĺňa podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o VO, požiada uchádzača o predloženie dokladov preukazujúcich splnenie týchto spochybnených podmienok účasti. Verejný obstarávateľ upozorňuje uchádzača na skutočnosť, že podľa § 117 ods. 5 zákona o VO nesmie verejný obstarávateľ vystaviť objednávku uchádzačovi, ktorý nespĺňa podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) alebo ak u neho existuje dôvod na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. f) tohto zákona. Úspešný uchádzač musí spĺňať vyššie uvedené podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní počas celého procesu plnenia zákazky.
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: 1.Dodanie predmetu zákazky najneskôr do 5. septembra 2022. 2.Cena predmetu zákazky musí obsahovať aj náklady na balné, naloženie, dopravu na miesto plnenia, vykládku a vynášku v mieste plnenia. 3.Dodávateľ zabezpečí všetky súvisiace služby spojené s balením, dodaním a vyložením nábytku na mieste/v priestoroch plnenia v súlade s požadovanou technickou špecifikáciou a obchodnými podmienkami na plnenie predmetu zákazky. 4.Po dodaní tovaru musí dodávateľ vytvoriť dostatočný časový priestor na skontrolovanie kvality, technických parametrov a množstva dodávaného tovaru objednávateľovi, ktorý potvrdí prevzatie kvality a počtu tovaru podpísaním dodacieho listu. 5.Objednávateľ má právo odmietnuť prevzatie tovaru pre preukázateľné vady dodaného tovaru (napr. nedostatočná kvalita, nedodržanie špecifikácie a požiadaviek na tovar, poškodený tovar a pod.) 6.Požaduje sa pri všetkých položkách predmetu zákazky dodať rovnaký typ výrobku. 7.Pri realizácii predmetu objednávky je dodávateľ povinný postupovať v súlade s normami STN, technologickými postupmi predpísanými jednotlivými výrobcami materiálov. 8.V prípade, ak dodávateľ v deň predkladania cenovej ponuky objednávateľovi nie je platcom DPH a následne po vyhotovení objednávky sa stane platcom DPH, nemá nárok na zvýšenie ceny predmetu zákazky o hodnotu DPH. 9.Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravovaný z iného členského štátu EÚ, tento dodávateľ nebude pri plnení objednávky fakturovať DPH. Vo svojej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z. z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z. z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z. z. 10.Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento dodávateľ nebude pri plnení objednávky fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. Platobné podmienky Objednávateľ neposkytne dodávateľovi žiadne zálohy alebo preddavky. Podkladom pre platbu bude faktúra vystavená dodávateľom na podklade objednávateľom potvrdeného dodacieho listu. Lehota splatnosti vystavenej faktúry je 30 dní a začína plynúť dňom jej doručenia objednávateľovi. V prípade, ak vo faktúre budú uvedené údaje v rozpore s touto objednávkou, alebo nebude obsahovať všetky potrebné náležitosti v zmysle platných predpisov, je to dôvod na odmietnutie faktúry a jej vrátenie na prepracovanie, a to v lehote jej splatnosti. Nová lehota splatnosti začne plynúť až po doručení novej faktúry objednávateľovi.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Záručné podmienky: záruka 24 mesiacov odo dňa dodania a prevzatia plnenia. Podmienky pre odstraňovanie zistených vád: -zistené vady v čase plynutia záručnej doby budú odstránené bezodkladne. -vady zistené po odovzdaní a prevzatí predmetu objednávky oznámi objednávateľ písomne kontaktnej osobe dodávateľa bez zbytočného odkladu. Objednávateľ a dodávateľ vzájomne dohodnú dobu dodania opravy vo väzbe na príslušný typ vady. Pokiaľ z povahy vady vyplýva, že na odstránenie vady je potrebná dlhšia doba, dodávateľ je povinný o tom objednávateľa písomne upovedomiť a dohodnúť s ním primeranú lehotu na odstránenie. Právne vzťahy osobitne neupravené touto objednávkou sa riadia príslušnými ustanoveniami Obchodného zákonníka a súvisiacimi právnymi predpismi platnými a účinnými v Slovenskej republike.
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: -Po dodaní tovaru musí dodávateľ vytvoriť dostatočný časový priestor na skontrolovanie kvality, technických parametrov a množstva dodávaného tovaru objednávateľovi, ktorý potvrdí prevzatie kvality a počtu tovaru podpísaním dodacieho listu. -Objednávateľ má právo odmietnuť prevzatie tovaru pre preukázateľné vady dodaného tovaru (napr. nedostatočná kvalita, nedodržanie špecifikácie a požiadaviek na tovar, poškodený tovar a pod.) -Požaduje sa pri všetkých položkách predmetu zákazky dodať rovnaký typ a farbu výrobku. V prípade, že verejný obstarávateľ požaduje dodať v rámci opisu predmetu zákazky/ predložených dokumentov konkrétny výrobok, výrobný postup, značku, patent, typ, alebo odkazuje na konkrétnu krajinu, oblasť alebo miesto pôvodu alebo výroby, uchádzač je v súlade s § 42 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní oprávnený predložiť ponuku aj na technický a funkčný ekvivalent. Za technický a funkčný ekvivalent sa považuje taká ponuka (riešenie), ktorá spĺňa úžitkové, prevádzkové a funkčné charakteristiky, ktoré sú nevyhnutné na zabezpečenie účelu, na ktoré je obstarávaný predmet zákazky určený (viď rozhodnutie Rady Úradu pre verejné obstarávanie č. 503-9000/2014-KR/5 zo dňa 03.03.2014). V prípade, že verejný obstarávateľ požaduje dodať v rámci opisu predmetu zákazky / predložených dokumentov konkrétny výrobok, výrobný postup, značku, patent, typ, alebo odkazuje na konkrétnu krajinu, oblasť alebo miesto pôvodu alebo výroby, verejný obstarávateľ vyžaduje, aby uchádzač už vo svojej ponuke predložil dôkaz o ekvivalentnosti ním navrhovanej ponuky (riešenia) s predmetom zákazky definovaným v rámci opisu predmetu zákazky (viď rozsudok SD EÚ vo veci C 14/17 z 12. júla 2018). Za technický a funkčný ekvivalent sa nepovažuje najmä taká ponuka (riešenie), s ktorého prijatím / plnením by boli spojené ďalšie vyvolané neprimerané náklady na strane verejného obstarávateľa.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Ponuka predložená uchádzačom bude obsahovať: vyplnené a oprávnenou osobou podpísané Obchodné podmienky plnenia predmetu zákazky podľa Prílohy č. 1 tejto Výzvy, vyplnený a oprávnenou osobou podpísaný Návrh na plnenie kritéria podľa Prílohy č. 2 tejto Výzvy; čestné vyhlásenie o vytvorení skupiny dodávateľov podľa Prílohy č. 4 tejto Výzvy (ak sa uplatňuje); plnú moc pre jedného z členov skupiny, ktorý bude oprávnený prijímať pokyny za všetkých členov skupiny a bude oprávnený konať v mene všetkých ostatných členov skupiny podľa Prílohy č. 6 tejto Výzvy (ak sa uplatňuje); čestné vyhlásenie k podmienkam zákazky podľa Príloha č. 5 tejto Výzvy; technické listy (technické parametre) vrátane grafického vyobrazenia ponúkaného tovaru pre všetky položky predmetu zákazky s uvedením obchodných značiek, technických parametrov pre posúdenie splnenia minimálnych požiadaviek na celý požadovaný predmet zákazky,
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
-Dodanie predmetu zákazky najneskôr do 5. septembra 2022 -Cena predmetu zákazky musí obsahovať aj náklady na balné, naloženie, dopravu na miesto plnenia, vykládku a vynášku v mieste plnenia
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
Informácie o elektronickej aukcii
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 2022-08-15T12:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Ponuka predložená uchádzačom bude obsahovať: vyplnené a oprávnenou osobou podpísané Obchodné podmienky plnenia predmetu zákazky podľa Prílohy č. 1 tejto Výzvy, vyplnený a oprávnenou osobou podpísaný Návrh na plnenie kritéria podľa Prílohy č. 2 tejto Výzvy; čestné vyhlásenie o vytvorení skupiny dodávateľov podľa Prílohy č. 4 tejto Výzvy (ak sa uplatňuje); plnú moc pre jedného z členov skupiny, ktorý bude oprávnený prijímať pokyny za všetkých členov skupiny a bude oprávnený konať v mene všetkých ostatných členov skupiny podľa Prílohy č. 6 tejto Výzvy (ak sa uplatňuje); čestné vyhlásenie k podmienkam zákazky podľa Príloha č. 5 tejto Výzvy; technické listy (technické parametre) vrátane grafického vyobrazenia ponúkaného tovaru pre všetky položky predmetu zákazky s uvedením obchodných značiek, technických parametrov pre posúdenie splnenia minimálnych požiadaviek na celý požadovaný predmet zákazky.
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-08-08T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Zmeny v zákone o verejnom obstarávaní

Lektor: JUDr. Marek Šmid, LLB.

Dátum: 14.6.2024

Čas konania: 11:00 - 12:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
30.4.2024 - Odvody

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 26.4.2024
1 EUR1,07 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (-0)
1 EUR4,32 PLN (+0,01)
1 EUR25,16 CZK (+0,02)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA